En dat armpje! Brrrrr...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:04 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Victoria brengt de ingevallen wangen naar een nieuw level.
Mooi slank.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef lsin het volgende:
[afbeelding]
http://www.vlakte.com/Hollywood/teri.htm
"Dit shirtje accentueert mijn ribben.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:16 schreef Copycat het volgende:
Nicole Ritchie maar weer eens:
[afbeelding]
Hoewel haar benen op deze foto wel wat dikker lijken.
Met dat fantastische shirtje lijkt ze helemaal op een wandelend geraamtequote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:16 schreef Copycat het volgende:
Nicole Ritchie maar weer eens:
[afbeelding]
Hoewel haar benen op deze foto wel wat dikker lijken.
Cocaïne is meer dan genoeg hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:32 schreef allure112 het volgende:
ze heeft boulimia, dus ze eet, maar gaat daarna effetjes naar de wc
Dit ziet er goed uit. Voor alledrie.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:07 schreef Maerycke het volgende:
[afbeelding]
Calista Flockhart heeft tegenwoordig vlees op de botten...
Zeg me dat deze look voor een film over het tragische leven van een trailer trashy heroïnehoertje is!quote:
BAHquote:Op zondag 29 januari 2006 22:12 schreef linda22222 het volgende:
Edit: Reactie op edit = weg.
Hier dus weer een ontopic foto waarvan ik denk dat ie nog niet geplaatst is (ik ken hem iig nog niet)
[afbeelding]
edit: dit is dus teri hatcher
Dat linkerbeen lijkt me een kwestie van fotosoepie...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:12 schreef linda22222 het volgende:
Edit: Reactie op edit = weg.
Hier dus weer een ontopic foto waarvan ik denk dat ie nog niet geplaatst is (ik ken hem iig nog niet)
[afbeelding]
edit: dit is dus teri hatcher
Kijk maar eens goed. Het linker been is maar de helft qua omvang ten opzichte van het rechter been...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:40 schreef linda22222 het volgende:
Could be.. heb m gegoogled maar weet niet meer op welke site ie stond.. Maar lijkt me sterk dat alleen haar linkerbeen zou zijn geshopt..?
Nee, om de te laten zien dat die foto al erg oud is en dat Teri Hatcher dus niet broodmager is maar gewoon mooi slankquote:Op maandag 30 januari 2006 16:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jee wat is dit.
Zoeken naar een botje om iemand als broodmager te bestempelen.?![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:32 schreef lsin het volgende:
soukopava is ook skinny
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer op -spam-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |