Mn hond, reizen (maar heb nog niet zoveel gezien..) en alles wat ermee te maken heeft, autorijden (maar heb nog geen auto..), lezen, tennissen en dat was het denk ik...quote:
Een middelvinger ofzo? Nee geintje!quote:Op zondag 8 januari 2006 07:59 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt trouwens nog steeds een nieuwe avatar nodig
Al ideeën?
ditte , toneel, reizen (heb ook nog te weinig gezien), piano / gitaar / en natuurlijk muziek luisteren, lezen, koken en laat ik mijn vriendin ook niet vergetenquote:Op zondag 8 januari 2006 07:59 schreef melke het volgende:
[..]
Mn hond, reizen (maar heb nog niet zoveel gezien..) en alles wat ermee te maken heeft, autorijden (maar heb nog geen auto..), lezen, tennissen en dat was het denk ik...
Jij dan?
Ja foto's maken vind ik ook leuk!!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 08:03 schreef Stereotomy het volgende:
Laat ik fotografie ook nog eens vergeten zeg
Mijn lieve Minolta's...![]()
![]()
![]()
![]()
Ja eigenlijk wel, maar het is weekend dan mag ik van mezelf altijd lang op blijvenquote:Op zondag 8 januari 2006 08:11 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, ik ga naar bed. Zou jij niet ook eens gaan slapen?
Ik pas hartstikke goed op mezelf en op de restquote:Op zondag 8 januari 2006 08:13 schreef Stereotomy het volgende:
En dan zeg je dat ik raar ben
Pas je wel goed op jezelf?
Welterusten en ik spreek je gauw weer
Denk maar aan dit moment wanneer je vanmiddag rond 13 uur met je brakke kop wakker wordt en jezelf met ongeborsteld haar terugziet in de spiegelquote:Op zondag 8 januari 2006 08:14 schreef melke het volgende:
[..]
Ik pas hartstikke goed op mezelf en op de restIs mn sterke punt!
Ga jij nu al slapen dan? Mietje![]()
Vandaag mag ik uitslapen en als ik wakker word zitten mn haren net zo in de staart als voordat ik ging slapen!quote:Op zondag 8 januari 2006 08:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk maar aan dit moment wanneer je vanmiddag rond 13 uur met je brakke kop wakker wordt en jezelf met ongeborsteld haar terugziet in de spiegel![]()
Groetsels
Dat was Joost ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 08:19 schreef melke het volgende:
En zo was ik de laatste....
Jow thanks!quote:
Ik zag je voorbij komenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 3 keer in de Idols slowchat gepost![]()
Ik vind die Floortje zo naturel enzoquote:Op zondag 8 januari 2006 11:11 schreef flugeltje het volgende:
Ik zag je voorbij komen
Gaat goed Peter....![]()
is dat leuk dan idols??quote:Op zondag 8 januari 2006 11:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 3 keer in de Idols slowchat gepost![]()
Harm had beter dat nummer van de Golden Earring kunnen doenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind die Floortje zo naturel enzo![]()
Maar die andere die op het laatst op de bank zat, en er niet uithoefte leek wel een soort etalagepop
Vind trouwens Boris en Marlies van Idols2, toch authentieker hoor.
Die hadden zeg maar echte persoonlijkheden, en Harm kwam gisteren als een aangepaste karikatuur van zichzelf over, vond ik.
Soms komt Flugeltje ook voorbij, das wel leukquote:Op zondag 8 januari 2006 11:15 schreef Manu82 het volgende:
is dat leuk dan idols??
Speciaal voor jou dan, Marlies.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind die Floortje zo naturel enzo![]()
Maar die andere die op het laatst op de bank zat, en er niet uithoefte leek wel een soort etalagepop
Vind trouwens Boris en Marlies van Idols2, toch authentieker hoor.
Die hadden zeg maar echte persoonlijkheden, en Harm kwam gisteren als een aangepaste karikatuur van zichzelf over, vond ik.
Harm deed het best redelijk goed gisteravond, ondanks een niet echt bij hem passend nummer.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Harm had beter dat nummer van de Golden Earring kunnen doen
Maar goed, hij is weer een ronde verder...
Vuurzee, kijk ik ook altijd, stond helaas nog niet online net, dus even wachten tot morgen. Is iig wel een topserie!quote:Op zondag 8 januari 2006 11:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Soms komt Flugeltje ook voorbij, das wel leuk
Het is wel vermakelijk om het aan te hebben staan, als achtergrondgeluid, en er dan af en toe een blik op te werpen.
De kwaliteitsserie Vuurzee op Nederland3, neem ik tegelijkertijd op, en bekijk ik later(met chipjes enzo erbij)
Idd, ik vond de allereerste aflevering ronduit slecht, was toen bijna afgehaakt.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:22 schreef Manu82 het volgende:
Vuurzee, kijk ik ook altijd, stond helaas nog niet online net, dus even wachten tot morgen. Is iig wel een topserie!
"Soms".... Ik schijn bij de topposters van Idols te horenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Soms komt Flugeltje ook voorbij, das wel leuk
Het is wel vermakelijk om het aan te hebben staan, als achtergrondgeluid, en er dan af en toe een blik op te werpen.
De kwaliteitsserie Vuurzee op Nederland3, neem ik tegelijkertijd op, en bekijk ik later(met chipjes enzo erbij)
Ik heb gelukkig de eerste 3 afleveringen achter elkaar gezienquote:Op zondag 8 januari 2006 11:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, ik vond de allereerste aflevering ronduit slecht, was toen bijna afgehaakt.
De tweede was al wat beter, maar vanaf aflevering 3 (toen dat rechercheteam van buiten, er ook bij kwam), vind ik het een absolute topserie.
Jezus, dan heb jij het ook druk:quote:Op zondag 8 januari 2006 11:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
"Soms".... Ik schijn bij de topposters van Idols te horen
en dan ook nog in deze volgorde zekerquote:Op zondag 8 januari 2006 11:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jezus, dan heb jij het ook druk:
BB
Idols
Bad
Flugelmannetje
Werken
Bij Idols post ik voornamelijk op zaterdagavond tijdens de shows... En dat blijken dus best nogal veel posts te zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 11:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jezus, dan heb jij het ook druk:
BB
Idols
Bad
Flugelmannetje
Werken
quote:Op zondag 8 januari 2006 11:30 schreef flugeltje het volgende:
Bij Idols post ik voornamelijk op zaterdagavond tijdens de shows... En dat blijken dus best nogal veel posts te zijn
Valt best wel mee hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 01:19 schreef Arcee het volgende:Wie hebben 't vaakst in ID3 gepost?
1. 2591 Svensational
2. 2304 BVO
3. 1603 Tom_Tom-
4. 897 -Vaduz-
5. 813 charmed_angel
6. 783 Dizer
7. 693 CrazyDutchPunk
8. 542 PeRi
9. 528 Insomaniac
10. 489 Zhenar
18. 326 flugeltje
217. 14 Peter6000![]()
Maar ik sta dus nog vrij hoogquote:
Hoe komt iemand aan 2000 posts in idolsquote:
Sven is de mod daar, Tom_Tom ook... En BVO is écht verslingerd aan dat programma, post in alle topics....quote:Op zondag 8 januari 2006 11:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoe komt iemand aan 2000 posts in idols![]()
Vast niet naar mijn beeldscherm....quote:Op zondag 8 januari 2006 11:48 schreef Manu82 het volgende:
* Manu82 kijkt ook naar beeldscherm van laptop
En Lieske met een hoofddoekje?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:14 schreef Manu82 het volgende:
In de Arabische BB waren geen douche camera's
Mooi kut voor regenworm denk ik dan
alweer bij zo'n belspel?quote:
Neh. Geef nietsquote:Op zondag 8 januari 2006 12:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
alweer bij zo'n belspel?
en zegt hij nog iets bijzonders?
Hij heeft een wereldbol gekocht voor zijn ouders. Ze mochten een locatie prikken en op kosten van Joost op vakantie... (waar betaald ie dat van?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:19 schreef Manu82 het volgende:
en zegt hij nog iets bijzonders?
Ik vind een burka wel een goed idee voor Viola.quote:
van het sms geld an endemolquote:Op zondag 8 januari 2006 12:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hij heeft een wereldbol gekocht voor zijn ouders. Ze mochten een locatie prikken en op kosten van Joost op vakantie... (waar betaald ie dat van?)
Hij heeft BB gewonnen, toch?quote:
Zitten ze niet meer in dat huis dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:26 schreef Pinball het volgende:
Hij heeft BB gewonnen, toch?
quote:
zijn ze al klaar met fietsen?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zitten ze niet meer in dat huis dan?
ik nu ookquote:Op zondag 8 januari 2006 12:27 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb last van ernstig studie ontwijkend gedrag
Denkt dat iedereen lekker uitrustquote:Op zondag 8 januari 2006 14:28 schreef teamlead het volgende:
* kijkt verbaasd de lege lobby rond...
is het hotel ontruimd ofzo
heb ik vannacht een wild feest gemist dan?quote:
Nee hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 14:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
heb ik vannacht een wild feest gemist dan?
quote:
Ik zou t ni wetenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:39 schreef teamlead het volgende:
[..]lieve schat.. jij lag eerder weer op je hotelkamer dan ik hoor...
Snaptnix heeft je gebracht.. want zelfstandig lukte het niet meer zoquote:Op zondag 8 januari 2006 14:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik zou t ni weten![]()
Hoe laat ik erin ging.
Had ik dedeur gevonden![]()
Nee je was verdwaald je lag opeens in een kamer van een anderquote:Op zondag 8 januari 2006 14:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik zou t ni weten![]()
Hoe laat ik erin ging.
Had ik dedeur gevonden![]()
Wat liefquote:Op zondag 8 januari 2006 14:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Snaptnix heeft je gebracht.. want zelfstandig lukte het niet meer zo
Nee hoor... Ik kon je gewoon niet meer volgenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Ojee was toch ni iritand he![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Nee je was verdwaald je lag opeens in een kamer van een ander![]()
Mooi zo... kan wel ff een lekker drankje gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:52 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
goedemiddag allemaal de bar gaat om 15:00 open
Gelukkigquote:Op zondag 8 januari 2006 14:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik kon je gewoon niet meer volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |