Hij weet wel iets, er stond "you've got to come to..." en toen draaide de camera weg op Jack, maar je kan er vanuitgaan dat Michael het wel heeft gezien en dat hij die instructies ook op zal volgen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:09 schreef liquid-orange het volgende:
Weer een strakke aflvering inderdaad. Maar die rook zag ik aankomen. Ik wist dat er iets ging gebeuren op het moment dat Charlie die boom inging. Die beelden in de rook zijn inderdaad te zien. Dat maakt deze serie ook zo tof. Al die mysterieuze dingen van de makers. Super!
Maar Eko heet dus ook Michael. Dat was eerst wel wat verwarrend, want ik dacht dus dat de andere Michael er wat mee te maken had. Helemaal ook omdat ze zo duidelijk in beeld brachten dat hij aan het schieten ging en zo'n rare grijns trok toen hij het blik melk kapot schoot. Ik meende ook dat hij van shift wilde ruilen omdat hij van plan was een geweer te pakken, maar hij wilde dus weer chatten met zijn zoon. Ben ook benieuwd hoe die 'chatsessie' gaat aflopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik zit er ook niet zo mee dat het beetje wordt uitgerekt. Het michael/walt verhaal komt nog wel, deze aflevering was gewoon voor Mr. Eko. Hoop alleen idd niet dat het uitgemolken wordt en dan dus een ontiegelijke anti-climax wordquote:
Dan wordt dat het plot van Rocky VI. Rocky moet er opuit om alle overlevenden te zoeken en wordt midden in het woud gedropt door een vliegtuig (dat uiteraard dan ook crashed in 2 stukken). Hierbij moord die elke "other" uit en vind ie nog een 'hatch' waarin die wapens vind. Toch blijft die bij zen mes om kelen over te snijden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef greatgonzo het volgende:
Helemaal naadje zou het zijn als ze de laatste 2/3 eps als film uitbrengen, waardoor je naar de bios zou moeten
1 pot natquote:
Hoezo heet Eko ook Michael? Ik heb niemand hem ooit Michael horen noemen, of heb ik iets gemist? Volgens mij is Eko namelijk gewoon zijn echte naam.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:09 schreef liquid-orange het volgende:
Maar Eko heet dus ook Michael. Dat was eerst wel wat verwarrend, want ik dacht dus dat de andere Michael er wat mee te maken had. Helemaal ook omdat ze zo duidelijk in beeld brachten dat hij aan het schieten ging en zo'n rare grijns trok toen hij het blik melk kapot schoot. Ik meende ook dat hij van shift wilde ruilen omdat hij van plan was een geweer te pakken, maar hij wilde dus weer chatten met zijn zoon. Ben ook benieuwd hoe die 'chatsessie' gaat aflopen.
ja daar ben ik wel bang voor, ze beloven vanalles, antwoorden enzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:04 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nee, ik zit er ook niet zo mee dat het beetje wordt uitgerekt. Het michael/walt verhaal komt nog wel, deze aflevering was gewoon voor Mr. Eko. Hoop alleen idd niet dat het uitgemolken wordt en dan dus een ontiegelijke anti-climax word
Moet je je monitor goed instellen. Of als je een TFT hebt er van boven tegenaan kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:26 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Serieus, ik zie hier niks in.
Vette aflevering btw, het rookmonster heerscht!
Ik heb wat met de settings zitten rotzooien maar kon niks vinden, kan iemand zeggen wat er te zien is in die afbeelding?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Moet je je monitor goed instellen. Of als je een TFT hebt er van boven tegenaan kijken.
ik zeg je in ieder geval dat het NIET walt is... dat pisjoch kan toch nog niet lezen of schrijven?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:13 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Wie zegt dat het daadwerkelijk Walt is met wie hij aan het chatten is?
Preview vol met actie; en een aflevering alsquote:Op zondag 15 januari 2006 11:18 schreef Dos37 het volgende:
Preview ziet er wel weer geinig uit maarja dat doen ze natuurlijk elke week.
Ach, nu zie je toch een aantal dingen waardoor je zeker weet waar het volgende week over gaat.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:28 schreef FoXje het volgende:
[..]
Preview vol met actie; en een aflevering als![]()
Was dat dan ook niet het monster dat Locke wel pakte? Hij ging in ieder geval wel achter hem aan, en niet achter Eko.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:26 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Serieus, ik zie hier niks in.
Vette aflevering btw, het rookmonster heerscht!
Ja inderdaad, maar Locke had het al heel vroeg in Season 1 gezien en sindsdien leefde hij voor het eiland. Die rook laat blijkbaar iets zien, waardoor Eko en Locke er niet bang meer voor zijn. Locke vertrouwde er zelfs zoveel op dat hij zich dus mee wilde laten slepen. Hij leek nogal teleurgesteld toen Kate die dynamietstaaf in dat gat gooide....quote:Op zondag 15 januari 2006 14:07 schreef Nuna het volgende:
[..]
Was dat dan ook niet het monster dat Locke wel pakte? Hij ging in ieder geval wel achter hem aan, en niet achter Eko.
verschil is dat je met een boeing wel intercontinentaal kan vliegen, maar met zo'n middenafstandsvliegtuigje never nooit in Oceanie terecht kan komen (ervan uitgaande dat ze daar dan zitten).quote:Op zondag 15 januari 2006 10:32 schreef ThaMadEd het volgende:
En hoe dat vliegtuigje van die Nigeriaanse drugssmokkelaars op het eiland kwam vind ik eigenlijk nog niet eens zo heel vreemd. Het vliegtuig van de groep Jack / AL was ook al tijden van de koers afgeraakt en zij hadden ook geen idee waar ze zich bevonden.
Waar zouden ze eigenlijk naar toe gaan met die drugs? Die 3 die toen bij Eko waren, waren arabieren ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:16 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
verschil is dat je met een boeing wel intercontinentaal kan vliegen, maar met zo'n middenafstandsvliegtuigje never nooit in Oceanie terecht kan komen (ervan uitgaande dat ze daar dan zitten).
Wel vreemd dus..
Er zijn scripts voor 6 seizoenen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:52 schreef Jump het volgende:
Komt er nog een derde seizoen?
Hopelijk niet, want het gaat allemaal te uitgemolken worden
Van X-Files heb ik nooit geweten dat er een "groter" verhaal in zat: ik keek heel af en toe een losse afleveringquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef greatgonzo het volgende:
Het is een groot succes, wat verwacht je?
Punt is alleen dat bij bv the X-files naast de verhaallijn (conspiracy enz), ook gewone afleveringen zaten, om het op te vullen. Daardoor heeft de serie 9(?) seizoenen kunnen bestaan. Dat gaat met Lost niet lukken.
Dat zou zeker vervelend zijn... Want tenzij-ie in fatsoenlijke kwaliteit (uiteraard legaal) te downloaden zou zijn, zou je dan maaaaaaaaaaaanden moeten wachten voor-ie hier in de bios komt!quote:Helemaal naadje zou het zijn als ze de laatste 2/3 eps als film uitbrengen, waardoor je naar de bios zou moeten
Maar ik zie dat pisjoch er voor aan om zonder computer toch daar dingen op de monitor te laten verschijnen!quote:Op zondag 15 januari 2006 10:19 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
ik zeg je in ieder geval dat het NIET walt is... dat pisjoch kan toch nog niet lezen of schrijven?
neeeeeee. Dan gaat het echt uit gemolken worden en véél te lang durenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Er zijn scripts voor 6 seizoenen.
Misschien was het gewoon energiebesparingquote:Op zondag 15 januari 2006 15:32 schreef dady het volgende:
Beeld die Micheal zich niet gewoon alles in? Vind het nogal vreemd, vooral toen de dokter even over izjn schouder keek was er ineens niks op het scherm te zien?
Je mocht de pc voor niks anders gebruiken volgens die fim..quote:Op zondag 15 januari 2006 16:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Misschien was het gewoon energiebesparingVraag me af of Michael langzaam een mol gaat worden voor die anderen, omdat "Walt" het vraagt van hem. Waarom zou hij het eigenlijk verbergen van de anderen, dat ie contact heeft gelegd met "Walt"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |