quote:
Ik ga met hallo_mensen en kijken als nog chick meegaatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef spenky het volgende:
met wie
not yet.quote:
chicks zijn altijd goed..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga met hallo_mensen en kijken als nog chick meegaat
quote:
jammer, doe dan ff meer zout ofzo, heel veel?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Die echte zooi is ook grijnzout hoor
Ik ben er al weer de hele weekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ging jij niet van Fok! wegblijven?
Wie?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:56 schreef spenky het volgende:
ben jij nog is online of heb je me gewoon geblokt
Had ze niet bijna iedereen van Fok! geblokkeerd en verwijderd?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:56 schreef spenky het volgende:
ben jij nog is online of heb je me gewoon geblokt
heb ik even gemist i guessquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Had ze niet bijna iedereen van Fok! geblokkeerd en verwijderd?
Dat je dat nog weetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Had ze niet bijna iedereen van Fok! geblokkeerd en verwijderd?
Ja natuurlijk, zoooo'n leuk meisje die mij blokkeerdquote:
t sarcasme drúipt er vanafquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zoooo'n leuk meisje die mij blokkeerd
Oh, dus het kwam niet erg overtuigend over?quote:
owh.. ennuh wat voorn extra's op kaas en tomaat en een bodem na.. ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:28 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Een lekkere.
Met tomatensaus en een bodem!![]()
![]()
?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben ik bijna bij de 40k heb ik helemaal geen zin meer in fok
Ham en ananasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:28 schreef spenky het volgende:
[..]
owh.. ennuh wat voorn extra's op kaas en tomaat en een bodem na.. ?
Heb je ook nog wat leuks te vertellen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga vanaaf naar de film voor de popcornlekker
popcorn is lekkerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:31 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat leuks te vertellen?
Want popcorn is vies.
Het is ook maar 1 keer per jaar kerstvakantiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:31 schreef anti-virus het volgende:
Ik blijf vanavond thuisss!
ben al 4 nachten achterelkaar niet voor 3en thuis geweest.
Niet echt nee.. zeker niet omdat je tijd geleden zei: 'oh, gooi me maar uit je lijst hoor.'quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Oh, dus het kwam niet erg overtuigend over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |