De jouwe zijn genoeg voor ons beiden, mijn lieve parelquote:Op zondag 8 januari 2006 06:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heb jij ook lang blauw haar en bruine ogen![]()
Zekersquote:Op zondag 8 januari 2006 06:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Morwen heeft inderdaad meegedaan aan Big Brother 5, en nu kletst ze gewoon met ons mee op fok! Je kunt haar gewoon vragen stellen over haar tijd in BB5 hoor!![]()
Ik ben naar een concert van Al Stewart geweest.quote:Op zondag 8 januari 2006 06:15 schreef Yolande het volgende:
ben ff weg er staat een concert van Rod Stewart op.![]()
![]()
![]()
Rod Stewart was laatst op tv. Hij probeerde uit zijn Porsche te klimmen/rollen. Op sommige leeftijden gaat dat niet meer zo soepel. Tip voor Rod, koop een Porsche jeepquote:Op zondag 8 januari 2006 06:15 schreef Yolande het volgende:
ben ff weg er staat een concert van Rod Stewart op.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 06:15 schreef Fok777 het volgende:
Sorry Morwen, maar BB doet het niet voor mij.
Het is Morwen, man idioot!! Het supermodel met de lange bruine haren en ogen zo blauw als de hemel! Homo!quote:Op zondag 8 januari 2006 06:15 schreef Fok777 het volgende:
Sorry Morwen, maar BB doet het niet voor mij.
quote:Op zondag 8 januari 2006 06:17 schreef melke het volgende:
[..]
Rod Stewart was laatst op tv. Hij probeerde uit zijn Porsche te klimmen/rollen. Op sommige leeftijden gaat dat niet meer zo soepel. Tip voor Rod, koop een Porsche jeep![]()
Ik vind dat model uit Brazilie kei mooi. Kom ff niet op haar naamquote:Op zondag 8 januari 2006 06:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is Morwen, man idioot!! Het supermodel met de lange bruine haren en ogen zo blauw als de hemel! Homo!![]()
Jaquote:Op zondag 8 januari 2006 06:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is Morwen, man idioot!! Het supermodel met de lange bruine haren en ogen zo blauw als de hemel! Homo!![]()
melke?quote:Op zondag 8 januari 2006 06:19 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind dat model uit Brazilie kei mooi. Kom ff niet op haar naam
Het zag er NIET uit. Hij viel compleet uit die wagen, zijn vriendin of dochter heel sierlijk als een jong hertje.quote:
Luister, met lange (steile - geen heel erg superminikrullige) bruine haren en blauwe ogen *KUN* je gewoon niet lelijk zijn, onmogelijk, impossible!quote:
We gaan over namen beginnenquote:
Wat een baggermarketingnaam is het toch ook, senseoquote:Op zondag 8 januari 2006 06:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
We gaan over namen beginnen![]()
![]()
![]()
*slingert senseo aan![]()
Jaaaa lets go!quote:Op zondag 8 januari 2006 06:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
We gaan over namen beginnen![]()
![]()
![]()
*slingert senseo aan![]()
Nou, er lopen ook een heleboel draken rond met donker haar en blauwe ogen. Dat zijn dus vrouwen waar een je zak over hun lichaam moet trekken. (beetje macho opmerking, maarr het 06:20 wie geeft daar om deze tijd nog om).quote:Op zondag 8 januari 2006 06:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Luister, met lange (steile) bruine haren en blauwe ogen *KUN* je gewoon niet lelijk zijn, onmogelijk, impossible!![]()
Das Henk en hij weet nog steeds niret op wie hij lijkt pfffff hahahahahaah *huh op wie van de occ*quote:Op zondag 8 januari 2006 06:01 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
't is toch bijna net Henk
Henk, heb je een bijnaatje bijbaantje in Amerika?
quote:Op zondag 8 januari 2006 06:23 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Nou, er lopen ook een heleboel draken rond met donker haar en blauwe ogen. Dat zijn dus vrouwen waar een je zak over hun lichaam moet trekken.
Paul Teutel Sr.quote:Op zondag 8 januari 2006 06:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Das Henk en hij weet nog steeds niret op wie hij lijkt pfffff hahahahahaah *huh op wie van de occ*
Dat ben ik ook niet, al moet je even voorbij de hazenlip, de manke poot en de geamputeerde oren kijkenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Luister, met lange (steile - geen heel erg superminikrullige) bruine haren en blauwe ogen *KUN* je gewoon niet lelijk zijn, onmogelijk, impossible!![]()
Er zijn ook een hoop mannen waarvoor die zak geschikt isquote:Op zondag 8 januari 2006 06:23 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Nou, er lopen ook een heleboel draken rond met donker haar en blauwe ogen. Dat zijn dus vrouwen waar een je zak over hun lichaam moet trekken. (beetje macho opmerking, maarr het 06:20 wie geeft daar om deze tijd nog om).
SuperMOM, wat is je voornaam eigenlijk?quote:Op zondag 8 januari 2006 06:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Das Henk en hij weet nog steeds niret op wie hij lijkt pfffff hahahahahaah *huh op wie van de occ*
I'll take it!quote:Op zondag 8 januari 2006 06:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet, al moet je even voorbij de hazenlip, de manke poot en de geamputeerde oren kijkenOw, en mijn ogen staan aan de zijkant van mijn hoofd waar eigenlijk mijn oren horen. MAAR ze zijn wel blauw
![]()
Neej he? Laat me niet alleen hier?quote:Op zondag 8 januari 2006 06:08 schreef Arliator het volgende:
Glas leeg, Arliator leeg.....................![]()
![]()
Ik wist wel dat iemand zich aangesproken zou voelenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:25 schreef melke het volgende:
[..]
Er zijn ook een hoop mannen waarvoor die zak geschikt is![]()
Ik ook, he Fokquote:Op zondag 8 januari 2006 06:26 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat iemand zich aangesproken zou voelen![]()
"quote:Op zondag 8 januari 2006 06:13 schreef melke het volgende:
[..]
Bellen? Op dit tijdstip? Woon jij wel in Nederland?![]()
Da's melke, met tenen tot aan haar neeeeeeeekquote:Op zondag 8 januari 2006 06:26 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat iemand zich aangesproken zou voelen![]()
Dat is dus serieus het toppunt van vettigquote:Op zondag 8 januari 2006 06:27 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, wat ik deze avond tegenkwam op wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Deep-fried_Mars_bar
Gefrituurde Marsrepen uit Schotland
Ga ik maandag eens proberen
Ik weet op wie ik lijk en ben nog steeds mezelfquote:Op zondag 8 januari 2006 06:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
"wevullenhetwaterreservoirenstoppeneenpadinhetdaarvoorbestemdebijgeslotenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat een baggermarketingnaam is het toch ook, senseo
Hoe zou dat apparaat nou echt heten?![]()
![]()
Ik heb al bijna bij al mijn vrienden 'het speciale toetje voor speciale gelegenheden' uitgeprobeerd (flensjes met chocolade/vanilleijs en karamel + kaneel erovergeen) dus ik moet nodig iets anders verzinnen.quote:Op zondag 8 januari 2006 06:29 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is dus serieus het toppunt van vettig![]()
ga ik ook proberen haha
Yup.quote:
Ik heb ze ook maar van Google Imagesquote:Op zondag 8 januari 2006 06:32 schreef SuperMOM het volgende:
Stereotomy: ik durf het bijna niet te vragen maar heb je nog meer foto's van de teutles??? Ik hoef Mikey er niet op te hebben hoor![]()
Ja was laatst op Kopspijkers of de vervanging daarvanquote:Op zondag 8 januari 2006 06:27 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, wat ik deze avond tegenkwam op wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Deep-fried_Mars_bar
Gefrituurde Marsrepen uit Schotland
Ga ik maandag eens proberen
Ja, een paar berichten eerder alquote:Op zondag 8 januari 2006 06:35 schreef melke het volgende:
En Palm? Al ingevuld?
Ik ben dan ook heel benieuwd.quote:Op zondag 8 januari 2006 06:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja was laatst op Kopspijkers of de vervanging daarvanSchijnt of heerlijk (voor de engelsen) of gewoon walgeliijk, chocolade gefrituurd
,wij nederlanders, te zijn
Ik heb nog 3 kansenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, een paar berichten eerder al
Wachten tot 7:00 uur voor bericht. Maar als ik jou was zou ik niet wachten hoor, alhoewel ik voor een zondag wel verwacht dat er minder mensen online zullen zijn om 7:00 dan 6:00. (ik bijvoorbeeld)
hup melkie hupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |