Een tip: mocht je straks draaierig worden, focus je op één punt en blijf daarop focussen todat de duizeligheid weg is als je opstaatquote:Op zondag 8 januari 2006 01:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
volg t ni zal morgen verder lesen sorry![]()
nah!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zou je wel willen he... smurfin zijn tussen 100 mannelijke smurfen
Sorry, maar dat is echt geheel toeval. Met SC bedoelde ik BB5-SC, omdat je daar nooit postte. Was gewoon een grapje; waarbij ik blijkbaar iets 'naar boven haal', of hoe zeg je dat, wat dieper gaat. Ik ben geen kloon, en ik kan ook niet bedenken waarom een oldbie er een kloon op nou zou houden. Als ik per ongeluk iets opgerakeld heb wat vervelend voor jou of iemand anders is, dan spijt me dat oprecht. Dat was niet de bedoeling. Een Adje die toegang heeft tot IP's kan je vast bevestigen dat ik geen kloon ben.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waarom dacht jij dat ik niet meer in de SC mocht posten? Dat verzin je toch niet zomaar?
Jaaaaaaaa... polonaisequote:Op zondag 8 januari 2006 01:17 schreef SuperMOM het volgende:
* SuperMOM geeft een rondje aan de bar in het Big Brother Hotel! Polonaise!!!![]()
Gezelliequote:Op zondag 8 januari 2006 01:17 schreef SuperMOM het volgende:
* SuperMOM geeft een rondje aan de bar in het Big Brother Hotel! Polonaise!!!![]()
Ik vind het erg mooi, vannacht gekregen van Morwen.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is het sterrenbeeld vissen ja... dat ben ik ook namelijk
Dank je wel SuperMOM m'n glas was net leeg, komt mooi uitquote:Op zondag 8 januari 2006 01:17 schreef SuperMOM het volgende:
Hahaha das gelijk het andere uiterste jaquote:
dik eerst zo ff watertje drinkenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een tip: mocht je straks draaierig worden, focus je op één punt en blijf daarop focussen todat de duizeligheid weg is als je opstaat
Een watertje voor het slapertje zeg ik altijd maarquote:
Polonaise val dan omquote:Op zondag 8 januari 2006 01:17 schreef SuperMOM het volgende:
Het gaat alweer beter met je typen... komt allemaal goed dusquote:
Ik zeg niks meerquote:Op zondag 8 januari 2006 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha das gelijk het andere uiterste ja
Mijn glas was ook net leeg, precies op tijd!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:17 schreef SuperMOM het volgende:
Ja is van de vissen http://www.inspiratiesite.nl/sterrenbeeld.htmlquote:Op zondag 8 januari 2006 01:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mijn sterrenbeeld (vissen) in een chinees teken (dacht ik, oh wat erg, ik weet het niet precies meer, maar ik ga wel even zoeken)
lama wou wait zeggequote:Op zondag 8 januari 2006 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een watertje voor het slapertje zeg ik altijd maar
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh nee zo bedoelde ik het niet schatquote:Op zondag 8 januari 2006 01:21 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik zeg niks meergaat in hoekje zitten, en denkt zo die denkt lekker over me zeg
![]()
![]()
topquote:Op zondag 8 januari 2006 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het gaat alweer beter met je typen... komt allemaal goed dus![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |