quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Teeveepee
quote:
Als ik op aanwezig sta, dan ben ik ook afwezig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:08 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Thnx, had Brechtje gevraagd op msn, maar geen reactie.![]()
You Never Knowquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:19 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Als ik op aanwezig sta, dan ben ik ook afwezig.
![]()
Waarom wordt Rdam niet in het lijstje van mogelijke meet plekken opgenomen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:51 schreef space-kees het volgende:
[..]
Je vergeet Rdam neer te zetten!! is dat omdat je zelf niet naar Rdam wil??
Ik stel voor dat je Rdam er bij zet, en je zal zien dat de meeste mensen voor Rdam kiezen![]()
succes, oja k ben er in Rdam ook bij![]()
Omdat iedereen eindhoven of amsterdam kiestquote:Op zondag 8 januari 2006 03:36 schreef space-kees het volgende:
[..]
Waarom wordt Rdam niet in het lijstje van mogelijke meet plekken opgenomen?
sorry schatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:19 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Als ik op aanwezig sta, dan ben ik ook afwezig.
![]()
De tafel...quote:Op zondag 8 januari 2006 13:58 schreef spenky het volgende:
kan die op niet wat duidelijker.. met img tags ofzo.. ennuh dat de plaatsen dik gedrukt staan...
nietus.. ik zag in het vorige topic al zomaar 6 a 7 mensen die .. zouden komen als we Rdam zouden gaan!!quote:Op zondag 8 januari 2006 03:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Omdat iedereen eindhoven of amsterdam kiest
je gaat nu niet afhake he/quote:Op zondag 8 januari 2006 15:15 schreef gtsmrt het volgende:
ik weet alleen nog niet of ik wel kan komen.
maar ik ben voor goldstrike
Voor een gedeeltequote:
Even plaatsen bold.quote:
Done.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Even plaatsen bold.
En uptodate ff underscore. Voorderest
Daarom Meet in Rdam, komen er duidelijk meerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:57 schreef B_BOY het volgende:
damn maar tien mensen word minimeet.
das al meer dan de vorige keer toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:57 schreef B_BOY het volgende:
damn maar tien mensen word minimeet.
dat wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
das al meer dan de vorige keer toch?
wat beslist?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
we gaan cola drinken
Maare, morgenmiddag om 12uur wordt het beslist he
de poll denk ik of het rijtje hierboven van bboyquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:44 schreef kanaiken het volgende:
[..]
wat beslist?
edit: gofdomme cola?
Scheeltquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
de poll denk ik of het rijtje hierboven van bboy
nah geen cola. dat lust ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |