apache is toch een heli ding? en brad vind ik toch altijd aan het spit? en mijn warmhoudplaatje is die appeltaart die ik gebakken heb, lekker warm hoor, lijkt net op een ...........quote:Op zondag 8 januari 2006 05:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah ga je gang ik snurk wel door tot ik het koud krijg en weer bij Jullie duik, die kerel van je is dat trouwens een lekker ding? type apache of brad pitt of meer type warmhoudplaatje???![]()
![]()
Heeft hij een Nathalie in Amerika???quote:Op zondag 8 januari 2006 06:01 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
't is toch bijna net Henk
Henk, heb je een bijnaatje in Amerika?
Nee er kwam wat tussenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:01 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daar heeft al die uren over gedaan? Kan ik sneller![]()
Maarre, truste, ik ga ook zo
quote:Op zondag 8 januari 2006 06:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heeft hij een Nathalie in Amerika???![]()
Gut Yolande je boft echt met die spierbundel van jequote:Op zondag 8 januari 2006 06:01 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Henk, heb je een bijnaatje bijbaantje in Amerika?
Haha jouw berichtje had ik geen eens gezien! Hoe laat probeer jij? Dan probeer ik een ander tijdstipquote:Op zondag 8 januari 2006 05:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toch knap om dat 2 seconden nadat ik mijn posting er net over gemaakt had, te vragen. Zonder telepathie.![]()
Ze hebben alle trekkingen al gedaan: ze hebben van elk uur een uniek tijdstip gepakt. Bijvoorbeeld 6:14:43s in het volgende uur. De eerste deelnemer die zijn code invoert na dat tijdstip, wint de iPod.
Maarja, je weet dus niet wanneer dat tijdstip precies is.
Je maakt de beste kansen door in de daluren (5-7 uur 's ochtends) gewoon om de zoveel minuten een code in te gooien.
Kietelt zo'n snor nou, als je... nou... jeweetwel...quote:Op zondag 8 januari 2006 06:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Gut Yolande je boft echt met die spierbundel van je![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 06:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
die minimaal 2 uur per dag bezig zijn met haren doen en opmaken, je zou dr het huis uit trappen irl![]()
[afbeelding]
Ik vind dit toch wel een hele mooie foto van Naat![]()
Toch een zwak voor vrouwen met lang bruin haar en blauwe ogen![]()
![]()
Whoeiiii![]()
Ik heb een zwak voor vrouwen in het algemeenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Whoeiiii![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 06:04 schreef melke het volgende:
[..]
Haha jou berichtje had ik geen eens gezien! Hoe laat probeer jij? Dan probeer ik een ander tijdstip
Batterij dr in gaat helemaal lekker zonder is het een beetje oud en nieuw zonder vuurwerk, dus een snor? kan leuk staan voegt niet toequote:Op zondag 8 januari 2006 06:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kietelt zo'n snor nou, als je... nou... jeweetwel...![]()
Ja? Denk je dat er nu nog zoveel mensen iets zullen gaan invullen? Misschien alleen jij en ik hahaquote:Op zondag 8 januari 2006 06:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker door elkaar, 't lot bepaald! Sowieso zijn 5-7 uur 's ochtends al de minst drukke uren, maar ik verwacht nog honderden hits anyway. Dus de winpercentage is <1%.
Mensen die om 21 uur iets invullen hebben een winpercentage van <0.01%
quote:Op zondag 8 januari 2006 06:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Batterij dr in gaat helemaal lekker zonder is het een beetje oud en nieuw zonder vuurwerk, dus een snor? kan leuk staan voegt niet toe
Toch een zwak voor vrouwen met lang bruin haar en blauwe ogenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Whoeiiii![]()
* Stereotomy knakt iPod door 2enquote:Op zondag 8 januari 2006 06:08 schreef melke het volgende:
[..]
Ja? Denk je dat er nu nog zoveel mensen iets zullen gaan invullen? Misschien alleen jij en ik haha
Ga lekker slapenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:08 schreef Arliator het volgende:
Glas leeg, Arliator leeg.....................![]()
![]()
Ja dat heb ik gezien. Ik denk dat er rond dit tijdstip echt niet meer dan 100 mensen achter hun pc zitten om een code in te typen. Denk dat de meeste codes de vuilnisbak in vliegenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy knakt iPod door 2en
Stukje delen?![]()
Nee, ze hebben voor elke verlopen dag een grafiekje op de site staan. Zo kun je zien welke uren het drukst en minst druk gebruikt zijn.
met snor kietelt niet meer dan zonder snor, maar met batterij kietelt alles meer dan zonderquote:
Wie was de winnaar van Big Brother 5?quote:Op zondag 8 januari 2006 06:08 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Ik begrijp jou!!!!!
Ja heerlijk...quote:Op zondag 8 januari 2006 06:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kietelt zo'n snor nou, als je... nou... jeweetwel...![]()
Zelfs ik niet, dat wil wat zeggen.quote:
Ik zit wel aardig goed in dit topic danquote:Op zondag 8 januari 2006 06:08 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Ik begrijp jou!!!!!
quote:Op zondag 8 januari 2006 06:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
met snor kietelt niet meer dan zonder snor, maar met batterij kietelt alles meer dan zonder![]()
Kelly??quote:Op zondag 8 januari 2006 06:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie was de winnaar van Big Brother 5?
*aplaus*quote:Op zondag 8 januari 2006 06:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zelfs ik niet, dat wil wat zeggen.
Maarreee............
<<<<<<<<<<Arliator is leaving the building >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
eggggggggggggt wel!!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 05:42 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ik ben weer bijgelezen.
Orange County Choppers![]()
![]()
Beste serie op Discovery ooit
Als jij op de foto staat, dan heb ik maar één ding te zeggen..............Lekker!! En dan houd ik het netjesquote:Op zondag 8 januari 2006 06:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zit wel aardig goed in dit topic danAlle mannen houden van mijn lange bruine lokken en blauwe ogen
![]()
talpaquote:Op zondag 8 januari 2006 06:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie was de winnaar van Big Brother 5?
Shit, kom binnen zie ik die lul die vorige week ff veteld had dat hij van mijn kauwgompjes af moest blijvenquote:Op zondag 8 januari 2006 06:01 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Henk, heb je een bijnaatje bijbaantje in Amerika?
quote:Op zondag 8 januari 2006 06:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zit wel aardig goed in dit topic danAlle mannen houden van mijn lange bruine lokken en blauwe ogen
![]()
Het is zoals met alles als je hem weet te gebruiken is hetquote:Op zondag 8 januari 2006 06:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Batterij dr in gaat helemaal lekker zonder is het een beetje oud en nieuw zonder vuurwerk, dus een snor? kan leuk staan voegt niet toe
Bellen? Op dit tijdstip? Woon jij wel in Nederland?quote:Op zondag 8 januari 2006 06:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
eggggggggggggt wel!!!!![]()
oke ik was wat laat laat maar moest ff bellen tusendoor
Morwen heeft inderdaad meegedaan aan Big Brother 5, en nu kletst ze gewoon met ons mee op fok! Je kunt haar gewoon vragen stellen over haar tijd in BB5 hoor!quote:Op zondag 8 januari 2006 06:12 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Als jij op de foto staat, dan heb ik maar één ding te zeggen..............Lekker!! En dan houd ik het netjes![]()
Yeee haquote:Op zondag 8 januari 2006 06:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Het is zoals met alles als je hem weet te gebruiken is het![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij ook lang blauw haar en bruine ogenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |