Je hebt ook deze hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar het zijn vast hetero-piemels!... of bi-piemels
in dat geval hoop ik echt op hetero-piemels. Ach, dat beslis ik nu gewoon: het was een hetero-piemel!
en dan hebben ze nog verschillende ribbeltjes ookquote:Watch yourself slip in and out of the tight, smooth entry time and time again, and let your most erotic desires be fulfilled.
Je hebt gelijk... bij deze he ik dan ook beslist dat het een sneue door zichzelf uitgeroepen bi is die koste een kut wil proberen maar eigenlijk zo gay is dat ie een echte niet aankan.quote:
Zie jequote:Op zondag 8 januari 2006 15:03 schreef Ang3l het volgende:
Ow en vlarp: aankomen om 1 was een typo, ik miste nog een 1... ik bedoelde 11. Na de richtingsgevoelstuntels kwamen we rond 11 aan
jahquote:
26 februari is het carnaval en dan moeten de [HOMO]'s uit Brabant en Limburg zuipen ...quote:
Wij hebben ook een compleet andere smaak..quote:Op zondag 8 januari 2006 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jahMaar goed, dat maakt een half tweetje dus echt niet lekker
Een typisch noordelijke opvatting van carnaval... zuipenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
26 februari is het carnaval en dan moeten de [HOMO]'s uit Brabant en Limburg zuipen ...
Het is toch leuk dat er 5 dagen in het jaar er mensen rondlopen zoals jij die andere 360 dagen ook rondloopt!quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij hebben ook een compleet andere smaak..
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is toch leuk dat er 5 dagen in het jaar er mensen rondlopen zoals jij die andere 360 dagen ook rondloopt!
Ik val dan ook niet op timquote:Op zondag 8 januari 2006 15:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. Tim is niet zo heel mannelijk toch?
[..]
Het is toch leuk dat er 5 dagen in het jaar er mensen rondlopen zoals jij die andere 360 dagen ook rondloopt!
[..]
En allemaal foto's van azaitische meisjes in je handtas!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:19 schreef creno het volgende:
[..]
het is dat ik in de raad van elf zit, anders had ik me dit jaar verkleed als rocky: blauwe lenzen in, pubicpants aan, stro-pruik met lokken voor mijn ogen...![]()
Hey jerrebabequote:
Ohw.. uhm..quote:Op zondag 8 januari 2006 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik val dan ook niet op tim
tenminste, niet op z'n lijf/uiterlijk
nee joh, ik laat KP naast me lopen als aziatische shemale/ ladyboyquote:Op zondag 8 januari 2006 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En allemaal foto's van azaitische meisjes in je handtas!
Die van mij, remember? Ik heb ook 3 jaar lang een tim gehadquote:
je mag hem hebbenquote:
waarom niet vandaagquote:
Moet je wel ff een stuk van z'n lengte afzagen hequote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef creno het volgende:
[..]
nee joh, ik laat KP naast me lopen als aziatische shemale/ ladyboy
Vandaag is het weekend, dan doe je geen huiswerkquote:
Nog steeds?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je mag hem hebben
maar volgens mij geilt ie op poes tegenwoordig![]()
Ja volgens mij is ie zaterdag bij ene poes blijven slapen.quote:
Jah. Had.quote:
Heet ie zo?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja volgens mij is ie zaterdag bij ene poes blijven slapen.Ik had gewoon bij paul moeten slapen!
wel als het morgen voor 12u af moet zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaag is het weekend, dan doe je geen huiswerk
Jah. Zelfs z'n naam is te hetero voor woordenquote:
Let's get togetherquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je wel ff een stuk van z'n lengte afzagen he![]()
Mhm Mhm!quote:
Ja en handschoenen aan z'n ellebogenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:26 schreef creno het volgende:
[..]welke lengte
hij kan natuurlijk ook op zijn knieen rondkruipen en dan van die aziatische slofjes aan zijn benen binden zodat het lijkt alsof ie echt klein is.
Ahhh Ahhhquote:
HAquote:Op zondag 8 januari 2006 15:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
wel als het morgen voor 12u af moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |