quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit is Vlada,het bovenste model in de OP:
[afbeelding]
Een stok met schoenen.![]()
Brr.. dat's het dunste model dat ik ooit heb gezienquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit is Vlada,het bovenste model in de OP:
[afbeelding]
Een stok met schoenen.![]()
Wat dacht je van deze?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:37 schreef Hypnose het volgende:
[..]
Brr.. dat's het dunste model dat ik ooit heb gezien![]()
Die bovenste lijkt wel ziek te zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?
[afbeelding]
Heb geen idee of al deze afbeeldingen in voorbijgaande topics al geplaatst zijn hoor,maar ik voeg er nog eentje toe:
[afbeelding]
dat is geen meisje, dat is de háár van een meisjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wie is het meisje op de bovenste foto?
Haha ja op een bromvlieg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:37 schreef bloodymary het volgende:
Nicole Richie lijkt steeds meer op een soort insekt met die grote zonnebrillen......
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:03 schreef Copycat het volgende:
Smart thinking om die waarschuwing in de OP te zetten!
En nee, dit is geen verkapte TVP.
Wat verschrikkelijk engquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?
[afbeelding]
Heb geen idee of al deze afbeeldingen in voorbijgaande topics al geplaatst zijn hoor,maar ik voeg er nog eentje toe:
[afbeelding]
Zo "iets"? Het blijft gewoon een mens hoor, misschien wel min of meer gedwongen door agents, ontwerpers en moordende concurrentie om zichzelf uit te hongeren. Om zo'n meisje "iets" te noemen vind ik echt onrespectvol.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:27 schreef Zo-is-dat het volgende:
Die designers die hun kleren door zo 'iets' laten showen hebben ze toch ook niet helemaal op een rijtje wel? Daar worden hun creaties ook bepaald niet mooier op, of licht dat aan mij...?![]()
Nee, dat ligt niet aan jou....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:27 schreef Zo-is-dat het volgende:
Die designers die hun kleren door zo 'iets' laten showen hebben ze toch ook niet helemaal op een rijtje wel? Daar worden hun creaties ook bepaald niet mooier op, of licht dat aan mij...?![]()
die kleding staat dikke vrouwen gewoon niet, mager is okay, er zijn wat uitzonderingsgevallen maar okayquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:27 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik weet niet of het dezelfde zijn maar die rechtsonder vind ik nog net niet broodmager, volgens mij is ze vrij afgetraind...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit waren de foto's die ik met mn stomme kop had verwijderd.![]()
Vlada en Stokmodel:
[afbeelding][afbeelding]
En de twee plankmodellen:
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:42 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dezelfde zijn maar die rechtsonder vind ik nog net niet broodmager, volgens mij is ze vrij afgetraind...
Dit kan niet echt zijn....quote:Op maandag 9 januari 2006 18:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bedankt hoor Linda 22222![]()
![]()
Luciferhoutjes:![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
En ik kan het niet laten om nog een keer zo'n afgrijselijk mager model te plaatsen:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Erg he? Ik voel mij gewoon dik vergeleken met hun.
Ik vind Kate Moss nog steeds mooi en zo veel verschil zit er niet tussen de foto's van haar....quote:Op maandag 9 januari 2006 18:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kate Mos voor en na:
[afbeelding]
Oh my god.. andere woorden heb ik hier niet voor........... wat zielig! Zij is hartstikke ziek!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:21 schreef Beaker het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die komt rechtstreeks van MarsBlieb blieb........
Deze is zeker weten helemaal echt:quote:Op maandag 9 januari 2006 19:55 schreef linda22222 het volgende:
Ja ik zou me haast afvragen of ie echt is... omdat ik me gewoon niet kan voorstellen (ondanks het feit dat modellen dun moeten zijn) dat een designer haar nog laat werken voor hem/haar. Ten eerste uit humaan oogpunt en ten tweede (het eerste is misschien voor sommigen in de zakenbusiness veel gevraagd) omdat die kleding er bij haar ook gewoon niet meer uitziet.
En je eet dan niet meer omdat:quote:Op maandag 9 januari 2006 20:40 schreef apestaartje het volgende:
Godzijdank had ik mijn eten nèt op voordat ik dit topic begon te lezen.
(Je krijgt toch geen hap meer door je keel als je die vreselijke foto's ziet?)
och, hij is in de warquote:Op maandag 9 januari 2006 23:15 schreef linda22222 het volgende:
hoe triest ben jij om vanuit je computertje iemand met een erge ziekte een straathoer te noemen.
En waar heb je die originele foto's gezien dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:59 schreef Chuva het volgende:
De laatste lading modellenfoto's zijn dus allemaal fake. Ik heb de originele foto's ervan gezien, en dit is net zo'n irritante en steeds terugkerende nepzooi als de bonsai kittens. Wanneer weet nou eindelijk iedereen eens dat deze foto's nep zijn...*zucht*
Ik ben best benieuwd naar het origineelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:43 schreef Chuva het volgende:
Dat is al een paar jaar geleden.
Ik heb een paar foto's toen een tijdje opgeslagen voor het geval ik weer eens een discussie tegenkwam over deze foto's en men dan meteen het tegendeel kon bewijzen.. Alleen heb ik die een paar maanden terug maar eens verwijderd
Het eerste natuurlijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
En je eet dan niet meer omdat:
1. je er onpasselijk van wordt of
2. je je meteen een stuk dikker voelt en meteen aan het afslanken gaat?
quote:
gelukkig zijn die foto's nep (ik hoop dat ze allemaal nep zijn) anders moet je ze toch 1 voor 1 uit hun lijden verlossen. beetje zo over zo'n catwalk heen zwalken, en misschien gezonde mensen op ideeen brengen. zoiezo ik kan me niet voorstellen als zoiets in de spiegel kijkt dat ze denkt dat ze er normaal uit ziet. ze kan volgens mij met haar duim en middelvinger rond haar hele been of arm kamen, in plaats van bij de pols alleen.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:15 schreef linda22222 het volgende:
hoe triest ben jij om vanuit je computertje iemand met een erge ziekte een straathoer te noemen.
Eens.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:15 schreef Toeps het volgende:
Die foto's zijn bijna allemaal harstikke fake, en verder zijn het nieteens celebs. Kap eens effe lekker met het posten van "thinspiration", en ga weer fijn fotootjes van Nicole en Lindsay opsnorren?
Doe het lekker zelf!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:15 schreef Toeps het volgende:
Die foto's zijn bijna allemaal harstikke fake, en verder zijn het nieteens celebs. Kap eens effe lekker met het posten van "thinspiration", en ga weer fijn fotootjes van Nicole en Lindsay opsnorren?
nee doos, maar het zijn geen celebs. anders kijk je ff in de topictitelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Prima,Toeps mag zoeken.
Ik doe het niet meer.
Trouwens ,zoals ik al eerder zei zijn niet alle foto's s nep.
Maar zoek dat maar leker zelf op.![]()
Maar het was wel grappig,sommigen dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:03 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
nee doos, maar het zijn geen celebs. anders kijk je ff in de topictitel
Twiggy was in de jaren zestig één van de eerste topmodellen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:59 schreef diep-in-de-war het volgende:
wie is twiggy wat doet twiggy?
Ik vind haar niet mager, wel mooi slank. Zou haar figuur graag willen hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
url=http://i36.photobucket.com/albums/e19/RatelSlangetje/plankmodel.jpg]afbeelding[/url]]
Doe ik volgens mij ook wel hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die van Nicole Ritchie zijn wel al heeeel oud en al vaker gepost...en die op de foto met dat groen gekleurde bikinietje is dus echt niet mager he. die hoef je hier dan toch ook niet te posten?
ja misschien dat jij daar tijd voor hebt......quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
Uhm ja das eigenlijk misschien wel een idee. Beter dan 100 x dezelfde foto's tegenkomen in ieder geval. Bloedt het topic een beetje dood van vind ik persoonlijk.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En waar heb je die originele foto's gezien dan?![]()
De foto die Bob 1234 heeft geplaatst is zeker weten echt.
Dat modelletje heb ik trouwens ook op andere foto's gezien.
Als het echt ik zal ik ze gaan zoeken en plaatsen. Maar goed,mag ik de bron(originele foto's)?
lindsey lijkt me wat overbodig, ze ziet er weer erg okay uit, perfect figuurtjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:15 schreef Toeps het volgende:
Imageshack doet het nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:32 schreef Agrafes het volgende:
[..]
lindsey lijkt me wat overbodig, ze ziet er weer erg okay uit, perfect figuurtje![]()
[afbeelding]
bron: Perez Hiltonquote:Lionel Richie is so concerned over his scary skinny daughter Nicole's health that he has hired her an eating coach, reports the new issue of In Touch Weekly.
"She's got to be under 90 pounds," a friend of the former heroin addict tells the pub.
In Miami over New Year's, Richie's sickly appearance in a bikini frightened many onlookers, and one eyewitness states, "I didn't see her eat a thing all afternoon."
"Nicole needs help," another pal of the recovering drug user tells In Touch. "She's far too skinny and doesn't seem to realize she has a problem."
Hoping to avoid a disastrous incident, like Karen Carpenter, both of Nicole's parents "have noticed, and are worried enough to act."
The weekly states that Lionel has hired Nicole a food coach, like the one Mary-Kate Olsen used while battling her eating disorder.
In fact, all of Nicole's friends and family are so alarmed at her deteriorating state that even former fiance DJ AM is "having a hard time letting go, partially because he's concerned about her."
Things have gotten to such a serious state for Paris' former friend that, according to In Touch, her friends and family are ready to hold and intervention.
We're sure everyone wishes Nicole good health and good friends. Instead of hanging out with drug users and peddlers, like Steve-O, she needs to surround herself with people that care about her and that are a healthy influence.
Perez would shove a few cupcakes in her mouth!
Lara Flynn Boyle......jeugdsentimentquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:04 schreef SEMTEX het volgende:
Lary flynn Boyle. ja oud, want mevrouw heeft tegenwoordig gelukkig weer 'n beetje goede trek. (kijk maar: http://www.strangecosmos.com/images/content/108970.jpg )
maar wél ontopic.
[afbeelding]
Toen lachte ze nog spontaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:20 schreef Nuna het volgende:
Ik was even vergeten hoe Nicole Richie eruit zag
[afbeelding]
Toen lachte ze nog spontaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:20 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]
Hier ziet ze er echt veeel beter uit..quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:20 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]
Zo zie je maar weer, mooi is een rekbaar begripquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind haar slank veeeeeeeel mooier! Ze zou nu 5 kilo moeten aankomen (ze is maar 1 meter 50 ofzo) en dan vind ik haar echt mooi!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:29 schreef Syytön het volgende:
2002, 2006... daar zit nogal een hoop tijd tussen hoor
Zoals ik al zei, Ziyi Zhang van o.a. Memoirs of a Geisha, Crouching Tiger Hidden Dragon & House of Flying Daggers.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:47 schreef KinkyGiraf het volgende:
zo, wie is zij dan?
Die schouders! wat een rare houding. Maar ik denk aan haar armen te zien dat zij geen anorexia heeft of broodmager is. Ze is aziatisch van afkomst, en die vrouwen zijn van zichzelf vaak heel schriel.
iehhhhhhhhhhhhhhhl!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:12 schreef Nuna het volgende:
Game on!![]()
[afbeelding]
Nicole Richie
[afbeelding]
Ohja, en nog even dit:
Berichten hierna die niet over broodmagere celebs gaan, maar over eigen ervaringen horen hier niet thuis!
Volgende van dit soort post worden dan ook zonder omhaal verwijderd.
Dat soort discussies kun je in deze reeks voeren: Eetstoornissen: Anorexia, Boulimia, BED etc. (Deel 3)
dit is denk ik fake hoor...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
En ik kan het niet laten om nog een keer zo'n afgrijselijk mager model te plaatsen:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Erg he? Ik voel mij gewoon dik vergeleken met hun.
dit vind ik nog wel mooi, mssn aan de te dunne kant maar niet anorexia-mager.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gisele Bundchen:
[afbeelding][afbeelding]
Geen grammetje teveel.Zie dat kleine kontje .
Ze kan wel een geweldige actrice zijn maar het gaat nog net.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:52 schreef LonelyWolf het volgende:
[..]
Ziyi Zhang hoort hier niet thuis![]()
En dat armpje! Brrrrr...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:04 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Victoria brengt de ingevallen wangen naar een nieuw level.
Mooi slank.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef lsin het volgende:
[afbeelding]
http://www.vlakte.com/Hollywood/teri.htm
"Dit shirtje accentueert mijn ribben.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:16 schreef Copycat het volgende:
Nicole Ritchie maar weer eens:
[afbeelding]
Hoewel haar benen op deze foto wel wat dikker lijken.
Met dat fantastische shirtje lijkt ze helemaal op een wandelend geraamtequote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:16 schreef Copycat het volgende:
Nicole Ritchie maar weer eens:
[afbeelding]
Hoewel haar benen op deze foto wel wat dikker lijken.
Cocaïne is meer dan genoeg hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:32 schreef allure112 het volgende:
ze heeft boulimia, dus ze eet, maar gaat daarna effetjes naar de wc
Dit ziet er goed uit. Voor alledrie.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:07 schreef Maerycke het volgende:
[afbeelding]
Calista Flockhart heeft tegenwoordig vlees op de botten...
Zeg me dat deze look voor een film over het tragische leven van een trailer trashy heroïnehoertje is!quote:
BAHquote:Op zondag 29 januari 2006 22:12 schreef linda22222 het volgende:
Edit: Reactie op edit = weg.
Hier dus weer een ontopic foto waarvan ik denk dat ie nog niet geplaatst is (ik ken hem iig nog niet)
[afbeelding]
edit: dit is dus teri hatcher
Dat linkerbeen lijkt me een kwestie van fotosoepie...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:12 schreef linda22222 het volgende:
Edit: Reactie op edit = weg.
Hier dus weer een ontopic foto waarvan ik denk dat ie nog niet geplaatst is (ik ken hem iig nog niet)
[afbeelding]
edit: dit is dus teri hatcher
Kijk maar eens goed. Het linker been is maar de helft qua omvang ten opzichte van het rechter been...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:40 schreef linda22222 het volgende:
Could be.. heb m gegoogled maar weet niet meer op welke site ie stond.. Maar lijkt me sterk dat alleen haar linkerbeen zou zijn geshopt..?
Nee, om de te laten zien dat die foto al erg oud is en dat Teri Hatcher dus niet broodmager is maar gewoon mooi slankquote:Op maandag 30 januari 2006 16:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jee wat is dit.
Zoeken naar een botje om iemand als broodmager te bestempelen.?![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:32 schreef lsin het volgende:
soukopava is ook skinny
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer op -spam-
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ze eet het echt met veel plezier.
Kom meid, even slikken voor de fotograaf. Straks mag het er weer uit.
Ja ze draagt veel laagjes kleding waardoor ze lijkt te zijn aangekomenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:40 schreef Nuna het volgende:
Op die foto kun je niet echt oordelen of ze nu wel of niet broodmager is.
Volgens mij draagt ze niet veel laagjes over haar gezicht en zoals je in mijn commentaar kunt lezen vind ik dat ze er gezonder uitziet, haar gezicht ziet er goed uit en niet uitgemergeld ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:27 schreef Hypnose het volgende:
[..]
Ja ze draagt veel laagjes kleding waardoor ze lijkt te zijn aangekomen
Haar gezicht heeft er nooit uitgemergeld uitgezien hoor. Daarbij helpt het ook dat dit geen closeups zijn en niet zulke goede kwaliteit. Bovendien kunnen wallen en een chagrijnige/duf/droevig gezicht ook een andere oorzaak hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Volgens mij draagt ze niet veel laagjes over haar gezicht en zoals je in mijn commentaar kunt lezen vind ik dat ze er gezonder uitziet, haar gezicht ziet er goed uit en niet uitgemergeld ofzo.
Natuurlijk maakt dat wat uit. Fastfood zit vol suiker, wat dacht je van zo'n milkshake? Simpele koolhydraten worden sneller opgeslagen dan complexe koolhydraten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:33 schreef linda22222 het volgende:
Syytön het maakt niet uit of je 3000 kcaloriën aan gezond voedsel eet, of 3000 kcaloriën aan fastfood. Bij dik worden gaat het om de energie die je binnen krijgt in verhouding tot de energie die je verbruikt. Dat het ongezonder is op andere manieren om fastfood te eten (Bijv voor je hart) is natuurlijk wel waar.
]quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Conclusie: ze liegt over haar gewicht. Ik heb hetzelfde postuur, dezelfde lengte en weeg 10-15 kilo meer. Of heb ik zware botten!?
ie, zij is inderdaad echt erg eng dun. In die trailer van Staatsgevaarlijk zie je d'r ribben aan de voorkant, en zelfs op haar rug helemaal door.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:27 schreef fayle het volgende:
Wat te denken van Sylvia Hoeks, actrice in Vuurzee en in de (beroerde) film Staatsgevaarlijk:
[afbeelding]
bladibla niet waarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:43 schreef Syytön het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat wat uit. Fastfood zit vol suiker, wat dacht je van zo'n milkshake? Simpele koolhydraten worden sneller opgeslagen dan complexe koolhydraten.
je doet er zelf toch ook aan meequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:21 schreef Syytön het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig gaat het topic hier niet over, terug naar broodmagere celebs
ik bedoel ermee dat ik er verder niet op inga, als zij er anders over denkt, fine, maar een welles-nietes dat zou echt nergens op slaan. Elke dieëtist heeft trouwens een andere mening.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
je doet er zelf toch ook aan mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |