Aaaaw ({)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True
Ik vanavond slechte meiden film kijken..
LIEF HOORquote:
Kijk kwaliteitsfilm.quote:
Toevallig een film over 4 meiden op een vakantie en dan krijgen ze ruzie vanwege een spijkerbroek?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True
Ik vanavond slechte meiden film kijken..
Ja, fuck opquote:
jeeujj, voor de zoveelste keer op tvquote:
Laptop dr bij, en maar half kijken...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jeeujj, voor de zoveelste keer op tv
Oke dan mag het voor deze ene keer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, fuck op8.5 uur gewerkt vandaag, ik ben moe
![]()
Enigszins computerverslaafd?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laptop dr bij, en maar half kijken...
Ach, ben vanavond alleen met mijn moeder, dan is het wel gezelligdie heeft wel dezelfde humor enzo als mij (ik lijk qua karakter op dr
)
Daar let ik nooit op, ik maak zelf ook genoeg fouten altijdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Oke dan mag het voor deze ene keer.
Het valt me trouwens op dat nog niemand iets heeft gezegd over mijn spelling. Is iedereen er al aan gewend ofzo..
Gezelligquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:47 schreef the_legend_killer het volgende:
hey ik kom vandaag ook nog even langs
Ikke welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Oke dan mag het voor deze ene keer.
Het valt me trouwens op dat nog niemand iets heeft gezegd over mijn spelling. Is iedereen er al aan gewend ofzo..
hoiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:47 schreef the_legend_killer het volgende:
hey ik kom vandaag ook nog even langs
Hij denkt dat jij de krantenjongen bentquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Kwam er net zo'n man naar mij toe buiten...
Het is toch vrijdag he ?
Ik zo: Ja
Ow want het zondag nieuws licht al in de bus....![]()
Wat heb ik daarmee te maken
Dat dacht ik toch nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij denkt dat jij de krantenjongen bent
Dan loopt het topic wat sneller volquote:
as je nou had gezegd ja tis al zondag was die man zo weg geweest en had hij jou niet meer lastig gevallen. alleen mensen in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Kwam er net zo'n man naar mij toe buiten...
Het is toch vrijdag he ?
Ik zo: Ja
Ow want het zondag nieuws licht al in de bus....![]()
Wat heb ik daarmee te maken
jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
-heel veel meter
wat een kutpost is dit
jaja spammertquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan loopt het topic wat sneller vol![]()
kom naar de meet.... je bent de 134e in de rij, om haar heiligdom binnen te treden.quote:
Neequote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
!
Alleen omdat die voor PSV is is die leuk he.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:56 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kom naar de meet.... je bent de 134e in de rij, om haar heiligdom binnen te treden.
nu gauw afhaken he:pquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:56 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]ik ben een onschuldig schaapje en btw ik kom niet naar die meet
Ik sta toch mooi vooraanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:56 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kom naar de meet.... je bent de 134e in de rij, om haar heiligdom binnen te treden.
Het is ook mooiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:56 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Neehij kan tenminste ook body art als piercings en tatoeages waarderen
![]()
Je hebt wel 2 pluspunten op de anderen voor jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik sta toch mooi vooraan
En dan mag de rest wegwezen
en wat zijn die twee punten dan wel?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:01 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Je hebt wel 2 pluspunten op de anderen voor ja
Ik ga morgen maybe mn tragus laten zettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |