Hoi Cuallquote:
Ketsjinggggg... prikklokquote:
Hoi Cuall!!quote:
Sjet!!!!!! Haaaaiquote:
Hahahaha dus jij knijpt de kat in het donkerquote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een film kijk ik het liefst in het donkerZie je meer bij donkere scenes
Maar dan andersomquote:Op zondag 8 januari 2006 00:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoi Cuall!!Lekker hier kom aan de bar en drink iets van me
[..]
Sjet!!!!!! Haaaai![]()
Welkom terug, ik heb ook net het Hotel ontdekt, komt allen aan den bar en drinkt
(mis een drank smilie)
* BONG4002 checkt de prikklokquote:
Ik heb meestal wel een lampje aan, anders krijg ik een beetje last van mn ogen enzoquote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een film kijk ik het liefst in het donkerZie je meer bij donkere scenes
Whahaha nee hoor... geen kattenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahahaha dus jij knijpt de kat in het donker![]()
![]()
nee hor woorden koment er wel weet t zekerquote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef Pinball het volgende:
Er gaat een moment komen dat er meer![]()
dan woorden staan in BBH.
De groep begrijpt elkaar ondertussen al zonder woordenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef Pinball het volgende:
Er gaat een moment komen dat er meer![]()
dan woorden staan in BBH.
Speciaal voor SuperMem [hi by the wayquote:Op zondag 8 januari 2006 00:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
[..]
Sjet!!!!!! Haaaai![]()
Welkom terug, ik heb ook net het Hotel ontdekt, komt allen aan den bar en drinkt
(mis een drank smilie)
Nou, open er een topic over zou ik zeggen.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:53 schreef Sjet het volgende:
Ey............... ik mocht een nieuwe topic openen![]()
Nou dat dan weer liever nietquote:
Ja hoor, biertje. Maar niet dankzij jou.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:55 schreef lovebear het volgende:
nee hor woorden koment er wel weet t zeker![]()
Weltrusten. Ik had nog stats voor je klaarstaan, maar toen was BB5 ineens toch dicht. Maar ik had het dus nog wel gezien.quote:
Let op de PIquote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
nee je begrijp t wel ne gezwel maar gezellie
Ik nofg nooi t zoveel woorden gezien hoor4 prateenl lekker doorquote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja hoor, biertje. Maar niet dankzij jou.
Thxxx en proost!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Speciaal voor SuperMem [hi by the way]
[afbeelding]
Beertje, kom je bij mij logeren?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik nofg nooi t zoveel woorden gezien hoor4 prateenl lekker door![]()
Lekker Momquote:Op zondag 8 januari 2006 00:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
* Pinball zit nu hardop te lachen.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:57 schreef lovebear het volgende:
Ik nofg nooi t zoveel woorden gezien hoor4 prateenl lekker door![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Weltrusten. Ik had nog stats voor je klaarstaan, maar toen was BB5 ineens toch dicht. Maar ik had het dus nog wel gezien.![]()
Zeg, niet snel profiteren van beertjes situatie he. Pas op hoorquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg, niet snel profiteren van beertjes situatie he. Pas op hoor![]()
Euh, meneer van de kloonmans? Ga je nog uitleggen hoe jij in OO kan lezen of hoe zit dat?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:58 schreef doka het volgende:
De politie heeft gesprokenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg, niet snel profiteren van beertjes situatie he. Pas op hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |