Ik kom waarschijnlijk later want ik heb school tot 14.25. Eindhoven is volgens mij iets van drie kwartier reizen dus dan ben ik er hopelijk rond kwart op drie goed en wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:38 schreef B_BOY het volgende:
14.00 centraal station? nummers uitwisselen voor mensen die later komen?
Eindhoven is gekozenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef Tobbes het volgende:
Ik eis een tweede ronde.
Tijd bestaat wel.
Ok, dan kun jij ons mooi opwachten bij de ingang ofzo (?)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef snopprinses het volgende:
en ik zal al om half 2 daar zijn, want ik wil niet overstappen
yeaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ok, dan kun jij ons mooi opwachten bij de ingang ofzo (?)![]()
inderdaad, das wel makkelijkerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yeakunnen denk ik het beste bij de free afspreken
Waar is de Free?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:25 schreef snopprinses het volgende:
als je van de trappen afloopt, naar links lopen, en lopen en blijven lopen tot je em ziet
Is goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je bedoelt de free record shop?quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het feest gaat voor mij niet door....mijn moeders pc is nu echt 100% en eind..dus je raad het al
dan ben jij er ook goed op tijd. tot 14.15 bij free wachten en dan erges heen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:26 schreef kanaiken het volgende:
Ik zal in de pauze vertrekken, richting station, ik neem de trein van 13:17 of 13:33 (afhankelijk hoe snel ik weg ben van school), en zal er dan om 13:33 of 13:49 zijn.
Neem aan van welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan ben jij er ook goed op tijd. tot 14.15 bij free wachten en dan erges heen?
Volgende keer beterquote:
m'kayquote:
Nou we kunnen wel even wachten hoor, kleine moeite.. lijkt me..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Vertrektijd 13:16
Aankomsttijd 14:03
Reistijd 0:47
Of ik mot een trein eerder nemen
Dnek dat ik at doe
Ga ik ondertussen wel een paar leuke DVD's scorenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:14 schreef the_legend_killer het volgende:
dus wachten bij de free record shop
Iedereen effe een fok t-shirt aantrekkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik iets goedkoops zie dan scoor ik ook wat
ben alleen bang niemand te herkennen
neem maar eentje eerder jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Vertrektijd 13:16
Aankomsttijd 14:03
Reistijd 0:47
Of ik mot een trein eerder nemen
Dnek dat ik at doe
Het is onmogelijk niks goedkoops te zien met die 3 voor 15 euro acties bij de FRSquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Mij kun je herkennen aan een lange blonde paardenstaart tot midden op mijn rug, de kans dat het een andere jongen is, is nihilquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
ben alleen bang niemand te herkennen
Korte haren en geen baard...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb stekels denk en heb geen baard op de meet.
Dus korte haren en geen baar.
Scheer me gezicht voor de meet
Foto 'vlag' is de enige echt geschikte, om je te herkennenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:44 schreef snopprinses het volgende:
ik zie eruit zoals de foto's..alleen dan met blond haar denk ik
als je hier vaker komt. heb je wel meer foto's gezien dan alleen fotoboekfoto's.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:48 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Foto 'vlag' is de enige echt geschikte, om je te herkennen
Wel vaker, niet lang. En binnen pub kom ik alleen in de slowchat.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als je hier vaker komt. heb je wel meer foto's gezien dan alleen fotoboekfoto's.
Of je beslist dat die paar uurtjes nakomen het wel waard zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 11:26 schreef kanaiken het volgende:
Dilemma, óf ik gok erop dat ik niet wordt opgeschreven voor spijbelen. Óf ik betrek mijn moeder erbij dat ik een uurtje nederlands skip.
Moeilijk, moeilijk.
Of ik verzin een enorm goede smoesquote:Op zondag 15 januari 2006 11:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Of je beslist dat die paar uurtjes nakomen het wel waard zijn
Mevrouw, ik kreeg net een sms'je dat m'n kat dood is...quote:Op zondag 15 januari 2006 11:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Of ik verzin een enorm goede smoes
edit: volgens mij zou het niet eens opvallen, als ik bij nederlands even naar het toilet ga, om vervolgens niet meer terug te komen
Zeg gewoon dat je met je groepje gata werken aan een dossier.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:26 schreef kanaiken het volgende:
Dilemma, óf ik gok erop dat ik niet wordt opgeschreven voor spijbelen. Óf ik betrek mijn moeder erbij dat ik een uurtje nederlands skip.
Moeilijk, moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |