quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit is Vlada,het bovenste model in de OP:
[afbeelding]
Een stok met schoenen.![]()
Brr.. dat's het dunste model dat ik ooit heb gezienquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit is Vlada,het bovenste model in de OP:
[afbeelding]
Een stok met schoenen.![]()
Wat dacht je van deze?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:37 schreef Hypnose het volgende:
[..]
Brr.. dat's het dunste model dat ik ooit heb gezien![]()
Die bovenste lijkt wel ziek te zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?
[afbeelding]
Heb geen idee of al deze afbeeldingen in voorbijgaande topics al geplaatst zijn hoor,maar ik voeg er nog eentje toe:
[afbeelding]
dat is geen meisje, dat is de háár van een meisjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wie is het meisje op de bovenste foto?
Haha ja op een bromvlieg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:37 schreef bloodymary het volgende:
Nicole Richie lijkt steeds meer op een soort insekt met die grote zonnebrillen......
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:03 schreef Copycat het volgende:
Smart thinking om die waarschuwing in de OP te zetten!
En nee, dit is geen verkapte TVP.
Wat verschrikkelijk engquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?
[afbeelding]
Heb geen idee of al deze afbeeldingen in voorbijgaande topics al geplaatst zijn hoor,maar ik voeg er nog eentje toe:
[afbeelding]
Zo "iets"? Het blijft gewoon een mens hoor, misschien wel min of meer gedwongen door agents, ontwerpers en moordende concurrentie om zichzelf uit te hongeren. Om zo'n meisje "iets" te noemen vind ik echt onrespectvol.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:27 schreef Zo-is-dat het volgende:
Die designers die hun kleren door zo 'iets' laten showen hebben ze toch ook niet helemaal op een rijtje wel? Daar worden hun creaties ook bepaald niet mooier op, of licht dat aan mij...?![]()
Nee, dat ligt niet aan jou....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:27 schreef Zo-is-dat het volgende:
Die designers die hun kleren door zo 'iets' laten showen hebben ze toch ook niet helemaal op een rijtje wel? Daar worden hun creaties ook bepaald niet mooier op, of licht dat aan mij...?![]()
die kleding staat dikke vrouwen gewoon niet, mager is okay, er zijn wat uitzonderingsgevallen maar okayquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:27 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik weet niet of het dezelfde zijn maar die rechtsonder vind ik nog net niet broodmager, volgens mij is ze vrij afgetraind...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dit waren de foto's die ik met mn stomme kop had verwijderd.![]()
Vlada en Stokmodel:
[afbeelding][afbeelding]
En de twee plankmodellen:
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:42 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dezelfde zijn maar die rechtsonder vind ik nog net niet broodmager, volgens mij is ze vrij afgetraind...
Dit kan niet echt zijn....quote:Op maandag 9 januari 2006 18:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bedankt hoor Linda 22222![]()
![]()
Luciferhoutjes:![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
En ik kan het niet laten om nog een keer zo'n afgrijselijk mager model te plaatsen:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Erg he? Ik voel mij gewoon dik vergeleken met hun.
Ik vind Kate Moss nog steeds mooi en zo veel verschil zit er niet tussen de foto's van haar....quote:Op maandag 9 januari 2006 18:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kate Mos voor en na:
[afbeelding]
Oh my god.. andere woorden heb ik hier niet voor........... wat zielig! Zij is hartstikke ziek!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:21 schreef Beaker het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die komt rechtstreeks van MarsBlieb blieb........
Deze is zeker weten helemaal echt:quote:Op maandag 9 januari 2006 19:55 schreef linda22222 het volgende:
Ja ik zou me haast afvragen of ie echt is... omdat ik me gewoon niet kan voorstellen (ondanks het feit dat modellen dun moeten zijn) dat een designer haar nog laat werken voor hem/haar. Ten eerste uit humaan oogpunt en ten tweede (het eerste is misschien voor sommigen in de zakenbusiness veel gevraagd) omdat die kleding er bij haar ook gewoon niet meer uitziet.
En je eet dan niet meer omdat:quote:Op maandag 9 januari 2006 20:40 schreef apestaartje het volgende:
Godzijdank had ik mijn eten nèt op voordat ik dit topic begon te lezen.
(Je krijgt toch geen hap meer door je keel als je die vreselijke foto's ziet?)
och, hij is in de warquote:Op maandag 9 januari 2006 23:15 schreef linda22222 het volgende:
hoe triest ben jij om vanuit je computertje iemand met een erge ziekte een straathoer te noemen.
En waar heb je die originele foto's gezien dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:59 schreef Chuva het volgende:
De laatste lading modellenfoto's zijn dus allemaal fake. Ik heb de originele foto's ervan gezien, en dit is net zo'n irritante en steeds terugkerende nepzooi als de bonsai kittens. Wanneer weet nou eindelijk iedereen eens dat deze foto's nep zijn...*zucht*
Ik ben best benieuwd naar het origineelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:43 schreef Chuva het volgende:
Dat is al een paar jaar geleden.
Ik heb een paar foto's toen een tijdje opgeslagen voor het geval ik weer eens een discussie tegenkwam over deze foto's en men dan meteen het tegendeel kon bewijzen.. Alleen heb ik die een paar maanden terug maar eens verwijderd
Het eerste natuurlijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
En je eet dan niet meer omdat:
1. je er onpasselijk van wordt of
2. je je meteen een stuk dikker voelt en meteen aan het afslanken gaat?
quote:
gelukkig zijn die foto's nep (ik hoop dat ze allemaal nep zijn) anders moet je ze toch 1 voor 1 uit hun lijden verlossen. beetje zo over zo'n catwalk heen zwalken, en misschien gezonde mensen op ideeen brengen. zoiezo ik kan me niet voorstellen als zoiets in de spiegel kijkt dat ze denkt dat ze er normaal uit ziet. ze kan volgens mij met haar duim en middelvinger rond haar hele been of arm kamen, in plaats van bij de pols alleen.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:15 schreef linda22222 het volgende:
hoe triest ben jij om vanuit je computertje iemand met een erge ziekte een straathoer te noemen.
Eens.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:15 schreef Toeps het volgende:
Die foto's zijn bijna allemaal harstikke fake, en verder zijn het nieteens celebs. Kap eens effe lekker met het posten van "thinspiration", en ga weer fijn fotootjes van Nicole en Lindsay opsnorren?
Doe het lekker zelf!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:15 schreef Toeps het volgende:
Die foto's zijn bijna allemaal harstikke fake, en verder zijn het nieteens celebs. Kap eens effe lekker met het posten van "thinspiration", en ga weer fijn fotootjes van Nicole en Lindsay opsnorren?
nee doos, maar het zijn geen celebs. anders kijk je ff in de topictitelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Prima,Toeps mag zoeken.
Ik doe het niet meer.
Trouwens ,zoals ik al eerder zei zijn niet alle foto's s nep.
Maar zoek dat maar leker zelf op.![]()
Maar het was wel grappig,sommigen dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:03 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
nee doos, maar het zijn geen celebs. anders kijk je ff in de topictitel
Twiggy was in de jaren zestig één van de eerste topmodellen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:59 schreef diep-in-de-war het volgende:
wie is twiggy wat doet twiggy?
Ik vind haar niet mager, wel mooi slank. Zou haar figuur graag willen hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
url=http://i36.photobucket.com/albums/e19/RatelSlangetje/plankmodel.jpg]afbeelding[/url]]
Doe ik volgens mij ook wel hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die van Nicole Ritchie zijn wel al heeeel oud en al vaker gepost...en die op de foto met dat groen gekleurde bikinietje is dus echt niet mager he. die hoef je hier dan toch ook niet te posten?
ja misschien dat jij daar tijd voor hebt......quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
Uhm ja das eigenlijk misschien wel een idee. Beter dan 100 x dezelfde foto's tegenkomen in ieder geval. Bloedt het topic een beetje dood van vind ik persoonlijk.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En waar heb je die originele foto's gezien dan?![]()
De foto die Bob 1234 heeft geplaatst is zeker weten echt.
Dat modelletje heb ik trouwens ook op andere foto's gezien.
Als het echt ik zal ik ze gaan zoeken en plaatsen. Maar goed,mag ik de bron(originele foto's)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |