quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ze eet het echt met veel plezier.
Kom meid, even slikken voor de fotograaf. Straks mag het er weer uit.
Ja ze draagt veel laagjes kleding waardoor ze lijkt te zijn aangekomenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:40 schreef Nuna het volgende:
Op die foto kun je niet echt oordelen of ze nu wel of niet broodmager is.
Volgens mij draagt ze niet veel laagjes over haar gezicht en zoals je in mijn commentaar kunt lezen vind ik dat ze er gezonder uitziet, haar gezicht ziet er goed uit en niet uitgemergeld ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:27 schreef Hypnose het volgende:
[..]
Ja ze draagt veel laagjes kleding waardoor ze lijkt te zijn aangekomen
Haar gezicht heeft er nooit uitgemergeld uitgezien hoor. Daarbij helpt het ook dat dit geen closeups zijn en niet zulke goede kwaliteit. Bovendien kunnen wallen en een chagrijnige/duf/droevig gezicht ook een andere oorzaak hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Volgens mij draagt ze niet veel laagjes over haar gezicht en zoals je in mijn commentaar kunt lezen vind ik dat ze er gezonder uitziet, haar gezicht ziet er goed uit en niet uitgemergeld ofzo.
Natuurlijk maakt dat wat uit. Fastfood zit vol suiker, wat dacht je van zo'n milkshake? Simpele koolhydraten worden sneller opgeslagen dan complexe koolhydraten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:33 schreef linda22222 het volgende:
Syytön het maakt niet uit of je 3000 kcaloriën aan gezond voedsel eet, of 3000 kcaloriën aan fastfood. Bij dik worden gaat het om de energie die je binnen krijgt in verhouding tot de energie die je verbruikt. Dat het ongezonder is op andere manieren om fastfood te eten (Bijv voor je hart) is natuurlijk wel waar.
]quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Conclusie: ze liegt over haar gewicht. Ik heb hetzelfde postuur, dezelfde lengte en weeg 10-15 kilo meer. Of heb ik zware botten!?
ie, zij is inderdaad echt erg eng dun. In die trailer van Staatsgevaarlijk zie je d'r ribben aan de voorkant, en zelfs op haar rug helemaal door.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:27 schreef fayle het volgende:
Wat te denken van Sylvia Hoeks, actrice in Vuurzee en in de (beroerde) film Staatsgevaarlijk:
[afbeelding]
bladibla niet waarquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:43 schreef Syytön het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat wat uit. Fastfood zit vol suiker, wat dacht je van zo'n milkshake? Simpele koolhydraten worden sneller opgeslagen dan complexe koolhydraten.
je doet er zelf toch ook aan meequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:21 schreef Syytön het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig gaat het topic hier niet over, terug naar broodmagere celebs
ik bedoel ermee dat ik er verder niet op inga, als zij er anders over denkt, fine, maar een welles-nietes dat zou echt nergens op slaan. Elke dieëtist heeft trouwens een andere mening.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
je doet er zelf toch ook aan mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |