abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 januari 2006 @ 23:57:55 #201
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_33997703
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:38 schreef greatgonzo het volgende:
Ik spreek mezelf tegen, stom ja, niet aan gedacht
En die gene die hem eruit trapte die heeft een andere reden denk ik... En wie zijn leven heeft gered is ook nog niet helder... Toch?
Nobody likes us.We Don't Care
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:07:14 #202
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33998063
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:35 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

Dat soort leuke spoofs hebben de makers wel vaker gedaan, bv de arrestatie van Said op tv toen Kate haar vader ontmoette.
[..]

WTF, die had ik dus niet gezien!

Maarre, enkele vragen/opmerkingen nog:
- is al eerder sprake van geweest dat het nig. vliegtuigje "geport" zou zijn tijdens een Hanzo project. Iets staat me bij dat dat project ook paranormale gaven onderzocht. Kan dat iets te maken hebben met die rook?
Dat is (hoe raar het ook klinkt) nog steeds de meest logische verklaring.
quote:
- Een centraal thema lijkt me de betrokkenen confronteren met dingen uit het verleden waar ze mee zijn blijven zitten, kan iemand daar iets mee (Jack's angst om in de voetsporen van zijn vader te treden, Lock's mankheid die hij ineens kwijt was, Charlie's bindingsprobleem, Eko's geschiedenis", of drijf ik nu door?
Nee hoor, denk dat je eerder op het goede spoor zit.
quote:
- Waarom werd Eko uit z'n vliegtuig gedrukt? Z'n broer mocht wel mee, zou die de boel belazerd hebben? Van de andere kant waarschuwde Eko's broer hem niet met het vliegtuig mee te gaan, waar Eko hem later voor bedankte? ( He saved my live)
Dat uittrappen was denk ik gewoon een ouderwets staaltje verraad door zijn handlanger. Die zag waarschijniljk zijn kans schoon om er zelf van door te gaan met de poen (of heroïne) in dit geval.
Toen zijn broer hem waarschuwden, dacht ik in eerste instantie dat hij misschien paranormaal was ofzo. En iets had "gezien" over de crash en het eiland. Maar hij had gewoon het leger gewaarschuwd, maar niet vertelt dat zijn broer er mee te maken had. En hoopte dat Eko nog kon vluchten voor het leger kwam.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:08:26 #203
53281 Sambal_HOT
[FOK!]Dirty_Sambal
pi_33998128
Degene die hem eruit heeft getrapt die heeft ook zijn leven gered. Ik zag duidelijk dat degene die hem eruit had getrapt een goude tand had.

Ik snap alleen niet waarom hij hem eruit had getrapt?

Eko was toch de grote leider?
Samen inkopen is toch voordeliger! www.samenkopen.net
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:12:06 #204
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33998285
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:08 schreef Sambal_HOT het volgende:
Degene die hem eruit heeft getrapt die heeft ook zijn leven gered. Ik zag duidelijk dat degene die hem eruit had getrapt een goude tand had.

Ik snap alleen niet waarom hij hem eruit had getrapt?

Eko was toch de grote leider?
De reden is denk ik gewoon verraad. Komt wel vaker voor in die kringen.

Dat leven redden is denk ik meer indirect bedoelt. Denk dat Eko nadat hij werd aangezien voor zijn broertje . Zijn leven heeft verbeterd. En ook echt priester is geworden in navolging van zijn broertje. Dat hij door die actie dus zijn leven heeft kunnen omdraaien en verbeteren. En hem dat anders nooit was gelukt.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:16:18 #205
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_33998475
Wat ik ook wel raar vind is dat hij in de andere groep zich liet leiden door AL...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:17:00 #206
53281 Sambal_HOT
[FOK!]Dirty_Sambal
pi_33998501
Maar toen hij het lijk vast had van diegene die hem eruit had getrapt (met gouden tand) "he saved my live" Dus die had zijn eigenlijk zijn leven gered omdat hij uit het vliegtuig werd getrapt en dat Eko de mazzel had dat hij werd gezien als de priester die de hulp van het leger had ingeroepen.

Ik denk dus niet dat hij zijn broertje bedoelde met "he saved my live"

Ik ga het nu eventjes terug kijken,

21.35 "this man saved my live"
Samen inkopen is toch voordeliger! www.samenkopen.net
pi_33998568
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:16 schreef FCDB het volgende:
Wat ik ook wel raar vind is dat hij in de andere groep zich liet leiden door AL...
Eko heeft de eerste 40? 48? dagen niks gezegd, dan wordt je geen leider natuurlijk.
-
pi_33998609
quote:
Ik zou ook wel geleid willen worden door AL , maar ik denk dat dat komt doordat hij zijn leven heeft verbeterd en niet meer de hardass mo fo wilde spelen, wat AL zo goed kon.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_33998681
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:17 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ik denk dus niet dat hij zijn broertje bedoelde met "he saved my live"
Dat denk je goed.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_33998894
Z'n broertje had ook geen goude tand. En hij werd uit het vliegtuig getrapt door die ene vent, dus daar zal wel degene zijn die z'n leven heeft gered
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:34:08 #211
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_33999266
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:17 schreef Sambal_HOT het volgende:
Maar toen hij het lijk vast had van diegene die hem eruit had getrapt (met gouden tand) "he saved my live" Dus die had zijn eigenlijk zijn leven gered omdat hij uit het vliegtuig werd getrapt en dat Eko de mazzel had dat hij werd gezien als de priester die de hulp van het leger had ingeroepen.
Heb je het gezicht gezien van die gast waarmee hij Eko uit het vliegtuig trapt? Dan zou ik toch niet zo enthausiast zeggen "he saved my live"
pi_33999395
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:34 schreef FCDB het volgende:

[..]

Heb je het gezicht gezien van die gast waarmee hij Eko uit het vliegtuig trapt? Dan zou ik toch niet zo enthausiast zeggen "he saved my live"
Wat wil je zeggen?
-Rabia Al-Basri
pi_33999833
Ok en het wordt steeds weirder en weirder, serieus strakjes krijgen we nog een 3e seizoen als er nog een extra vliegtuig neerstort ofzo met weer allemaal achtergrondverhaaltjes van mensen!

IK WIL ANTWOORDEN NU!!!

vrijdag 13 januari 2006 @ 01:02:39 #214
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34000210
Eko had het over de negert die hem uit het vliegtuig trapte toen hij "he saved my life" zei. Kijk maar naar de gouden tanden.
2000 light years from home
  vrijdag 13 januari 2006 @ 01:03:41 #215
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34000229
Ow, er was al een nieuwe pagina.
2000 light years from home
  vrijdag 13 januari 2006 @ 01:10:49 #216
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_34000355
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wat wil je zeggen?
Nou.. als ik mee wil met een vliegtuig en dan wordt ik eruit gekicked (dat is dus al een rot streek) door iemand die me met zon kwaad gezicht aan kijkt (met ook nog het risico dat het leger mij op pakt). Dan zou ik in die tussentijd een behoorlijke hekel aan die gast hebben gekregen omdat hij mij heeft verraden. En als ik hem daar dan ergens dood tegen kom.. zou ik iig niet denken dat hij mijn leven heeft gered
  vrijdag 13 januari 2006 @ 01:13:47 #217
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_34000406
Waren er trouwens meer mensen die schrokken van die knal toen die boom in eens in/uit de grond werd getrokken/geduwd... pfffff...
pi_34000488
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:51 schreef Ogala het volgende:
Ok en het wordt steeds weirder en weirder, serieus strakjes krijgen we nog een 3e seizoen als er nog een extra vliegtuig neerstort ofzo met weer allemaal achtergrondverhaaltjes van mensen!

IK WIL ANTWOORDEN NU!!!

[afbeelding]
Het zijn de vragen, die dit soort series zo goed maken. Twin Peaks was zon serie met een hele boel mysteries en vragen die je als kijker terroriseerde. De grootste vraag was" Who killed Laura Palmer?". Vanaf het moment, dat bekend werd wie erachter zat ging de hele serie enorm achteruit. Een vraag is dan ook veel interessanter dan een antwoord.
-Rabia Al-Basri
pi_34000667
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het zijn de vragen, die dit soort series zo goed maken. Twin Peaks was zon serie met een hele boel mysteries en vragen die je als kijker terroriseerde. De grootste vraag was" Who killed Laura Palmer?". Vanaf het moment, dat bekend werd wie erachter zat ging de hele serie enorm achteruit. Een vraag is dan ook veel interessanter dan een antwoord.
Tuurlijk je hoeft niet gelijk een antwoord geven een beetje suspense opbouwen mag best maar dit riekt naar het kunstmatig oprekken (lees uitmelken) van je serie!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 01:37:20 #220
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34000780
quote:
Wie zegt dat die zich liet leiden. Alsof hij geen keus had en anders wilde.
Zolang je dezelfde kant oploopt als een groep, omdat dat voor jou ook het handigst en beste uit komt. Laat je je dan leiden?
Op de momenten dat hij andere plannen had, dan AL wou deed die dat gewoon. Zoals toen bij het helpen van Jin met zijn zoektocht naar Micheal en het dragen van Sawyer.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lonewolf2003 op 13-01-2006 01:44:11 ]
  vrijdag 13 januari 2006 @ 01:46:35 #221
19284 B
van benbenieuwd
pi_34000939
Ik vind lost nu nog geweldig alleen moeten ze uitkijken dat het niet net als twin peaks en x files als ze telang doorgaan door draaien in hun eigen verhaal, ik had gelezen dat ze 6 seizoenen willen gaan maken, en dan gaat het vast straks fout
  vrijdag 13 januari 2006 @ 01:50:48 #222
19284 B
van benbenieuwd
pi_34001009
quote:
waarom niet Ana-Lucia Cortez is toch een politievrouw en dominant
pi_34001313
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:10 schreef FCDB het volgende:

[..]

Nou.. als ik mee wil met een vliegtuig en dan wordt ik eruit gekicked (dat is dus al een rot streek) door iemand die me met zon kwaad gezicht aan kijkt (met ook nog het risico dat het leger mij op pakt). Dan zou ik in die tussentijd een behoorlijke hekel aan die gast hebben gekregen omdat hij mij heeft verraden. En als ik hem daar dan ergens dood tegen kom.. zou ik iig niet denken dat hij mijn leven heeft gered
als hij wel in het vliegtuig had gezeten was hij ook dood geweest, dus omdat hij eruit werd getrapt leeft hij nog.
I love it when a plan comes together !
pi_34003429
Op dat moment werd hij mss om andere reden uit dat vliegtuig getrapt, en was hij er op dat moment boos om. Maar toen hij voor priester werd aangezien is hij volgens mij priester geworden, en ziet hij in dat het zo beter is. Daarom zal hij wel gewoon gezegt hebben "he saved my life" ... Waar maken we ons eigenlijk druk om, een zinnetje
  vrijdag 13 januari 2006 @ 09:10:21 #225
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_34004171
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:11 schreef dady het volgende:

[..]

Gast, hij beschermde zijn broertje in eerste instantie. Als zijn broertje die kerel niet had doodgeschoten was het broertje het zelf geweest. Als jij op jonge leeftijd al bij dat soort mensen terecht komt fucked dat je wel op.
Precies, hij is "fucked up", oftewel gek!
censuur :O
pi_34004338
Damn, 2x10 was weer lekker gaaf

Bring on de 11e ep van dit seizoen
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_34006285
Een waardige episode na een lange periode wachten.

Vond deze keer de flashbacks van Mr. Eko mooi en leuk om te zien, toch blijft het een vreemd figuur (gaat een beetje voor priester spelen).

Die rookwolk vind ik maar een vaag iets - nieuwe soort organisme?

[ Bericht 2% gewijzigd door Skwish op 13-01-2006 12:27:05 ]
pi_34006575
Hoe zit het eigenlijk met dat 'stofje' dat locke ontdekt had waardoor je dingen anders ging zien? Toen met boone en shannon. Is daar nog wel eens verder op ingegaan? Kan met niet herinneren..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34006923
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:01 schreef Proper_fucked het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat 'stofje' dat locke ontdekt had waardoor je dingen anders ging zien? Toen met boone en shannon. Is daar nog wel eens verder op ingegaan? Kan met niet herinneren..
Volgens mij is dat verder niet uitgelegd, maar ik denk dat Locke gewoon iets tegen infectie maakte en dat het visioen van Boone daar los van staat.
pi_34011684
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:50 schreef Skwish het volgende:

(gaat een beetje voor priester spelen).
Dat is toch logisch? Heb je de conversatie in de kerk niet gezien, tussen Ekko en zijn broer.
pi_34013794
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:13 schreef FCDB het volgende:
Waren er trouwens meer mensen die schrokken van die knal toen die boom in eens in/uit de grond werd getrokken/geduwd... pfffff...
Ik schrok me ook ontzettend, ben je heel gespannen aan het kijken (geluid wat harder) en dan ineens zo'n knal .

Ik dacht bij die rookwolk en Eko, meer dat Eko zo'n verrot innerlijk heeft (door zijn verleden) dat de rookwolk daarvoor terug deinst, Eko is te slecht.
Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:14:33 #232
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_34015033
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:40 schreef White__Tiger het volgende:

[..]

Ik schrok me ook ontzettend, ben je heel gespannen aan het kijken (geluid wat harder) en dan ineens zo'n knal .

Ik dacht bij die rookwolk en Eko, meer dat Eko zo'n verrot innerlijk heeft (door zijn verleden) dat de rookwolk daarvoor terug deinst, Eko is te slecht.
Ik heb het idee dat Eko en Locke tegenpolen zijn om één of andere reden, en dat die zwarte wolk daar op "inspeelt" of gebruik van wil maken oid. Weet niet precies waarom ik dit gevoel heb, in ieder geval omdat zowel Locke als Eko de wolk allebei gezien hebben.

Of zou Locke iets anders hebben gezien, aangezien hij zei "I've looked into the eye of the island, and it's beautiful"...?
Zo beautiful is die wolk niet
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_34015157
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:14 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Of zou Locke iets anders hebben gezien, aangezien hij zei "I've looked into the eye of the island, and it's beautiful"...?
Zo beautiful is die wolk niet
Het is maar net wat je er in ziet denk ik.
-
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:29:30 #234
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_34015645
De eerste keer toen ik zag dat die camera zo door die rookwolk heen ging zag ik eigenlijk al meteen de vormen van mensen.. ik snap niet hoe je dat niet kan zien... was wel erg duidelijk...
pi_34016152
In de podcast hadden ze het ook over een gedeelte dat je wel op wilde nemen volgens hun omdat je daar dan leuk over kon speculeren
En ze zeiden dat Eko "Mythically linked" (oid) aan het monster via zijn verleden.
Lol, net ff verder geluisterd, hadden ze het over the hatch, was er een vraag van een kijker "Waarom doen ze zoveel moeite om die hatch te openen terwijl er 15 meter verderop een deur zit?" Die schrijvers heel droog "Ehmm... Busted...."

[ Bericht 36% gewijzigd door dapluiz op 13-01-2006 15:51:15 ]
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:51:44 #236
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_34020661
Supervette aflevering weer...

Wat ik me afvroeg, liet Eko Charlie nou in die boom klimmen om dat vliegtuig te zoeken of wilde hij hem beschermen tegen die 'rook'? (hij had het immers al eerder aan zien komen)

'The Others' zoeken naar 'goede' personen, misschien heeft Eko wel een zuiver geweten, ondanks zijn verleden. (hij is priester geweest en is misschien vergeven, en voor zijn nieuwe zonden doet hij eerst boete, in de zin van 40 dagen niet spreken)

Verder vind ik het wel heel bizar dat Eko op hetzelfde eiland uitkwam als dat vliegtuig
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  Lieve Belg vrijdag 13 januari 2006 @ 17:53:44 #237
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_34020716
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:51 schreef Molluck het volgende:
Supervette aflevering weer...

Wat ik me afvroeg, liet Eko Charlie nou in die boom klimmen om dat vliegtuig te zoeken of wilde hij hem beschermen tegen die 'rook'? (hij had het immers al eerder aan zien komen)

'The Others' zoeken naar 'goede' personen, misschien heeft Eko wel een zuiver geweten, ondanks zijn verleden. (hij is priester geweest en is misschien vergeven, en voor zijn nieuwe zonden doet hij eerst boete, in de zin van 40 dagen niet spreken)

Verder vind ik het wel heel bizar dat Eko op hetzelfde eiland uitkwam als dat vliegtuig
Dat laatste is net zoals die ene gast dat in de bunker zat die Jack eerder had ontmoet. Ook zoals Hurly en de code enzovoort
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:14:42 #238
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_34021256
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef dapluiz het volgende:

Lol, net ff verder geluisterd, hadden ze het over the hatch, was er een vraag van een kijker "Waarom doen ze zoveel moeite om die hatch te openen terwijl er 15 meter verderop een deur zit?" Die schrijvers heel droog "Ehmm... Busted...."
Ze hadden simpelweg de deur niet eerder gevonden.
Maar 15 meter is wat weinig: het was een grote afdaling in de hatch, dus er moet buiten ook een steile helling bij zijn (die ik nog niet gezien heb).
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:15:43 #239
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_34021276
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:51 schreef Molluck het volgende:
Ik neem aan dat Eko op zoek was naar dat vliegtuig met z'n broer d'r in!
Het feit dat-ie op het eiland zit vind ik niet zo zeer bizar, maar wel het feit dat hij dus op het eiland wou zijn!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:26:29 #240
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34023516
Zou hij dmv meditatie de "hanso-port" hebben gebruikt en naar zijn broer zijn gaan zoeken? Dat verklaart iig de 815 crash, en waarom een middenafstandsvliegtuig op het eiland kan zijn. Dan zitten ze immers niet tussen Australie en LA, maar zijn ze geport naar een eiland voor de afrikaanse kust!

spoiler aangaande de UN brief van Hanso
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij tijd en wijle aanwezig...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:34:16 #241
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_34023798
Vette ep was dit !
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:57:11 #242
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_34024584

...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:58:24 #243
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_34024635
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]

Is dat gesjopt?
opgezegd@fok.nl
pi_34024913
Tuurlijk
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:13:30 #245
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34025232
wat moet ik zien, een doodshoofd rechtsboven?
Bij tijd en wijle aanwezig...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:24:48 #246
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_34025702
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:14 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ze hadden simpelweg de deur niet eerder gevonden.
Maar 15 meter is wat weinig: het was een grote afdaling in de hatch, dus er moet buiten ook een steile helling bij zijn (die ik nog niet gezien heb).
Misschien zit er wel een lift achter die deur die naar boven gaat?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_34028189
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]

pi_34028361
Die eko toch..
-
pi_34028615
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef Molluck het volgende:

[..]

Misschien zit er wel een lift achter die deur die naar boven gaat?
Ik dacht ooit eens een gewone simpele draaitrap te hebben gezien, zo'n spiraal ding weetjewel. Maar kan het me verbeelden natuurlijk
pi_34029604
Weer een strakke aflvering inderdaad. Maar die rook zag ik aankomen. Ik wist dat er iets ging gebeuren op het moment dat Charlie die boom inging. Die beelden in de rook zijn inderdaad te zien. Dat maakt deze serie ook zo tof. Al die mysterieuze dingen van de makers. Super!

Maar Eko heet dus ook Michael. Dat was eerst wel wat verwarrend, want ik dacht dus dat de andere Michael er wat mee te maken had. Helemaal ook omdat ze zo duidelijk in beeld brachten dat hij aan het schieten ging en zo'n rare grijns trok toen hij het blik melk kapot schoot. Ik meende ook dat hij van shift wilde ruilen omdat hij van plan was een geweer te pakken, maar hij wilde dus weer chatten met zijn zoon. Ben ook benieuwd hoe die 'chatsessie' gaat aflopen.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')