abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33799703
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:16 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van? Ik ken alleen maar een oude aflevering van The Twilight Zone die dat beweert.
Wheheheheeeee.
↑ ↑ ↓ ← → A B Select
pi_33799910
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:16 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van? Ik ken alleen maar een oude aflevering van The Twilight Zone die dat beweert.
Nee, maar ik heb het mensen horen zeggen en het viel me wel op. Ik kan het dus niet bewijzen, maar vind het wel 'vreemd' dat iemand die zich bijvoorbeeld inzet in de strijd tegen borstkanker, zelf juist overlijdt aan borstkanker. Was dat niet bijvoorbeeld Guusje Nederhorst die zich eerst inzette in die strijd, en het toen zelf kreeg? Ik kan het woord 'healer' beter vervangen door 'betrokkene'.
Dus zoiets: een betrokkene bij iets krijgt het later zelf.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:28:45 #213
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33800058
Misschien gaat dan de gedachte en betrokkenheid een eigen leven leiden. En ontstaat daardoor de ziekte.

Zodra een gedachte een eigen leven gaat leiden is er sowieso iets mis volgens mij. En dat is bij gedachtes al snel het geval
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_33800140
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:25 schreef Stenny het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb het mensen horen zeggen en het viel me wel op. Ik kan het dus niet bewijzen, maar vind het wel 'vreemd' dat iemand die zich bijvoorbeeld inzet in de strijd tegen borstkanker, zelf juist overlijdt aan borstkanker.
Ik zou het eerder bijzonder vinden wanneer niemand zou overlijden aan een ziekte waar hij/zij zich zelf voor inzette.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_33800273
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef NosSie2k6 het volgende:
http://www.wimp.com/dungeon

geesten bestaan zeer zeker !
Ik zag het niet.
pi_33800634
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:34 schreef Micheleangelo het volgende:

[..]

Ik zag het niet.
Ja je moet idd heel goed kijken, ik zag het ook pas na 3x afspelen...
pi_33800675
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik zou het eerder bijzonder vinden wanneer niemand zou overlijden aan een ziekte waar hij/zij zich zelf voor inzette.
De witte bloedlichaampjes in je lichaam gaan zelf ook ten onder wanneer ze een indringer hebben opgevreten.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33800759
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:25 schreef Stenny het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb het mensen horen zeggen en het viel me wel op. Ik kan het dus niet bewijzen, maar vind het wel 'vreemd' dat iemand die zich bijvoorbeeld inzet in de strijd tegen borstkanker, zelf juist overlijdt aan borstkanker. Was dat niet bijvoorbeeld Guusje Nederhorst die zich eerst inzette in die strijd, en het toen zelf kreeg? Ik kan het woord 'healer' beter vervangen door 'betrokkene'.
Dus zoiets: een betrokkene bij iets krijgt het later zelf.
Ms was zo iemand wel betrokken omdat het in de familie al voorkwam, hè, je weet het niet.
En als die betrokkene het dan zelf ook krijgt is het niet zo heel erg 'vreemd'.

En er is nog zoiets als klakkeloos toeval en pure pech, maar ja waarom in toeval geloven als je er 'zoveel meer' van kan maken
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_33800890
Een voorspelling voor 2006 van Tulio.
Ik heb het gevoel dat dit de rust voor de storm is en dat er een grote openbaring komt.

.
pi_33801755
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:52 schreef Tulio het volgende:
Een voorspelling voor 2006 van Tulio.
Ik heb het gevoel dat dit de rust voor de storm is en dat er een grote openbaring komt.

Definieer 'gevoel', definieer 'rust', definieer 'storm' en definieer 'openbaring'.

Bedankt
Het meervoud van lef is leven
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:23:03 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33801827
Ik voorspel in 2006 veel wijsheid. Maar ook voorspel ik veel domheden.

Ik voorspel dat de wereld een stuk wijzer gaat worden, maar dat niet iedereen meegaat in de stroom der wijsheid. Ik denk dat er altijd mensen dom zullen zijn en pas als laatste het ei van columbus zullen ontdekken.

zaterdag 7 januari 2006 @ 16:27:31 #222
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33801966
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:20 schreef troje het volgende:

[..]

Definieer 'gevoel', definieer 'rust', definieer 'storm' en definieer 'openbaring'.

Bedankt
Nee, want anders is het geen paranormale voorspelling .
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_33802074
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:27 schreef Knarf het volgende:

[..]

Nee, want anders is het geen paranormale nietszeggende en vage voorspelling .
Het meervoud van lef is leven
pi_33802147
Het probleem is dat als ik de voorspelling naar buiten breng deze vernietigd kan worden en dus nier meer waar is.
.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:35:45 #225
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33802213
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:34 schreef Tulio het volgende:
Het probleem is dat als ik de voorspelling naar buiten breng deze vernietigd kan worden en dus nier meer waar is.
Hij is sowieso al niet waar, want ik heb hem met mijn negatieve sceptisch energie ongedaan gemaakt.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:37:01 #226
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33802250
Wat is een waarheid als die ontkrachtigd kan worden door kritiek? Iedere waarheid die vatbaar is voor kritiek is niet waterdicht.

Een waarheid zonder kritiek is pas een echte waarheid omdat iedereen het er mee eens is. Of een waarheid die sterker is als kritiek.

Dan heb je nog dat ieder zijn eigen waarheid heeft natuurlijk. Maar wat ik daarvan moet denken weet ik niet. Eigen waarheden en waarde hechten eraan. Wat kun je met je eigen waarheid als niemand die als waarheid ziet?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:03:10 #227
137525 pikki
pok! pok !
pi_33803170
Ik heb de volgende voorspelling voor 2006:

Robbert zal nog in staat zijn, geestes-beelden op te bouwen via de computers, en geesten te laten verschijnen op het scherm van de deze .Raar maar .....waar denk ik zo .....
En dan is meteen het woordje "genverbrander" ook verklaard .

[ Bericht 16% gewijzigd door pikki op 07-01-2006 17:09:01 ]
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:06:36 #228
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33803295

Robbert zal een pentium 6 worden en radiogolven kunnen ontvangen van overleden mensen, overleden mensen keren terug via zijn multi-dimensionale internetverbinding en hij wordt wereldberoemd en de rijkste man van de wereld omdat hij een pc heeft gemaakt die contact maakt met het hele universum en waar wij mee kunnen transporteren.

De hele wereld zal anders worden door zijn multi-visionale chip. Hij heeft die chip gemaakt met zaagsel afkomstig uit zijn hoofd.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:09:41 #229
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33803417
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Robbert zal een pentium 6 worden en radiogolven kunnen ontvangen van overleden mensen, overleden mensen keren terug via zijn multi-dimensionale internetverbinding en hij wordt wereldberoemd en de rijkste man van de wereld omdat hij een pc heeft gemaakt die contact maakt met het hele universum en waar wij mee kunnen transporteren.

De hele wereld zal anders worden door zijn multi-visionale chip. Hij heeft die chip gemaakt met zaagsel afkomstig uit zijn hoofd.
Een pc
Een accesspoint voor contact met overledenen is toch veel makkelijker, hoef je geen nieuwe pc te kopen.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:10:49 #230
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33803444
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:03 schreef pikki het volgende:
Ik heb de volgende voorspelling voor 2006:

Robbert zal nog in staat zijn, geestes-beelden op te bouwen via de computers, en geesten te laten verschijnen op het scherm van de deze .Raar maar .....waar denk ik zo .....
En dan is meteen het woordje "genverbrander" ook verklaard .
Dat heeft hij al gedaan en is mislukt (hint, een digitale camera heeft ook chips en geheugen, dus is ook een soort compueter)
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:12:27 #231
137525 pikki
pok! pok !
pi_33803501
Dat heeft hij al gedaan en is mislukt

In jou ogen , maar ...............de waarheid is anders .......
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:14:45 #232
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33803573
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:09 schreef Quarks het volgende:

[..]

Een pc
Een accesspoint voor contact met overledenen is toch veel makkelijker, hoef je geen nieuwe pc te kopen.
Een accesspoint, hoe gaan we die bouwen?

Gewoon een dimensionale deur in je huis waar iedereen naar binnen kan wandelen?. Voeg je meteen een deurbel erbij, hoeven klopgeesten niet zo hard te kloppen om aandacht te krijgen

Heb je meteen bewijs omdat de hele wereld de geesten kan zien binnenwandelen.

Weg paranormaliteiten, de waarheid is boven tafel.

Eerst dat accesspoint ontwerpen, kan ieder mens dat met een tube lijm? Of moet je toch bedrijven als intel raadplegen of wat dan ook? Misschien een producent van laser-shows.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:15:40 #233
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33803601
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef pikki het volgende:
Dat heeft hij al gedaan en is mislukt

In jou ogen , maar ...............de waarheid is anders .......
Niet alleen in de mijne hoor.
pi_33803874
Lichtbol of schijn?

Een tijd geleden liep is 's nachts rond en het was flink donker, de rust werd verstoord door een brommend geluid, soms zelfs piepend. Toen nam ik mijn camera net op tijd en maakte ik de volgende film.

Tulio.
.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:26:08 #235
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33803966
Ik lag eergisteren in bed en zag overal lichtflitsen in het donker, ik deed niet eens de moeite om het te filmen omdat het mijn bewustzijn was. Ik zag overal schimmen die vol licht waren en nog meer. Ik kon bijna in het donker kijken door al dat licht. Misschien had ik het wel kunnen filmen, maar waarom zou ik? Om interessant te lopen doen? Om bewijs aan te dragen? Waarom zou ik?

Ik ga het niet zien als briljant, het is gewoon normaal.

Robbert is ook een beetje een ego-tripper Die geilt op aandacht.
pi_33804048
Ik kreeg ineens een visioen, Robbert als Elvis Presley, bij de opening van 21 zien jullie het. Maar ik verwacht na deel 21 dat anderen de honours gaan doen, ik kan zowat promoveren op de jongeman en moet me weer meer concentreren op mijn boek.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:29:03 #237
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33804056
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik lag eergisteren in bed en zag overal lichtflitsen in het donker, ik deed niet eens de moeite om het te filmen omdat het mijn bewustzijn was. Ik zag overal schimmen die vol licht waren en nog meer. Ik kon bijna in het donker kijken door al dat licht. Misschien had ik het wel kunnen filmen, maar waarom zou ik? Om interessant te lopen doen? Om bewijs aan te dragen? Waarom zou ik?

Ik ga het niet zien als briljant, het is gewoon normaal.
Klinkt als een Wake induced lucid dream.
Je valt dan in slaap terwijl je je nog bewsut bent van alles; is in mijn ogen niks spiritueels aan, het is ook doormiddel van fmri scans wetenschappelijk aangetoont (dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze exact weten wat het is en wat voor nut het heeft).
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:30:36 #238
137525 pikki
pok! pok !
pi_33804100
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:15 schreef Knarf het volgende:

[..]

Niet alleen in de mijne hoor.
Als ie dat doet , zullen de skeptici nog zeggen dat het massahallucinaties zijn , ......straf hé ?
pi_33804118
Lichtbol of schijn?

Ook het volgende filmpje toont aan hoe met beïnvloed wordt door wat men over iets weet.

Het volgende filmpje is van mijn bewakingscamera, toevallig dat ik het zag. Het raam is kraakhelder, zoals je ziet is het tegen de avond en de lucht heeft een mooie rode kleur. Toen ondekte ik dat er een lichtbol overvloog, zelfs enkel keren. Het is geen vogel, dat lijkt met sterk.

Filmpje over raar verschijnsel door dakraam
.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:33:07 #240
137525 pikki
pok! pok !
pi_33804185
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:31 schreef Tulio het volgende:
Lichtbol of schijn?

Ook het volgende filmpje toont aan hoe met beïnvloed wordt door wat men over iets weet.

Het volgende filmpje is van mijn bewakingscamera, toevallig dat ik het zag. Het raam is kraakhelder, zoals je ziet is het tegen de avond en de lucht heeft een mooie rode kleur. Toen ondekte ik dat er een lichtbol overvloog, zelfs enkel keren. Het is geen vogel, dat lijkt met sterk.

Filmpje over raar verschijnsel door dakraam
Vindt ik helemaal nie spectaculair, hoor
Geef mij liever Robbert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')