En een lijstje van wie er blijft tot de eerste treinquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:18 schreef B_BOY het volgende:
bel speedygj anders ff op die regelt wel wat. maar kan ff iemand een lijstje maken wie er nu precies komen in eindhoven want ik volg het niet meer
brechtje kom in ieder geval ook.
Ik ga s'avonds denk ik weer naar huis..quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kijk das nou een mooi lijstje![]()
Nu maar hopen dat het net zo gezellig word als in Amsterdam![]()
[..]
En een lijstje van wie er blijft tot de eerste treinWant ik ga niet de nacht alleen in Eindhoven doorbrengen
Anders ben ik om 20:45 weer weg(Laatste trein)
Snopje wordt onze gids zo te zien.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:37 schreef snopprinses het volgende:
mja ik normaal dagelijks, maar heb al sinds mei stage..dus ben er al best lang niet meer geweest
dinsdag weer eens
nooquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:40 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Snopje wordt onze gids zo te zien.![]()
Eerder als in: ik zie wel of ik dan tijd hebquote:
Wij samen komen een heul eind, denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
noo![]()
ik kan de weg naar mn school vinden en terug naar het station
kben niet zo'n goede in de weg in eindhoven hoor
WTF!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:51 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga niet. (voor de 2e keer)
Op msn zei je ook nog iets anders.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:53 schreef Fwnk het volgende:
Nee maar ik kan me geld wel beter besteden.
Beetje ver ook vanuit dokkum enzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als het mee zit kom ik heeeeel misschien, ik durf het momenteel nog niet echt 100% te zeggen
Ja klopt, mja zo gaat het nou 1maal he.....ik zie het jullie echt niet doen om even helemaal naar het noorden te komen of zo...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Beetje ver ook vanuit dokkum enzo
Voor de meeste pubers is dat ook wel een mooi plekkie, voor mij wordt het iig een ander verhaal, en officeel kan ik al niet te veel geld missen, kortom, afwachten wat ik ga doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:21 schreef the_legend_killer het volgende:
ja, want Eindhoven is de beste stad en perfect voor de meet
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:21 schreef the_legend_killer het volgende:
ja, want Eindhoven is de beste stad en perfect voor de meet
Wat moet je in A'dam dan zoekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:22 schreef Messenga het volgende:
[..]. Overigens is er een kans dat ik er ook ben. Alleen die kans is vrij klein, aan het eind van de week weet ik het.
Genoeg te doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat moet je in A'dam dan zoeken
Hij gaat mee, en brechtje blijft thuis.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:51 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga niet. (voor de 2e keer)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:29 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hij gaat mee, en brechtje blijft thuis.
Wat is nou je probleem?quote:
Foto'squote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Boeie die foto's
Gewoon komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |