ow sow. dan benk blij dat ik geen 2 punten voor heb :pquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:03 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Je let niet echt op hemessengas bericht en dan mijn reactie erop
derde pluspunt hij is ouder dan dat ik benquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:03 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ow sow. dan benk blij dat ik geen 2 punten voor heb :p
coolquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ga morgen maybe mn tragus laten zettenwilde vandaag al maar had niks gegeten en t was al 3 uur s middags en ik was niet echt lekker al dus was bang dat dat prikje me net even teveel zou zijn op dat moment
hoezo niet? te duur?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
cool
Ik wil nieuwe tattoo kan alleen geen goede zaak vinden
En we gingen in/bij Eindhoven wonen he.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:04 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
derde pluspunt hij is ouder dan dat ik ben
Uiteraardquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En we gingen in/bij Eindhoven wonen he.
C. is een schat. En haar uiterlijk heeft ze ook wel mee jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef B_BOY het volgende:
as jullie dan es beginnen met te meeten in eindhoven :p das al iets.
@ casparovvv wies die C? is da een lekker wijf? zoja... PICS.
Oppassen bij kinderen .. dat klinkt niet goed.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef Casparovvv het volgende:
ik moet vanavond oppassen op lieve kindjes
En C. komt ook
je maakt me nu zeer benieuwd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:11 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
C. is een schat. En haar uiterlijk heeft ze ook wel mee jaMaar zoals ik al eerder heb gezegd ga ik niet zomaar pics op het internet zetten omdat er kennissen meelezen, en ik mail ze ook niet
Maar ik heb gizmore beloofd dat jullie binnenkort wel wat mogen zien, nu nog niet
kinderen te bed schoppen en dan C. neucken op de bank daar....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oppassen bij kinderen .. dat klinkt niet goed.
Sorry ik neuck niet met jongens.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kinderen te bed schoppen en dan C. neucken op de bank daar....
en daar nog geld voor krijgen ook. wat wil je nog meer?
ik bedoel casparovv neemt c daar op de bank.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sorry ik neuck niet met jongens.
Ja een jongetje en die gaan we vanaf dag 1 leren voetballen en dan kan ie later bij psv spelenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
3 zelf als er een baby bij komt
Nuecken is lekker hoor:P ook op de bank:p maar je doet het nog rustig aan dus...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:16 schreef Casparovvv het volgende:
Ik heb principesik neuck niks niet op de bank. En C. sowieso niet. Dat jullie meteen over moeten gaan op lichamelijk contact, omdat er wat schort aan jullie intellectuele vaardigheden.
Dan wint PSV met hem de CLquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:16 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja een jongetje en die gaan we vanaf dag 1 leren voetballen en dan kan ie later bij psv spelen![]()
Ik zie C. als een parel, iets waardevolsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Nuecken is lekker hoor:P ook op de bank:p maar je doet het nog rustig aan dus...
ook goed hoor dat nuecken komt nog wel dan![]()
En verdient ie bakken met geld en hoeven mama en papa niet meer te werkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan wint PSV met hem de CLen maakt hij Nederland werledkampioen
![]()
aha ut word egt wat.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:20 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik zie C. als een parel, iets waardevolsWe bouwen rustig wat op, ze is niet de zoveelste meid. Ken d'r al 8 jaar ofzo. Mijn principes sluiten niet aan bij jouw levensstandaard.
Dat had ik ook in gedachtenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
En verdient ie bakken met geld en hoeven mama en papa niet meer te werkenen gratis seizoenskaarten enzo
quote:
Checkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat had ik ook in gedachten
Nog meer goed nieuws.. Ik ben gekapt met roken
geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Maar misschien officieel pas wat over een jaar hoor![]()
Wat moet je ideale partner nog meer hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:24 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Checkje komt dicht in de buurt van de ideale partner
een grote l..l.. lampquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat moet je ideale partner nog meer hebben?
En geen vrouw in de buurt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben ik me toch een partij CHEIL zeg
ben ik ff blij dat je niet langs me zit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben ik me toch een partij CHEIL zeg
quote:
succes enne doe rustig aan he..quote:
Ik heb Jil Sander Sport en Hugo Boss, ook primaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef B_BOY het volgende:
[..]
succes enne doe rustig aan he..
koop trouwens armani code daar geilen alle vrouwen op.
Moet je er schuldig schaapje van makenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:26 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
een grote l..l.. lamp![]()
Kut kut onschuldig schaapje zijn
Brabanderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat je niet langs me zit.
M'n opblaasschaap is een uitkomst :")quote:
Gaat me nét wat te lang durenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:30 schreef Renesite het volgende:
* Renesite is ff een euh, 1000 nummers aan het conveteren![]()
Ofwel 6 gig
Pastte nét niet op 1 data dvdtje![]()
Hmm, op een comp draaien en andere gewoon fokken?quote:
ook naast dan:Pquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |