Dat is volgens mij al 1,5 topic aan de gangquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:54 schreef Frenkel het volgende:
Ik zet hier ook maar een TVP neer, maar ik heb het gevoel dat er weinig nuttigs meer geschreven wordt tot de nieuwe aflevering..
Ja dat ik een keer gepost in deel 14:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:25 schreef Molluck het volgende:
Ik weet niet of dit al eens gezegd is, maar ik las net op internet dat Eko de oorspronkelijke naam was van Lagos, juist ja, de hoofdstad van Nigeria.
Dit is mogelijk nog een aanwijzing dat Eko niet in het vliegtuig zat, maar bij die drugssmokkelaars hoorde...
Maar een andere vraag: Waar is de hand gebleven??quote:Op zondag 4 december 2005 10:51 schreef Legally_Brunette het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet dat Eko één van de drugssmokkelaars is maar er is wel een link tussen hem en Nigeria. "Eko" is namelijk de oorspronkelijke naam van Lagos, de hoofdstad van Nigeria http://en.wikipedia.org/wiki/Lagos. Of had iemand dit al opgemerkt?
Moet dat nou?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:58 schreef Legally_Brunette het volgende:
Maar een andere vraag: Waar is de hand gebleven??
Scherpquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:58 schreef Legally_Brunette het volgende:
[..]
Ja dat ik een keer gepost in deel 14:
[..]
Maar een andere vraag: Waar is de hand gebleven??
[afbeelding]
In Nederland is het uitzenden gestoptquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:31 schreef knuppelhout het volgende:
wie weet aan de hoeveelste aflevering we toe zijn in NL?
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:12 schreef Merkie het volgende:
Ik stel voor dat iedere persoon die nu nog over de hand begint gebanned wordt tot het einde van het seizoen.
Niet helemaal serieus natuurlijk, maar jullie snappen wel wat ik bedoel hoop ik.
Die gaat de zee in ja.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:39 schreef Boondock_Saint het volgende:
En hoe zit het met de kabel? Waar die het bos in gaat weten we nu wel, maar waar leidt ie naar toe de zee in?
spoiler:quote:Op zondag 8 januari 2006 16:39 schreef Boondock_Saint het volgende:
En hoe zit het met de kabel? Waar die het bos in gaat weten we nu wel, maar waar leidt ie naar toe de zee in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Volgens mij werden de lichamen van die Nigerianen bij de crash uit het vliegtuig geslingerd, ze hingen namelijk rond de crash-site in de bomen, gewapend en in een priesterkostuum. Ze hadden een bijbel bij zich, maar ik weet niet meer hoe ze achter hun nationaliteit kwamen, misschien had die bijbel er iets mee te maken maar dat weet ik niet meer zeker...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:55 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik ben het even vergeten, zaten er nou lijken in dat smokkel-vliegtuig of niet? En hoe weten we ook weer dat het nigerianen waren?
Je bevestigd je eerste vraag alquote:Op zondag 8 januari 2006 21:55 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik ben het even vergeten, zaten er nou lijken in dat smokkel-vliegtuig of niet? En hoe weten we ook weer dat het nigerianen waren?
Mazzelaar, jij hoeft maar een halve week te wachten terwijl al een maand wachten.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef melismay het volgende:
Ik heb vandaag de eerste negen van seizoen 2 gezien, kan echt niet wachten op de volgende aflevering
Dan hoop ik niet dat ze ook ooit het getal 108 gaan gebruiken op deze manier.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:58 schreef Symer het volgende:
42 dagen, om precies te zijn.
Meestal het weekend nadat hij is uitgekomen.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:47 schreef MAXTIJN het volgende:
Het wachten duurt inderdaad veel te lang.
in de tussentijd hebben we de dvd-serie 1 helemaal (alweer) gekeken en de eerste 9 van serie 2 ook nog, maar deze keer met ondertiteling, wat toch wel prettig is.
Wanneer zal de nieuwe ondertiteling beschikbaar zijn?
tofquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:57 schreef Frenkel het volgende:
Dit staat volgens mij ook op de Lost DVD , maar die heb ik (nog) niet..
Lost Bloopers..
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=13827
Hahaha..leuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:57 schreef Frenkel het volgende:
Dit staat volgens mij ook op de Lost DVD , maar die heb ik (nog) niet..
Lost Bloopers..
http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=13827
Yay, ik ben gister ontslagen uit m'n kliniek, en nu kan ik morgen weer opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:41 schreef Boondock_Saint het volgende:
Nog 1,5 dagje
We zijn erbijna. Ik wilde even zeggen dat ik trots ben op iedereen, omdat we er allemaal zonder kleerscheuren doorheen zijn gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |