Ja, dit werkt echt bagger zo...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, op een comp draaien en andere gewoon fokken?
COMPUTER ADDICTED (ik doe het zelf trouwens ook altijd zo:')quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, op een comp draaien en andere gewoon fokken?
Daar gaat weer een euroquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dit werkt echt bagger zo...
2 dvdtjes maar aan spenderen dan![]()
Muziek in Dvdspeler welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:35 schreef Renesite het volgende:
Weet iemand trouwens of je met een dvdtje ook gewoon muziek kan afspelen in je cdspeler?
DVDrom enzo![]()
Addict? Nee gewoon handig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:33 schreef B_BOY het volgende:
[..]
COMPUTER ADDICTED (ik doe het zelf trouwens ook altijd zo:')
gevlucht i think. wrom kom je niet naar de meet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:40 schreef OoAstridoO het volgende:
waar is mn aanstaande echtgenoot nou
Hmmm...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Muziek in Dvdspeler welop een deeveedee gebrand uiteraard
Plus minnusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik reken tog maar 48 cent per dvd inclusief hoesje af![]()
Is te duurquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gevlucht i think. wrom kom je niet naar de meet?
Of gewoon je dvd speler aansluiten op je versterkerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm...
Die tering cdtjes zijn foeking 700mb maar! Dan moet ik dr 10 van branden![]()
Dan maar een top 500![]()
Ow daar zijte gijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Messenga
"Mooie muziek voor onderweg naar Frankrijk René!"quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Of gewoon je dvd speler aansluiten op je versterker![]()
Leukquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij niet naar de meet
Dan brengen we de meet naar jou !
ik kan dat weekend niet...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:43 schreef B_BOY het volgende:
ik ben benieuwd wie er uiteindelijk naar de meet komt. ik ben bang dat het een mini-meet word.
het was vorige week anders heel gezellig hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:43 schreef B_BOY het volgende:
ik ben benieuwd wie er uiteindelijk naar de meet komt. ik ben bang dat het een mini-meet word.
met hoeveel waren jullie toen? waren er nog spannende dingen gebeurt? zatte mensen? gezoend door mensen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
het was vorige week anders heel gezellig hoor![]()
Mwah ikga is een oplossing bedenkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Mooie muziek voor onderweg naar Frankrijk René!"
(top 1000)
Uhuh... maar kunnen we ook dvdtjes afspelen in de auto![]()
![]()
aha jammer bij mij is de toetsweek dan net afgelopen..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik kan dat weekend niet...
verjaardag toetsweek werk week
Ja, die 10 cdtjes zijn géén oplossing...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah ikga is een oplossing bedenken
hmmquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
aha jammer bij mij is de toetsweek dan net afgelopen..
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah ikga is een oplossing bedenken
we waren met zijn 5en, zie oude meet topic voor foto'squote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
met hoeveel waren jullie toen? waren er nog spannende dingen gebeurt? zatte mensen? gezoend door mensen?
BGaylord wilt met jou zoenenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
we waren met zijn 5en, zie oude meet topic voor foto's![]()
Geen zatte mensen en niet gezoend. Is dat dan nodig om een meet leuk te maken?![]()
neej maar wel leuker. vooral om naderhand nog over te hebben :pquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
we waren met zijn 5en, zie oude meet topic voor foto's![]()
Geen zatte mensen en niet gezoend. Is dat dan nodig om een meet leuk te maken?![]()
Matig zegquote:* Dinsdag 10 januari afwezig:
Mv. van Gent
* Dhr. van de Plas vanaf 13.10 uur
We hebben zo'n keidure radio enzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eigenschappen
# Multi-Colour display met rode bedieningstoetsen
# Super grote Mult-Functionele draairegelaar
# Geschikt voor DVD-R/RW/VCD
# GIGA-MP3 (MP3 weergave vanaf DVD) en WMA
# Kantelfront
# 24-bits resolutie (1-bits DAC)
# 54MHz/10-bits Video DAC
# Geschikt voor stuur-afstandsbediening
# Afneembaar frontje met opbergdoosje
# Muziekvermogen: max. 4 x 50 Watt
# Telefoonmute
# Draadloze afstandsbediening met meerdere functies
# Videosysteem: PAL (B, G)
# Video uitgangen
# Lijningang
De oplossing![]()
![]()
En we gingen ook maar tot 22 uur door ofzo, ik was om 21:15 al weg, dat was mijn laatste treinquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej maar wel leuker. vooral om naderhand nog over te hebben :p
als brechtje nou eens komt. als ik hoor hoe de meets volgens yvonne moeten. dan moet brechtje ook weten hoe het moet.
op de site van mij school staan nog geen uitgevallen lessen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Matig zeg(van der plas) heb als enige van 'm les die dag, en moeten 10 voor 1 beginnen
![]()
Nietsquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
aha jammer bij mij is de toetsweek dan net afgelopen..
Jammerquote:Week______________Activiteit
5 _______TOETSWEEK BOL BBL DEELTIJD VERSNELD
\Nee op het bericht dat jij zei: hey messengaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow omdat je op het bericht van Messenga reageerde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |