Pizzaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:56 schreef anti-virus het volgende:
Wat zal ik gaan eten, Pizza Margaritha of Tosti's?
Ik vind hem wel leukquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:10 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb een nieuwe avatar. aangezien mijn oude kapoet was
hipquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:10 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb een nieuwe avatar. aangezien mijn oude kapoet was
Pizza is gooooood...quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:20 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Pizza is gooooood...
Écht met stip m'n favoriete etenVooral die lekkere grote van de pizzaboer
Als je het zonder iets erbij eet wel jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef spenky het volgende:
dat is echt serieus het ranzigste wat er is..
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:33 schreef B_BOY het volgende:
sorry trouwens dat ik niet geopend had maar ik drukte op f5-en en liep weg. toen ik t4rug kwam zag ik pas dat laatste post was. vandaar dus.
excuses hierbji..
Ja, ik vreet die dingen altijd maar snel opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:33 schreef spenky het volgende:
ik hou niet gegkookte worteltjes.. dat is zo ontiegelijk vies!!!! alleen als ik er aan denk gaak al over me nek...
ook lekkerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef B_BOY het volgende:
woirtels moet je rauw eten DUH!
bAH!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:36 schreef B_BOY het volgende:
woirtels moet je rauw eten DUH!
Truequote:
Aaaaw ({)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True
Ik vanavond slechte meiden film kijken..
LIEF HOORquote:
Kijk kwaliteitsfilm.quote:
Toevallig een film over 4 meiden op een vakantie en dan krijgen ze ruzie vanwege een spijkerbroek?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True
Ik vanavond slechte meiden film kijken..
Ja, fuck opquote:
jeeujj, voor de zoveelste keer op tvquote:
Laptop dr bij, en maar half kijken...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jeeujj, voor de zoveelste keer op tv
Oke dan mag het voor deze ene keer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, fuck op8.5 uur gewerkt vandaag, ik ben moe
![]()
Enigszins computerverslaafd?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laptop dr bij, en maar half kijken...
Ach, ben vanavond alleen met mijn moeder, dan is het wel gezelligdie heeft wel dezelfde humor enzo als mij (ik lijk qua karakter op dr
)
Daar let ik nooit op, ik maak zelf ook genoeg fouten altijdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Oke dan mag het voor deze ene keer.
Het valt me trouwens op dat nog niemand iets heeft gezegd over mijn spelling. Is iedereen er al aan gewend ofzo..
Gezelligquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:47 schreef the_legend_killer het volgende:
hey ik kom vandaag ook nog even langs
Ikke welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Oke dan mag het voor deze ene keer.
Het valt me trouwens op dat nog niemand iets heeft gezegd over mijn spelling. Is iedereen er al aan gewend ofzo..
hoiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:47 schreef the_legend_killer het volgende:
hey ik kom vandaag ook nog even langs
Hij denkt dat jij de krantenjongen bentquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Kwam er net zo'n man naar mij toe buiten...
Het is toch vrijdag he ?
Ik zo: Ja
Ow want het zondag nieuws licht al in de bus....![]()
Wat heb ik daarmee te maken
Dat dacht ik toch nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij denkt dat jij de krantenjongen bent
Dan loopt het topic wat sneller volquote:
as je nou had gezegd ja tis al zondag was die man zo weg geweest en had hij jou niet meer lastig gevallen. alleen mensen in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Kwam er net zo'n man naar mij toe buiten...
Het is toch vrijdag he ?
Ik zo: Ja
Ow want het zondag nieuws licht al in de bus....![]()
Wat heb ik daarmee te maken
jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
-heel veel meter
wat een kutpost is dit
jaja spammertquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan loopt het topic wat sneller vol![]()
kom naar de meet.... je bent de 134e in de rij, om haar heiligdom binnen te treden.quote:
Neequote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
!
Alleen omdat die voor PSV is is die leuk he.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:56 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kom naar de meet.... je bent de 134e in de rij, om haar heiligdom binnen te treden.
nu gauw afhaken he:pquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:56 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]ik ben een onschuldig schaapje en btw ik kom niet naar die meet
Ik sta toch mooi vooraanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:56 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kom naar de meet.... je bent de 134e in de rij, om haar heiligdom binnen te treden.
Het is ook mooiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:56 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Neehij kan tenminste ook body art als piercings en tatoeages waarderen
![]()
Je hebt wel 2 pluspunten op de anderen voor jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik sta toch mooi vooraan
En dan mag de rest wegwezen
en wat zijn die twee punten dan wel?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:01 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Je hebt wel 2 pluspunten op de anderen voor ja
Ik ga morgen maybe mn tragus laten zettenquote:
ow sow. dan benk blij dat ik geen 2 punten voor heb :pquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:03 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Je let niet echt op hemessengas bericht en dan mijn reactie erop
derde pluspunt hij is ouder dan dat ik benquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:03 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ow sow. dan benk blij dat ik geen 2 punten voor heb :p
coolquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ga morgen maybe mn tragus laten zettenwilde vandaag al maar had niks gegeten en t was al 3 uur s middags en ik was niet echt lekker al dus was bang dat dat prikje me net even teveel zou zijn op dat moment
hoezo niet? te duur?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
cool
Ik wil nieuwe tattoo kan alleen geen goede zaak vinden
En we gingen in/bij Eindhoven wonen he.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:04 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
derde pluspunt hij is ouder dan dat ik ben
Uiteraardquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En we gingen in/bij Eindhoven wonen he.
C. is een schat. En haar uiterlijk heeft ze ook wel mee jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef B_BOY het volgende:
as jullie dan es beginnen met te meeten in eindhoven :p das al iets.
@ casparovvv wies die C? is da een lekker wijf? zoja... PICS.
Oppassen bij kinderen .. dat klinkt niet goed.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef Casparovvv het volgende:
ik moet vanavond oppassen op lieve kindjes
En C. komt ook
je maakt me nu zeer benieuwd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:11 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
C. is een schat. En haar uiterlijk heeft ze ook wel mee jaMaar zoals ik al eerder heb gezegd ga ik niet zomaar pics op het internet zetten omdat er kennissen meelezen, en ik mail ze ook niet
Maar ik heb gizmore beloofd dat jullie binnenkort wel wat mogen zien, nu nog niet
kinderen te bed schoppen en dan C. neucken op de bank daar....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oppassen bij kinderen .. dat klinkt niet goed.
Sorry ik neuck niet met jongens.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kinderen te bed schoppen en dan C. neucken op de bank daar....
en daar nog geld voor krijgen ook. wat wil je nog meer?
ik bedoel casparovv neemt c daar op de bank.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sorry ik neuck niet met jongens.
Ja een jongetje en die gaan we vanaf dag 1 leren voetballen en dan kan ie later bij psv spelenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
3 zelf als er een baby bij komt
Nuecken is lekker hoor:P ook op de bank:p maar je doet het nog rustig aan dus...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:16 schreef Casparovvv het volgende:
Ik heb principesik neuck niks niet op de bank. En C. sowieso niet. Dat jullie meteen over moeten gaan op lichamelijk contact, omdat er wat schort aan jullie intellectuele vaardigheden.
Dan wint PSV met hem de CLquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:16 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja een jongetje en die gaan we vanaf dag 1 leren voetballen en dan kan ie later bij psv spelen![]()
Ik zie C. als een parel, iets waardevolsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Nuecken is lekker hoor:P ook op de bank:p maar je doet het nog rustig aan dus...
ook goed hoor dat nuecken komt nog wel dan![]()
En verdient ie bakken met geld en hoeven mama en papa niet meer te werkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan wint PSV met hem de CLen maakt hij Nederland werledkampioen
![]()
aha ut word egt wat.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:20 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik zie C. als een parel, iets waardevolsWe bouwen rustig wat op, ze is niet de zoveelste meid. Ken d'r al 8 jaar ofzo. Mijn principes sluiten niet aan bij jouw levensstandaard.
Dat had ik ook in gedachtenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
En verdient ie bakken met geld en hoeven mama en papa niet meer te werkenen gratis seizoenskaarten enzo
quote:
Checkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat had ik ook in gedachten
Nog meer goed nieuws.. Ik ben gekapt met roken
geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Maar misschien officieel pas wat over een jaar hoor![]()
Wat moet je ideale partner nog meer hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:24 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Checkje komt dicht in de buurt van de ideale partner
een grote l..l.. lampquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat moet je ideale partner nog meer hebben?
En geen vrouw in de buurt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben ik me toch een partij CHEIL zeg
ben ik ff blij dat je niet langs me zit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben ik me toch een partij CHEIL zeg
quote:
succes enne doe rustig aan he..quote:
Ik heb Jil Sander Sport en Hugo Boss, ook primaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef B_BOY het volgende:
[..]
succes enne doe rustig aan he..
koop trouwens armani code daar geilen alle vrouwen op.
Moet je er schuldig schaapje van makenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:26 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
een grote l..l.. lamp![]()
Kut kut onschuldig schaapje zijn
Brabanderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat je niet langs me zit.
M'n opblaasschaap is een uitkomst :")quote:
Gaat me nét wat te lang durenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:30 schreef Renesite het volgende:
* Renesite is ff een euh, 1000 nummers aan het conveteren![]()
Ofwel 6 gig
Pastte nét niet op 1 data dvdtje![]()
Hmm, op een comp draaien en andere gewoon fokken?quote:
ook naast dan:Pquote:
Ja edit enzo want ik was alweer te laatquote:
Ja, dit werkt echt bagger zo...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, op een comp draaien en andere gewoon fokken?
COMPUTER ADDICTED (ik doe het zelf trouwens ook altijd zo:')quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, op een comp draaien en andere gewoon fokken?
Daar gaat weer een euroquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dit werkt echt bagger zo...
2 dvdtjes maar aan spenderen dan![]()
Muziek in Dvdspeler welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:35 schreef Renesite het volgende:
Weet iemand trouwens of je met een dvdtje ook gewoon muziek kan afspelen in je cdspeler?
DVDrom enzo![]()
Addict? Nee gewoon handig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:33 schreef B_BOY het volgende:
[..]
COMPUTER ADDICTED (ik doe het zelf trouwens ook altijd zo:')
gevlucht i think. wrom kom je niet naar de meet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:40 schreef OoAstridoO het volgende:
waar is mn aanstaande echtgenoot nou
Hmmm...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Muziek in Dvdspeler welop een deeveedee gebrand uiteraard
Plus minnusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik reken tog maar 48 cent per dvd inclusief hoesje af![]()
Is te duurquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gevlucht i think. wrom kom je niet naar de meet?
Of gewoon je dvd speler aansluiten op je versterkerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm...
Die tering cdtjes zijn foeking 700mb maar! Dan moet ik dr 10 van branden![]()
Dan maar een top 500![]()
Ow daar zijte gijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Messenga
"Mooie muziek voor onderweg naar Frankrijk René!"quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Of gewoon je dvd speler aansluiten op je versterker![]()
Leukquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij niet naar de meet
Dan brengen we de meet naar jou !
ik kan dat weekend niet...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:43 schreef B_BOY het volgende:
ik ben benieuwd wie er uiteindelijk naar de meet komt. ik ben bang dat het een mini-meet word.
het was vorige week anders heel gezellig hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:43 schreef B_BOY het volgende:
ik ben benieuwd wie er uiteindelijk naar de meet komt. ik ben bang dat het een mini-meet word.
met hoeveel waren jullie toen? waren er nog spannende dingen gebeurt? zatte mensen? gezoend door mensen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
het was vorige week anders heel gezellig hoor![]()
Mwah ikga is een oplossing bedenkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Mooie muziek voor onderweg naar Frankrijk René!"
(top 1000)
Uhuh... maar kunnen we ook dvdtjes afspelen in de auto![]()
![]()
aha jammer bij mij is de toetsweek dan net afgelopen..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik kan dat weekend niet...
verjaardag toetsweek werk week
Ja, die 10 cdtjes zijn géén oplossing...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah ikga is een oplossing bedenken
hmmquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
aha jammer bij mij is de toetsweek dan net afgelopen..
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah ikga is een oplossing bedenken
we waren met zijn 5en, zie oude meet topic voor foto'squote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
met hoeveel waren jullie toen? waren er nog spannende dingen gebeurt? zatte mensen? gezoend door mensen?
BGaylord wilt met jou zoenenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
we waren met zijn 5en, zie oude meet topic voor foto's![]()
Geen zatte mensen en niet gezoend. Is dat dan nodig om een meet leuk te maken?![]()
neej maar wel leuker. vooral om naderhand nog over te hebben :pquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
we waren met zijn 5en, zie oude meet topic voor foto's![]()
Geen zatte mensen en niet gezoend. Is dat dan nodig om een meet leuk te maken?![]()
Matig zegquote:* Dinsdag 10 januari afwezig:
Mv. van Gent
* Dhr. van de Plas vanaf 13.10 uur
We hebben zo'n keidure radio enzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eigenschappen
# Multi-Colour display met rode bedieningstoetsen
# Super grote Mult-Functionele draairegelaar
# Geschikt voor DVD-R/RW/VCD
# GIGA-MP3 (MP3 weergave vanaf DVD) en WMA
# Kantelfront
# 24-bits resolutie (1-bits DAC)
# 54MHz/10-bits Video DAC
# Geschikt voor stuur-afstandsbediening
# Afneembaar frontje met opbergdoosje
# Muziekvermogen: max. 4 x 50 Watt
# Telefoonmute
# Draadloze afstandsbediening met meerdere functies
# Videosysteem: PAL (B, G)
# Video uitgangen
# Lijningang
De oplossing![]()
![]()
En we gingen ook maar tot 22 uur door ofzo, ik was om 21:15 al weg, dat was mijn laatste treinquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej maar wel leuker. vooral om naderhand nog over te hebben :p
als brechtje nou eens komt. als ik hoor hoe de meets volgens yvonne moeten. dan moet brechtje ook weten hoe het moet.
op de site van mij school staan nog geen uitgevallen lessen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Matig zeg(van der plas) heb als enige van 'm les die dag, en moeten 10 voor 1 beginnen
![]()
Nietsquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
aha jammer bij mij is de toetsweek dan net afgelopen..
Jammerquote:Week______________Activiteit
5 _______TOETSWEEK BOL BBL DEELTIJD VERSNELD
\Nee op het bericht dat jij zei: hey messengaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow omdat je op het bericht van Messenga reageerde
Boeiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nieuwe autoradio die er toch niet gaat komen.
We gaan gewoon de hele nacht door en nemen de eerste trein naar huisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:52 schreef B_BOY het volgende:
00.00 gaat laatste trein trug naar tilburg vanuit eindhoven dus tot zolaat kan ik blijven op meet..
Voor jou is het zo gepieptquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
das liefreis je t heule land voor mij door
Naar hAUS? Ben je gek?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We gaan gewoon de hele nacht door en nemen de eerste trein naar huis![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voor jou is het zo gepiept
Welke stad was het nu alweer in Friesland?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voor jou is het zo gepiept
Welke stad was het nu alweer in Friesland?
Heb al weggeëditquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:53 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]dat ga ik niet zeggen op heel fok
je wilt de volgende dag ook nog doorgaan?quote:
owzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
\Nee op het bericht dat jij zei: hey messenga
okquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:53 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]dat ga ik niet zeggen op heel fok
Nee in een huwelijk ben ik monogaamquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:57 schreef Messenga het volgende:
Ik houd ook wel van piercings enzo hoor Astrid![]()
Wil je nu ook met mij trouwen ?
Njah, dan zorg ik er wel voor dat je vreemdgaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nee in een huwelijk ben ik monogaam
Minpunt 1: Ajacied., 2: jonger dan ik : piercings pukkels noemen dusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Njah, dan zorg ik er wel voor dat je vreemdgaat.
Wist ik veel dat dat piercings warenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:01 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Minpunt 1: Ajacied., 2: jonger dan ik : piercings pukkels noemen dus
Daarom is met mij getrouwd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nee in een huwelijk ben ik monogaamennuh jij noemde het pukkels
![]()
Dat wist ik a;lquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
En Astrid mijn echte naam is Kevin
donequote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:19 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
je mag me wel toevoegen op msn het is daar saai
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:19 schreef the_legend_killer het volgende:
whehe
je humor is helemaal oke
Subtielquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:28 schreef the_legend_killer het volgende:
niet te snel dingen bij iets denken
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:30 schreef the_legend_killer het volgende:
René die viespeuk.
mátig!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:34 schreef freiss het volgende:
[..]
Zeker ook altijd op je nieuwe collega![]()
Jij hebt niet gesollicidingestquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:41 schreef the_legend_killer het volgende:
TLK !
Sollicitatiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:43 schreef Gabry het volgende:
Ik zou eigenlijk ook wel een goede mod zijn![]()
Ik heb geprobeert mezelf te ontplooien in real life..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Gabry wrom ben jij niet meer zo vaak hier
Idd hij had zijn naam in het CHinees ofzo moeten nemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:44 schreef OoAstridoO het volgende:
Mn broer heeft een tatoeagealleen een lelijke
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb geprobeert mezelf te ontplooien in real life..![]()
Niet gelukt.. Jammerrrr
Real life en fok gaan ook samen hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb geprobeert mezelf te ontplooien in real life..![]()
Niet gelukt.. Jammerrrr
vroeg ik mij afquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:39 schreef Renesite het volgende:
Hoezo?
Of doe dan een teken dat voor Karma staatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd hij had zijn naam in het CHinees ofzo moeten nemen.
Ik ben de enige jongen in mn klas..quote:
Matig hoor...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:51 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ben de enige jongen in mn klas..
En die meisjes zijn echt zoooo dom![]()
Ze snappen geen enkele scherpe opmerking![]()
Dus praat ik maar met ze mee over de meest duffe onderwerpen die ze leuk vinden
"Hahaha zei je vriendje echt sjaak tegen je?"![]()
![]()
![]()
ja dat is ook beterquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Of doe dan een teken dat voor Karma staat
Jewel,quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:51 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
![]()
Note the "quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jewel,
Als je het echt wil weten mail ik het je wel enzoMaar het is in feite niets om je druk over te maken
![]()
Volgens mij noemde ie iets anders sjaakquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:51 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
cool
Ik ben er ook weerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben er weer
Zo'n beetje alles, uhm van begin jaren 60 tot eind jaren 90 kan ik de meeste muziek wel waarderenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:23 schreef Messenga het volgende:
Waar houd je van ?
Ah oke, Madonnaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:25 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles, uhm van begin jaren 60 tot eind jaren 90 kan ik de meeste muziek wel waarderen
van teghenwoordig of toen ?quote:En de laatste tijd wat meer techno, trance en dance muziek![]()
Madonnaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ah oke, Madonna
[..]
van teghenwoordig of toen ?
Ik ga het eens kopenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:29 schreef Messenga het volgende:
Ah, dan moet je Deep Dish - Dreams eens via internet kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |