apache is toch een heli ding? en brad vind ik toch altijd aan het spit? en mijn warmhoudplaatje is die appeltaart die ik gebakken heb, lekker warm hoor, lijkt net op een ...........quote:Op zondag 8 januari 2006 05:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah ga je gang ik snurk wel door tot ik het koud krijg en weer bij Jullie duik, die kerel van je is dat trouwens een lekker ding? type apache of brad pitt of meer type warmhoudplaatje???![]()
![]()
Heeft hij een Nathalie in Amerika???quote:Op zondag 8 januari 2006 06:01 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
't is toch bijna net Henk
Henk, heb je een bijnaatje in Amerika?
Nee er kwam wat tussenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daar heeft al die uren over gedaan? Kan ik sneller![]()
Maarre, truste, ik ga ook zo
quote:Op zondag 8 januari 2006 06:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heeft hij een Nathalie in Amerika???![]()
Gut Yolande je boft echt met die spierbundel van jequote:Op zondag 8 januari 2006 06:01 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Henk, heb je een bijnaatje bijbaantje in Amerika?
Haha jouw berichtje had ik geen eens gezien! Hoe laat probeer jij? Dan probeer ik een ander tijdstipquote:Op zondag 8 januari 2006 05:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toch knap om dat 2 seconden nadat ik mijn posting er net over gemaakt had, te vragen. Zonder telepathie.![]()
Ze hebben alle trekkingen al gedaan: ze hebben van elk uur een uniek tijdstip gepakt. Bijvoorbeeld 6:14:43s in het volgende uur. De eerste deelnemer die zijn code invoert na dat tijdstip, wint de iPod.
Maarja, je weet dus niet wanneer dat tijdstip precies is.
Je maakt de beste kansen door in de daluren (5-7 uur 's ochtends) gewoon om de zoveel minuten een code in te gooien.
Kietelt zo'n snor nou, als je... nou... jeweetwel...quote:Op zondag 8 januari 2006 06:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Gut Yolande je boft echt met die spierbundel van je![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 06:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
die minimaal 2 uur per dag bezig zijn met haren doen en opmaken, je zou dr het huis uit trappen irl![]()
[afbeelding]
Ik vind dit toch wel een hele mooie foto van Naat![]()
Toch een zwak voor vrouwen met lang bruin haar en blauwe ogen![]()
![]()
Whoeiiii![]()
Ik heb een zwak voor vrouwen in het algemeenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Whoeiiii![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 06:04 schreef melke het volgende:
[..]
Haha jou berichtje had ik geen eens gezien! Hoe laat probeer jij? Dan probeer ik een ander tijdstip
Batterij dr in gaat helemaal lekker zonder is het een beetje oud en nieuw zonder vuurwerk, dus een snor? kan leuk staan voegt niet toequote:Op zondag 8 januari 2006 06:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kietelt zo'n snor nou, als je... nou... jeweetwel...![]()
Ja? Denk je dat er nu nog zoveel mensen iets zullen gaan invullen? Misschien alleen jij en ik hahaquote:Op zondag 8 januari 2006 06:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker door elkaar, 't lot bepaald! Sowieso zijn 5-7 uur 's ochtends al de minst drukke uren, maar ik verwacht nog honderden hits anyway. Dus de winpercentage is <1%.
Mensen die om 21 uur iets invullen hebben een winpercentage van <0.01%
quote:Op zondag 8 januari 2006 06:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Batterij dr in gaat helemaal lekker zonder is het een beetje oud en nieuw zonder vuurwerk, dus een snor? kan leuk staan voegt niet toe
Toch een zwak voor vrouwen met lang bruin haar en blauwe ogenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Whoeiiii![]()
* Stereotomy knakt iPod door 2enquote:Op zondag 8 januari 2006 06:08 schreef melke het volgende:
[..]
Ja? Denk je dat er nu nog zoveel mensen iets zullen gaan invullen? Misschien alleen jij en ik haha
Ga lekker slapenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:08 schreef Arliator het volgende:
Glas leeg, Arliator leeg.....................![]()
![]()
Ja dat heb ik gezien. Ik denk dat er rond dit tijdstip echt niet meer dan 100 mensen achter hun pc zitten om een code in te typen. Denk dat de meeste codes de vuilnisbak in vliegenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy knakt iPod door 2en
Stukje delen?![]()
Nee, ze hebben voor elke verlopen dag een grafiekje op de site staan. Zo kun je zien welke uren het drukst en minst druk gebruikt zijn.
met snor kietelt niet meer dan zonder snor, maar met batterij kietelt alles meer dan zonderquote:
Wie was de winnaar van Big Brother 5?quote:Op zondag 8 januari 2006 06:08 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Ik begrijp jou!!!!!
Ja heerlijk...quote:Op zondag 8 januari 2006 06:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kietelt zo'n snor nou, als je... nou... jeweetwel...![]()
Zelfs ik niet, dat wil wat zeggen.quote:
Ik zit wel aardig goed in dit topic danquote:Op zondag 8 januari 2006 06:08 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Ik begrijp jou!!!!!
quote:Op zondag 8 januari 2006 06:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
met snor kietelt niet meer dan zonder snor, maar met batterij kietelt alles meer dan zonder![]()
Kelly??quote:Op zondag 8 januari 2006 06:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie was de winnaar van Big Brother 5?
*aplaus*quote:Op zondag 8 januari 2006 06:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zelfs ik niet, dat wil wat zeggen.
Maarreee............
<<<<<<<<<<Arliator is leaving the building >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
eggggggggggggt wel!!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 05:42 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ik ben weer bijgelezen.
Orange County Choppers![]()
![]()
Beste serie op Discovery ooit
Als jij op de foto staat, dan heb ik maar één ding te zeggen..............Lekker!! En dan houd ik het netjesquote:Op zondag 8 januari 2006 06:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zit wel aardig goed in dit topic danAlle mannen houden van mijn lange bruine lokken en blauwe ogen
![]()
talpaquote:Op zondag 8 januari 2006 06:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie was de winnaar van Big Brother 5?
Shit, kom binnen zie ik die lul die vorige week ff veteld had dat hij van mijn kauwgompjes af moest blijvenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:01 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 januari 2006 06:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zit wel aardig goed in dit topic danAlle mannen houden van mijn lange bruine lokken en blauwe ogen
![]()
Het is zoals met alles als je hem weet te gebruiken is hetquote:Op zondag 8 januari 2006 06:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Batterij dr in gaat helemaal lekker zonder is het een beetje oud en nieuw zonder vuurwerk, dus een snor? kan leuk staan voegt niet toe
Bellen? Op dit tijdstip? Woon jij wel in Nederland?quote:Op zondag 8 januari 2006 06:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
eggggggggggggt wel!!!!![]()
oke ik was wat laat laat maar moest ff bellen tusendoor
Morwen heeft inderdaad meegedaan aan Big Brother 5, en nu kletst ze gewoon met ons mee op fok! Je kunt haar gewoon vragen stellen over haar tijd in BB5 hoor!quote:Op zondag 8 januari 2006 06:12 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Als jij op de foto staat, dan heb ik maar één ding te zeggen..............Lekker!! En dan houd ik het netjes![]()
Yeee haquote:Op zondag 8 januari 2006 06:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Het is zoals met alles als je hem weet te gebruiken is het![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij ook lang blauw haar en bruine ogenquote:
De jouwe zijn genoeg voor ons beiden, mijn lieve parelquote:Op zondag 8 januari 2006 06:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heb jij ook lang blauw haar en bruine ogen![]()
Zekersquote:Op zondag 8 januari 2006 06:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Morwen heeft inderdaad meegedaan aan Big Brother 5, en nu kletst ze gewoon met ons mee op fok! Je kunt haar gewoon vragen stellen over haar tijd in BB5 hoor!![]()
Ik ben naar een concert van Al Stewart geweest.quote:Op zondag 8 januari 2006 06:15 schreef Yolande het volgende:
ben ff weg er staat een concert van Rod Stewart op.![]()
![]()
![]()
Rod Stewart was laatst op tv. Hij probeerde uit zijn Porsche te klimmen/rollen. Op sommige leeftijden gaat dat niet meer zo soepel. Tip voor Rod, koop een Porsche jeepquote:Op zondag 8 januari 2006 06:15 schreef Yolande het volgende:
ben ff weg er staat een concert van Rod Stewart op.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 06:15 schreef Fok777 het volgende:
Sorry Morwen, maar BB doet het niet voor mij.
Het is Morwen, man idioot!! Het supermodel met de lange bruine haren en ogen zo blauw als de hemel! Homo!quote:Op zondag 8 januari 2006 06:15 schreef Fok777 het volgende:
Sorry Morwen, maar BB doet het niet voor mij.
quote:Op zondag 8 januari 2006 06:17 schreef melke het volgende:
[..]
Rod Stewart was laatst op tv. Hij probeerde uit zijn Porsche te klimmen/rollen. Op sommige leeftijden gaat dat niet meer zo soepel. Tip voor Rod, koop een Porsche jeep![]()
Ik vind dat model uit Brazilie kei mooi. Kom ff niet op haar naamquote:Op zondag 8 januari 2006 06:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is Morwen, man idioot!! Het supermodel met de lange bruine haren en ogen zo blauw als de hemel! Homo!![]()
Jaquote:Op zondag 8 januari 2006 06:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is Morwen, man idioot!! Het supermodel met de lange bruine haren en ogen zo blauw als de hemel! Homo!![]()
melke?quote:Op zondag 8 januari 2006 06:19 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind dat model uit Brazilie kei mooi. Kom ff niet op haar naam
Het zag er NIET uit. Hij viel compleet uit die wagen, zijn vriendin of dochter heel sierlijk als een jong hertje.quote:
Luister, met lange (steile - geen heel erg superminikrullige) bruine haren en blauwe ogen *KUN* je gewoon niet lelijk zijn, onmogelijk, impossible!quote:
We gaan over namen beginnenquote:
Wat een baggermarketingnaam is het toch ook, senseoquote:Op zondag 8 januari 2006 06:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
We gaan over namen beginnen![]()
![]()
![]()
*slingert senseo aan![]()
Jaaaa lets go!quote:Op zondag 8 januari 2006 06:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
We gaan over namen beginnen![]()
![]()
![]()
*slingert senseo aan![]()
Nou, er lopen ook een heleboel draken rond met donker haar en blauwe ogen. Dat zijn dus vrouwen waar een je zak over hun lichaam moet trekken. (beetje macho opmerking, maarr het 06:20 wie geeft daar om deze tijd nog om).quote:Op zondag 8 januari 2006 06:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Luister, met lange (steile) bruine haren en blauwe ogen *KUN* je gewoon niet lelijk zijn, onmogelijk, impossible!![]()
Das Henk en hij weet nog steeds niret op wie hij lijkt pfffff hahahahahaah *huh op wie van de occ*quote:Op zondag 8 januari 2006 06:01 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 januari 2006 06:23 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Nou, er lopen ook een heleboel draken rond met donker haar en blauwe ogen. Dat zijn dus vrouwen waar een je zak over hun lichaam moet trekken.
Paul Teutel Sr.quote:Op zondag 8 januari 2006 06:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Das Henk en hij weet nog steeds niret op wie hij lijkt pfffff hahahahahaah *huh op wie van de occ*
Dat ben ik ook niet, al moet je even voorbij de hazenlip, de manke poot en de geamputeerde oren kijkenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Luister, met lange (steile - geen heel erg superminikrullige) bruine haren en blauwe ogen *KUN* je gewoon niet lelijk zijn, onmogelijk, impossible!![]()
Er zijn ook een hoop mannen waarvoor die zak geschikt isquote:Op zondag 8 januari 2006 06:23 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Nou, er lopen ook een heleboel draken rond met donker haar en blauwe ogen. Dat zijn dus vrouwen waar een je zak over hun lichaam moet trekken. (beetje macho opmerking, maarr het 06:20 wie geeft daar om deze tijd nog om).
SuperMOM, wat is je voornaam eigenlijk?quote:Op zondag 8 januari 2006 06:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Das Henk en hij weet nog steeds niret op wie hij lijkt pfffff hahahahahaah *huh op wie van de occ*
I'll take it!quote:Op zondag 8 januari 2006 06:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet, al moet je even voorbij de hazenlip, de manke poot en de geamputeerde oren kijkenOw, en mijn ogen staan aan de zijkant van mijn hoofd waar eigenlijk mijn oren horen. MAAR ze zijn wel blauw
![]()
Neej he? Laat me niet alleen hier?quote:Op zondag 8 januari 2006 06:08 schreef Arliator het volgende:
Glas leeg, Arliator leeg.....................![]()
![]()
Ik wist wel dat iemand zich aangesproken zou voelenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:25 schreef melke het volgende:
[..]
Er zijn ook een hoop mannen waarvoor die zak geschikt is![]()
Ik ook, he Fokquote:Op zondag 8 januari 2006 06:26 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat iemand zich aangesproken zou voelen![]()
"quote:Op zondag 8 januari 2006 06:13 schreef melke het volgende:
[..]
Bellen? Op dit tijdstip? Woon jij wel in Nederland?![]()
Da's melke, met tenen tot aan haar neeeeeeeekquote:Op zondag 8 januari 2006 06:26 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat iemand zich aangesproken zou voelen![]()
Dat is dus serieus het toppunt van vettigquote:Op zondag 8 januari 2006 06:27 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, wat ik deze avond tegenkwam op wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Deep-fried_Mars_bar
Gefrituurde Marsrepen uit Schotland
Ga ik maandag eens proberen
Ik weet op wie ik lijk en ben nog steeds mezelfquote:Op zondag 8 januari 2006 06:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
"wevullenhetwaterreservoirenstoppeneenpadinhetdaarvoorbestemdebijgeslotenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat een baggermarketingnaam is het toch ook, senseo
Hoe zou dat apparaat nou echt heten?![]()
![]()
Ik heb al bijna bij al mijn vrienden 'het speciale toetje voor speciale gelegenheden' uitgeprobeerd (flensjes met chocolade/vanilleijs en karamel + kaneel erovergeen) dus ik moet nodig iets anders verzinnen.quote:Op zondag 8 januari 2006 06:29 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is dus serieus het toppunt van vettig![]()
ga ik ook proberen haha
Yup.quote:
Ik heb ze ook maar van Google Imagesquote:Op zondag 8 januari 2006 06:32 schreef SuperMOM het volgende:
Stereotomy: ik durf het bijna niet te vragen maar heb je nog meer foto's van de teutles??? Ik hoef Mikey er niet op te hebben hoor![]()
Ja was laatst op Kopspijkers of de vervanging daarvanquote:Op zondag 8 januari 2006 06:27 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, wat ik deze avond tegenkwam op wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Deep-fried_Mars_bar
Gefrituurde Marsrepen uit Schotland
Ga ik maandag eens proberen
Ja, een paar berichten eerder alquote:Op zondag 8 januari 2006 06:35 schreef melke het volgende:
En Palm? Al ingevuld?
Ik ben dan ook heel benieuwd.quote:Op zondag 8 januari 2006 06:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja was laatst op Kopspijkers of de vervanging daarvanSchijnt of heerlijk (voor de engelsen) of gewoon walgeliijk, chocolade gefrituurd
,wij nederlanders, te zijn
Ik heb nog 3 kansenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, een paar berichten eerder al
Wachten tot 7:00 uur voor bericht. Maar als ik jou was zou ik niet wachten hoor, alhoewel ik voor een zondag wel verwacht dat er minder mensen online zullen zijn om 7:00 dan 6:00. (ik bijvoorbeeld)
hup melkie hupquote:
Thnxxxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op zondag 8 januari 2006 06:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ze ook maar van Google Imagesafgeplukt hoor...
Hun site:
http://www.orangecountychoppers.com/occweb_ver2.php![]()
[afbeelding]
En Mikey![]()
![]()
is een held in kleiduivenschieten!
Draadloos internet met een stopcontact onder m'n bed.quote:Op zondag 8 januari 2006 06:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
hup melkie hup![]()
Heb jij trouwens Wifi op je laptop? En een mega goeie batterij? Of zit je in bed met een lange stroomdraad naar de contactdoos?
Wehehehehehquote:Mikey
Like his brother, Mikey went to work for Orange County Ironworks at age 12, working on and off until he graduated from high school. From there he went on to community college, but after a series of zeroes he realized it wasn't quite his scene. It was back to Dad's company.
Mikey toiled at Ironworks until he turned 20 and moved to Tempe, Arizona, where he had six different jobs in five months:
Bouncer at a bar, which didn't work out because it interfered with his night life.
Busboy, which didn't work out because he was "treated like crap".
Telemarketer selling cell phones and cell-phone services, which didn't work out because he hates being bothered at home by telemarketers.
Valet parking attendant, which didn't work out because they made him run... and shave.
Movie-theater guy, which was enjoyable because he didn't really do anything but see free movies.
But overall, Arizona wasn't quite Mikey's pace either, so New York beckoned once his money ran out...
Back at home Mikey did carpentry with a friend for a year before again returning to Orange County Ironworks and working with his brother Daniel. Then, after two years of a job that was "unrewarding, cold and cruel," he went to a tavern one January night and met the man who would advocate his hiring at Orange County Choppers: Rusty, a.k.a. Russell Muth, producer of American Chopper.
Mikey was soon on board at OCC, answering phones, picking up parts, popping bubble wrap and taking out the trash. But within two weeks of his new job he was already on the road attending bike shows with his brother and father, and his stand-in was already out performing him. So while he has two people working under him now, he's not quite sure what his job is anymore. But does that really matter?
Trustenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:47 schreef Morwen het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen maar eens bekijken![]()
![]()
![]()
![]()
Goed plan! Doe ik zo ook, maar moet ff wachten op de uitslagquote:Op zondag 8 januari 2006 06:47 schreef Morwen het volgende:
![]()
![]()
![]()
I Fok!kling LUF JOEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 8 januari 2006 06:45 schreef Stereotomy het volgende:
BRIL-FOKKING-JANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van: http://www.orangecountychoppers.com/occweb_ver2_aboutus.php
[..]
Weheheheheh![]()
Zou ik ook de hele dag doen, als ik jouw ogen had... *zucht*quote:Op zondag 8 januari 2006 06:47 schreef Morwen het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jij ook trustenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:49 schreef melke het volgende:
[..]
Goed plan! Doe ik zo ook, maar moet ff wachten op de uitslag![]()
Slaap lekker Morwen![]()
Heej maak me ff gek hier ja!quote:Op zondag 8 januari 2006 06:52 schreef Stereotomy het volgende:
OMFG
Desktop Wallpapers!! van Paul, Paulie en Mikey![]()
Dankje maar die heb ik alquote:Op zondag 8 januari 2006 06:54 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik een iPod win, krijg je deze van me Melke:
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 januari 2006 06:55 schreef Fok777 het volgende:
Het is 07:00 uur tijd om naar huis te gaan, trusten
Wat moeten we winnen?quote:Op zondag 8 januari 2006 06:55 schreef Stereotomy het volgende:
SuperMOM krijgt deze
[afbeelding]
of een naar keuze uiteraard
Bye bye Fokquote:Op zondag 8 januari 2006 06:55 schreef Fok777 het volgende:
Het is 07:00 uur tijd om naar huis te gaan, trusten
Heb er meerdere. Silence of the lambs, War of the worlds, Black Hawk Down, Memento, Pulp Fiction, Enemy of the states, Bad Boys 2 en nog veel meer waar ik nu ff niet op kom...quote:Op zondag 8 januari 2006 06:57 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is je favoriete film, melke?
Nee nee Deze wil ik echt hebben als fan van The OCC!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 06:55 schreef Stereotomy het volgende:
SuperMOM krijgt deze
[afbeelding]
of een naar keuze uiteraard
Pffff, even graven...quote:Op zondag 8 januari 2006 07:02 schreef melke het volgende:
[..]
Heb er meerdere. Silence of the lambs, War of the worlds, Black Hawk Down, Memento, Pulp Fiction, Enemy of the states, Bad Boys 2 en nog veel meer waar ik nu ff niet op kom...
Wat is jouw favoriete film?
Ken alleen maar Amelie en Rain men...quote:Op zondag 8 januari 2006 07:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pffff, even graven...
Amelie, Requiem for a Dream, Dogville, Big Fish, Hable con Ella, Lock Stock & Two Smoking Barrels, Rain man, Doctor Zhivago, en Moskva slezam ne verit (hierzo)
Leuke rijtjes hebben we- jij houdt erg van actiefilms zie ik
Bestellen op de sitequote:Op zondag 8 januari 2006 07:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee nee Deze wil ik echt hebben als fan van The OCC!!!Dus hoe kom ik aan dit shirt? Vertel het me wat moet ik doen?
![]()
Editquote:Op zondag 8 januari 2006 07:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trouwens, mijn favoriete actrice is wel Jodie Foster, ook al vind ik geen enkele film waarin ze speelt, *echt* heel goed...
Silence of the lambs: goed maar niet spannend genoegquote:Op zondag 8 januari 2006 07:02 schreef melke het volgende:
[..]
Heb er meerdere. Silence of the lambs, War of the worlds, Black Hawk Down, Memento, Pulp Fiction, Enemy of the states, Bad Boys 2 en nog veel meer waar ik nu ff niet op kom...
Wat is jouw favoriete film?
Nellquote:Op zondag 8 januari 2006 07:10 schreef melke het volgende:
[..]
Edit
Nou, nu je het zegt. Nell, waarin ze een onbeschaafd iemand speelt is overigens wel heel goed en nog goed gespeeld ook! Anna en the King trouwens ook.
Wat ik ook nog een hele mooie film vind is seven days in Tibet![]()
En Seven days in Tibet?quote:Op zondag 8 januari 2006 07:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nell
Vind ik Jodie's beste film
Anna and the King vond ik wat minder maar dat kon ook door Chow-Yun Fat komen
Hij was er zeven jaar hoor.quote:
Ik heb nog 0 mailtjes ontvangen... Ze naaien ons Palm!quote:Op zondag 8 januari 2006 07:15 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens Mel, ik denk dat er iets is misgegaan op de site van Lay's, want alle andere keren dat ik heb meegedaan (had alle codes gejat uit alle zakken chips bij het nieuwjaarsfeestje), kreeg ik onmiddelijk na het invoeren een bevestigingsmail, en daarna 2 minuten na het hele uur de uitslag
Haha seven years bedoelde ik ook. Tijdstip!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 07:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij was er zeven jaar hoor.
Vond ik niet heel sterk, maar zeker wel vermakelijk
Sowieso van een heleboel films denk ik: ja da's leuk, maar er zijn er maar een paar die echt briljant zijn.
Hmquote:Op zondag 8 januari 2006 07:16 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb nog 0 mailtjes ontvangen... Ze naaien ons Palm!![]()
Rond 13 uur, jij?quote:Op zondag 8 januari 2006 07:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm
Dan kunnen we beter naar bed gaan.
Hoe laat sta jij eigenlijk altijd op?
Mja, ook rond die tijdquote:
7 years n tibet :quote:Op zondag 8 januari 2006 07:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij was er zeven jaar hoor.
Vond ik niet heel sterk, maar zeker wel vermakelijk
Sowieso van een heleboel films denk ik: ja da's leuk, maar er zijn er maar een paar die echt briljant zijn.
-edit- en bovendien, films als Austin Powers zet je niet in je rijtje met favoriete films, oh baby, behave
Heb geen favorieten. Brad Pitt is natuurlijk altijd vermakelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 07:19 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, en om het rijtje af te maken: Nicolas Cageis mijn favoriete acteur, samen met Kevin Spacey. K-Pax vind ik een eervolle vermelding waard.
Wie zijn jouw favoriete acteur/actrice?
Wehehehe supermumquote:Op zondag 8 januari 2006 07:21 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zoooooo´n tegenvaller die film!! Echt 2 a 3 uur van mijn hele leven gewoon weggespoeld! Kwam niet door die film heen, wat een zonde van mijn tijd!
Met BB had je ook al geen favorietenquote:Op zondag 8 januari 2006 07:21 schreef melke het volgende:
[..]
Heb geen favorieten. Brad Pitt is natuurlijk altijd vermakelijk![]()
PS. code doet het niet meer
American Beauty!quote:Op zondag 8 januari 2006 07:21 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, en Moulin Rougevind ik ook een leuke film
Tja, en Team America ook, maarja
Zonnebrillen!quote:Op zondag 8 januari 2006 07:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met BB had je ook al geen favorieten![]()
Is er een categorie iets waar je wel favorieten in hebt?![]()
Wie hoort er op Fok bij je favorieten?quote:Op zondag 8 januari 2006 07:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met BB had je ook al geen favorieten![]()
Is er een categorie iets waar je wel favorieten in hebt?![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 07:24 schreef melke het volgende:
[..]
Wie hoort er op Fok bij je favorieten?![]()
Die heeft ooit een serie gehad, dat vond ik toen zooo geweldig... Maar stopte opeensquote:Op zondag 8 januari 2006 07:24 schreef Stereotomy het volgende:
En ik ben ook wel gecharmeerd van Claire Danestoen ik haar zag in Les Misérables (waar ik toch echt wel eens een keer naar een musical van wil gaan).
My so called life!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 07:25 schreef melke het volgende:
[..]
Die heeft ooit een serie gehad, dat vond ik toen zooo geweldig... Maar stopte opeens
Daar hou ik je aanquote:Op zondag 8 januari 2006 07:26 schreef SuperMOM het volgende:
nou ik zoek mijn bed maar eens op wil het met jullie hier morgen weer wel eens over hebben
Je bent de beste moeder ter wereldquote:Op zondag 8 januari 2006 07:26 schreef SuperMOM het volgende:
nou ik zoek mijn bed maar eens op wil het met jullie hier morgen weer wel eens over hebben
Jaaaaa! Die jongen die haar zogenaamd niet leuk vond maar ondertussen wel. Te lekker voor woorden!quote:Op zondag 8 januari 2006 07:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
My so called life!!!
Vond ik ook een leuke serie. van toen ik nog wel TV keek
Da's lang geleden, toen waren we nog pubers. Nouja, een van ons nog steeds.quote:Op zondag 8 januari 2006 07:28 schreef melke het volgende:
[..]
Jaaaaa! Die jongen die haar zogenaamd niet leuk vond maar ondertussen wel. Te lekker voor woorden!
Is dat niet ergens te downloaden?quote:Op zondag 8 januari 2006 07:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's lang geleden, toen waren we nog pubers. Nouja, een van ons nog steeds.
Trouwens *ik* hou dit niet vol na de onderwijsvrije kerstvakantiequote:
Ik wel, slaap vrij weinig en zit vol energiequote:Op zondag 8 januari 2006 07:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trouwens *ik* hou dit niet vol na de onderwijsvrije kerstvakantiejij wel?
Ik ga ook pas tussen 1 en 3 naar bed normaal, maar ik bedoel dat ik het niet ga trekken tot 7:34quote:Op zondag 8 januari 2006 07:33 schreef melke het volgende:
[..]
Ik wel, slaap vrij weinig en zit vol energie![]()
![]()
Oke iets minder laat ga ik het wel maken
Nee ik absoluut ook nietquote:Op zondag 8 januari 2006 07:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga ook pas tussen 1 en 3 naar bed normaal, maar ik bedoel dat ik het niet ga trekken tot 7:34
Ze is niet lelijk! Maar jij met je anti blond, wie weet wat je mist aan de hand van je voorkeurquote:Op zondag 8 januari 2006 07:35 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Wat zien mannen toch in blond?
en ze was knapper toen ze jong was
Een man weet niet wat hij mist... als ze er niet is.quote:Op zondag 8 januari 2006 07:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk! Maar jij met je anti blond, wie weet wat je mist aan de hand van je voorkeur
Dat zei ik nietquote:Ze is niet lelijk!
Pfff zoveel goede muziek, maar goed. Queen, Coldplay, Metallica, 3 doors down, The Corrs, Madonna, Motown soul...quote:Op zondag 8 januari 2006 07:39 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, nog 1 laatste rijtje dan:
Favoriete muziek! Zeg het maar.
The Alan Parsons Project, Camel, Renaissance, Marillion, Kayak - dus alles wat Prog- of Symfo Rock is
The Corrs - Andrea Corrquote:Op zondag 8 januari 2006 07:43 schreef melke het volgende:
[..]
Pfff zoveel goede muziek, maar goed. Queen, Coldplay, Metallica, 3 doors down, The Corrs, Madonna, Motown soul...
Je zegt het goed, het leek betekent niet dat het ook zo is hequote:Op zondag 8 januari 2006 07:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het leek op een reactie op een actie van mij![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 07:43 schreef melke het volgende:
[..]
Je zegt het goed, het leek betekent niet dat het ook zo is he![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 07:39 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, nog 1 laatste rijtje dan:
Favoriete muziek! Zeg het maar.
The Alan Parsons Project, Camel, Renaissance, Marillion, Kayak - dus alles wat Prog- of Symfo Rock is
Jij met je edit!quote:Op zondag 8 januari 2006 07:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar als ik achter mijn computer zit heb ik vaak internetradio aan. Dan luister ik naar Smooth Jazz en naar Bossa Nova's.
Corkyquote:Op zondag 8 januari 2006 07:47 schreef melke het volgende:
Keek je trouwens vroeger ook naar Life goed on?
Qua muziek absoluut, maar qua uiterlijk absoluut niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 07:48 schreef melke het volgende:
[..]
Jij met je edit!Ben je trouwens wat alternatief ingesteld?
Hou eens op met editten!!!! Word er gek van!quote:Op zondag 8 januari 2006 07:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Qua muziek absoluut, maar qua uiterlijk absoluut niet.
(geen piercings, tatoo's etc.)
Maar zelfs dan nog, ik vind Kink FM (Alternatieve muziek bij uitstek) absoluut niks. Ik vind hardmetal, grunge, etc. niks. Symfo en progrock nummers van een halfuur (waaronder 5 minuten zang en rest instrumentaal) daarentegen zijn![]()
![]()
![]()
Forumetiquette zegt dat je liever niet 3 postings onder elkaar moet doenquote:Op zondag 8 januari 2006 07:50 schreef melke het volgende:
[..]
Hou eens op met editten!!!! Word er gek van!
Je hebt in ieder geval wel een bijzonder aparte smaak
Star Trek zegt inderdaad genoeg over je voorkeurenquote:Op zondag 8 januari 2006 07:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Forumetiquette zegt dat je liever niet 3 postings onder elkaar moet doen
Mijn beste vriendin Elke was eergister mijn CV aan het nakijken en merkte hetzelfde op.Merk wel dat ik hoewel ik een brede smaak heb en van veel verschillende dingen hou, ik wel erg sterke voorkeuren dan ook slechts voor die dingen heb.
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 07:54 schreef melke het volgende:
[..]
Star Trek zegt inderdaad genoeg over je voorkeuren![]()
Ja die heb ikquote:Op zondag 8 januari 2006 07:55 schreef Stereotomy het volgende:
En, als je geen uitgesproken voorkeuren hebt voor dingen, heb je dan wel hobbies / favoriete bezigheden / punnikmomenten - behalve winkelen en internetten en TV kijken, die tellen niet
Mn hond, reizen (maar heb nog niet zoveel gezien..) en alles wat ermee te maken heeft, autorijden (maar heb nog geen auto..), lezen, tennissen en dat was het denk ik...quote:
Een middelvinger ofzo? Nee geintje!quote:Op zondag 8 januari 2006 07:59 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt trouwens nog steeds een nieuwe avatar nodig
Al ideeën?
ditte , toneel, reizen (heb ook nog te weinig gezien), piano / gitaar / en natuurlijk muziek luisteren, lezen, koken en laat ik mijn vriendin ook niet vergetenquote:Op zondag 8 januari 2006 07:59 schreef melke het volgende:
[..]
Mn hond, reizen (maar heb nog niet zoveel gezien..) en alles wat ermee te maken heeft, autorijden (maar heb nog geen auto..), lezen, tennissen en dat was het denk ik...
Jij dan?
Ja foto's maken vind ik ook leuk!!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 08:03 schreef Stereotomy het volgende:
Laat ik fotografie ook nog eens vergeten zeg
Mijn lieve Minolta's...![]()
![]()
![]()
![]()
Ja eigenlijk wel, maar het is weekend dan mag ik van mezelf altijd lang op blijvenquote:Op zondag 8 januari 2006 08:11 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, ik ga naar bed. Zou jij niet ook eens gaan slapen?
Ik pas hartstikke goed op mezelf en op de restquote:Op zondag 8 januari 2006 08:13 schreef Stereotomy het volgende:
En dan zeg je dat ik raar ben
Pas je wel goed op jezelf?
Welterusten en ik spreek je gauw weer
Denk maar aan dit moment wanneer je vanmiddag rond 13 uur met je brakke kop wakker wordt en jezelf met ongeborsteld haar terugziet in de spiegelquote:Op zondag 8 januari 2006 08:14 schreef melke het volgende:
[..]
Ik pas hartstikke goed op mezelf en op de restIs mn sterke punt!
Ga jij nu al slapen dan? Mietje![]()
Vandaag mag ik uitslapen en als ik wakker word zitten mn haren net zo in de staart als voordat ik ging slapen!quote:Op zondag 8 januari 2006 08:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk maar aan dit moment wanneer je vanmiddag rond 13 uur met je brakke kop wakker wordt en jezelf met ongeborsteld haar terugziet in de spiegel![]()
Groetsels
Dat was Joost ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 08:19 schreef melke het volgende:
En zo was ik de laatste....
Jow thanks!quote:
Ik zag je voorbij komenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 3 keer in de Idols slowchat gepost![]()
Ik vind die Floortje zo naturel enzoquote:Op zondag 8 januari 2006 11:11 schreef flugeltje het volgende:
Ik zag je voorbij komen
Gaat goed Peter....![]()
is dat leuk dan idols??quote:Op zondag 8 januari 2006 11:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 3 keer in de Idols slowchat gepost![]()
Harm had beter dat nummer van de Golden Earring kunnen doenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind die Floortje zo naturel enzo![]()
Maar die andere die op het laatst op de bank zat, en er niet uithoefte leek wel een soort etalagepop
Vind trouwens Boris en Marlies van Idols2, toch authentieker hoor.
Die hadden zeg maar echte persoonlijkheden, en Harm kwam gisteren als een aangepaste karikatuur van zichzelf over, vond ik.
Soms komt Flugeltje ook voorbij, das wel leukquote:Op zondag 8 januari 2006 11:15 schreef Manu82 het volgende:
is dat leuk dan idols??
Speciaal voor jou dan, Marlies.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind die Floortje zo naturel enzo![]()
Maar die andere die op het laatst op de bank zat, en er niet uithoefte leek wel een soort etalagepop
Vind trouwens Boris en Marlies van Idols2, toch authentieker hoor.
Die hadden zeg maar echte persoonlijkheden, en Harm kwam gisteren als een aangepaste karikatuur van zichzelf over, vond ik.
Harm deed het best redelijk goed gisteravond, ondanks een niet echt bij hem passend nummer.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Harm had beter dat nummer van de Golden Earring kunnen doen
Maar goed, hij is weer een ronde verder...
Vuurzee, kijk ik ook altijd, stond helaas nog niet online net, dus even wachten tot morgen. Is iig wel een topserie!quote:Op zondag 8 januari 2006 11:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Soms komt Flugeltje ook voorbij, das wel leuk
Het is wel vermakelijk om het aan te hebben staan, als achtergrondgeluid, en er dan af en toe een blik op te werpen.
De kwaliteitsserie Vuurzee op Nederland3, neem ik tegelijkertijd op, en bekijk ik later(met chipjes enzo erbij)
Idd, ik vond de allereerste aflevering ronduit slecht, was toen bijna afgehaakt.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:22 schreef Manu82 het volgende:
Vuurzee, kijk ik ook altijd, stond helaas nog niet online net, dus even wachten tot morgen. Is iig wel een topserie!
"Soms".... Ik schijn bij de topposters van Idols te horenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Soms komt Flugeltje ook voorbij, das wel leuk
Het is wel vermakelijk om het aan te hebben staan, als achtergrondgeluid, en er dan af en toe een blik op te werpen.
De kwaliteitsserie Vuurzee op Nederland3, neem ik tegelijkertijd op, en bekijk ik later(met chipjes enzo erbij)
Ik heb gelukkig de eerste 3 afleveringen achter elkaar gezienquote:Op zondag 8 januari 2006 11:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, ik vond de allereerste aflevering ronduit slecht, was toen bijna afgehaakt.
De tweede was al wat beter, maar vanaf aflevering 3 (toen dat rechercheteam van buiten, er ook bij kwam), vind ik het een absolute topserie.
Jezus, dan heb jij het ook druk:quote:Op zondag 8 januari 2006 11:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
"Soms".... Ik schijn bij de topposters van Idols te horen
en dan ook nog in deze volgorde zekerquote:Op zondag 8 januari 2006 11:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jezus, dan heb jij het ook druk:
BB
Idols
Bad
Flugelmannetje
Werken
Bij Idols post ik voornamelijk op zaterdagavond tijdens de shows... En dat blijken dus best nogal veel posts te zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 11:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jezus, dan heb jij het ook druk:
BB
Idols
Bad
Flugelmannetje
Werken
quote:Op zondag 8 januari 2006 11:30 schreef flugeltje het volgende:
Bij Idols post ik voornamelijk op zaterdagavond tijdens de shows... En dat blijken dus best nogal veel posts te zijn
Valt best wel mee hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 01:19 schreef Arcee het volgende:Wie hebben 't vaakst in ID3 gepost?
1. 2591 Svensational
2. 2304 BVO
3. 1603 Tom_Tom-
4. 897 -Vaduz-
5. 813 charmed_angel
6. 783 Dizer
7. 693 CrazyDutchPunk
8. 542 PeRi
9. 528 Insomaniac
10. 489 Zhenar
18. 326 flugeltje
217. 14 Peter6000![]()
Maar ik sta dus nog vrij hoogquote:
Hoe komt iemand aan 2000 posts in idolsquote:
Sven is de mod daar, Tom_Tom ook... En BVO is écht verslingerd aan dat programma, post in alle topics....quote:Op zondag 8 januari 2006 11:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoe komt iemand aan 2000 posts in idols![]()
Vast niet naar mijn beeldscherm....quote:Op zondag 8 januari 2006 11:48 schreef Manu82 het volgende:
* Manu82 kijkt ook naar beeldscherm van laptop
En Lieske met een hoofddoekje?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:14 schreef Manu82 het volgende:
In de Arabische BB waren geen douche camera's
Mooi kut voor regenworm denk ik dan
alweer bij zo'n belspel?quote:
Neh. Geef nietsquote:Op zondag 8 januari 2006 12:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
alweer bij zo'n belspel?
en zegt hij nog iets bijzonders?
Hij heeft een wereldbol gekocht voor zijn ouders. Ze mochten een locatie prikken en op kosten van Joost op vakantie... (waar betaald ie dat van?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:19 schreef Manu82 het volgende:
en zegt hij nog iets bijzonders?
Ik vind een burka wel een goed idee voor Viola.quote:
van het sms geld an endemolquote:Op zondag 8 januari 2006 12:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hij heeft een wereldbol gekocht voor zijn ouders. Ze mochten een locatie prikken en op kosten van Joost op vakantie... (waar betaald ie dat van?)
Hij heeft BB gewonnen, toch?quote:
Zitten ze niet meer in dat huis dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:26 schreef Pinball het volgende:
Hij heeft BB gewonnen, toch?
quote:
zijn ze al klaar met fietsen?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zitten ze niet meer in dat huis dan?
ik nu ookquote:Op zondag 8 januari 2006 12:27 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb last van ernstig studie ontwijkend gedrag
Denkt dat iedereen lekker uitrustquote:Op zondag 8 januari 2006 14:28 schreef teamlead het volgende:
* kijkt verbaasd de lege lobby rond...
is het hotel ontruimd ofzo
heb ik vannacht een wild feest gemist dan?quote:
Nee hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 14:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
heb ik vannacht een wild feest gemist dan?
quote:
Ik zou t ni wetenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:39 schreef teamlead het volgende:
[..]lieve schat.. jij lag eerder weer op je hotelkamer dan ik hoor...
Snaptnix heeft je gebracht.. want zelfstandig lukte het niet meer zoquote:Op zondag 8 januari 2006 14:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik zou t ni weten![]()
Hoe laat ik erin ging.
Had ik dedeur gevonden![]()
Nee je was verdwaald je lag opeens in een kamer van een anderquote:Op zondag 8 januari 2006 14:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik zou t ni weten![]()
Hoe laat ik erin ging.
Had ik dedeur gevonden![]()
Wat liefquote:Op zondag 8 januari 2006 14:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Snaptnix heeft je gebracht.. want zelfstandig lukte het niet meer zo
Nee hoor... Ik kon je gewoon niet meer volgenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Ojee was toch ni iritand he![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Nee je was verdwaald je lag opeens in een kamer van een ander![]()
Mooi zo... kan wel ff een lekker drankje gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:52 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
goedemiddag allemaal de bar gaat om 15:00 open
Gelukkigquote:Op zondag 8 januari 2006 14:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik kon je gewoon niet meer volgen
Haaaaaaaa Beertje... weer een beetje bij de mensen ondertussen?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Ojee was toch ni iritand he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |