We kunnen weeeeerquote:
*huiver*quote:Op zondag 8 januari 2006 03:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heheh.. uhm ja kheb weleens van Ang3l gehoord dat ik een voorkeur heb voor Balkan-achtige figuren.
Ik hoop niet dat je het over een foto van mij is, want dan moet ik je teleurstellen. Als ik zou voldoen aan jouw verzoek, dan zou mijn omschrijving van closetbi ook niet meer kloppen, hequote:Op zondag 8 januari 2006 03:36 schreef petre86 het volgende:
maar BB, had je "het lijstje" al ingevuld??
en foto?
We hebben echt niet dezelfde smaakquote:Op zondag 8 januari 2006 03:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die mag Skaterboy bij mij thuis komen naspelen
Ooeoeh, zeker niet, maar wel van Balkan-figuurtjes a la:quote:Op zondag 8 januari 2006 03:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
huiver van Johan Paulik en Ivan Davidov ?
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
mannelijk, furry en groot, licht gespierd en stoer
Eenquote:Op zondag 8 januari 2006 03:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Boy george crackhoer?quote:
Mwjah deze is erg aangenaam i/d filmquote:
Niet echt m'n ding. Erg mager ookquote:Op zondag 8 januari 2006 03:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die mag Skaterboy bij mij thuis komen naspelen
Hmmm, niet mijn smaak, maar lijkt me wel een goede bottomquote:Op zondag 8 januari 2006 03:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah deze is erg aangenaam i/d film
En dat zie je zo aan z'n kop?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmmm, niet mijn smaak, maar lijkt me wel een goede bottom
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat zie je zo aan z'n kop?
Whehe, ik heb ineens de neiging om alle fok fotoboekfoto's van de [HOMO]-kliek te posten en te kijken wat je gok is
wellicht kan je met efteling foto's en foto's van andere meets gaan beginnenquote:Op zondag 8 januari 2006 03:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, ik heb ineens de neiging om alle fok fotoboekfoto's van de [HOMO]-kliek te posten en te kijken wat je gok is
Dat noem je mager?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Niet echt m'n ding. Erg mager ook
Ik heb daar een p... neus voorquote:Op zondag 8 januari 2006 03:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O... pleas DO entertain us dearquote:Op zondag 8 januari 2006 03:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb daar een p... neus voor
Ik heb overigens al in wat fotoboeken lopen neuzen en stiekem al wat gegokt![]()
Ik durf het bijna niet te vragen...quote:Op zondag 8 januari 2006 03:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb daar een p... neus voor
Ik heb overigens al in wat fotoboeken lopen neuzen en stiekem al wat gegokt![]()
geen ideequote:
Kun je leuke woordspelingen mee maken danquote:Op zondag 8 januari 2006 03:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee
maar ik ben dus wel ooit een week op vakantie geweest in het dorp the bottum op Saba![]()
Jij doet niet mee, ben al op je profiel terecht gekomen en veel valt er niet meer te raden dusquote:
Ik wel. Zeg BB! Post je gokjes eensquote:Op zondag 8 januari 2006 03:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen...
Oh ik doe er niet moeilijk over ookquote:Op zondag 8 januari 2006 03:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij doet niet mee, ben al op je profiel terecht gekomen en veel valt er niet meer te raden dus![]()
Da's babyvet, dat gaat er nog afquote:
Bottomslet, bottomsletquote:Op zondag 8 januari 2006 03:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh ik doe er niet moeilijk over ook
Versatile nog altijd he?quote:
Ik ben te verlegen, maar omdat je er zo op aandringt, zal ik bij jou wel een gokje wagen:quote:
Je aziatisch anaal laten uitwonen?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Versatile nog altijd he?
Dat jij je nu graag aziatisch anaal laat uitwonen en zelf niet kan neuken met dat dingetje![]()
*proest* Ik zie je nu al boven op die grote stoere venten liggen hupsen.quote:Op zondag 8 januari 2006 03:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Versatile nog altijd he?
Dat jij je nu graag aziatisch anaal laat uitwonen en zelf niet kan neuken met dat dingetje![]()
whahaha Ang3l gaat liggen en de ander duikt er maar boven opquote:Op zondag 8 januari 2006 03:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben te verlegen, maar omdat je er zo op aandringt, zal ik bij jou wel een gokje wagen:
passief, zo niet, dan versa, maar met een voorkeur voor passief![]()
Ok, nu ren ik uit verlegenheid naar mn bedje toe![]()
![]()
Wrong!quote:Op zondag 8 januari 2006 03:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben te verlegen, maar omdat je er zo op aandringt, zal ik bij jou wel een gokje wagen:
passief,
Wrong! (kinda)quote:zo niet, dan versa,
Wrong!!quote:maar met een voorkeur voor passief![]()
Als ik iets saai vind is het wel gaan liggen als een dooie vis en het maar laten gebeurenquote:Op zondag 8 januari 2006 03:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
whahaha Ang3l gaat liggen en de ander duikt er maar boven op
Whaha jammer dat ik t nooit zal meemakenquote:Op zondag 8 januari 2006 03:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik iets saai vind is het wel gaan liggen als een dooie vis en het maar laten gebeuren![]()
Sweet Dreams CDPquote:Op zondag 8 januari 2006 03:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga in bed liggen
*broek uit *
*broek aan*
*licht uit*
*in bedje spring*
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whaha jammer dat ik t nooit zal meemaken
Ervaring mee, Ang3l?quote:Op zondag 8 januari 2006 03:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je aziatisch anaal laten uitwonen?
Daar voel je toch niks van? Die pikkies zijn allemaal zo klein
is het niet wat vroeg om nu al je wensenlijstje voor de volgende verjaardag hier neer te leggenquote:Op zondag 8 januari 2006 03:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whaha jammer dat ik t nooit zal meemaken
Ik laat me niet neukenquote:
Nee dus.quote:Op zondag 8 januari 2006 03:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik laat me niet neukenzelfs niet door een aziatisch pinkje
ik ookquote:Op zondag 8 januari 2006 03:54 schreef TehRockstar het volgende:
Ik zag CDP eigenlijk wel aan als bottomslet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |