yea dan hupsen jullie maar bij mij de trein in. Gewoon helemaal vooraan..anders moeten we zo ver lopenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef snopprinses het volgende:
Nou, ik kom iig vanaf maastricht..dus langs wie kom ik allemaal?
je kunt toch wel een goede smoes bedenkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, wie kan mijn werkgever overtuigen dat dit heel belangrijk is?
De achterstequote:Op donderdag 12 januari 2006 07:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn route is Aalten - Arhnem - Den Bosch - Eindhoven
In Den Bosch stap ik in dezelfde Intercity als julie![]()
Zeg maar waar julie gaan zitten, voor of achterste coupe
Ja, nemen julie nou de stop- of sneltrein dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:31 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
De achterste
Intrepidity stapt ook ergens onderweg bij ons op.
Moeten FWNK en ik nog overleggen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, nemen julie nou de stop- of sneltrein dan?
wie staan er nu nog niet bij die wel komen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:13 schreef snopprinses het volgende:
zo 12uur geweest
Eindhoven
B_BOY
Snopprinses
Eix
gtsmrt
Xbox_master
Knoekie
spenky
Dark_angelus
Fwnk
Ulreazj
kanaiken
Amsterdam
Xbox_master
spenky
anti-virus
Dark_angelus
Intrepidity
Bij het lijstje is eindhoven gekozen
en bij de poll staan eindhoven en amsterdam gelijk
Eindhoven dan maar?
We zouden met zijn allen een hotelkamer kunnen hurenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wie staan er nu nog niet bij die wel komen?
mijn route is tilburg-eindhoven.
miscshien neem ik De_Ananas nog wel mee en misschien Christiaan.
weet nog niet wat ik doe met trugreizen. iemand die mij een bed in eindhoven aanbied?
Neem de sneltrein maarquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, nemen julie nou de stop- of sneltrein dan?
whehehe word beetje druk he.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We zouden met zijn allen een hotelkamer kunnen huren
Ik heb het over het stuk zwolle-utrecht... als er dan de sneltrein gepakt wordt kan ik er niet bij want ik moet tussen utrecht-zwolle opstappen..quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Neem de sneltrein maar, dan kom ik er ook bij, want de stoptrein haal ik volgens mij niet
![]()
Knus is het juiste woordquote:
En het stormt buiten. Juist op het moment dat wij dat hotel binnenstappen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:02 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Openhaard op de hotelkamer, paar potten koffie
En dan een hotelkamer vol PUB-meisjes die schrikken van de bliksem en troost nodig hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En het stormt buiten. Juist op het moment dat wij dat hotel binnenstappen.
Donker, met de regen die tegen de ruiten slaat, en dan als enig licht de open haard
*Zuurstof erbij pakt bij gedachtequote:Op donderdag 12 januari 2006 17:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En dan een hotelkamer vol PUB-meisjes die schrikken van de bliksem en troost nodig hebben
Regel jij het slechte weer? regel ik de kamer met openhaardquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:22 schreef kanaiken het volgende:
[..]
*Zuurstof erbij pakt bij gedachte
de knusheid! de perfectie! te veel!
Sure, even de warme golfstroom stilleggen en een maand of wat wachtenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Regel jij het slechte weer? regel ik de kamer met openhaard
Dat gaat best snel hoor, met een beetje geluk the day after tomorrow alquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:29 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Sure, even de warme golfstroom stilleggen en een maand of wat wachten
Ik moet gewoon goed timen, dat het weer omslaat tegen de tijd het 27 januari is, maar nog niet -20.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat gaat best snel hoor, met een beetje geluk the day after tomorrow al
Jepquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
27 januari is een vrijdag he![]()
Wat Intrepidity betreft klopt het, of er moet onverwachts iets heel dringends tussendoor komen..quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:54 schreef snopprinses het volgende:
nou dit is het lijstje wie allemaal zeker komt
B_BOY
Brechtje
_Xbox_Master_
kanaiken
the_legend_killer
Ulreazj
Fwnk
Intrepidity
Snopprinses
klopt het dat jullie zeker komen, en wie komt er nog meer zeker?
Dark_angelus was nog niet zekerquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:57 schreef B_BOY het volgende:
Eix
gtsmrt
Knoekie
spenky
Dark_angelus
en deze mensen dan want die hadde zich wel opgegeven.
Dan zijn we beiden meetnewbiesquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:58 schreef kanaiken het volgende:
Nog nooit op een meet geweest, behalve een mini-meet
Dan voel ik me niet alleenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan zijn we beiden meetnewbies![]()
en ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan zijn we beiden meetnewbies![]()
quote:
Leg uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:04 schreef Intrepidity het volgende:
In fact, ben ik bijna een sociaal leven newbie
Ik ben iemand die in het weekend gezellig zit te computeren snap jequote:
dan zal je nog wat te zien krijgen op stratumseindquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ben iemand die in het weekend gezellig zit te computeren snap je
Ben totaal geen uitgaansmens
Waar is dat?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:07 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan zal je nog wat te zien krijgen op stratumseind
Gohquote:
Ja, welke kant opquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:11 schreef snopprinses het volgende:
[..]
daar gaan we heen mên
is vlakbij het station
markt dacht ik..dus langs de pathequote:Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ja, welke kant op
Richtig beursgebouw/pathe/mediamarkt/v&d?
Ah, waar nu de schaatsbaan staat?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:15 schreef snopprinses het volgende:
[..]
markt dacht ik..dus langs de pathe
weet ik niet, ben al tijd niet meer in eindhoven geweestquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:16 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ah, waar nu de schaatsbaan staat?
Via de pathé is dan niet logischquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:17 schreef snopprinses het volgende:
[..]
weet ik niet, ben al tijd niet meer in eindhoven geweest
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:37 schreef snopprinses het volgende:
mja ik normaal dagelijks, maar heb al sinds mei stage..dus ben er al best lang niet meer geweest
dinsdag weer eens
Ik hoop dat nu ook echt iédereen komt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:54 schreef snopprinses het volgende:
nou dit is het lijstje wie allemaal zeker komt
B_BOY
Brechtje
_Xbox_Master_
kanaiken
the_legend_killer
Ulreazj
Fwnk
Intrepidity
Eix
gtsmrt
Knoekie
spenky
Snopprinses
klopt het dat jullie zeker komen, en wie komt er nog meer zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |