quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Teeveepee
quote:
Als ik op aanwezig sta, dan ben ik ook afwezig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:08 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Thnx, had Brechtje gevraagd op msn, maar geen reactie.![]()
You Never Knowquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:19 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Als ik op aanwezig sta, dan ben ik ook afwezig.
![]()
Waarom wordt Rdam niet in het lijstje van mogelijke meet plekken opgenomen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:51 schreef space-kees het volgende:
[..]
Je vergeet Rdam neer te zetten!! is dat omdat je zelf niet naar Rdam wil??
Ik stel voor dat je Rdam er bij zet, en je zal zien dat de meeste mensen voor Rdam kiezen![]()
succes, oja k ben er in Rdam ook bij![]()
Omdat iedereen eindhoven of amsterdam kiestquote:Op zondag 8 januari 2006 03:36 schreef space-kees het volgende:
[..]
Waarom wordt Rdam niet in het lijstje van mogelijke meet plekken opgenomen?
sorry schatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:19 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Als ik op aanwezig sta, dan ben ik ook afwezig.
![]()
De tafel...quote:Op zondag 8 januari 2006 13:58 schreef spenky het volgende:
kan die op niet wat duidelijker.. met img tags ofzo.. ennuh dat de plaatsen dik gedrukt staan...
nietus.. ik zag in het vorige topic al zomaar 6 a 7 mensen die .. zouden komen als we Rdam zouden gaan!!quote:Op zondag 8 januari 2006 03:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Omdat iedereen eindhoven of amsterdam kiest
je gaat nu niet afhake he/quote:Op zondag 8 januari 2006 15:15 schreef gtsmrt het volgende:
ik weet alleen nog niet of ik wel kan komen.
maar ik ben voor goldstrike
Voor een gedeeltequote:
Even plaatsen bold.quote:
Done.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Even plaatsen bold.
En uptodate ff underscore. Voorderest
Daarom Meet in Rdam, komen er duidelijk meerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:57 schreef B_BOY het volgende:
damn maar tien mensen word minimeet.
das al meer dan de vorige keer toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:57 schreef B_BOY het volgende:
damn maar tien mensen word minimeet.
dat wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
das al meer dan de vorige keer toch?
wat beslist?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
we gaan cola drinken
Maare, morgenmiddag om 12uur wordt het beslist he
de poll denk ik of het rijtje hierboven van bboyquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:44 schreef kanaiken het volgende:
[..]
wat beslist?
edit: gofdomme cola?
Scheeltquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
de poll denk ik of het rijtje hierboven van bboy
nah geen cola. dat lust ik niet
Amsterdamquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:10 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Waar moet je wegkomen?
Ik moet uit Oost-Groningen komen.![]()
Zeg jij het snoppie of ik?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:13 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Zou jij 1,5 uur in de trein willen zitten voor een meet?
ik ben elke dag 1,5 uur onderwegquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:13 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
27 januari 14:00 centraal station eindhoven, bij de free ofzoquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:14 schreef kanaiken het volgende:
Maar wat zijn de tijden dan? Hoe laat waar, wat gaan we doen en wanneer?
Kebabquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
27 januari 14:00 centraal station eindhoven, bij de free ofzo
en dan gaan we gezellig wat drinken op strijp..o.a.
ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik ben elke dag 1,5 uur onderwegen weer 1,5 terug naar huis..minimaal
14:00quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:20 schreef snopprinses het volgende:
[..]
27 januari 14:00 centraal station eindhoven, bij de free ofzo
en dan gaan we gezellig wat drinken op strijp..o.a.
quote:
Ik 3 uur en 3 kwartier en als ik t geld had en geen toetsweek was ik zelfs gekomen, treinen is niet zo ergquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:13 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
dat moet ik nog even kijken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wie blijven er ook nog 's nachts? Of gaat iedereen met de laatste trein weer naar huis?
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Zal dan een lange nacht worden.
preciesquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:09 schreef the_legend_killer het volgende:
drom neem je de eerste van zaterdag
Ik ga s'avonds alweer naar huis..quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wie blijven er ook nog 's nachts? Of gaat iedereen met de laatste trein weer naar huis?
Knusquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
oef
anders moeten we gewoon met zijn allen op hotel kamer slapen .. lukt wel.
Goed planquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ga s'avonds alweer naar huis..
Ohja de eerste trein is ook tof, lekker nachtje doordrinken![]()
Dan moeten er wel wat meer dames komenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
oef
anders moeten we gewoon met zijn allen op hotel kamer slapen .. lukt wel.
zo'n mentaliteit helpt natuurlijk nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef snopprinses het volgende:
ik kom, maar de nacht breng ik gewoon thuis door :p
Je kan bij mij in bed slapen, gaat toch nix gebeuren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:37 schreef snopprinses het volgende:
ik kom, maar de nacht breng ik gewoon thuis door :p
Ik moet naar eindhoven via Utrechtquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:02 schreef Ulreazj het volgende:
Vertrek Van Naar Aankomst Hoe
11:09 treinstation emmen
spoor 1 treinstation
zwolle
spoor 15 12:08 stoptrein
ns
richting zwolle
12:18 treinstation
zwolle
spoor 1 treinstation centraal
utrecht
spoor 7 13:12 intercity
ns
richting rotterdam
13:17 treinstation centraal
utrecht
spoor 15a treinstation eindhoven
spoor 3 14:06 intercity
ns
richting eindhoven
Iemand die instapt bij Zwolle of Utrecht, waarmee Fwnk en ik verder kunnen reizen ?
Wat is z'n nummer?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, wie kan mijn werkgever overtuigen dat dit heel belangrijk is?
Anders voeg me ff toe. Anders vergeet ik het toch weer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:20 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik moet naar eindhoven via Utrecht\
Overigens, ik stap in Putten in (tussen zwollywood en utrecht), dus als je de stoptrein zwolle-utrecht neemt voeg ik mij daar bij julie
Mijn route is Aalten - Arhnem - Den Bosch - Eindhovenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:02 schreef Ulreazj het volgende:
Vertrek Van Naar Aankomst Hoe
11:09 treinstation emmen
spoor 1 treinstation
zwolle
spoor 15 12:08 stoptrein
ns
richting zwolle
12:18 treinstation
zwolle
spoor 1 treinstation centraal
utrecht
spoor 7 13:12 intercity
ns
richting rotterdam
13:17 treinstation centraal
utrecht
spoor 15a treinstation eindhoven
spoor 3 14:06 intercity
ns
richting eindhoven
Iemand die instapt bij Zwolle of Utrecht, waarmee Fwnk en ik verder kunnen reizen ?
yea dan hupsen jullie maar bij mij de trein in. Gewoon helemaal vooraan..anders moeten we zo ver lopenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef snopprinses het volgende:
Nou, ik kom iig vanaf maastricht..dus langs wie kom ik allemaal?
je kunt toch wel een goede smoes bedenkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, wie kan mijn werkgever overtuigen dat dit heel belangrijk is?
De achterstequote:Op donderdag 12 januari 2006 07:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn route is Aalten - Arhnem - Den Bosch - Eindhoven
In Den Bosch stap ik in dezelfde Intercity als julie![]()
Zeg maar waar julie gaan zitten, voor of achterste coupe
Ja, nemen julie nou de stop- of sneltrein dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:31 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
De achterste
Intrepidity stapt ook ergens onderweg bij ons op.
Moeten FWNK en ik nog overleggen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, nemen julie nou de stop- of sneltrein dan?
wie staan er nu nog niet bij die wel komen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:13 schreef snopprinses het volgende:
zo 12uur geweest
Eindhoven
B_BOY
Snopprinses
Eix
gtsmrt
Xbox_master
Knoekie
spenky
Dark_angelus
Fwnk
Ulreazj
kanaiken
Amsterdam
Xbox_master
spenky
anti-virus
Dark_angelus
Intrepidity
Bij het lijstje is eindhoven gekozen
en bij de poll staan eindhoven en amsterdam gelijk
Eindhoven dan maar?
We zouden met zijn allen een hotelkamer kunnen hurenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wie staan er nu nog niet bij die wel komen?
mijn route is tilburg-eindhoven.
miscshien neem ik De_Ananas nog wel mee en misschien Christiaan.
weet nog niet wat ik doe met trugreizen. iemand die mij een bed in eindhoven aanbied?
Neem de sneltrein maarquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, nemen julie nou de stop- of sneltrein dan?
whehehe word beetje druk he.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We zouden met zijn allen een hotelkamer kunnen huren
Ik heb het over het stuk zwolle-utrecht... als er dan de sneltrein gepakt wordt kan ik er niet bij want ik moet tussen utrecht-zwolle opstappen..quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Neem de sneltrein maar, dan kom ik er ook bij, want de stoptrein haal ik volgens mij niet
![]()
Knus is het juiste woordquote:
En het stormt buiten. Juist op het moment dat wij dat hotel binnenstappen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:02 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Openhaard op de hotelkamer, paar potten koffie
En dan een hotelkamer vol PUB-meisjes die schrikken van de bliksem en troost nodig hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En het stormt buiten. Juist op het moment dat wij dat hotel binnenstappen.
Donker, met de regen die tegen de ruiten slaat, en dan als enig licht de open haard
*Zuurstof erbij pakt bij gedachtequote:Op donderdag 12 januari 2006 17:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En dan een hotelkamer vol PUB-meisjes die schrikken van de bliksem en troost nodig hebben
Regel jij het slechte weer? regel ik de kamer met openhaardquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]
*Zuurstof erbij pakt bij gedachte
de knusheid! de perfectie! te veel!
Sure, even de warme golfstroom stilleggen en een maand of wat wachtenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Regel jij het slechte weer? regel ik de kamer met openhaard
Dat gaat best snel hoor, met een beetje geluk the day after tomorrow alquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:29 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Sure, even de warme golfstroom stilleggen en een maand of wat wachten
Ik moet gewoon goed timen, dat het weer omslaat tegen de tijd het 27 januari is, maar nog niet -20.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat gaat best snel hoor, met een beetje geluk the day after tomorrow al
Jepquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
27 januari is een vrijdag he![]()
Wat Intrepidity betreft klopt het, of er moet onverwachts iets heel dringends tussendoor komen..quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:54 schreef snopprinses het volgende:
nou dit is het lijstje wie allemaal zeker komt
B_BOY
Brechtje
_Xbox_Master_
kanaiken
the_legend_killer
Ulreazj
Fwnk
Intrepidity
Snopprinses
klopt het dat jullie zeker komen, en wie komt er nog meer zeker?
Dark_angelus was nog niet zekerquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:57 schreef B_BOY het volgende:
Eix
gtsmrt
Knoekie
spenky
Dark_angelus
en deze mensen dan want die hadde zich wel opgegeven.
Dan zijn we beiden meetnewbiesquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:58 schreef kanaiken het volgende:
Nog nooit op een meet geweest, behalve een mini-meet
Dan voel ik me niet alleenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan zijn we beiden meetnewbies![]()
en ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan zijn we beiden meetnewbies![]()
quote:
Leg uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:04 schreef Intrepidity het volgende:
In fact, ben ik bijna een sociaal leven newbie
Ik ben iemand die in het weekend gezellig zit te computeren snap jequote:
dan zal je nog wat te zien krijgen op stratumseindquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ben iemand die in het weekend gezellig zit te computeren snap je
Ben totaal geen uitgaansmens
Waar is dat?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:07 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan zal je nog wat te zien krijgen op stratumseind
Gohquote:
Ja, welke kant opquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
daar gaan we heen mên
is vlakbij het station
markt dacht ik..dus langs de pathequote:Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ja, welke kant op
Richtig beursgebouw/pathe/mediamarkt/v&d?
Ah, waar nu de schaatsbaan staat?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
markt dacht ik..dus langs de pathe
weet ik niet, ben al tijd niet meer in eindhoven geweestquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:16 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ah, waar nu de schaatsbaan staat?
Via de pathé is dan niet logischquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
weet ik niet, ben al tijd niet meer in eindhoven geweest
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:37 schreef snopprinses het volgende:
mja ik normaal dagelijks, maar heb al sinds mei stage..dus ben er al best lang niet meer geweest
dinsdag weer eens
Ik hoop dat nu ook echt iédereen komt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:54 schreef snopprinses het volgende:
nou dit is het lijstje wie allemaal zeker komt
B_BOY
Brechtje
_Xbox_Master_
kanaiken
the_legend_killer
Ulreazj
Fwnk
Intrepidity
Eix
gtsmrt
Knoekie
spenky
Snopprinses
klopt het dat jullie zeker komen, en wie komt er nog meer zeker?
En een lijstje van wie er blijft tot de eerste treinquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:18 schreef B_BOY het volgende:
bel speedygj anders ff op die regelt wel wat. maar kan ff iemand een lijstje maken wie er nu precies komen in eindhoven want ik volg het niet meer
brechtje kom in ieder geval ook.
Ik ga s'avonds denk ik weer naar huis..quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kijk das nou een mooi lijstje![]()
Nu maar hopen dat het net zo gezellig word als in Amsterdam![]()
[..]
En een lijstje van wie er blijft tot de eerste treinWant ik ga niet de nacht alleen in Eindhoven doorbrengen
Anders ben ik om 20:45 weer weg(Laatste trein)
Snopje wordt onze gids zo te zien.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:37 schreef snopprinses het volgende:
mja ik normaal dagelijks, maar heb al sinds mei stage..dus ben er al best lang niet meer geweest
dinsdag weer eens
nooquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:40 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Snopje wordt onze gids zo te zien.![]()
Eerder als in: ik zie wel of ik dan tijd hebquote:
Wij samen komen een heul eind, denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
noo![]()
ik kan de weg naar mn school vinden en terug naar het station
kben niet zo'n goede in de weg in eindhoven hoor
WTF!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:51 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga niet. (voor de 2e keer)
Op msn zei je ook nog iets anders.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:53 schreef Fwnk het volgende:
Nee maar ik kan me geld wel beter besteden.
Beetje ver ook vanuit dokkum enzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als het mee zit kom ik heeeeel misschien, ik durf het momenteel nog niet echt 100% te zeggen
Ja klopt, mja zo gaat het nou 1maal he.....ik zie het jullie echt niet doen om even helemaal naar het noorden te komen of zo...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Beetje ver ook vanuit dokkum enzo
Voor de meeste pubers is dat ook wel een mooi plekkie, voor mij wordt het iig een ander verhaal, en officeel kan ik al niet te veel geld missen, kortom, afwachten wat ik ga doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:21 schreef the_legend_killer het volgende:
ja, want Eindhoven is de beste stad en perfect voor de meet
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:21 schreef the_legend_killer het volgende:
ja, want Eindhoven is de beste stad en perfect voor de meet
Wat moet je in A'dam dan zoekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:22 schreef Messenga het volgende:
[..]. Overigens is er een kans dat ik er ook ben. Alleen die kans is vrij klein, aan het eind van de week weet ik het.
Genoeg te doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat moet je in A'dam dan zoeken
Hij gaat mee, en brechtje blijft thuis.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:51 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga niet. (voor de 2e keer)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:29 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hij gaat mee, en brechtje blijft thuis.
Wat is nou je probleem?quote:
Foto'squote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Boeie die foto's
Gewoon komen.
Ik kom waarschijnlijk later want ik heb school tot 14.25. Eindhoven is volgens mij iets van drie kwartier reizen dus dan ben ik er hopelijk rond kwart op drie goed en wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:38 schreef B_BOY het volgende:
14.00 centraal station? nummers uitwisselen voor mensen die later komen?
Eindhoven is gekozenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef Tobbes het volgende:
Ik eis een tweede ronde.
Tijd bestaat wel.
Ok, dan kun jij ons mooi opwachten bij de ingang ofzo (?)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef snopprinses het volgende:
en ik zal al om half 2 daar zijn, want ik wil niet overstappen
yeaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ok, dan kun jij ons mooi opwachten bij de ingang ofzo (?)![]()
inderdaad, das wel makkelijkerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yeakunnen denk ik het beste bij de free afspreken
Waar is de Free?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:25 schreef snopprinses het volgende:
als je van de trappen afloopt, naar links lopen, en lopen en blijven lopen tot je em ziet
Is goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je bedoelt de free record shop?quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het feest gaat voor mij niet door....mijn moeders pc is nu echt 100% en eind..dus je raad het al
dan ben jij er ook goed op tijd. tot 14.15 bij free wachten en dan erges heen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:26 schreef kanaiken het volgende:
Ik zal in de pauze vertrekken, richting station, ik neem de trein van 13:17 of 13:33 (afhankelijk hoe snel ik weg ben van school), en zal er dan om 13:33 of 13:49 zijn.
Neem aan van welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan ben jij er ook goed op tijd. tot 14.15 bij free wachten en dan erges heen?
Volgende keer beterquote:
m'kayquote:
Nou we kunnen wel even wachten hoor, kleine moeite.. lijkt me..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Vertrektijd 13:16
Aankomsttijd 14:03
Reistijd 0:47
Of ik mot een trein eerder nemen
Dnek dat ik at doe
Ga ik ondertussen wel een paar leuke DVD's scorenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:14 schreef the_legend_killer het volgende:
dus wachten bij de free record shop
Iedereen effe een fok t-shirt aantrekkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik iets goedkoops zie dan scoor ik ook wat
ben alleen bang niemand te herkennen
neem maar eentje eerder jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Vertrektijd 13:16
Aankomsttijd 14:03
Reistijd 0:47
Of ik mot een trein eerder nemen
Dnek dat ik at doe
Het is onmogelijk niks goedkoops te zien met die 3 voor 15 euro acties bij de FRSquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Mij kun je herkennen aan een lange blonde paardenstaart tot midden op mijn rug, de kans dat het een andere jongen is, is nihilquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
ben alleen bang niemand te herkennen
Korte haren en geen baard...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb stekels denk en heb geen baard op de meet.
Dus korte haren en geen baar.
Scheer me gezicht voor de meet
Foto 'vlag' is de enige echt geschikte, om je te herkennenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef snopprinses het volgende:
ik zie eruit zoals de foto's..alleen dan met blond haar denk ik
als je hier vaker komt. heb je wel meer foto's gezien dan alleen fotoboekfoto's.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:48 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Foto 'vlag' is de enige echt geschikte, om je te herkennen
Wel vaker, niet lang. En binnen pub kom ik alleen in de slowchat.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als je hier vaker komt. heb je wel meer foto's gezien dan alleen fotoboekfoto's.
Of je beslist dat die paar uurtjes nakomen het wel waard zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 11:26 schreef kanaiken het volgende:
Dilemma, óf ik gok erop dat ik niet wordt opgeschreven voor spijbelen. Óf ik betrek mijn moeder erbij dat ik een uurtje nederlands skip.
Moeilijk, moeilijk.
Of ik verzin een enorm goede smoesquote:Op zondag 15 januari 2006 11:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Of je beslist dat die paar uurtjes nakomen het wel waard zijn
Mevrouw, ik kreeg net een sms'je dat m'n kat dood is...quote:Op zondag 15 januari 2006 11:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Of ik verzin een enorm goede smoes
edit: volgens mij zou het niet eens opvallen, als ik bij nederlands even naar het toilet ga, om vervolgens niet meer terug te komen
Zeg gewoon dat je met je groepje gata werken aan een dossier.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:26 schreef kanaiken het volgende:
Dilemma, óf ik gok erop dat ik niet wordt opgeschreven voor spijbelen. Óf ik betrek mijn moeder erbij dat ik een uurtje nederlands skip.
Moeilijk, moeilijk.
gewoon niet gaan je ziet vanzelf wat er gebeurt.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:26 schreef kanaiken het volgende:
Moeilijk, moeilijk.
wij keer met project van school moesten we een onderzoek in de binnenstad. en daarna kun je het wel ff uitwerken in een cafetje ofzo. (dat zei de leraar dus tegen ons)quote:Op zondag 15 januari 2006 13:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je met je groepje gata werken aan een dossier.
In Eindhoven.
In een kroeg.
Waarom niet, gewoon komenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:15 schreef Imberr het volgende:
Ik kom heeeel misschien...
Voeg mij maar toequote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef B_BOY het volgende:
kijk er is een mailtje binnengekomen van mensen die goed kunnen lezen:
14.oo aanwezig bij Free
FWNK
Intrepidity
B_BOY
_Xbox_Master_ (ook ongeveer)
ulreazj
dank aan fwnk en intrepidity voor het melden.
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef B_BOY het volgende:
14.oo aanwezig bij Free
FWNK
kanaiken.
Intrepidity
B_BOY
ulreazj
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef B_BOY het volgende:
14.oo aanwezig bij Free
FWNK
geen fotoboek
Intrepidity
B_BOY
ulreazj
geen fotoboek
ik herken je welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik denk dat julie me wel kunnen herkennen aan de foto's in mijn fotoboek
zal me AH naam batch op doenquote:Op zondag 15 januari 2006 10:39 schreef Intrepidity het volgende:
Ik ga inderdaad best wel moeite krijgen om iedereen uit elkaar te houden, ben al niet zo bijzonder goed met namen onthouden enzo
Hup, iedereen een naambordje op![]()
![]()
want?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed ik moet weer cancellen..
Werken en heb vergaderingen. Dus volgeboekt met verplichtingen.quote:
Druk men.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Werken en heb vergaderingen. Dus volgeboekt met verplichtingen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:53 schreef Renesite het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ HEEFT M!
k-rin!quote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef Gizmore het volgende:
Doe die foto's in het volgende topic maar: schrijf mij er ook maar bij. Ben toch wel vrij die dag, weet alleen niet hoe laat ik kom want tis wel 2 uur treinen vanaf hier
niet voor mij.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die heeft gewoon school dus das jammer voor je
Kippenvel...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:22 schreef snopprinses het volgende:
ik kan ook op het lijstje erbij! ik kom ook zeker
[afbeelding]
dat ben ik. En die camera is ook van de partij
van school jaquote:Op zondag 15 januari 2006 23:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Snoppie.. je hebt vrij komende 2 weken toch?
Niet?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:42 schreef spenky het volgende:
zal ook mijn foto maar ff posten dan.. als we toch bezig zijn..
[afbeelding]
Gast, ik ken jou.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:42 schreef spenky het volgende:
zal ook mijn foto maar ff posten dan.. als we toch bezig zijn..
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:33 schreef B_BOY het volgende:
14.oo aanwezig bij Free
FWNK
geen fotoboek
Nosh
Intrepidity
[afbeelding]
B_BOY
[afbeelding]
[afbeelding]
ulreazj
geen fotoboek
TLK
[afbeelding]
(maar dan met korte haren geloof ik en zonder kat)
Later komen
BOBnl
spenky
brechtje
(deze drie rond 6 uur..)
eix (tijd onbekend)
dan weer ff naar de free gaan?
Ik was van plan om de hele nacht te blijven alleen als er meer meegaan natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 14:31 schreef gtsmrt het volgende:
tot hoelaat gaat dat duren? ik ben toch vanaf 10 uur/half 11 wel op stratum dan kom ik jullie wel tegen!(als jullie er dan nog zijn) en ik kan helaas niet eerder komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |