quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
Voorwaar een uitstekende kerstgedachte .![]()
Hou mijn jeneverlever er even lekker buiten jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:37 schreef Coos het volgende:
[..]
En jou lever is lekker door de drank uitgezet, dus dat scheelt ook weer.![]()
Mogen we wel over je borst filosoferen dan ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hou mijn jeneverlever er even lekker buiten ja
1 punt voor deze intens gemene schimp!quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:29 schreef ChantalC het volgende:
Wat een kneuzen zijn jullie... De hele dag niet geschimpt... Gut gut gut...
1 punt maarquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:02 schreef demins het volgende:
[..]
1 punt voor deze intens gemene schimp!![]()
Hiermee is dat volgens mij binnen een wip gebeurd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:58 schreef PC eend het volgende:
Je kan er wel alvast over fantaseren, je zal me er toch echt eerst even voor moeten vangen
Dan vind ik deze toepasselijker:quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:54 schreef PH52 het volgende:
Mogen we wel over je borst filosoferen dan ?![]()
<recept>
Dresscode ? Hoe laatzz aana taffel ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan vind ik deze toepasselijker:
Benodigdheden:
- Een eend van 5 kg.
- 2 flessen Schotse Whisky.
- Spekreepjes.
- Olijfolie.
Bereidingswijze:
*kni*
Deheent oprape en dove eers opedoen.
De twwwiede fles biski pedoen en overeindzette.
Opstaan van de vjoer ent vetssspek ondrde kas vege.
Noggis opstaan van de vjoer en tochma blijve zitte.
De bles op de grondzette.
Uide bles drinke wande glave sijn opof kabot.
Den'ove aftette, deooge sluite en omvalle.
De volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise.
De hele rest van de middag en de vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de wanden en plafond schoonmaken.
Glasscherven en lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg Paracetamol en maagzout kopen!
If you shoot.......quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hiermee is dat volgens mij binnen een wip gebeurd.![]()
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/duckshoot.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan vind ik deze toepasselijker:
Benodigdheden:
- Een eend van 5 kg.
- 2 flessen Schotse Whisky.
- Spekreepjes.
- Olijfolie.
Bereidingswijze:
De eend larderen en de binnenkant inwrijven met peper en zout.
De oven 10 minuten voorverwarmen op 180 graden.
Een longdrinkglas voor de helft vullen met whisky.
De whisky opdrinken gedurende het voorverwarmen van de oven.
De eend op een vuurvaste schaal leggen en een tweede glas whisky inschenken.
Het tweede glas whisky opdrinken en de eend in de oven zetten.
Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en 2 glaven vubben met whisky.
De glaven opdiinken en de scherven van et eeiste glav oplaapen.
Nog en naiff glav insjenke en opdlinke.
Na en naiff uui de hoven opedoen om deend te sjekkn.
Blantwondezalf in de padkamer ganaale en op de povenkand van de linkerand toen.
Denove nen sgop geve.
Twee glave wiskiinsjenke en tmiddeste glaf leegdwinke.
De nove opedoen naadattet eerste glaf leeggis en de sjotel vastpakke.
De blantwondezalf op de binnekand van de regtehantoen en deent oprape.
Deent noggis oprape em met nen nantdoek de bwantwondesaiv van deent vege.
Ze hande ontvette met viskey en de tupe ssalf veeroprape.
Tkapotte glazzopvege endeent terug in de hove toen.
Deheent oprape en dove eers opedoen.
De twwwiede fles biski pedoen en overeindzette.
Opstaan van de vjoer ent vetssspek ondrde kas vege.
Noggis opstaan van de vjoer en tochma blijve zitte.
De bles op de grondzette.
Uide bles drinke wande glave sijn opof kabot.
Den'ove aftette, deooge sluite en omvalle.
De volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise.
De hele rest van de middag en de vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de wanden en plafond schoonmaken.
Glasscherven en lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg Paracetamol en maagzout kopen!
Dan zet jij je tanden alvast in ChantalC. Maar pas op voor de graten !quote:
Ik ben ook taai en niet te harden, maar dat weten hun nog nietquote:
Hohoquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:28 schreef PH52 het volgende:
Dan zet jij je tanden alvast in ChantalC. Maar pas op voor de graten !![]()
Bij een wip stel ik mij toch wat anders voorquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hiermee is dat volgens mij binnen een wip gebeurd.![]()
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/duckshoot.jpg]afbeelding][/URL]
Verdienen, verdienen, met de Kerst in zicht mag je je best wel es wat onbaatzuchtiger opstellen jegens je behoeftige medemens (demnis in dit geval).quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hoho![]()
Je mag alleen je tanden in mij zetten als je dat echt verdiend hebt!
Geeft niks. We hangen je een week in het schijthuis tot de maden er bijna uitkomen en daarna ben je toch zo lekker!! Om op te zuigen!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben ook taai en niet te harden, maar dat weten hun nog niet![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Geeft niks. We hangen je een week in het schijthuis tot de maden er bijna uitkomen en daarna ben je toch zo lekker!! Om op te zuigen!!![]()
ik krijg een beetje genoeg van die (s)pek en veren behandeling hierquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Geeft niks. We hangen je een week in het schijthuis tot de maden er bijna uitkomen en daarna ben je toch zo lekker!! Om op te zuigen!!![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij een wip stel ik mij toch wat anders voor![]()
Tot vannacht lieve Fok-vriendjes en vriendinnetjes.![]()
![]()
Nah, ik kan wel wat aanmoediging gebruiken!! Ik moet naar een vriendin. Yo. Yo de la Tourette!!quote:
Ik zou gewoon gaanquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, ik kan wel wat aanmoediging gebruiken!! Ik moet naar een vriendin. Yo. Yo de la Tourette!!![]()
Dat idee en het besef dat ik door dat pleurisweer naar buiten moet, doet mij nog even aarzelen!!![]()
Missie geslaagdquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik krijg een beetje genoeg van die (s)pek en veren behandeling hier
Ik geef iedereen maar +10 in de hoop er van af te zijn
Nee sorry... Ook met kerst heb ik mijn principes... Trouwens we hadden afgesproken dat Demins de kerst niet zou halen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:43 schreef PH52 het volgende:
Verdienen, verdienen, met de Kerst in zicht mag je je best wel es wat onbaatzuchtiger opstellen jegens je behoeftige medemens (demnis in dit geval).![]()
Ik ben jouw konijntje, he?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee sorry... Ook met kerst heb ik mijn principes... Trouwens we hadden afgesproken dat Demins de kerst niet zou halen...![]()
I’ll have a blue christmas with or without youquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:54 schreef versabommie het volgende:
I’ll have a blue christmas without you
I’ll be so blue just thinking about you
Decorations of red on a green christmas tree
Won’t be the same dear, if you’re not here with me
And when those blue snowflakes start falling
That’s when those blue memories start calling
You’ll be doin’ all right, with your christmas of white
But I’ll have a blue, blue blue blue christmas
(instrumental break)
You’ll be doin’ all right, with your christmas of white,
But I’ll have a blue, blue christmas
haaaaaaaaaaaaaaa ik zijt er weer!
uiteraard WITH you, eendjie, met je gebraden ass op me kersttafelquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
I’ll have a blue christmas with or without you![]()
Specialiteit van de dag (en ben bang week)quote:Op zondag 18 december 2005 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
uiteraard WITH you, eendjie, met je gebraden ass op me kersttafel
ff niet, zit met een literfles leffe aan mijn strotquote:Op zondag 18 december 2005 00:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Specialiteit van de dag (en ben bang week)![]()
Whiskey bij?
Lekker hoor (The Pogues and The Dubliners - Whiskey In The Jar) hoort erbijquote:Op zondag 18 december 2005 00:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Specialiteit van de dag (en ben bang week)![]()
Whiskey bij?
Wat bedoelen jullie met "blue" ???....................quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
I’ll have a blue christmas with or without you![]()
Het was kerstochtend 1961, ik weet het nog zo goedquote:
SAMENVATTING GRAAG!!!quote:Op zondag 18 december 2005 08:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het was kerstochtend 1961, blablayekkerdeyekblaaaat
het leven van een man gaat verdomme niet over rozen...quote:Op zondag 18 december 2005 09:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het konijn is dood en de moeder zag daarin een aanleiding om vader ook om zeep te helpen.![]()
Muil!quote:
*Zucht*quote:Op zondag 18 december 2005 09:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het konijn is dood en de moeder zoon zag daarin een aanleiding om vader ook om zeep te helpen.![]()
Je weet de voorgeschiedenis niet he..quote:Op zondag 18 december 2005 09:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
het leven van een man gaat verdomme niet over rozen...
Komt er nog een opdracht ofzo?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hoho![]()
Je mag alleen je tanden in mij zetten als je dat echt verdiend hebt!
Wat denk je zelf? Voor alsnog zal een ballotagecommissie, waarvan ik enigst lid ben, zich buigen over het "verdiend hebben"...quote:
Dus omdat jij leest dat "moeder van mij niet in de schuur mocht komen" denk jij gelijk te kunnen concluderen dat ik hem dan maar om gebracht heb....pff...hoezo voorbarigquote:
OMG...sjankwal in de balletcommissie...nou vooruit dan maar weer....kom maar op met die meuk...quote:Op zondag 18 december 2005 09:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Voor alsnog zal een ballotagecommissie, waarvan ik enigst lid ben, zich buigen over het "verdiend hebben"...
![]()
MUILEZEL!!!quote:
tis een kruising tussen bb sjankwal en bb dido!quote:Op zondag 18 december 2005 09:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
OMG...sjankwal in de balletcommissie...nou vooruit dan maar weer....kom maar op met die meuk...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |