Hoi Cuallquote:
Ketsjinggggg... prikklokquote:
Hoi Cuall!!quote:
Sjet!!!!!! Haaaaiquote:
Hahahaha dus jij knijpt de kat in het donkerquote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een film kijk ik het liefst in het donkerZie je meer bij donkere scenes
Maar dan andersomquote:Op zondag 8 januari 2006 00:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoi Cuall!!Lekker hier kom aan de bar en drink iets van me
[..]
Sjet!!!!!! Haaaai![]()
Welkom terug, ik heb ook net het Hotel ontdekt, komt allen aan den bar en drinkt
(mis een drank smilie)
* BONG4002 checkt de prikklokquote:
Ik heb meestal wel een lampje aan, anders krijg ik een beetje last van mn ogen enzoquote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een film kijk ik het liefst in het donkerZie je meer bij donkere scenes
Whahaha nee hoor... geen kattenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahahaha dus jij knijpt de kat in het donker![]()
![]()
nee hor woorden koment er wel weet t zekerquote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef Pinball het volgende:
Er gaat een moment komen dat er meer![]()
dan woorden staan in BBH.
De groep begrijpt elkaar ondertussen al zonder woordenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef Pinball het volgende:
Er gaat een moment komen dat er meer![]()
dan woorden staan in BBH.
Speciaal voor SuperMem [hi by the wayquote:Op zondag 8 januari 2006 00:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
[..]
Sjet!!!!!! Haaaai![]()
Welkom terug, ik heb ook net het Hotel ontdekt, komt allen aan den bar en drinkt
(mis een drank smilie)
Nou, open er een topic over zou ik zeggen.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:53 schreef Sjet het volgende:
Ey............... ik mocht een nieuwe topic openen![]()
Nou dat dan weer liever nietquote:
Ja hoor, biertje. Maar niet dankzij jou.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:55 schreef lovebear het volgende:
nee hor woorden koment er wel weet t zeker![]()
Weltrusten. Ik had nog stats voor je klaarstaan, maar toen was BB5 ineens toch dicht. Maar ik had het dus nog wel gezien.quote:
Let op de PIquote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
nee je begrijp t wel ne gezwel maar gezellie
Ik nofg nooi t zoveel woorden gezien hoor4 prateenl lekker doorquote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja hoor, biertje. Maar niet dankzij jou.
Thxxx en proost!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Speciaal voor SuperMem [hi by the way]
[afbeelding]
Beertje, kom je bij mij logeren?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik nofg nooi t zoveel woorden gezien hoor4 prateenl lekker door![]()
Lekker Momquote:Op zondag 8 januari 2006 00:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
* Pinball zit nu hardop te lachen.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:57 schreef lovebear het volgende:
Ik nofg nooi t zoveel woorden gezien hoor4 prateenl lekker door![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Weltrusten. Ik had nog stats voor je klaarstaan, maar toen was BB5 ineens toch dicht. Maar ik had het dus nog wel gezien.![]()
Zeg, niet snel profiteren van beertjes situatie he. Pas op hoorquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg, niet snel profiteren van beertjes situatie he. Pas op hoor![]()
Euh, meneer van de kloonmans? Ga je nog uitleggen hoe jij in OO kan lezen of hoe zit dat?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:58 schreef doka het volgende:
De politie heeft gesprokenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg, niet snel profiteren van beertjes situatie he. Pas op hoor![]()
PI=Post Icon dat lievequote:
bijvoorbeeld
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:00 schreef doka het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik bied mijn nederige excuses aan
Ze is een beetje tipsyquote:Op zondag 8 januari 2006 01:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Kom lekker ff zitten beertje, want je kukelt bijna om
![]()
Waarmequote:Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
* Pinball zit nu hardop te lachen.
Ga door.
jij liefquote:Op zondag 8 januari 2006 01:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Dan is het goed, laat ik het niet meer zien vanaf nu![]()
Ik niet iigquote:Op zondag 8 januari 2006 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens al een IPod Nano gewonnen bij lay's chips?
www.winelkuur.nl
En de vingers van de regie ook, om de streams weer opslot te gooien enzoquote:Op zondag 8 januari 2006 01:05 schreef Foreverblue het volgende:
Nog ruim 4 dagen mensen... dan hebben we weer bewegende beelden op de streams... mijn capvinger zit al te jeuken
Weet je dat heel zeker meidquote:
Alleen typen gaat niet zo best meerquote:
Dat zien we, biertje.quote:
Dat is het spel he... sneller zijn dan de wegdraai vingertjes van de regiequote:Op zondag 8 januari 2006 01:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En de vingers van de regie ook, om de streams weer opslot te gooien enzo![]()
hahaquote:Op zondag 8 januari 2006 01:07 schreef Arliator het volgende:
Ga nog snel wat meer drinken, kan ik ook met lovebear praten![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:05 schreef Foreverblue het volgende:
Nog ruim 4 dagen mensen... dan hebben we weer bewegende beelden op de streams... mijn capvinger zit al te jeuken
Hi Arliatorquote:Op zondag 8 januari 2006 01:07 schreef Arliator het volgende:
Hoelaat gaan de streams precies aan? Weer rond 22:00uur denk ik?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik zou nog wat typen maar nee, doe ik maar niet
![]()
maar idd nog een paar dagen, en dan is het zover![]()
Hahaha zeg maar hoor Pareltje... gaat over mijn capvinger zeker?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:08 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik zou nog wat typen maar nee, doe ik maar niet
![]()
maar idd nog een paar dagen, en dan is het zover![]()
Lijkt me wel ja. Of hij moet met een plausibele verklaring komen waarom hij in OO mee kan lezen.quote:
Geniet en drink met je matenquote:
Ook goedenavondquote:Op zondag 8 januari 2006 01:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
haha![]()
Oja, WB natuurlijk![]()
En leuke avatar heb je![]()
Ha Arliatorquote:Op zondag 8 januari 2006 01:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ook goedenavond
Met dank aan Morwen voor de avatar
Wat is OO?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Of hij moet met een plausibele verklaring komen waarom hij in OO mee kan lezen.
Weet je wat ik denk BONG dat jij even de streams in je hoofd moet nakijkenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoelaat gaan de streams precies aan? Weer rond 22:00uur denk ik?
Arliatorquote:Op zondag 8 januari 2006 01:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ook goedenavond
Met dank aan Morwen voor de avatar
Nou die zijn nuchter op het momentquote:Op zondag 8 januari 2006 01:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk BONG dat jij even de streams in je hoofd moet nakijken![]()
![]()
Halloquote:Op zondag 8 januari 2006 01:07 schreef Arliator het volgende:
Ga ik wel aan de andere kant van haar zitten, anders kukelt ze alsnog van d'r kruk afquote:Op zondag 8 januari 2006 01:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Kom maar lekker dicht bij me zitten hoor, dan hou ik je wel vast als je op moet staan![]()
Jij doet me denken aan dat recept voor eend met whiskey. Heb ik in de BB5 SC wel eens gepost volgens mij.quote:
komym dicht bij cuell zittenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Kom maar lekker dicht bij me zitten hoor, dan hou ik je wel vast als je op moet staan![]()
Waarom dacht jij dat ik niet meer in de SC mocht posten? Dat verzin je toch niet zomaar?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:10 schreef doka het volgende:
Wat is OO?
En als je denkt dat ik een kloon ben, vraag het even na bij een Adje...
Glashelderquote:Op zondag 8 januari 2006 01:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
hahaha ja hé, die van mij ook erg helder![]()
![]()
welkeeend lekkerquote:Op zondag 8 januari 2006 01:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan dat recept voor eend met whiskey. Heb ik in de BB5 SC wel eens gepost volgens mij.
Even zoeken.
Mijn sterrenbeeld (vissen) in een chinees teken (dacht ik, oh wat erg, ik weet het niet precies meer, maar ik ga wel even zoeken)quote:Op zondag 8 januari 2006 01:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Arliator![]()
Mooi je avatar, wat betekent dat teken ook al weer?![]()
Mannetjes die de boel komen opruimen bij jequote:
Is het sterrenbeeld vissen ja... dat ben ik ook namelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 01:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mijn sterrenbeeld (vissen) in een chinees teken (dacht ik, oh wat erg, ik weet het niet precies meer, maar ik ga wel even zoeken)
Van die blauwequote:Op zondag 8 januari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mannetjes die de boel komen opruimen bij je
Dat doet een goed glas melk alquote:Op zondag 8 januari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mannetjes die de boel komen opruimen bij je
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:07 schreef Pinball het volgende:
Benodigdheden:
- Een eend van 5 kg.
- 2 flessen Schotse Whisky.
- Spekreepjes.
- Olijfolie.
Bereidingswijze:
De eend larderen en de binnenkant inwrijven met peper en zout.
De oven 10 minuten voorverwarmen op 180 graden.
Een longdrinkglas voor de helft vullen met whisky.
De whisky opdrinken gedurende het voorverwarmen van de oven.
De eend op een vuurvaste schaal leggen en een tweede glas whisky inschenken.
Het tweede glas whisky opdrinken en de eend in de oven zetten.
Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en 2 glaven vubben met whisky.
De glaven opdiinken en de scherven van et eeiste glav oplaapen.
Nog en naiff glav insjenke en opdlinke.
Na en naiff uui de hoven opedoen om deend te sjekkn.
Blantwondezalf in de padkamer ganaale en op de povenkand van de linkerand toen.
Denove nen sgop geve.
Twee glave wiskiinsjenke en tmiddeste glaf leegdwinke.
De nove opedoen naadattet eerste glaf leeggis en de sjotel vastpakke.
De blantwondezalf op de binnekand van de regtehantoen en deent oprape.
Deent noggis oprape em met nen nantdoek de bwantwondesaiv van deent vege.
Ze hande ontvette met viskey en de tupe ssalf veeroprape.
Tkapotte glazzopvege endeent terug in de hove toen.
Deheent oprape en dove eers opedoen.
De twwwiede fles biski pedoen en overeindzette.
Opstaan van de vjoer ent vetssspek ondrde kas vege.
Noggis opstaan van de vjoer en tochma blijve zitte.
De bles op de grondzette.
Uide bles drinke wande glave sijn opof kabot.
Den'ove aftette, deooge sluite en omvalle.
De volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise.
De hele rest van de middag en de vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de wanden en plafond schoonmaken.
Glasscherven en lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg Paracetamol en maagzout kopen!
Zou je wel willen he... smurfin zijn tussen 100 mannelijke smurfenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:15 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Van die blauwekleintjes weet je met van die mutsjes op
![]()
![]()
Wijs plan... slaap lekkerquote:
Een tip: mocht je straks draaierig worden, focus je op één punt en blijf daarop focussen todat de duizeligheid weg is als je opstaatquote:Op zondag 8 januari 2006 01:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
volg t ni zal morgen verder lesen sorry![]()
nah!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zou je wel willen he... smurfin zijn tussen 100 mannelijke smurfen
Sorry, maar dat is echt geheel toeval. Met SC bedoelde ik BB5-SC, omdat je daar nooit postte. Was gewoon een grapje; waarbij ik blijkbaar iets 'naar boven haal', of hoe zeg je dat, wat dieper gaat. Ik ben geen kloon, en ik kan ook niet bedenken waarom een oldbie er een kloon op nou zou houden. Als ik per ongeluk iets opgerakeld heb wat vervelend voor jou of iemand anders is, dan spijt me dat oprecht. Dat was niet de bedoeling. Een Adje die toegang heeft tot IP's kan je vast bevestigen dat ik geen kloon ben.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom dacht jij dat ik niet meer in de SC mocht posten? Dat verzin je toch niet zomaar?
Jaaaaaaaa... polonaisequote:Op zondag 8 januari 2006 01:17 schreef SuperMOM het volgende:
* SuperMOM geeft een rondje aan de bar in het Big Brother Hotel! Polonaise!!!![]()
Gezelliequote:Op zondag 8 januari 2006 01:17 schreef SuperMOM het volgende:
* SuperMOM geeft een rondje aan de bar in het Big Brother Hotel! Polonaise!!!![]()
Ik vind het erg mooi, vannacht gekregen van Morwen.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is het sterrenbeeld vissen ja... dat ben ik ook namelijk
Dank je wel SuperMOM m'n glas was net leeg, komt mooi uitquote:Op zondag 8 januari 2006 01:17 schreef SuperMOM het volgende:
Hahaha das gelijk het andere uiterste jaquote:
dik eerst zo ff watertje drinkenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een tip: mocht je straks draaierig worden, focus je op één punt en blijf daarop focussen todat de duizeligheid weg is als je opstaat
Een watertje voor het slapertje zeg ik altijd maarquote:
Polonaise val dan omquote:Op zondag 8 januari 2006 01:17 schreef SuperMOM het volgende:
Het gaat alweer beter met je typen... komt allemaal goed dusquote:
Ik zeg niks meerquote:Op zondag 8 januari 2006 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha das gelijk het andere uiterste ja
Mijn glas was ook net leeg, precies op tijd!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:17 schreef SuperMOM het volgende:
Ja is van de vissen http://www.inspiratiesite.nl/sterrenbeeld.htmlquote:Op zondag 8 januari 2006 01:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mijn sterrenbeeld (vissen) in een chinees teken (dacht ik, oh wat erg, ik weet het niet precies meer, maar ik ga wel even zoeken)
lama wou wait zeggequote:Op zondag 8 januari 2006 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een watertje voor het slapertje zeg ik altijd maar
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh nee zo bedoelde ik het niet schatquote:Op zondag 8 januari 2006 01:21 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik zeg niks meergaat in hoekje zitten, en denkt zo die denkt lekker over me zeg
![]()
![]()
topquote:Op zondag 8 januari 2006 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het gaat alweer beter met je typen... komt allemaal goed dus![]()
![]()
Dank, ik heb net teruggelezen dat Morwen niks had gezegd, over chinese tekens, was mijn eigen invulling. Geluukig zijn er nog mensen zoals jij, die aan alle onzekerheid direct een eind maken.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja is van de vissen http://www.inspiratiesite.nl/sterrenbeeld.html
Tnmxquote:Op zondag 8 januari 2006 01:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
* Lovebear is verboden om de polonaise te doen!
Tenzij aan iedere kant ondersteund door iemandquote:Op zondag 8 januari 2006 01:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
* Lovebear is verboden om de polonaise te doen!
Wiet danquote:Op zondag 8 januari 2006 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tenzij aan iedere kant ondersteund door iemand
* Port geeft aan ons aller Cuall met een kusquote:Op zondag 8 januari 2006 01:23 schreef cuall het volgende:
SuperMOM, ik lust nog wel een glaasje port hoor![]()
![]()
Ik en bong zetten ons wel in voor de goede zaakquote:
ALs je er perse vanaf wiltquote:
Even vooraf:quote:Op zondag 8 januari 2006 01:19 schreef doka het volgende:
Sorry, maar dat is echt geheel toeval. Met SC bedoelde ik BB5-SC, omdat je daar nooit postte. Was gewoon een grapje; waarbij ik blijkbaar iets 'naar boven haal', of hoe zeg je dat, wat dieper gaat. Ik ben geen kloon, en ik kan ook niet bedenken waarom een oldbie er een kloon op nou zou houden. Als ik per ongeluk iets opgerakeld heb wat vervelend voor jou of iemand anders is, dan spijt me dat oprecht. Dat was niet de bedoeling. Een Adje die toegang heeft tot IP's kan je vast bevestigen dat ik geen kloon ben.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:15 schreef Pinball het volgende:
En BB5 is dicht. Het was ook wel mooi geweest.
Ik ga proberen om niet in BBH te posten. Kijken of ik dat een beetje vol kan houden.
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dank, ik heb net teruggelezen dat Morwen niks had gezegd, over chinese tekens, was mijn eigen invulling. Geluukig zijn er nog mensen zoals jij, die aan alle onzekerheid direct een eind maken.![]()
Ik had anders mooi weer voor schut gestaan, is me al vaak genoeg gebeurt hier![]()
Whahaha gekke wauzerquote:Op zondag 8 januari 2006 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh nee zo bedoelde ik het niet schat![]()
![]()
Kom maar uit de kelder![]()
Oh, maar dat doe ik ook niet, het is meer dat ik het van mezelf niet kan hebben.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:26 schreef cuall het volgende:
[..]
.....ik zou me er anders niks van aantrekken hoor. ik vind hem erg mooi
![]()
Laife kan ik troch poilonaise doenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik en bong zetten ons wel in voor de goede zaak
En met een nuchtere kijk (ik dan)quote:Op zondag 8 januari 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik en bong zetten ons wel in voor de goede zaak
Nou ja, nogmaals: een (vervelend) toeval.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Even vooraf:
1. Ik heb me suf gepost in de BB5-SC. Ongeveer 4000 posts, kan je niet gemist hebben.
2. Bijna alle oldbies houden er 1 of meerdere klonen op na.
3. Je hebt niks opgerakeld wat vervelend is.
Ik vind het gewoon heel erg toevallig dat jij er over begint terwijl ik gisteren dit postte:
[..]
hahaha... wauzer nog wel... het wordt met de dag gekker hierquote:
Ik ook hoor... mij zul je nooit dronken zien... als ik teveel drink val ik toch in slaapquote:
Ik denk altijd dat ze kreeft en vissen hebben verwisseld. Die zouden andersom toch veel beter passen?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:21 schreef cuall het volgende:
Ja is van de vissen http://www.inspiratiesite.nl/sterrenbeeld.html
Of koffiequote:Op zondag 8 januari 2006 01:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee Beertje je krijgt nu geen wiet, nu eerst alleen water
![]()
Had ik haar al aangeboden... maar wil ze blijkbaar nietquote:
*trechtertje paktquote:Op zondag 8 januari 2006 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had ik haar al aangeboden... maar wil ze blijkbaar niet
Zal het niet meer zeggenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
hahaha... wauzer nog wel... het wordt met de dag gekker hier![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
* Port geeft aan ons aller Cuall met een kus] [/me]
thanksquote:Op zondag 8 januari 2006 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Probeer deze dan eens?
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=23![]()
Mag wel hoor... maar niemand heeft me ooit een wauzer genoemdquote:
Ja dat gaan we straks nog regelmatig krijgen denk ikquote:Op zondag 8 januari 2006 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Probeer deze dan eens?
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=23![]()
Gelukkig is daar dit topic voor geopend: Klaag *hier* dat je streams het niet doen - dl. 1quote:Op zondag 8 januari 2006 01:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat gaan we straks nog regelmatig krijgen denk ik![]()
wil ook geein wietquote:Op zondag 8 januari 2006 01:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee Beertje je krijgt nu geen wiet, nu eerst alleen water
![]()
Ja heb je gelijk inquote:Op zondag 8 januari 2006 01:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ze kreeft en vissen hebben verwisseld. Die zouden andersom toch veel beter passen?
Ja, en straks weer met z'n allen naar de gate gaanquote:Op zondag 8 januari 2006 01:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat gaan we straks nog regelmatig krijgen denk ik![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En ik baal er ook van, want ik vind die van kreeft veel mooier dan van vissen. Gekanteld lijkt het wel 69.quote:
Whahaha ik zeg het ook nooit was vanmiddag een vriendin van me hier die zeiquote:Op zondag 8 januari 2006 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mag wel hoor... maar niemand heeft me ooit een wauzer genoemd
Eigenlijk wel, maar ja, degene die dat verzonnen heeft zal er wel een goede reden voor hebben gehadquote:Op zondag 8 januari 2006 01:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ze kreeft en vissen hebben verwisseld. Die zouden andersom toch veel beter passen?
heb me daar ff uit kunnen levenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig is daar dit topic voor geopend: Klaag *hier* dat je streams het niet doen - dl. 1
Okee ik sta er al... wat is er te zien op de gate?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, en straks weer met z'n allen naar de gate gaan
heb vanmidddag koffie bij je gedrinkenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaa, en dat past veel beter bij mijquote:Op zondag 8 januari 2006 01:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
En ik baal er ook van, want ik vind die van kreeft veel mooier dan van vissen. Gekanteld lijkt het wel 69.![]()
Dat is waar... en was reuze gezellig... maar volgens mij kan je het nu beter gebruikenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
heb vanmidddag koffie bij je gedrinken
Als je goed kijkt zie je in de verte het kind van Beauquote:Op zondag 8 januari 2006 01:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee ik sta er al... wat is er te zien op de gate?![]()
[afbeelding]
Denk dat Morwen daar ook een mooie van kan makenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
En ik baal er ook van, want ik vind die van kreeft veel mooier dan van vissen. Gekanteld lijkt het wel 69.![]()
Hahaha op die manier... ik ken wel de uitdrukking van waus doen... dat is helemaal uit je pannelap gaan. Maar zo gek doe ik toch niet? Hooguit beetje meligquote:Op zondag 8 januari 2006 01:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whahaha ik zeg het ook nooit was vanmiddag een vriendin van me hier die zei
het ineens zoals geintje tegen der man, dacht huhvandaar
ik hou het
maar gewoon bij Foreverbluemoest er ineens aan denken vandaar
![]()
WBquote:Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je in de verte het kind van Beau![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal
Als het echt toeval is vind ik er niets vervelend aan hoor. Dat is alleen wat moeilijk te geloven, dat is alles.quote:
bentoch ni velvelendquote:Op zondag 8 januari 2006 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is waar... en was reuze gezellig... maar volgens mij kan je het nu beter gebruiken
Halloquote:Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal
waterquote:Op zondag 8 januari 2006 01:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee ik sta er al... wat is er te zien op de gate?![]()
[afbeelding]
Hoi Dizzyquote:Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal
Hahaha... alsof we daar op zitten te wachtenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
heb vanmidddag koffie bij je gedrinken
Daarom vind ik het dus wel vervelend, want het is echt toeval. Maar whatever, je stats blijvenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als het echt toeval is vind ik er niets vervelend aan hoor. Dat is alleen wat moeilijk te geloven, dat is alles.![]()
Welnee.... je bent gewoon een lief aangeschoten beertjequote:
Nee hoor, en beetje melig geeft niks, zijn we allemaal wel eens moet kunnenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha op die manier... ik ken wel de uitdrukking van waus doen... dat is helemaal uit je pannelap gaan. Maar zo gek doe ik toch niet? Hooguit beetje melig
Gelukkig maar... andersquote:Op zondag 8 januari 2006 01:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee hoor, en beetje melig geeft niks, zijn we allemaal wel eens moet kunnen![]()
Was vandaag op shownieuws, Beau zat in het vliegtuig, toen het vliegtuig wou opstijgen kwam hij erachter dat hij 1 kind mistequote:Op zondag 8 januari 2006 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... alsof we daar op zitten te wachten![]()
![]()
heb net water gedrinkquote:Op zondag 8 januari 2006 01:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Beertje het water helpt
, je typen gaat gelijk weer goed
![]()
Goede vader dan zegquote:Op zondag 8 januari 2006 01:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Was vandaag op shownieuws, Beau zat in het vliegtuig, toen het vliegtuig wou opstijgen kwam hij erachter dat hij 1 kind miste![]()
Bleek die nog bij de gate te staan.
Volgens mij is zijn kind een jaar of 4, hoe kan je dan in godsnaam een kind kwijtraken?![]()
ja klipt vanaaf weekjendquote:Op zondag 8 januari 2006 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welnee.... je bent gewoon een lief aangeschoten beertje
Was het gezellig op de verjaardag?quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Was vandaag op shownieuws, Beau zat in het vliegtuig, toen het vliegtuig wou opstijgen kwam hij erachter dat hij 1 kind miste![]()
Bleek die nog bij de gate te staan.
Volgens mij is zijn kind een jaar of 4, hoe kan je dan in godsnaam een kind kwijtraken?![]()
Nee hoor lieverd, anders plakt cuall je toetsenbord wel af met ducktapequote:
Je denkt toch niet serieus dat ik dat ooit een moment zou vergetenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Vergeet het korte rokje en de doorkijk bloes niet![]()
tnmxcquote:Op zondag 8 januari 2006 01:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
gewoon lekker je ding blijven doen, gaat je goed af![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd, anders plakt cuall je toetsenbord wel af met ducktape![]()
Nee ben ik maar mee gestopt anders ga ik er zelf nog in gelovenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
had je soms voorspeld dat ik nog zou komen![]()
![]()
![]()
quote:
En nu weten we gelijk waar pceend al die tijd al uithangtquote:
tnxquote:Op zondag 8 januari 2006 01:42 schreef cuall het volgende:
[..]
NEE, joh, helemaal niet, je bent een lieverd.![]()
![]()
![]()
Ja was wel gezelligquote:
[..]
Nou je staarde anders alleen maar naar mijn ogenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:46 schreef doka het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik dat ooit een moment zou vergeten
[..]
Ijzersterke disciplinequote:Op zondag 8 januari 2006 01:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou je staarde anders alleen maar naar mijn ogen![]()
Of PCeend... die hebben we ook al een poos niet meer gezienquote:
Met whipskey.quote:
Ze heeft 1 van de twee nu aan, en ik weet lekker watquote:Op zondag 8 januari 2006 01:46 schreef doka het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik dat ooit een moment zou vergeten
Ha Odiequote:Op zondag 8 januari 2006 01:50 schreef odie22 het volgende:
Ik ben 5 minuten weg en ik moet 10 topics lezen , wat is er gebeurt ????
Damnit! Zouden wij niet ruilen? Jij melke ik Lizzy?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze heeft 1 van de twee nu aan, en ik weet lekker wat![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hoi hoi Odie, en doe maar een biertje![]()
En er missen er nog een aantal, moet je nagaan als die er ook nog bijkomenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Odie
Weet je ondertussen toch wel nu? De avondploeg is er weer
Huhquote:Op zondag 8 januari 2006 01:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
En er missen er nog een aantal, moet je nagaan als die er ook nog bijkomen![]()
Zo heb ik PcEend de laatste keer achter gelaten.quote:
A en M en M en A zijn hun nieuwe huis en slaapkamer goed aan het inwijden denk ikquote:Op zondag 8 januari 2006 01:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
En er missen er nog een aantal, moet je nagaan als die er ook nog bijkomen![]()
Nee ik voeg me af wat ik in die 1.5 uur gedaan hebquote:Op zondag 8 januari 2006 01:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Odie
Weet je ondertussen toch wel nu? De avondploeg is er weer
Zoals ze er nu uitziet? No offense tegen Melke, maar nee hoor, ik houd haar, ik moet straks nog al mijn ideeen op haar gaan botvieren, daarom moet ze blijvenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:51 schreef doka het volgende:
[..]
Damnit! Zouden wij niet ruilen? Jij melke ik Lizzy?
Beware of the blue capperquote:Op zondag 8 januari 2006 01:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo heb ik PcEend de laatste keer achter gelaten.
Ik snap alleen niet hoe die foto nu weer op het net komt.![]()
Ja je weet wel M-enA en A-en-M, die zijn er toch ook meestal snachtsquote:
Of een parralelogram.quote:
Truste Cuallquote:Op zondag 8 januari 2006 01:53 schreef cuall het volgende:
Ik ga naar bed toe luitjes, nog een gezellige avond![]()
![]()
Snaptnix help jij Beertje, ik wil niet dat ze straks van de trap afvalt of in de verkeerde kamer terechtkomt![]()
Als je dat niet weet ben je vast goed dronken geworden in het cafèquote:Op zondag 8 januari 2006 01:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nee ik voeg me af wat ik in die 1.5 uur gedaan heb![]()
![]()
Melke bijvquote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Van de nachtploeg missen er nog een aantal, dat bedoelde ik
Slaap lekker Cuall... wees maar niet bang. Ik heb de beveiliging gevraagd op haar te lettenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:53 schreef cuall het volgende:
![]()
Snaptnix help jij Beertje, ik wil niet dat ze straks van de trap afvalt of in de verkeerde kamer terechtkomt![]()
Of in de 7de hemel geweestquote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als je dat niet weet ben je vast goed dronken geworden in het cafè
Welterusten cuall, sweet dreams en tot morgenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:53 schreef cuall het volgende:
![]()
En Manu... wel opvallend dat ze er allebei weer niet zijnquote:
Slaap lekker Cuallquote:Op zondag 8 januari 2006 01:53 schreef cuall het volgende:
![]()
Is goed , slaap lekkerquote:Op zondag 8 januari 2006 01:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hou het wel tegoed, ik kruip mijn bed in![]()
![]()
![]()
Hahahaha zo erg is het ook weer niet hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 01:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Die Capt alles,als je niet op past ben je alles kwijt including your fingers
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Slaap lekker Cuall... wees maar niet bang. Ik heb de beveiliging gevraagd op haar te letten
ikl belkrijp t nuquote:Op zondag 8 januari 2006 01:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja je weet wel M-enA en A-en-M, die zijn er toch ook meestal snachts![]()
* BONG4002 meld zichquote:Op zondag 8 januari 2006 01:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Slaap lekker Cuall... wees maar niet bang. Ik heb de beveiliging gevraagd op haar te letten
Nou daar ben ik niet eens geweest , ik zat wat te zoeken op het internet , en ben nu bijna 2 uur verder, en heb nog niks gevondenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als je dat niet weet ben je vast goed dronken geworden in het cafè
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En Manu... wel opvallend dat ze er allebei weer niet zijn![]()
Kan ik helpen? Heb nog wat tijd overquote:Op zondag 8 januari 2006 01:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nou daar ben ik niet eens geweest , ik zat wat te zoeken op het internet , en ben nu bijna 2 uur verder, en heb nog niks gevonden![]()
www.google.nlquote:Op zondag 8 januari 2006 01:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
Nou daar ben ik niet eens geweest , ik zat wat te zoeken op het internet , en ben nu bijna 2 uur verder, en heb nog niks gevonden![]()
Nee?? de laatste keer moest ik zelfs mijn PC gaan zoekenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha zo erg is het ook weer niet hoor![]()
Tijd over? Wat doe je dan hier?quote:
En toen vond ik je laptop onder je bedquote:Op zondag 8 januari 2006 01:58 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee?? de laatste keer moest ik zelfs mijn PC gaan zoeken![]()
![]()
Als we met zijn allen gaan zoeken moet het binnen een paar minuten gepiept zijn, misschien dat beer er iets langer over doetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |