Met BB had je ook al geen favorietenquote:Op zondag 8 januari 2006 07:21 schreef melke het volgende:
[..]
Heb geen favorieten. Brad Pitt is natuurlijk altijd vermakelijk![]()
PS. code doet het niet meer
American Beauty!quote:Op zondag 8 januari 2006 07:21 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, en Moulin Rougevind ik ook een leuke film
Tja, en Team America ook, maarja
Zonnebrillen!quote:Op zondag 8 januari 2006 07:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met BB had je ook al geen favorieten![]()
Is er een categorie iets waar je wel favorieten in hebt?![]()
Wie hoort er op Fok bij je favorieten?quote:Op zondag 8 januari 2006 07:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met BB had je ook al geen favorieten![]()
Is er een categorie iets waar je wel favorieten in hebt?![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 07:24 schreef melke het volgende:
[..]
Wie hoort er op Fok bij je favorieten?![]()
Die heeft ooit een serie gehad, dat vond ik toen zooo geweldig... Maar stopte opeensquote:Op zondag 8 januari 2006 07:24 schreef Stereotomy het volgende:
En ik ben ook wel gecharmeerd van Claire Danestoen ik haar zag in Les Misérables (waar ik toch echt wel eens een keer naar een musical van wil gaan).
My so called life!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 07:25 schreef melke het volgende:
[..]
Die heeft ooit een serie gehad, dat vond ik toen zooo geweldig... Maar stopte opeens
Daar hou ik je aanquote:Op zondag 8 januari 2006 07:26 schreef SuperMOM het volgende:
nou ik zoek mijn bed maar eens op wil het met jullie hier morgen weer wel eens over hebben
Je bent de beste moeder ter wereldquote:Op zondag 8 januari 2006 07:26 schreef SuperMOM het volgende:
nou ik zoek mijn bed maar eens op wil het met jullie hier morgen weer wel eens over hebben
Jaaaaa! Die jongen die haar zogenaamd niet leuk vond maar ondertussen wel. Te lekker voor woorden!quote:Op zondag 8 januari 2006 07:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
My so called life!!!
Vond ik ook een leuke serie. van toen ik nog wel TV keek
Da's lang geleden, toen waren we nog pubers. Nouja, een van ons nog steeds.quote:Op zondag 8 januari 2006 07:28 schreef melke het volgende:
[..]
Jaaaaa! Die jongen die haar zogenaamd niet leuk vond maar ondertussen wel. Te lekker voor woorden!
Is dat niet ergens te downloaden?quote:Op zondag 8 januari 2006 07:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's lang geleden, toen waren we nog pubers. Nouja, een van ons nog steeds.
Trouwens *ik* hou dit niet vol na de onderwijsvrije kerstvakantiequote:
Ik wel, slaap vrij weinig en zit vol energiequote:Op zondag 8 januari 2006 07:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trouwens *ik* hou dit niet vol na de onderwijsvrije kerstvakantiejij wel?
Ik ga ook pas tussen 1 en 3 naar bed normaal, maar ik bedoel dat ik het niet ga trekken tot 7:34quote:Op zondag 8 januari 2006 07:33 schreef melke het volgende:
[..]
Ik wel, slaap vrij weinig en zit vol energie![]()
![]()
Oke iets minder laat ga ik het wel maken
Nee ik absoluut ook nietquote:Op zondag 8 januari 2006 07:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga ook pas tussen 1 en 3 naar bed normaal, maar ik bedoel dat ik het niet ga trekken tot 7:34
Ze is niet lelijk! Maar jij met je anti blond, wie weet wat je mist aan de hand van je voorkeurquote:Op zondag 8 januari 2006 07:35 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Wat zien mannen toch in blond?
en ze was knapper toen ze jong was
Een man weet niet wat hij mist... als ze er niet is.quote:Op zondag 8 januari 2006 07:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk! Maar jij met je anti blond, wie weet wat je mist aan de hand van je voorkeur
Dat zei ik nietquote:Ze is niet lelijk!
Pfff zoveel goede muziek, maar goed. Queen, Coldplay, Metallica, 3 doors down, The Corrs, Madonna, Motown soul...quote:Op zondag 8 januari 2006 07:39 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, nog 1 laatste rijtje dan:
Favoriete muziek! Zeg het maar.
The Alan Parsons Project, Camel, Renaissance, Marillion, Kayak - dus alles wat Prog- of Symfo Rock is
The Corrs - Andrea Corrquote:Op zondag 8 januari 2006 07:43 schreef melke het volgende:
[..]
Pfff zoveel goede muziek, maar goed. Queen, Coldplay, Metallica, 3 doors down, The Corrs, Madonna, Motown soul...
Je zegt het goed, het leek betekent niet dat het ook zo is hequote:Op zondag 8 januari 2006 07:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het leek op een reactie op een actie van mij![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 07:43 schreef melke het volgende:
[..]
Je zegt het goed, het leek betekent niet dat het ook zo is he![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 07:39 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, nog 1 laatste rijtje dan:
Favoriete muziek! Zeg het maar.
The Alan Parsons Project, Camel, Renaissance, Marillion, Kayak - dus alles wat Prog- of Symfo Rock is
Jij met je edit!quote:Op zondag 8 januari 2006 07:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar als ik achter mijn computer zit heb ik vaak internetradio aan. Dan luister ik naar Smooth Jazz en naar Bossa Nova's.
Corkyquote:Op zondag 8 januari 2006 07:47 schreef melke het volgende:
Keek je trouwens vroeger ook naar Life goed on?
Qua muziek absoluut, maar qua uiterlijk absoluut niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 07:48 schreef melke het volgende:
[..]
Jij met je edit!Ben je trouwens wat alternatief ingesteld?
Hou eens op met editten!!!! Word er gek van!quote:Op zondag 8 januari 2006 07:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Qua muziek absoluut, maar qua uiterlijk absoluut niet.
(geen piercings, tatoo's etc.)
Maar zelfs dan nog, ik vind Kink FM (Alternatieve muziek bij uitstek) absoluut niks. Ik vind hardmetal, grunge, etc. niks. Symfo en progrock nummers van een halfuur (waaronder 5 minuten zang en rest instrumentaal) daarentegen zijn![]()
![]()
![]()
Forumetiquette zegt dat je liever niet 3 postings onder elkaar moet doenquote:Op zondag 8 januari 2006 07:50 schreef melke het volgende:
[..]
Hou eens op met editten!!!! Word er gek van!
Je hebt in ieder geval wel een bijzonder aparte smaak
Star Trek zegt inderdaad genoeg over je voorkeurenquote:Op zondag 8 januari 2006 07:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Forumetiquette zegt dat je liever niet 3 postings onder elkaar moet doen
Mijn beste vriendin Elke was eergister mijn CV aan het nakijken en merkte hetzelfde op.Merk wel dat ik hoewel ik een brede smaak heb en van veel verschillende dingen hou, ik wel erg sterke voorkeuren dan ook slechts voor die dingen heb.
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 07:54 schreef melke het volgende:
[..]
Star Trek zegt inderdaad genoeg over je voorkeuren![]()
Ja die heb ikquote:Op zondag 8 januari 2006 07:55 schreef Stereotomy het volgende:
En, als je geen uitgesproken voorkeuren hebt voor dingen, heb je dan wel hobbies / favoriete bezigheden / punnikmomenten - behalve winkelen en internetten en TV kijken, die tellen niet
Mn hond, reizen (maar heb nog niet zoveel gezien..) en alles wat ermee te maken heeft, autorijden (maar heb nog geen auto..), lezen, tennissen en dat was het denk ik...quote:
Een middelvinger ofzo? Nee geintje!quote:Op zondag 8 januari 2006 07:59 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt trouwens nog steeds een nieuwe avatar nodig
Al ideeën?
ditte , toneel, reizen (heb ook nog te weinig gezien), piano / gitaar / en natuurlijk muziek luisteren, lezen, koken en laat ik mijn vriendin ook niet vergetenquote:Op zondag 8 januari 2006 07:59 schreef melke het volgende:
[..]
Mn hond, reizen (maar heb nog niet zoveel gezien..) en alles wat ermee te maken heeft, autorijden (maar heb nog geen auto..), lezen, tennissen en dat was het denk ik...
Jij dan?
Ja foto's maken vind ik ook leuk!!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 08:03 schreef Stereotomy het volgende:
Laat ik fotografie ook nog eens vergeten zeg
Mijn lieve Minolta's...![]()
![]()
![]()
![]()
Ja eigenlijk wel, maar het is weekend dan mag ik van mezelf altijd lang op blijvenquote:Op zondag 8 januari 2006 08:11 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, ik ga naar bed. Zou jij niet ook eens gaan slapen?
Ik pas hartstikke goed op mezelf en op de restquote:Op zondag 8 januari 2006 08:13 schreef Stereotomy het volgende:
En dan zeg je dat ik raar ben
Pas je wel goed op jezelf?
Welterusten en ik spreek je gauw weer
Denk maar aan dit moment wanneer je vanmiddag rond 13 uur met je brakke kop wakker wordt en jezelf met ongeborsteld haar terugziet in de spiegelquote:Op zondag 8 januari 2006 08:14 schreef melke het volgende:
[..]
Ik pas hartstikke goed op mezelf en op de restIs mn sterke punt!
Ga jij nu al slapen dan? Mietje![]()
Vandaag mag ik uitslapen en als ik wakker word zitten mn haren net zo in de staart als voordat ik ging slapen!quote:Op zondag 8 januari 2006 08:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk maar aan dit moment wanneer je vanmiddag rond 13 uur met je brakke kop wakker wordt en jezelf met ongeborsteld haar terugziet in de spiegel![]()
Groetsels
Dat was Joost ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 08:19 schreef melke het volgende:
En zo was ik de laatste....
Jow thanks!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |