En die gene die hem eruit trapte die heeft een andere reden denk ik... En wie zijn leven heeft gered is ook nog niet helder... Toch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:38 schreef greatgonzo het volgende:
Ik spreek mezelf tegen, stom ja, niet aan gedacht
Dat is (hoe raar het ook klinkt) nog steeds de meest logische verklaring.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:35 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Dat soort leuke spoofs hebben de makers wel vaker gedaan, bv de arrestatie van Said op tv toen Kate haar vader ontmoette.
[..]
WTF, die had ik dus niet gezien!
Maarre, enkele vragen/opmerkingen nog:
- is al eerder sprake van geweest dat het nig. vliegtuigje "geport" zou zijn tijdens een Hanzo project. Iets staat me bij dat dat project ook paranormale gaven onderzocht. Kan dat iets te maken hebben met die rook?
Nee hoor, denk dat je eerder op het goede spoor zit.quote:- Een centraal thema lijkt me de betrokkenen confronteren met dingen uit het verleden waar ze mee zijn blijven zitten, kan iemand daar iets mee (Jack's angst om in de voetsporen van zijn vader te treden, Lock's mankheid die hij ineens kwijt was, Charlie's bindingsprobleem, Eko's geschiedenis", of drijf ik nu door?
Dat uittrappen was denk ik gewoon een ouderwets staaltje verraad door zijn handlanger. Die zag waarschijniljk zijn kans schoon om er zelf van door te gaan met de poen (of heroïne) in dit geval.quote:- Waarom werd Eko uit z'n vliegtuig gedrukt? Z'n broer mocht wel mee, zou die de boel belazerd hebben? Van de andere kant waarschuwde Eko's broer hem niet met het vliegtuig mee te gaan, waar Eko hem later voor bedankte? ( He saved my live)
De reden is denk ik gewoon verraad. Komt wel vaker voor in die kringen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:08 schreef Sambal_HOT het volgende:
Degene die hem eruit heeft getrapt die heeft ook zijn leven gered. Ik zag duidelijk dat degene die hem eruit had getrapt een goude tand had.
Ik snap alleen niet waarom hij hem eruit had getrapt?
Eko was toch de grote leider?
Eko heeft de eerste 40? 48? dagen niks gezegd, dan wordt je geen leider natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:16 schreef FCDB het volgende:
Wat ik ook wel raar vind is dat hij in de andere groep zich liet leiden door AL...
Ik zou ook wel geleid willen worden door ALquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:16 schreef FCDB het volgende:
Wat ik ook wel raar vind is dat hij in de andere groep zich liet leiden door AL...
Dat denk je goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:17 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ik denk dus niet dat hij zijn broertje bedoelde met "he saved my live"
Heb je het gezicht gezien van die gast waarmee hij Eko uit het vliegtuig trapt? Dan zou ik toch niet zo enthausiast zeggen "he saved my live"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:17 schreef Sambal_HOT het volgende:
Maar toen hij het lijk vast had van diegene die hem eruit had getrapt (met gouden tand) "he saved my live" Dus die had zijn eigenlijk zijn leven gered omdat hij uit het vliegtuig werd getrapt en dat Eko de mazzel had dat hij werd gezien als de priester die de hulp van het leger had ingeroepen.
Wat wil je zeggen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:34 schreef FCDB het volgende:
[..]
Heb je het gezicht gezien van die gast waarmee hij Eko uit het vliegtuig trapt? Dan zou ik toch niet zo enthausiast zeggen "he saved my live"
Nou.. als ik mee wil met een vliegtuig en dan wordt ik eruit gekicked (dat is dus al een rot streek) door iemand die me met zon kwaad gezicht aan kijkt (met ook nog het risico dat het leger mij op pakt). Dan zou ik in die tussentijd een behoorlijke hekel aan die gast hebben gekregen omdat hij mij heeft verraden. En als ik hem daar dan ergens dood tegen kom.. zou ik iig niet denken dat hij mijn leven heeft geredquote:
Het zijn de vragen, die dit soort series zo goed maken. Twin Peaks was zon serie met een hele boel mysteries en vragen die je als kijker terroriseerde. De grootste vraag was" Who killed Laura Palmer?". Vanaf het moment, dat bekend werd wie erachter zat ging de hele serie enorm achteruit. Een vraag is dan ook veel interessanter dan een antwoord.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:51 schreef Ogala het volgende:
Ok en het wordt steeds weirder en weirder, serieus strakjes krijgen we nog een 3e seizoen als er nog een extra vliegtuig neerstort ofzo met weer allemaal achtergrondverhaaltjes van mensen!![]()
IK WIL ANTWOORDEN NU!!!![]()
[afbeelding]
Tuurlijk je hoeft niet gelijk een antwoord geven een beetje suspense opbouwen mag best maar dit riekt naar het kunstmatig oprekken (lees uitmelken) van je serie!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het zijn de vragen, die dit soort series zo goed maken. Twin Peaks was zon serie met een hele boel mysteries en vragen die je als kijker terroriseerde. De grootste vraag was" Who killed Laura Palmer?". Vanaf het moment, dat bekend werd wie erachter zat ging de hele serie enorm achteruit. Een vraag is dan ook veel interessanter dan een antwoord.
Wie zegt dat die zich liet leiden. Alsof hij geen keus had en anders wilde.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:16 schreef FCDB het volgende:
waarom niet Ana-Lucia Cortez is toch een politievrouw en dominantquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:16 schreef FCDB het volgende:
als hij wel in het vliegtuig had gezeten was hij ook dood geweest, dus omdat hij eruit werd getrapt leeft hij nog.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:10 schreef FCDB het volgende:
[..]
Nou.. als ik mee wil met een vliegtuig en dan wordt ik eruit gekicked (dat is dus al een rot streek) door iemand die me met zon kwaad gezicht aan kijkt (met ook nog het risico dat het leger mij op pakt). Dan zou ik in die tussentijd een behoorlijke hekel aan die gast hebben gekregen omdat hij mij heeft verraden. En als ik hem daar dan ergens dood tegen kom.. zou ik iig niet denken dat hij mijn leven heeft gered
Precies, hij is "fucked up", oftewel gek!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:11 schreef dady het volgende:
[..]
Gast, hij beschermde zijn broertje in eerste instantie. Als zijn broertje die kerel niet had doodgeschoten was het broertje het zelf geweest. Als jij op jonge leeftijd al bij dat soort mensen terecht komt fucked dat je wel op.
Volgens mij is dat verder niet uitgelegd, maar ik denk dat Locke gewoon iets tegen infectie maakte en dat het visioen van Boone daar los van staat.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:01 schreef Proper_fucked het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat 'stofje' dat locke ontdekt had waardoor je dingen anders ging zien? Toen met boone en shannon. Is daar nog wel eens verder op ingegaan? Kan met niet herinneren..
Dat is toch logisch? Heb je de conversatie in de kerk niet gezien, tussen Ekko en zijn broer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:50 schreef Skwish het volgende:
(gaat een beetje voor priester spelen).
Ik schrok me ook ontzettend, ben je heel gespannen aan het kijken (geluid wat harder) en dan ineens zo'n knalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:13 schreef FCDB het volgende:
Waren er trouwens meer mensen die schrokken van die knal toen die boom in eens in/uit de grond werd getrokken/geduwd... pfffff...![]()
![]()
Ik heb het idee dat Eko en Locke tegenpolen zijn om één of andere reden, en dat die zwarte wolk daar op "inspeelt" of gebruik van wil maken oid. Weet niet precies waarom ik dit gevoel heb, in ieder geval omdat zowel Locke als Eko de wolk allebei gezien hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:40 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Ik schrok me ook ontzettend, ben je heel gespannen aan het kijken (geluid wat harder) en dan ineens zo'n knal.
Ik dacht bij die rookwolk en Eko, meer dat Eko zo'n verrot innerlijk heeft (door zijn verleden) dat de rookwolk daarvoor terug deinst, Eko is te slecht.
Het is maar net wat je er in ziet denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of zou Locke iets anders hebben gezien, aangezien hij zei "I've looked into the eye of the island, and it's beautiful"...?
Zo beautiful is die wolk niet![]()
Dat laatste is net zoals die ene gast dat in de bunker zat die Jack eerder had ontmoet. Ook zoals Hurly en de code enzovoortquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:51 schreef Molluck het volgende:
Supervette aflevering weer...
Wat ik me afvroeg, liet Eko Charlie nou in die boom klimmen om dat vliegtuig te zoeken of wilde hij hem beschermen tegen die 'rook'? (hij had het immers al eerder aan zien komen)
'The Others' zoeken naar 'goede' personen, misschien heeft Eko wel een zuiver geweten, ondanks zijn verleden. (hij is priester geweest en is misschien vergeven, en voor zijn nieuwe zonden doet hij eerst boete, in de zin van 40 dagen niet spreken)
Verder vind ik het wel heel bizar dat Eko op hetzelfde eiland uitkwam als dat vliegtuig
Ze hadden simpelweg de deur niet eerder gevonden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef dapluiz het volgende:
Lol, net ff verder geluisterd, hadden ze het over the hatch, was er een vraag van een kijker "Waarom doen ze zoveel moeite om die hatch te openen terwijl er 15 meter verderop een deur zit?" Die schrijvers heel droog "Ehmm... Busted...."
Ik neem aan dat Eko op zoek was naar dat vliegtuig met z'n broer d'r in!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:51 schreef Molluck het volgende:
Verder vind ik het wel heel bizar dat Eko op hetzelfde eiland uitkwam als dat vliegtuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
Misschien zit er wel een lift achter die deur die naar boven gaat?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:14 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ze hadden simpelweg de deur niet eerder gevonden.
Maar 15 meter is wat weinig: het was een grote afdaling in de hatch, dus er moet buiten ook een steile helling bij zijn (die ik nog niet gezien heb).
Ik dacht ooit eens een gewone simpele draaitrap te hebben gezien, zo'n spiraal ding weetjewel. Maar kan het me verbeelden natuurlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef Molluck het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een lift achter die deur die naar boven gaat?
Hij weet wel iets, er stond "you've got to come to..." en toen draaide de camera weg op Jack, maar je kan er vanuitgaan dat Michael het wel heeft gezien en dat hij die instructies ook op zal volgen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:09 schreef liquid-orange het volgende:
Weer een strakke aflvering inderdaad. Maar die rook zag ik aankomen. Ik wist dat er iets ging gebeuren op het moment dat Charlie die boom inging. Die beelden in de rook zijn inderdaad te zien. Dat maakt deze serie ook zo tof. Al die mysterieuze dingen van de makers. Super!
Maar Eko heet dus ook Michael. Dat was eerst wel wat verwarrend, want ik dacht dus dat de andere Michael er wat mee te maken had. Helemaal ook omdat ze zo duidelijk in beeld brachten dat hij aan het schieten ging en zo'n rare grijns trok toen hij het blik melk kapot schoot. Ik meende ook dat hij van shift wilde ruilen omdat hij van plan was een geweer te pakken, maar hij wilde dus weer chatten met zijn zoon. Ben ook benieuwd hoe die 'chatsessie' gaat aflopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik zit er ook niet zo mee dat het beetje wordt uitgerekt. Het michael/walt verhaal komt nog wel, deze aflevering was gewoon voor Mr. Eko. Hoop alleen idd niet dat het uitgemolken wordt en dan dus een ontiegelijke anti-climax wordquote:
Dan wordt dat het plot van Rocky VI. Rocky moet er opuit om alle overlevenden te zoeken en wordt midden in het woud gedropt door een vliegtuig (dat uiteraard dan ook crashed in 2 stukken). Hierbij moord die elke "other" uit en vind ie nog een 'hatch' waarin die wapens vind. Toch blijft die bij zen mes om kelen over te snijden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef greatgonzo het volgende:
Helemaal naadje zou het zijn als ze de laatste 2/3 eps als film uitbrengen, waardoor je naar de bios zou moeten
1 pot natquote:
Hoezo heet Eko ook Michael? Ik heb niemand hem ooit Michael horen noemen, of heb ik iets gemist? Volgens mij is Eko namelijk gewoon zijn echte naam.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:09 schreef liquid-orange het volgende:
Maar Eko heet dus ook Michael. Dat was eerst wel wat verwarrend, want ik dacht dus dat de andere Michael er wat mee te maken had. Helemaal ook omdat ze zo duidelijk in beeld brachten dat hij aan het schieten ging en zo'n rare grijns trok toen hij het blik melk kapot schoot. Ik meende ook dat hij van shift wilde ruilen omdat hij van plan was een geweer te pakken, maar hij wilde dus weer chatten met zijn zoon. Ben ook benieuwd hoe die 'chatsessie' gaat aflopen.
ja daar ben ik wel bang voor, ze beloven vanalles, antwoorden enzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:04 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nee, ik zit er ook niet zo mee dat het beetje wordt uitgerekt. Het michael/walt verhaal komt nog wel, deze aflevering was gewoon voor Mr. Eko. Hoop alleen idd niet dat het uitgemolken wordt en dan dus een ontiegelijke anti-climax word
Moet je je monitor goed instellen. Of als je een TFT hebt er van boven tegenaan kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:26 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Serieus, ik zie hier niks in.
Vette aflevering btw, het rookmonster heerscht!
Ik heb wat met de settings zitten rotzooien maar kon niks vinden, kan iemand zeggen wat er te zien is in die afbeelding?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Moet je je monitor goed instellen. Of als je een TFT hebt er van boven tegenaan kijken.
ik zeg je in ieder geval dat het NIET walt is... dat pisjoch kan toch nog niet lezen of schrijven?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:13 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Wie zegt dat het daadwerkelijk Walt is met wie hij aan het chatten is?
Preview vol met actie; en een aflevering alsquote:Op zondag 15 januari 2006 11:18 schreef Dos37 het volgende:
Preview ziet er wel weer geinig uit maarja dat doen ze natuurlijk elke week.
Ach, nu zie je toch een aantal dingen waardoor je zeker weet waar het volgende week over gaat.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:28 schreef FoXje het volgende:
[..]
Preview vol met actie; en een aflevering als![]()
Was dat dan ook niet het monster dat Locke wel pakte? Hij ging in ieder geval wel achter hem aan, en niet achter Eko.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:26 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Serieus, ik zie hier niks in.
Vette aflevering btw, het rookmonster heerscht!
Ja inderdaad, maar Locke had het al heel vroeg in Season 1 gezien en sindsdien leefde hij voor het eiland. Die rook laat blijkbaar iets zien, waardoor Eko en Locke er niet bang meer voor zijn. Locke vertrouwde er zelfs zoveel op dat hij zich dus mee wilde laten slepen. Hij leek nogal teleurgesteld toen Kate die dynamietstaaf in dat gat gooide....quote:Op zondag 15 januari 2006 14:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Was dat dan ook niet het monster dat Locke wel pakte? Hij ging in ieder geval wel achter hem aan, en niet achter Eko.
verschil is dat je met een boeing wel intercontinentaal kan vliegen, maar met zo'n middenafstandsvliegtuigje never nooit in Oceanie terecht kan komen (ervan uitgaande dat ze daar dan zitten).quote:Op zondag 15 januari 2006 10:32 schreef ThaMadEd het volgende:
En hoe dat vliegtuigje van die Nigeriaanse drugssmokkelaars op het eiland kwam vind ik eigenlijk nog niet eens zo heel vreemd. Het vliegtuig van de groep Jack / AL was ook al tijden van de koers afgeraakt en zij hadden ook geen idee waar ze zich bevonden.
Waar zouden ze eigenlijk naar toe gaan met die drugs? Die 3 die toen bij Eko waren, waren arabieren ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:16 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
verschil is dat je met een boeing wel intercontinentaal kan vliegen, maar met zo'n middenafstandsvliegtuigje never nooit in Oceanie terecht kan komen (ervan uitgaande dat ze daar dan zitten).
Wel vreemd dus..
Er zijn scripts voor 6 seizoenen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:52 schreef Jump het volgende:
Komt er nog een derde seizoen?
Hopelijk niet, want het gaat allemaal te uitgemolken worden
Van X-Files heb ik nooit geweten dat er een "groter" verhaal in zat: ik keek heel af en toe een losse afleveringquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef greatgonzo het volgende:
Het is een groot succes, wat verwacht je?
Punt is alleen dat bij bv the X-files naast de verhaallijn (conspiracy enz), ook gewone afleveringen zaten, om het op te vullen. Daardoor heeft de serie 9(?) seizoenen kunnen bestaan. Dat gaat met Lost niet lukken.
Dat zou zeker vervelend zijn... Want tenzij-ie in fatsoenlijke kwaliteit (uiteraard legaal) te downloaden zou zijn, zou je dan maaaaaaaaaaaanden moeten wachten voor-ie hier in de bios komt!quote:Helemaal naadje zou het zijn als ze de laatste 2/3 eps als film uitbrengen, waardoor je naar de bios zou moeten
Maar ik zie dat pisjoch er voor aan om zonder computer toch daar dingen op de monitor te laten verschijnen!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:19 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
ik zeg je in ieder geval dat het NIET walt is... dat pisjoch kan toch nog niet lezen of schrijven?
neeeeeee. Dan gaat het echt uit gemolken worden en véél te lang durenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Er zijn scripts voor 6 seizoenen.
Misschien was het gewoon energiebesparingquote:Op zondag 15 januari 2006 15:32 schreef dady het volgende:
Beeld die Micheal zich niet gewoon alles in? Vind het nogal vreemd, vooral toen de dokter even over izjn schouder keek was er ineens niks op het scherm te zien?
Je mocht de pc voor niks anders gebruiken volgens die fim..quote:Op zondag 15 januari 2006 16:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Misschien was het gewoon energiebesparingVraag me af of Michael langzaam een mol gaat worden voor die anderen, omdat "Walt" het vraagt van hem. Waarom zou hij het eigenlijk verbergen van de anderen, dat ie contact heeft gelegd met "Walt"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |