Ja ik ben erg melig nu dus moest opeens aan die ijsbeer denkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:01 schreef FCDB het volgende:
Shit zeg... wat een TT
Die ligt daar toch nog steeds te rotten in de bossen? Of hebben ze hem opgegeten?![]()
Please...quote:
Zeg een beetje luchtigheid mag ook wel!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Please...Ik kom met de meest memorabele quotes uit Lost aanzetten en het is niet goed, maar iemand schudt even nonchalant een ijsbeer-TT uit zijn mouw en men is lyrisch!
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zo zielig doen. Hier:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Please...Ik kom met de meest memorabele quotes uit Lost aanzetten en het is niet goed, maar iemand schudt even nonchalant een ijsbeer-TT uit zijn mouw en men is lyrisch!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg een beetje luchtigheid mag ook wel!
quote:
idd, het is wel zo. Maar dat is nou ook juist net wat ik zo zwak aan de serie vind; the gifted waltquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:41 schreef RuiDaSilva het volgende:
Walt zat in het vliegtuig een strip te lezen, waar de ijsbeer in voor kwam. Toen hij angstig werd, kon hij de ijsbeer laten verschijnen, net als het vlot in de fik zetten. Waarom denk je dat de others Walt zo graag wilde hebben![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:41 schreef RuiDaSilva het volgende:
Walt zat in het vliegtuig een strip te lezen, waar de ijsbeer in voor kwam. Toen hij angstig werd, kon hij de ijsbeer laten verschijnen, net als het vlot in de fik zetten. Waarom denk je dat de others Walt zo graag wilde hebben![]()
Idd, kudos voor de nieuwe OP. Toch weer een klus om dat allemaal up te daten.quote:
dat je dat nog niet wistquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]Méén je!!!???
Hee, ik bedenk me opeens dat Walt ook een boek las over vogels en dat er een vogel naar binnen vloog!!!!![]()
![]()
!!11!!! Zou dat net zoiets zijn?! Zou dat met elkaar te maken hebben?! Zouden The Others hem daarom willen?!?!?
Wauw...
Ja ik vind deze ook nogal slecht, maar er dan gewoon 'Lost (USA) Deel 16' van...quote:
Ik vroeg me serieus af hoe het met die ijsbeer is afgelopen..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja ik vind deze ook nogal slecht, maar er dan gewoon 'Lost (USA) Deel 16' van...
Maar goed, dit topic is dus al half vol als die 10e aflevering komt
En de WNF-Award van 2006 gaat naar...................... CrazyDutchPunk !!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vroeg me serieus af hoe het met die ijsbeer is afgelopen..![]()
Heb ik toch nog wat aan mn Ranger lidmaatschap gehad!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:37 schreef s0k het volgende:
[..]
En de WNF-Award van 2006 gaat naar...................... CrazyDutchPunk !!![]()
quote:
Hm...ff overlezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]Gelukkig ook eens iemand die mijn sarcasme niet begrijpt.
Maak je niet sappel, mij overkomt het ook dikwijls.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:58 schreef s0k het volgende:
[..]
Hm...ff overlezen.
Bespeur nu wel een vleugje sarcasme idd
Jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:06 schreef s0k het volgende:
Tsja... dat heb je met fokkers die geforceerd grappig proberen te zijn..
Net zo als de politie agent uit dikkie dik... Oh sorry.. ik ga offtopicquote:
Welk vlot heeft ie in de fik gezet? Dat vlot waar Walt zelf op zat is door die gast op de boot in brand gezet door een zelf gemaakte bom.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:41 schreef RuiDaSilva het volgende:
Walt zat in het vliegtuig een strip te lezen, waar de ijsbeer in voor kwam. Toen hij angstig werd, kon hij de ijsbeer laten verschijnen, net als het vlot in de fik zetten.
Ze hebben eerst een vlot gemaakt, die is afgebrand waarnaar ze elkaar de schuld gaven en toen is Lock erachter gekomen dat walt het had gedaan omdat hij niet terug wilde. Daarna is het vlot herbouwd en zijn ze alsnog weggevaren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:37 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Welk vlot heeft ie in de fik gezet? Dat vlot waar Walt zelf op zat is door die gast op de boot in brand gezet door een zelf gemaakte bom.
Dat heb ik ook gelezen inderdaad. Ik ben benieuwd of we in de volgende aflevering meer duidelijkheid krijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:25 schreef Molluck het volgende:
Ik weet niet of dit al eens gezegd is, maar ik las net op internet dat Eko de oorspronkelijke naam was van Lagos, juist ja, de hoofdstad van Nigeria.
Dit is mogelijk nog een aanwijzing dat Eko niet in het vliegtuig zat, maar bij die drugssmokkelaars hoorde...
Klopt ja, Lagos is de grootste stad van Nigeria en was tot 1991 de hoofdstad, tegenwoordig is dat Abujaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:56 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen inderdaad. Ik ben benieuwd of we in de volgende aflevering meer duidelijkheid krijgen.
(Lagos is trouwens niet de hoofdstad van Nigeria, dat is Abuja)
Ohwja, klopt het eerste vlot was op het strand al afgebrand.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:01 schreef splendor het volgende:
[..]
Ze hebben eerst een vlot gemaakt, die is afgebrand waarnaar ze elkaar de schuld gaven en toen is Lock erachter gekomen dat walt het had gedaan omdat hij niet terug wilde. Daarna is het vlot herbouwd en zijn ze alsnog weggevaren.
Volgens mij kreeg sawyer de schuld waarna hij kate verdacht maakte door te vertellen dat zij de gezochte crimineel was.
Dat is volgens mij al 1,5 topic aan de gangquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:54 schreef Frenkel het volgende:
Ik zet hier ook maar een TVP neer, maar ik heb het gevoel dat er weinig nuttigs meer geschreven wordt tot de nieuwe aflevering..
Ja dat ik een keer gepost in deel 14:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:25 schreef Molluck het volgende:
Ik weet niet of dit al eens gezegd is, maar ik las net op internet dat Eko de oorspronkelijke naam was van Lagos, juist ja, de hoofdstad van Nigeria.
Dit is mogelijk nog een aanwijzing dat Eko niet in het vliegtuig zat, maar bij die drugssmokkelaars hoorde...
Maar een andere vraag: Waar is de hand gebleven??quote:Op zondag 4 december 2005 10:51 schreef Legally_Brunette het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet dat Eko één van de drugssmokkelaars is maar er is wel een link tussen hem en Nigeria. "Eko" is namelijk de oorspronkelijke naam van Lagos, de hoofdstad van Nigeria http://en.wikipedia.org/wiki/Lagos. Of had iemand dit al opgemerkt?
Moet dat nou?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:58 schreef Legally_Brunette het volgende:
Maar een andere vraag: Waar is de hand gebleven??
Scherpquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:58 schreef Legally_Brunette het volgende:
[..]
Ja dat ik een keer gepost in deel 14:
[..]
Maar een andere vraag: Waar is de hand gebleven??
[afbeelding]
In Nederland is het uitzenden gestoptquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:31 schreef knuppelhout het volgende:
wie weet aan de hoeveelste aflevering we toe zijn in NL?
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:12 schreef Merkie het volgende:
Ik stel voor dat iedere persoon die nu nog over de hand begint gebanned wordt tot het einde van het seizoen.
Niet helemaal serieus natuurlijk, maar jullie snappen wel wat ik bedoel hoop ik.
Die gaat de zee in ja.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:39 schreef Boondock_Saint het volgende:
En hoe zit het met de kabel? Waar die het bos in gaat weten we nu wel, maar waar leidt ie naar toe de zee in?
spoiler:quote:Op zondag 8 januari 2006 16:39 schreef Boondock_Saint het volgende:
En hoe zit het met de kabel? Waar die het bos in gaat weten we nu wel, maar waar leidt ie naar toe de zee in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Volgens mij werden de lichamen van die Nigerianen bij de crash uit het vliegtuig geslingerd, ze hingen namelijk rond de crash-site in de bomen, gewapend en in een priesterkostuum. Ze hadden een bijbel bij zich, maar ik weet niet meer hoe ze achter hun nationaliteit kwamen, misschien had die bijbel er iets mee te maken maar dat weet ik niet meer zeker...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:55 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik ben het even vergeten, zaten er nou lijken in dat smokkel-vliegtuig of niet? En hoe weten we ook weer dat het nigerianen waren?
Je bevestigd je eerste vraag alquote:Op zondag 8 januari 2006 21:55 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik ben het even vergeten, zaten er nou lijken in dat smokkel-vliegtuig of niet? En hoe weten we ook weer dat het nigerianen waren?
Mazzelaar, jij hoeft maar een halve week te wachten terwijl al een maand wachten.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef melismay het volgende:
Ik heb vandaag de eerste negen van seizoen 2 gezien, kan echt niet wachten op de volgende aflevering
Dan hoop ik niet dat ze ook ooit het getal 108 gaan gebruiken op deze manier.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:58 schreef Symer het volgende:
42 dagen, om precies te zijn.
Meestal het weekend nadat hij is uitgekomen.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:47 schreef MAXTIJN het volgende:
Het wachten duurt inderdaad veel te lang.
in de tussentijd hebben we de dvd-serie 1 helemaal (alweer) gekeken en de eerste 9 van serie 2 ook nog, maar deze keer met ondertiteling, wat toch wel prettig is.
Wanneer zal de nieuwe ondertiteling beschikbaar zijn?
tofquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:57 schreef Frenkel het volgende:
Dit staat volgens mij ook op de Lost DVD , maar die heb ik (nog) niet..
Lost Bloopers..
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=13827
Hahaha..leuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:57 schreef Frenkel het volgende:
Dit staat volgens mij ook op de Lost DVD , maar die heb ik (nog) niet..
Lost Bloopers..
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=13827
Yay, ik ben gister ontslagen uit m'n kliniek, en nu kan ik morgen weer opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:41 schreef Boondock_Saint het volgende:
Nog 1,5 dagje
We zijn erbijna. Ik wilde even zeggen dat ik trots ben op iedereen, omdat we er allemaal zonder kleerscheuren doorheen zijn gekomen
opgezegd@fok.nl
* Erectie onderdruktquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:41 schreef Symer het volgende:
Ja, nog twaalf uur en 19 minuten.
Jij loopt ook moeilijk... Geef het toe!quote:
jep morgen met de betere programma's al te pakken en dan gaan ze weer opschepen wie hem eerder had lol en ik altijd van ik wil hem ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:55 schreef Proper_fucked het volgende:
Vanavond komt ie op amerikaanse tv?
Dat klopt wel. Te meer omdat ze vanwege financiele eisen het veld moest ruimenquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:16 schreef Jaytonism het volgende:
Haha, toffe bloopers. Michael is inderdaad grappig, Shannon lijkt echt precies de persoonlijk te hebben welke ze ook speelt.
Ow ja, bijna tijd.
Ikke ben toch als eerstquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:29 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
jep morgen met de betere programma's al te pakken en dan gaan ze weer opschepen wie hem eerder had lol en ik altijd van ik wil hem ook![]()
Weet iemand meer over die Lost film? Ik kon er niks over vinden namelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:53 schreef Aryan_S het volgende:
Een film maken ze meestal als de acteurs niet tevreden zijn over het geld dat ze krijgen per aflevering. Bij The X-files was dat het geval en bij Lost zijn er ook al plannen voor een film.
Een paar topics terug is dat besproken. Ik weet niet meer precies welke.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:22 schreef Symer het volgende:
Ik las dit net in het 24-topic:
[..]
Weet iemand meer over die Lost film? Ik kon er niks over vinden namelijk.
Of als de producers niet tevreden zijn met het geld! Want uitmelken kan natuurlijk altijd...quote:Een film maken ze meestal als de acteurs niet tevreden zijn over het geld dat ze krijgen per aflevering. Bij The X-files was dat het geval en bij Lost zijn er ook al plannen voor een film.
Welnee, er is nog helemaal niks zeker. Volgens mij was 't een optie, en niet meer dan dat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:57 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Een paar topics terug is dat besproken. Ik weet niet meer precies welke.
Het kwam er op neer dat na dit seizoen of na volgend seizoen (als die er komt) een afsluitende (bioscoop)film gemaakt wordt.
True, ik bedoelde eigenlijk meer wat er in dat topic stond. Beetje verkeerd verwoord.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Welnee, er is nog helemaal niks zeker. Volgens mij was 't een optie, en niet meer dan dat.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:28 schreef dapluiz het volgende:
Als ik morgen wakker word kom ik hier niet voor ik de aflevering gezien heb
Ohja, nu weet ik het weer. Dat was toen een gerucht van een of ander online roddelblad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:57 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Een paar topics terug is dat besproken. Ik weet niet meer precies welke.
Het kwam er op neer dat na dit seizoen of na volgend seizoen (als die er komt) een afsluitende (bioscoop)film gemaakt wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(o en eh, ja, ik had de wekker in eerste instantie om 6 uur gezet, aangezien ik maar tot 11 uur thuis ben vandaag en dan pas morgen terugkom)
Seriously!?
Is dat het overzicht van wat er tot nu toe is gebeurd?quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:53 schreef Rens2001 het volgende:
Hmm ik wil eerst die Revelation gaan kijken maar die is slecht te vinden!
En, is die Revelation episode de moeite waard? Hij is wel 350 MB, dus het zal toch wel meer zijn dan alleen 5 minuten flashbacks?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:53 schreef Symer het volgende:
Beide afleveringen gezien![]()
Ik zit er weer helemaal in nu.
Ik vond het niet echt de moeite waard...quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:02 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
En, is die Revelation episode de moeite waard? Hij is wel 350 MB, dus het zal toch wel meer zijn dan alleen 5 minuten flashbacks?
Enlighten me.
www.lostlinks.netquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:35 schreef C_V_S het volgende:
Iemand trouwens een link voor de preview ?
De versie die altijd trouw in 25 delen bij mij binnenkomt heeft geen preview, dat mis ik altijd wel, past natuurlijk niet binnen de halve CD...quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:06 schreef TC03 het volgende:
Preview belooft wel veel goeds.
Omdat die website het niet doet of omdat je geen realplayer hebt?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:59 schreef Bleet het volgende:
Heeft iemand de preview van volgende week ergens staan?, want op de site die hierboven staat kan ik hem niet bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijgen we eindelijk een aantal antwoorden. Komen ze met nog meer vragen. Lost
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Hij zat wel in het lijnvliegtuig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:38 schreef LtTommy het volgende:
vanwaar komt Mr. Eko nu?? Hij zat niet in het lijnvliegtuig (zijn hemd was droog na de crash) en dus ook niet op het smokkelvliegtuig? Correct?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quickpar fo shizzle
Hij zat niet in het lijnvliegtuig als je dat kleine toestel bedoelt uit nigaria, hij werd eruit geduwd en zijn broer+partner vlogen samen weg. HIj werd door die soldaat (was dat niet die jongen die hij had laten leven?) aangezien voor zijn broer.quote:
Ja lijkt me toch geen mysterie meer. Sommige mensen zijn echt te paranoide, maar dat maakt het soms ook wel leuk net als toen Shannon werd neergeknald door AL of waren het toch the othersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede aflevering charlie blijft een vieze junk met zijn stash."Veni, vidi, vici."
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ja lijkt me toch geen mysterie meer. Sommige mensen zijn echt te paranoide, maar dat maakt het soms ook wel leuk net als toen Shannon werd neergeknald door AL of waren het toch the others![]()
Hij zat zoals hierboven al gezegd *WEL* in flight 815. Hij had een soort van smoking aan en redde mensen uit de branding. Geen twijfel over mogelijk dus.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:38 schreef LtTommy het volgende:
vanwaar komt Mr. Eko nu?? Hij zat niet in het lijnvliegtuig (zijn hemd was droog na de crash) en dus ook niet op het smokkelvliegtuig? Correct?
Die soldaat zag hem als priester, die jonge die hij had laten leven was een arabier ofzo(hoorde bij die 2 waarbij hij keel doorsneed)quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:47 schreef splendor het volgende:
[..]
Hij zat niet in het lijnvliegtuig als je dat kleine toestel bedoelt uit nigaria, hij werd eruit geduwd en zijn broer+partner vlogen samen weg. HIj werd door die soldaat (was dat niet die jongen die hij had laten leven?) aangezien voor zijn broer.
(ik las niet goed, hij zat inderdaad wel in het lijnvliegtuig van oceanic)
Top aflevering weer, heb weer genoten!
Daar heeft hij toch niet zelf voor gekozen? Hij zal er heus niet trots op zijn hoor.. Z'n broertje durfde die man niet neer te schieten en hij redde hem door zelf die man neer te schieten, daardoor werd hij door die rebellen meegenomenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:42 schreef RemcoDelft het volgende:
<cut>
Eko is wat mij betreft gewoon helemaal gestoord! Mensen vermoorden, als kiddie al, kelen doorsnijden, trots zijn dat-ie iemand laat leven, z'n broertje laten vermoorden, en nu opeens de priester uithangen.....
Ja precies. Het kindsoldaat problematiek wordt hier gewoon in beeld gebracht. Het is gewoon heel triest eigenlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:49 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch niet zelf voor gekozen? Hij zal er heus niet trots op zijn hoor.. Z'n broertje durfde die man niet neer te schieten en hij redde hem door zelf die man neer te schieten, daardoor werd hij door die rebellen meegenomen
Zijn broertje laten vermoorden? Das ook regelrechte flauwekul. Die werd doodgeschoten door de soldaten toen hij zo stond te zwaaien met z'n armen, om die soldaten te laten stoppen, dat heeft Ecko nooit gewilt. En dat in die kerk met die bedreiging, dat was om de kerk plat te branden, niet om ze broer te laten vermoorden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Locke werd eerder meegesleurd door "het beveiligingssysteem", en dat was iets met zware kettingen! Deze rook is dan toch iets anders...
Verder zag de rook er wel ERG slecht uit; hoezo op de computer gemaakt?!
Het enige wat misschien interessantw ordt, is dat "de Nigerianen" kinderen meenamen, en dat "the others" dat ook doen. Hier zie ik een link!
Vraag is natuurlijk wat Eko nu op dat eiland doet! Heeft hij het vliegtuig d'r laten crashen? Of heeft iedereen ondertussen een reden om daar te zijn?
Eko is wat mij betreft gewoon helemaal gestoord! Mensen vermoorden, als kiddie al, kelen doorsnijden, trots zijn dat-ie iemand laat leven, z'n broertje laten vermoorden, en nu opeens de priester uithangen.....
Ik bedoel dat het Eko's schuld was dat z'n broertje dood is. Hij was drugsdealer/moordenaar. En niks zielige kindsoldaat, hij is nu groot genoeg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:20 schreef truSteh het volgende:
[..]
Zijn broertje laten vermoorden? Das ook regelrechte flauwekul. Die werd doodgeschoten door de soldaten toen hij zo stond te zwaaien met z'n armen, om die soldaten te laten stoppen, dat heeft Ecko nooit gewilt. En dat in die kerk met die bedreiging, dat was om de kerk plat te branden, niet om ze broer te laten vermoorden.
Ja, maar hij kon er toch niets aan doen dat hij erbij betrokken werd? En als in je in zo'n kansarm land opeens met veel geld te maken krijgt, zal dat ook moeilijk zijn te negeren..quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:40 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het Eko's schuld was dat z'n broertje dood is. Hij was drugsdealer/moordenaar. En niks zielige kindsoldaat, hij is nu groot genoeg.
Gast, hij beschermde zijn broertje in eerste instantie. Als zijn broertje die kerel niet had doodgeschoten was het broertje het zelf geweest. Als jij op jonge leeftijd al bij dat soort mensen terecht komt fucked dat je wel op.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:40 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het Eko's schuld was dat z'n broertje dood is. Hij was drugsdealer/moordenaar. En niks zielige kindsoldaat, hij is nu groot genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Inderdaad. Dat vroeg ik mij ook af. Ik heb het nog een keer op op halve snelheid gekeken, en er is echt niks in te zien.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:23 schreef C_V_S het volgende:
Hoe komen mensen er bij dat je Mr. Eko zijn gedachte ziet in die "Black Smoke". Ik heb net even wat plaatjes gecapturerd en rustig gekeken maar het lijkt mij meer op statische elektriciteit wat je ook in onweerswolken ziet. Voor rest lijkt het ook dat die bomen de grond in getrokken worden ? Of omhoog ? Dan lijkt me dat er gaten moeten zitten
VAGE SHIT!
Inderdaad, het lijkt me echt statische elektriciteit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat vroeg ik mij ook af. Ik heb het nog een keer op op halve snelheid gekeken, en er is echt niks in te zien.
In mediaplayer10 afspelen met:quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:23 schreef C_V_S het volgende:
Hoe komen mensen er bij dat je Mr. Eko zijn gedachte ziet in die "Black Smoke". Ik heb net even wat plaatjes gecapturerd en rustig gekeken maar het lijkt mij meer op statische elektriciteit wat je ook in onweerswolken ziet. Voor rest lijkt het ook dat die bomen de grond in getrokken worden ? Of omhoog ? Dan lijkt me dat er gaten moeten zitten
VAGE SHIT!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:14 schreef splendor het volgende:
http://www.home.no/lostcountdown/episodepromo.htm
Met canadese preview.Damn, dat word een mooie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
Copy die screenshot even astjeblieft. Want ik heb het slowmo gekeken en zelf ook shots gemaakt maar kan niets vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:38 schreef splendor het volgende:
[..]
In mediaplayer10 afspelen met:
Beeld > Verbeteringen > Video-instellingen
Helderheid 50% naar rechts.
en dan goed op de flitsen letten, ik zie het zelf niet erg duidelijk maar er zitten zeker beelden in! Ik kan vormen van mensen herkennen.
Op andere forums staan screenshots en daar zie je wel duidelijk dat hij zijn broertje ziet, zichzelf toen hij jong was, en nog een aantal beelden uit de flashbacks.
Ik meen nu toch ook weer iets van kettingen gehoord te hebben hoor toen de rook verscheen, moet je maar luisteren rond de 27.10.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Locke werd eerder meegesleurd door "het beveiligingssysteem", en dat was iets met zware kettingen! Deze rook is dan toch iets anders...
.
creepyquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef LtTommy het volgende:
hier een link voor de beelden in de smoke
http://lost.cubit.net/pics/2x10/
Thanks, ziet er wel vaag uit zo, had er zelf helemaal niets van gezien (kijk Lost op 72cm breedbeeld, wel redelijk donker ingesteld meestal)quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef LtTommy het volgende:
Damn, kijk al die foto's op die site..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef LtTommy het volgende:
Dat soort leuke spoofs hebben de makers wel vaker gedaan, bv de arrestatie van Said op tv toen Kate haar vader ontmoette.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:01 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Damn, kijk al die foto's op die site..
Dit is me dus ook nog nooit opgevallen..:
http://lost.cubit.net/pics/waltMissing.jpg
WTF, die had ik dus niet gezien!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:19 schreef LtTommy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
Nee, Eko werd uit het vliegtuig getrapt, het vliegtuig vertrok zonder Eko. Hij zat er 100% zeker weten niet in.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:35 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
- Ecko kan wel in Nig. Vliegtuig hebben gezeten, hij kan in alle paniek het strand op zijn gerend en mensen gaan redden.
En die gene die hem eruit trapte die heeft een andere reden denk ik... En wie zijn leven heeft gered is ook nog niet helder... Toch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:38 schreef greatgonzo het volgende:
Ik spreek mezelf tegen, stom ja, niet aan gedacht
Dat is (hoe raar het ook klinkt) nog steeds de meest logische verklaring.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:35 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Dat soort leuke spoofs hebben de makers wel vaker gedaan, bv de arrestatie van Said op tv toen Kate haar vader ontmoette.
[..]
WTF, die had ik dus niet gezien!
Maarre, enkele vragen/opmerkingen nog:
- is al eerder sprake van geweest dat het nig. vliegtuigje "geport" zou zijn tijdens een Hanzo project. Iets staat me bij dat dat project ook paranormale gaven onderzocht. Kan dat iets te maken hebben met die rook?
Nee hoor, denk dat je eerder op het goede spoor zit.quote:- Een centraal thema lijkt me de betrokkenen confronteren met dingen uit het verleden waar ze mee zijn blijven zitten, kan iemand daar iets mee (Jack's angst om in de voetsporen van zijn vader te treden, Lock's mankheid die hij ineens kwijt was, Charlie's bindingsprobleem, Eko's geschiedenis", of drijf ik nu door?
Dat uittrappen was denk ik gewoon een ouderwets staaltje verraad door zijn handlanger. Die zag waarschijniljk zijn kans schoon om er zelf van door te gaan met de poen (of heroïne) in dit geval.quote:- Waarom werd Eko uit z'n vliegtuig gedrukt? Z'n broer mocht wel mee, zou die de boel belazerd hebben? Van de andere kant waarschuwde Eko's broer hem niet met het vliegtuig mee te gaan, waar Eko hem later voor bedankte? ( He saved my live)
De reden is denk ik gewoon verraad. Komt wel vaker voor in die kringen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:08 schreef Sambal_HOT het volgende:
Degene die hem eruit heeft getrapt die heeft ook zijn leven gered. Ik zag duidelijk dat degene die hem eruit had getrapt een goude tand had.
Ik snap alleen niet waarom hij hem eruit had getrapt?
Eko was toch de grote leider?
Eko heeft de eerste 40? 48? dagen niks gezegd, dan wordt je geen leider natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:16 schreef FCDB het volgende:
Wat ik ook wel raar vind is dat hij in de andere groep zich liet leiden door AL...
Ik zou ook wel geleid willen worden door ALquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:16 schreef FCDB het volgende:
Wat ik ook wel raar vind is dat hij in de andere groep zich liet leiden door AL...
Dat denk je goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:17 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ik denk dus niet dat hij zijn broertje bedoelde met "he saved my live"
Heb je het gezicht gezien van die gast waarmee hij Eko uit het vliegtuig trapt? Dan zou ik toch niet zo enthausiast zeggen "he saved my live"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:17 schreef Sambal_HOT het volgende:
Maar toen hij het lijk vast had van diegene die hem eruit had getrapt (met gouden tand) "he saved my live" Dus die had zijn eigenlijk zijn leven gered omdat hij uit het vliegtuig werd getrapt en dat Eko de mazzel had dat hij werd gezien als de priester die de hulp van het leger had ingeroepen.
Wat wil je zeggen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:34 schreef FCDB het volgende:
[..]
Heb je het gezicht gezien van die gast waarmee hij Eko uit het vliegtuig trapt? Dan zou ik toch niet zo enthausiast zeggen "he saved my live"
Nou.. als ik mee wil met een vliegtuig en dan wordt ik eruit gekicked (dat is dus al een rot streek) door iemand die me met zon kwaad gezicht aan kijkt (met ook nog het risico dat het leger mij op pakt). Dan zou ik in die tussentijd een behoorlijke hekel aan die gast hebben gekregen omdat hij mij heeft verraden. En als ik hem daar dan ergens dood tegen kom.. zou ik iig niet denken dat hij mijn leven heeft geredquote:
Het zijn de vragen, die dit soort series zo goed maken. Twin Peaks was zon serie met een hele boel mysteries en vragen die je als kijker terroriseerde. De grootste vraag was" Who killed Laura Palmer?". Vanaf het moment, dat bekend werd wie erachter zat ging de hele serie enorm achteruit. Een vraag is dan ook veel interessanter dan een antwoord.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:51 schreef Ogala het volgende:
Ok en het wordt steeds weirder en weirder, serieus strakjes krijgen we nog een 3e seizoen als er nog een extra vliegtuig neerstort ofzo met weer allemaal achtergrondverhaaltjes van mensen!![]()
IK WIL ANTWOORDEN NU!!!![]()
[afbeelding]
Tuurlijk je hoeft niet gelijk een antwoord geven een beetje suspense opbouwen mag best maar dit riekt naar het kunstmatig oprekken (lees uitmelken) van je serie!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het zijn de vragen, die dit soort series zo goed maken. Twin Peaks was zon serie met een hele boel mysteries en vragen die je als kijker terroriseerde. De grootste vraag was" Who killed Laura Palmer?". Vanaf het moment, dat bekend werd wie erachter zat ging de hele serie enorm achteruit. Een vraag is dan ook veel interessanter dan een antwoord.
Wie zegt dat die zich liet leiden. Alsof hij geen keus had en anders wilde.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:16 schreef FCDB het volgende:
waarom niet Ana-Lucia Cortez is toch een politievrouw en dominantquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:16 schreef FCDB het volgende:
als hij wel in het vliegtuig had gezeten was hij ook dood geweest, dus omdat hij eruit werd getrapt leeft hij nog.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:10 schreef FCDB het volgende:
[..]
Nou.. als ik mee wil met een vliegtuig en dan wordt ik eruit gekicked (dat is dus al een rot streek) door iemand die me met zon kwaad gezicht aan kijkt (met ook nog het risico dat het leger mij op pakt). Dan zou ik in die tussentijd een behoorlijke hekel aan die gast hebben gekregen omdat hij mij heeft verraden. En als ik hem daar dan ergens dood tegen kom.. zou ik iig niet denken dat hij mijn leven heeft gered
Precies, hij is "fucked up", oftewel gek!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:11 schreef dady het volgende:
[..]
Gast, hij beschermde zijn broertje in eerste instantie. Als zijn broertje die kerel niet had doodgeschoten was het broertje het zelf geweest. Als jij op jonge leeftijd al bij dat soort mensen terecht komt fucked dat je wel op.
Volgens mij is dat verder niet uitgelegd, maar ik denk dat Locke gewoon iets tegen infectie maakte en dat het visioen van Boone daar los van staat.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:01 schreef Proper_fucked het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat 'stofje' dat locke ontdekt had waardoor je dingen anders ging zien? Toen met boone en shannon. Is daar nog wel eens verder op ingegaan? Kan met niet herinneren..
Dat is toch logisch? Heb je de conversatie in de kerk niet gezien, tussen Ekko en zijn broer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:50 schreef Skwish het volgende:
(gaat een beetje voor priester spelen).
Ik schrok me ook ontzettend, ben je heel gespannen aan het kijken (geluid wat harder) en dan ineens zo'n knalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:13 schreef FCDB het volgende:
Waren er trouwens meer mensen die schrokken van die knal toen die boom in eens in/uit de grond werd getrokken/geduwd... pfffff...![]()
![]()
Ik heb het idee dat Eko en Locke tegenpolen zijn om één of andere reden, en dat die zwarte wolk daar op "inspeelt" of gebruik van wil maken oid. Weet niet precies waarom ik dit gevoel heb, in ieder geval omdat zowel Locke als Eko de wolk allebei gezien hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:40 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Ik schrok me ook ontzettend, ben je heel gespannen aan het kijken (geluid wat harder) en dan ineens zo'n knal.
Ik dacht bij die rookwolk en Eko, meer dat Eko zo'n verrot innerlijk heeft (door zijn verleden) dat de rookwolk daarvoor terug deinst, Eko is te slecht.
Het is maar net wat je er in ziet denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of zou Locke iets anders hebben gezien, aangezien hij zei "I've looked into the eye of the island, and it's beautiful"...?
Zo beautiful is die wolk niet![]()
Dat laatste is net zoals die ene gast dat in de bunker zat die Jack eerder had ontmoet. Ook zoals Hurly en de code enzovoortquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:51 schreef Molluck het volgende:
Supervette aflevering weer...
Wat ik me afvroeg, liet Eko Charlie nou in die boom klimmen om dat vliegtuig te zoeken of wilde hij hem beschermen tegen die 'rook'? (hij had het immers al eerder aan zien komen)
'The Others' zoeken naar 'goede' personen, misschien heeft Eko wel een zuiver geweten, ondanks zijn verleden. (hij is priester geweest en is misschien vergeven, en voor zijn nieuwe zonden doet hij eerst boete, in de zin van 40 dagen niet spreken)
Verder vind ik het wel heel bizar dat Eko op hetzelfde eiland uitkwam als dat vliegtuig
Ze hadden simpelweg de deur niet eerder gevonden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef dapluiz het volgende:
Lol, net ff verder geluisterd, hadden ze het over the hatch, was er een vraag van een kijker "Waarom doen ze zoveel moeite om die hatch te openen terwijl er 15 meter verderop een deur zit?" Die schrijvers heel droog "Ehmm... Busted...."
Ik neem aan dat Eko op zoek was naar dat vliegtuig met z'n broer d'r in!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:51 schreef Molluck het volgende:
Verder vind ik het wel heel bizar dat Eko op hetzelfde eiland uitkwam als dat vliegtuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
Misschien zit er wel een lift achter die deur die naar boven gaat?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:14 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ze hadden simpelweg de deur niet eerder gevonden.
Maar 15 meter is wat weinig: het was een grote afdaling in de hatch, dus er moet buiten ook een steile helling bij zijn (die ik nog niet gezien heb).
Ik dacht ooit eens een gewone simpele draaitrap te hebben gezien, zo'n spiraal ding weetjewel. Maar kan het me verbeelden natuurlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef Molluck het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een lift achter die deur die naar boven gaat?
Hij weet wel iets, er stond "you've got to come to..." en toen draaide de camera weg op Jack, maar je kan er vanuitgaan dat Michael het wel heeft gezien en dat hij die instructies ook op zal volgen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:09 schreef liquid-orange het volgende:
Weer een strakke aflvering inderdaad. Maar die rook zag ik aankomen. Ik wist dat er iets ging gebeuren op het moment dat Charlie die boom inging. Die beelden in de rook zijn inderdaad te zien. Dat maakt deze serie ook zo tof. Al die mysterieuze dingen van de makers. Super!
Maar Eko heet dus ook Michael. Dat was eerst wel wat verwarrend, want ik dacht dus dat de andere Michael er wat mee te maken had. Helemaal ook omdat ze zo duidelijk in beeld brachten dat hij aan het schieten ging en zo'n rare grijns trok toen hij het blik melk kapot schoot. Ik meende ook dat hij van shift wilde ruilen omdat hij van plan was een geweer te pakken, maar hij wilde dus weer chatten met zijn zoon. Ben ook benieuwd hoe die 'chatsessie' gaat aflopen.
Nee, ik zit er ook niet zo mee dat het beetje wordt uitgerekt. Het michael/walt verhaal komt nog wel, deze aflevering was gewoon voor Mr. Eko. Hoop alleen idd niet dat het uitgemolken wordt en dan dus een ontiegelijke anti-climax wordquote:
Dan wordt dat het plot van Rocky VI. Rocky moet er opuit om alle overlevenden te zoeken en wordt midden in het woud gedropt door een vliegtuig (dat uiteraard dan ook crashed in 2 stukken). Hierbij moord die elke "other" uit en vind ie nog een 'hatch' waarin die wapens vind. Toch blijft die bij zen mes om kelen over te snijden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef greatgonzo het volgende:
Helemaal naadje zou het zijn als ze de laatste 2/3 eps als film uitbrengen, waardoor je naar de bios zou moeten
1 pot natquote:
Hoezo heet Eko ook Michael? Ik heb niemand hem ooit Michael horen noemen, of heb ik iets gemist? Volgens mij is Eko namelijk gewoon zijn echte naam.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:09 schreef liquid-orange het volgende:
Maar Eko heet dus ook Michael. Dat was eerst wel wat verwarrend, want ik dacht dus dat de andere Michael er wat mee te maken had. Helemaal ook omdat ze zo duidelijk in beeld brachten dat hij aan het schieten ging en zo'n rare grijns trok toen hij het blik melk kapot schoot. Ik meende ook dat hij van shift wilde ruilen omdat hij van plan was een geweer te pakken, maar hij wilde dus weer chatten met zijn zoon. Ben ook benieuwd hoe die 'chatsessie' gaat aflopen.
ja daar ben ik wel bang voor, ze beloven vanalles, antwoorden enzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:04 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nee, ik zit er ook niet zo mee dat het beetje wordt uitgerekt. Het michael/walt verhaal komt nog wel, deze aflevering was gewoon voor Mr. Eko. Hoop alleen idd niet dat het uitgemolken wordt en dan dus een ontiegelijke anti-climax word
Moet je je monitor goed instellen. Of als je een TFT hebt er van boven tegenaan kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:26 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Serieus, ik zie hier niks in.
Vette aflevering btw, het rookmonster heerscht!
Ik heb wat met de settings zitten rotzooien maar kon niks vinden, kan iemand zeggen wat er te zien is in die afbeelding?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Moet je je monitor goed instellen. Of als je een TFT hebt er van boven tegenaan kijken.
ik zeg je in ieder geval dat het NIET walt is... dat pisjoch kan toch nog niet lezen of schrijven?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:13 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Wie zegt dat het daadwerkelijk Walt is met wie hij aan het chatten is?
Preview vol met actie; en een aflevering alsquote:Op zondag 15 januari 2006 11:18 schreef Dos37 het volgende:
Preview ziet er wel weer geinig uit maarja dat doen ze natuurlijk elke week.
Ach, nu zie je toch een aantal dingen waardoor je zeker weet waar het volgende week over gaat.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:28 schreef FoXje het volgende:
[..]
Preview vol met actie; en een aflevering als![]()
Was dat dan ook niet het monster dat Locke wel pakte? Hij ging in ieder geval wel achter hem aan, en niet achter Eko.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:26 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Serieus, ik zie hier niks in.
Vette aflevering btw, het rookmonster heerscht!
Ja inderdaad, maar Locke had het al heel vroeg in Season 1 gezien en sindsdien leefde hij voor het eiland. Die rook laat blijkbaar iets zien, waardoor Eko en Locke er niet bang meer voor zijn. Locke vertrouwde er zelfs zoveel op dat hij zich dus mee wilde laten slepen. Hij leek nogal teleurgesteld toen Kate die dynamietstaaf in dat gat gooide....quote:Op zondag 15 januari 2006 14:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Was dat dan ook niet het monster dat Locke wel pakte? Hij ging in ieder geval wel achter hem aan, en niet achter Eko.
verschil is dat je met een boeing wel intercontinentaal kan vliegen, maar met zo'n middenafstandsvliegtuigje never nooit in Oceanie terecht kan komen (ervan uitgaande dat ze daar dan zitten).quote:Op zondag 15 januari 2006 10:32 schreef ThaMadEd het volgende:
En hoe dat vliegtuigje van die Nigeriaanse drugssmokkelaars op het eiland kwam vind ik eigenlijk nog niet eens zo heel vreemd. Het vliegtuig van de groep Jack / AL was ook al tijden van de koers afgeraakt en zij hadden ook geen idee waar ze zich bevonden.
Waar zouden ze eigenlijk naar toe gaan met die drugs? Die 3 die toen bij Eko waren, waren arabieren ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:16 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
verschil is dat je met een boeing wel intercontinentaal kan vliegen, maar met zo'n middenafstandsvliegtuigje never nooit in Oceanie terecht kan komen (ervan uitgaande dat ze daar dan zitten).
Wel vreemd dus..
Er zijn scripts voor 6 seizoenen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:52 schreef Jump het volgende:
Komt er nog een derde seizoen?
Hopelijk niet, want het gaat allemaal te uitgemolken worden
Van X-Files heb ik nooit geweten dat er een "groter" verhaal in zat: ik keek heel af en toe een losse afleveringquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef greatgonzo het volgende:
Het is een groot succes, wat verwacht je?
Punt is alleen dat bij bv the X-files naast de verhaallijn (conspiracy enz), ook gewone afleveringen zaten, om het op te vullen. Daardoor heeft de serie 9(?) seizoenen kunnen bestaan. Dat gaat met Lost niet lukken.
Dat zou zeker vervelend zijn... Want tenzij-ie in fatsoenlijke kwaliteit (uiteraard legaal) te downloaden zou zijn, zou je dan maaaaaaaaaaaanden moeten wachten voor-ie hier in de bios komt!quote:Helemaal naadje zou het zijn als ze de laatste 2/3 eps als film uitbrengen, waardoor je naar de bios zou moeten
Maar ik zie dat pisjoch er voor aan om zonder computer toch daar dingen op de monitor te laten verschijnen!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:19 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
ik zeg je in ieder geval dat het NIET walt is... dat pisjoch kan toch nog niet lezen of schrijven?
neeeeeee. Dan gaat het echt uit gemolken worden en véél te lang durenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Er zijn scripts voor 6 seizoenen.
Misschien was het gewoon energiebesparingquote:Op zondag 15 januari 2006 15:32 schreef dady het volgende:
Beeld die Micheal zich niet gewoon alles in? Vind het nogal vreemd, vooral toen de dokter even over izjn schouder keek was er ineens niks op het scherm te zien?
Je mocht de pc voor niks anders gebruiken volgens die fim..quote:Op zondag 15 januari 2006 16:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Misschien was het gewoon energiebesparingVraag me af of Michael langzaam een mol gaat worden voor die anderen, omdat "Walt" het vraagt van hem. Waarom zou hij het eigenlijk verbergen van de anderen, dat ie contact heeft gelegd met "Walt"?
hij zat er vlak bij toen lock die film afspeelde.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:43 schreef truSteh het volgende:
Maar dat wist Michael niet want hij heeft die film niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |