Bevestigde artiesten:quote:
Hmmm, en wat voor soort muziek, dat is meer de vraagquote:
Den Helderquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
uithoek daar.
van het lijstje geschrapt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:03 schreef k-Rin het volgende:
Nou ja, ik kom dus niet als het op een vrijdag is![]()
Inkoppertje natuurlijkquote:
Boeiend, ZUIPE ZAL JEquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:04 schreef anti-virus het volgende:
Als ik kom. en het is wordt Eindhoven dan ben ik er pas rond 4en.
DAt ging ook door mij heen.quote:
Whehehehequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:04 schreef anti-virus het volgende:
ik nog later denk ik...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:04 schreef anti-virus het volgende:
Tsja, student met OV-jaarkaartquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:08 schreef anti-virus het volgende:
Aiiitt Gizmore is tof.
Hij is een van de eerste meeters
Trendsetters enzo
Nog 3 jaarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:09 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Tsja, student met OV-jaarkaart
Was het voor mij alvast zo'n feest![]()
ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:08 schreef anti-virus het volgende:
Aiiitt Gizmore is tof.
Trendsetters enzo
Ik word over 4 dagen 16quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:11 schreef OoAstridoO het volgende:
IK in september OVhoewel ik volgende maand al 18 word
Dat hoor ik graag natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:08 schreef anti-virus het volgende:
Aiiitt Gizmore is tof.
Trendsetters enzo
Hoe kan dat? aangezien je 20 bentquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
OV? Ik heb de mijne alweer 4 jaar gehad
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo even weer een kleine update gegeven op mijn website. Ik deed altijd een klein weerberichtje maar daar ben ik dus mee gestopt. Zoals ik al zei: De weerberichten zal binnenkort op mijn website verschijnen en dat is nu gebeurt! Via een script en FTP TXT worden die berichten automatisch ververst. Deze kun je vinden onder het menu KNMI. Ik heb tevens ook even de vooruitzichten erbij geplaast + de kaarten bespreking al hoewel jullie die niet hoeven te lezen, daar ga je toch niks van snappen
Iets met HBO en dan je OV krijgenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:15 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Hoe kan dat? aangezien je 20 bent
Dat ze hebben geketstquote:
kom je naar de meet??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo even weer een kleine update gegeven op mijn website. Ik deed altijd een klein weerberichtje maar daar ben ik dus mee gestopt. Zoals ik al zei: De weerberichten zal binnenkort op mijn website verschijnen en dat is nu gebeurt! Via een script en FTP TXT worden die berichten automatisch ververst. Deze kun je vinden onder het menu KNMI. Ik heb tevens ook even de vooruitzichten erbij geplaast + de kaarten bespreking al hoewel jullie die niet hoeven te lezen, daar ga je toch niks van snappen
Ongeacht je leeftijd?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Iets met HBO en dan je OV krijgen
quote:
Je bent gewoon enorm gestrengeld... dohquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:18 schreef spenky het volgende:
neee dat we hand in hand door amsterdam hebben gelopen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:18 schreef spenky het volgende:
neee dat we hand in hand door amsterdam hebben gelopen![]()
![]()
Ehm paar uurtjes? Meer dan genoeg toch?quote:
Geen id, ik moet dat nog even bekijken. Laat het nog wel even weten.quote:
Luie donder!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
eennachtstendin.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ehm paar uurtjes? Meer dan genoeg toch?
Gewoon een sletje in de volksmondquote:
Heul lang! Sinds ik Gepost door Talena - maandag 22 augustus 2005 @ 09:58quote:
precies!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:20 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Heul lang! Sinds ik Gepost door Talena - maandag 22 augustus 2005 @ 09:58
Haay
zei
Ik ben geen sletquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gewoon een sletje in de volksmond
Maar dat zeg ik niet..quote:
Zeg ik heb ook meer dingen te doenquote:
ochquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gewoon een sletje in de volksmond
Emoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:20 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Heul lang! Sinds ik Gepost door Talena - maandag 22 augustus 2005 @ 09:58
Haay
zei
Is pa nog niet langsgelopen om te zeuren dat je je aan moet kleden dan?quote:
Niet eens, misschien omdat ik een redelijk normale trui aanheb en m'n grijze joggingsbroekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is pa nog niet langsgelopen om te zeuren dat je je aan moet kleden dan?
och ja, het is nog niet zo erg als bij yvonne, brechtje en de hele zootquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef B_BOY het volgende:
wel leuk tuurlijk broer die tegen zus op een forum zegt dat ze gaan eten...
mên die jeugd van tegenwoordig.
We kunnen ook elkaar bellenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef B_BOY het volgende:
wel leuk tuurlijk broer die tegen zus op een forum zegt dat ze gaan eten...
mên die jeugd van tegenwoordig.
Douche?quote:
Moet het hele forum dat nu weer weten?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Niet eens, misschien omdat ik een redelijk normale trui aanheb en m'n grijze joggingsbroek![]()
fotoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:24 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Niet eens, misschien omdat ik een redelijk normale trui aanheb en m'n grijze joggingsbroek![]()
idd dat nog niet neej. maarre ik vind het niet erg hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
och ja, het is nog niet zo erg als bij yvonne, brechtje en de hele zoot
Zal wel schikken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Moet het hele forum dat nu weer weten?Kijk maar uit, straks komt fwnk je weer lastig vallen op msn
mazzelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:26 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Zal wel schikken.
Meestal zegt ie alleen 'K-Rin!'
En dan valt het gesprek dood.
Giz en ik gaan eten
Gezelligquote:
ja euh eh weet ik niet.. post dat ook ff in meet topiquequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:48 schreef Casparovvv het volgende:
hoiwaarom komt de meet niet in Rdam? waren toch wel een stuk of 6 mensen die dat ok vonden?
Oke dat kan ook nogquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Liggen dr nog genoeg van
Lenzenvloeistof.
In zo'n dorpje 5 km van de stad af waarbij ze wel een drogist hebbben maar toevallig vandaag alle lenzenvloeistof op is. ;') en ik heb geen zin om 10 km te fietsenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:27 schreef B_BOY het volgende:
bij kruidvat toch wel, of anders bij de da?
weetniet in wat voor gat jij woont maar erges hebbe ze tog wel.
en je hebt maar 1 drogist?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
In zo'n dorpje 5 km van de stad af waarbij ze wel een drogist hebbben maar toevallig vandaag alle lenzenvloeistof op is. ;') en ik heb geen zin om 10 km te fietsen
maar waarom doe je niet mee?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:34 schreef the_legend_killer het volgende:
darten gaat beginnen... ik had ook mee moeten doen
ja doen met zout!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:33 schreef B_BOY het volgende:
verkope ze het niet bij een supermarkt?
en anders gewoon water met een beetje zout erin of gewoon met je eigen speeksel.
ehm slimmerik lenzenvloeistof is water met een heel klein beetje zout erin....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ja doen met zout!!!![]()
Resultaat hier posten
Die echte zooi is ook grijnzout hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ja doen met zout!!!![]()
Resultaat hier posten
super. vanavond weerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:35 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ehm slimmerik lenzenvloeistof is water met een heel klein beetje zout erin....
in je lichaamsvocht zit altijd zout. dus als je niet teveel doet niets aan de hand....
@ casparovvv wast nog gezellig met C. gister (buite de lastige kinders om)
welke film?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:39 schreef the_legend_killer het volgende:
vanavond ga ik naar de bios.
quote:
Ik ga met hallo_mensen en kijken als nog chick meegaatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef spenky het volgende:
met wie
not yet.quote:
chicks zijn altijd goed..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga met hallo_mensen en kijken als nog chick meegaat
quote:
jammer, doe dan ff meer zout ofzo, heel veel?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Die echte zooi is ook grijnzout hoor
Ik ben er al weer de hele weekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ging jij niet van Fok! wegblijven?
Wie?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:56 schreef spenky het volgende:
ben jij nog is online of heb je me gewoon geblokt
Had ze niet bijna iedereen van Fok! geblokkeerd en verwijderd?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:56 schreef spenky het volgende:
ben jij nog is online of heb je me gewoon geblokt
heb ik even gemist i guessquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Had ze niet bijna iedereen van Fok! geblokkeerd en verwijderd?
Dat je dat nog weetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Had ze niet bijna iedereen van Fok! geblokkeerd en verwijderd?
Ja natuurlijk, zoooo'n leuk meisje die mij blokkeerdquote:
t sarcasme drúipt er vanafquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zoooo'n leuk meisje die mij blokkeerd
Oh, dus het kwam niet erg overtuigend over?quote:
owh.. ennuh wat voorn extra's op kaas en tomaat en een bodem na.. ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:28 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Een lekkere.
Met tomatensaus en een bodem!![]()
![]()
?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben ik bijna bij de 40k heb ik helemaal geen zin meer in fok
Ham en ananasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:28 schreef spenky het volgende:
[..]
owh.. ennuh wat voorn extra's op kaas en tomaat en een bodem na.. ?
Heb je ook nog wat leuks te vertellen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga vanaaf naar de film voor de popcornlekker
popcorn is lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:31 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat leuks te vertellen?
Want popcorn is vies.
Het is ook maar 1 keer per jaar kerstvakantiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:31 schreef anti-virus het volgende:
Ik blijf vanavond thuisss!
ben al 4 nachten achterelkaar niet voor 3en thuis geweest.
Niet echt nee.. zeker niet omdat je tijd geleden zei: 'oh, gooi me maar uit je lijst hoor.'quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Oh, dus het kwam niet erg overtuigend over?
Ja, kom je mee naar de film ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:31 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Want popcorn is vies.
helemaal mee eens!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:31 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Want popcorn is vies.
Ik ga al uit eten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja, kom je mee naar de film ?
King Kong is leukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ideedalijk bespreken
aha ik denk dat het ook king kong zal worden.. hij draait alleen vroeg 8 uutquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:37 schreef k-Rin het volgende:
[..]
King Kong is leukBen er dinsdag geweest.
Doe mij eens toevoegen dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jawel.. ik heb nog maar 4 mensen van fok op msn.![]()
Waarom kan je niet zien als mensen je verwijderenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jawel.. ik heb nog maar 4 mensen van fok op msn.![]()
Die moet ik ook nog steeds zienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:37 schreef k-Rin het volgende:
[..]
King Kong is leukBen er dinsdag geweest.
Is ook een film van 3 uur, die zou hier dus ¤9.50 kostenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
aha ik denk dat het ook king kong zal worden.. hij draait alleen vroeg 8 uut
In Leiden draaide ie om 21.30.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
aha ik denk dat het ook king kong zal worden.. hij draait alleen vroeg 8 uut
hier ook volgens mijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Is ook een film van 3 uur, die zou hier dus ¤9.50 kosten.
dan ben je 11 uur klaar en dan de kroeg in he..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Stomquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
zou wel is handig zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:39 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Waarom kan je niet zien als mensen je verwijderen![]()
bij ons 2 euro goedkoperquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat kost een normale film hier ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
bij ons 2 euro goedkoper
Geloof hier 7.50
bij mij hetzelfde maar ik loop veel achter... ben dus al een week bezig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:45 schreef k-Rin het volgende:
Ik zou vanmiddag wat aan m'n schoolwerk doen, want ik loop met een paar vakken achter..
Dus ik ga maar weer
Daagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:45 schreef k-Rin het volgende:
Ik zou vanmiddag wat aan m'n schoolwerk doen, want ik loop met een paar vakken achter..
Dus ik ga maar weer
Doen ze bij ons nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat kost een normale film hier ook![]()
Maar voor lange films kosten 9.50![]()
Nou ja, zo vaak ga ik toch niet naar de bios, laatste film was Star Wars IIIquote:
Ik ben ook allang niet meer geweestquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nou ja, zo vaak ga ik toch niet naar de bios, laatste film was Star Wars III![]()
Spenky
Gaam we vreemdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja, kom je mee naar de film ?
Dat wel, maar voor alleen die lekkere popcorn te kopen laten ze je niet binnenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:49 schreef B_BOY het volgende:
bios sucked best hard vind ik veel te duur man. 8 euro voor een film en dan drinke erbij ben je zo 15 euro kwijt...
Waarom wil iedereen toch msn8 hebbenquote:
Dat bedoel ik dus ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat kost een normale film hier ook![]()
Maar voor lange films kosten 9.50![]()
Hehequote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee voor hallo_mensen !
Jij gaat al met mij
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:52 schreef the_legend_killer het volgende:
whehe ik heb net hallo_mensen wakker gebeld
aahquote:
Veel werken en sparenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:53 schreef B_BOY het volgende:
eerste mailtje gehad van of ik meega op vakantie na me examen. oke heel leuk idee. nu nog geld...
heb maar 300 euro en moet in juni en in juli zowieso al opvakantie (reis betaald zakgeld moet nog sparen) en die andere vakantie moet nog alles betalen...
Leuk is andersquote:
Om Saw 2 kon ik wel lachenquote:
Preciesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:03 schreef B_BOY het volgende:
ze zijn allebei leuk.. ik kan altijd juist lachen om dat soort films,
vooral in 1 als die gast zijn been afgaat zagen. echt genietenhoppa been eraf.
Omg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
De nieuwe scream serie
Na een paar jaar kijk je er niet meer naar om
review op de frontpage.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:15 schreef Messenga het volgende:
Et ergste is nog dat er een triologie van is.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:14 schreef the_legend_killer het volgende:
I have a dream !
Mijn eigen MaC Donnalds
dan koop ik jou lightsaber... als die bij de bart smit ligt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga spelen in de star wars 7 film
De goeierik natuurlijk
KENquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
review op de frontpage.
saw is niet eng door de actie saw is eng door het verrasingseffect (in deel 2 ken je het soort film al beter dus verwacht je meer en is het dus minder spannend vind ik)
Saw is apart omdat de moordenaar de moordenaar niet is.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
review op de frontpage.
saw is niet eng door de actie saw is eng door het verrasingseffect (in deel 2 ken je het soort film al beter dus verwacht je meer en is het dus minder spannend vind ik)
onvoorspelbaarheid dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Saw is apart omdat de moordenaar de moordenaar niet is.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan koop ik jou lightsaber... als die bij de bart smit ligt.
nounou jij hebt je carriere al uitgestippelt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]ja
Ik weet alleen niet niet als ik over wil lopen naar slechte kant...
Mag ik zelf beslissen van George Lucas.
En mijn trainer is Luke !
Ow ja !quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]maar ons kindje ging toch topvoetballer worden word je ook wel rijk van
Jouw hand hèquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow ja !
Ik ga dan de zaken voor hem regelen.
Komt hij zo bij rijke clubs na PSV.
Hoezo? Heb je er hinder van?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:26 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Zou u dat voortaan niet in het openbaar willen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |