Dank, ik heb net teruggelezen dat Morwen niks had gezegd, over chinese tekens, was mijn eigen invulling. Geluukig zijn er nog mensen zoals jij, die aan alle onzekerheid direct een eind maken.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja is van de vissen http://www.inspiratiesite.nl/sterrenbeeld.html
Tnmxquote:Op zondag 8 januari 2006 01:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
* Lovebear is verboden om de polonaise te doen!
Tenzij aan iedere kant ondersteund door iemandquote:Op zondag 8 januari 2006 01:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
* Lovebear is verboden om de polonaise te doen!
Wiet danquote:Op zondag 8 januari 2006 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tenzij aan iedere kant ondersteund door iemand
* Port geeft aan ons aller Cuall met een kusquote:Op zondag 8 januari 2006 01:23 schreef cuall het volgende:
SuperMOM, ik lust nog wel een glaasje port hoor![]()
![]()
Ik en bong zetten ons wel in voor de goede zaakquote:
ALs je er perse vanaf wiltquote:
Even vooraf:quote:Op zondag 8 januari 2006 01:19 schreef doka het volgende:
Sorry, maar dat is echt geheel toeval. Met SC bedoelde ik BB5-SC, omdat je daar nooit postte. Was gewoon een grapje; waarbij ik blijkbaar iets 'naar boven haal', of hoe zeg je dat, wat dieper gaat. Ik ben geen kloon, en ik kan ook niet bedenken waarom een oldbie er een kloon op nou zou houden. Als ik per ongeluk iets opgerakeld heb wat vervelend voor jou of iemand anders is, dan spijt me dat oprecht. Dat was niet de bedoeling. Een Adje die toegang heeft tot IP's kan je vast bevestigen dat ik geen kloon ben.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:15 schreef Pinball het volgende:
En BB5 is dicht. Het was ook wel mooi geweest.
Ik ga proberen om niet in BBH te posten. Kijken of ik dat een beetje vol kan houden.
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dank, ik heb net teruggelezen dat Morwen niks had gezegd, over chinese tekens, was mijn eigen invulling. Geluukig zijn er nog mensen zoals jij, die aan alle onzekerheid direct een eind maken.![]()
Ik had anders mooi weer voor schut gestaan, is me al vaak genoeg gebeurt hier![]()
Whahaha gekke wauzerquote:Op zondag 8 januari 2006 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh nee zo bedoelde ik het niet schat![]()
![]()
Kom maar uit de kelder![]()
Oh, maar dat doe ik ook niet, het is meer dat ik het van mezelf niet kan hebben.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:26 schreef cuall het volgende:
[..]
.....ik zou me er anders niks van aantrekken hoor. ik vind hem erg mooi
![]()
Laife kan ik troch poilonaise doenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik en bong zetten ons wel in voor de goede zaak
En met een nuchtere kijk (ik dan)quote:Op zondag 8 januari 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik en bong zetten ons wel in voor de goede zaak
Nou ja, nogmaals: een (vervelend) toeval.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Even vooraf:
1. Ik heb me suf gepost in de BB5-SC. Ongeveer 4000 posts, kan je niet gemist hebben.
2. Bijna alle oldbies houden er 1 of meerdere klonen op na.
3. Je hebt niks opgerakeld wat vervelend is.
Ik vind het gewoon heel erg toevallig dat jij er over begint terwijl ik gisteren dit postte:
[..]
hahaha... wauzer nog wel... het wordt met de dag gekker hierquote:
Ik ook hoor... mij zul je nooit dronken zien... als ik teveel drink val ik toch in slaapquote:
Ik denk altijd dat ze kreeft en vissen hebben verwisseld. Die zouden andersom toch veel beter passen?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:21 schreef cuall het volgende:
Ja is van de vissen http://www.inspiratiesite.nl/sterrenbeeld.html
Of koffiequote:Op zondag 8 januari 2006 01:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee Beertje je krijgt nu geen wiet, nu eerst alleen water
![]()
Had ik haar al aangeboden... maar wil ze blijkbaar nietquote:
*trechtertje paktquote:Op zondag 8 januari 2006 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had ik haar al aangeboden... maar wil ze blijkbaar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |