haha gewoon leuke zaterdagavond gehadquote:Op zondag 8 januari 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lekker geslapen? Je komt zo happy binnen?
ik was ff de prijzen aan het kijken..¤55,25 voor 1 kaartje?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Twentse Schouwburg. Ga jij voor mij bij de artiesteningang staan en foto's maken van Stanley, ja? *liefkijk*
http://www.musicals.nl/8205.asp
Ja, da's het grootste nadeel. Ik weet niet of je CJP hebt, maar je kunt Last Minute proberen, bij sommige theaters scheelt dat 50%quote:Op zondag 8 januari 2006 17:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik was ff de prijzen aan het kijken..¤55,25 voor 1 kaartje?![]()
dacht het niet
Hoi!quote:
sprak de man jongen die van de week geen mp3speler kon kopen omdat ie geen treinkaartje kon betalenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een CJP-pas maar ik durf hem niet te gebruiken, straks denken mensen dat ik arm ben omdat ik korting vraag.
dat is echt de meeste suffe reden die ik ooit heb gehoord om iets niet te gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een CJP-pas maar ik durf hem niet te gebruiken, straks denken mensen dat ik arm ben omdat ik korting vraag.
HALLOquote:Op zondag 8 januari 2006 17:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
sprak de man jongen die van de week geen mp3speler kon kopen omdat ie geen treinkaartje kon betalen
Dacht dat jij zoooo moe was, maar je kan hier wel postenquote:
15 per maand of zoiets meen ikquote:Op zondag 8 januari 2006 16:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
je koopt het spel.. je sluit een abbonnement af om op de servers te mogen spelen
en voila.. ettelijke tientallen euro's lcihter kun jij dat ook
Ik ben toch geen lamme bijstandsmoedervader.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:33 schreef creno het volgende:
[..]
dat is echt de meeste suffe reden die ik ooit heb gehoord om iets niet te gebruiken
je hebt je naam toch meequote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben toch geen lamme bijstandsmoedervader.
ik ben ook moequote:Op zondag 8 januari 2006 17:36 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dacht dat jij zoooo moe was, maar je kan hier wel posten![]()
Maar je kan niet eens een treinkaartje kopenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben toch geen lamme bijstandsmoedervader.
Bla bla blaquote:Op zondag 8 januari 2006 17:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ben ook moe![]()
en ik heb honger, maar we hebben bezoek
en ik moet vanavond nog naar een verjaardag
da's 45quote:
Neuhquote:Op zondag 8 januari 2006 17:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar je houdt nog wel een beetje van me ?
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:39 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Maar je kan niet eens een treinkaartje kopen![]()
Abonnementen zjin voor mensen in de bijstandquote:Op zondag 8 januari 2006 17:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Ik heb inmiddels een abonnement gehaald dus ik kan leuk op en neer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |