We kunnen wel pr0n plaatjes posten als het echt moetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:15 schreef sigme het volgende:![]()
Ik ga maar eens even een hapje eten. Dus kruip ik zo achter de laptop; laptoppen, bier drinken & pr0n surfen doe ik namelijk allemaal toch maar niet op het werk. Het spijt me jullie teleur te stellen...
Wie is jullie?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:15 schreef sigme het volgende:![]()
Ik ga maar eens even een hapje eten. Dus kruip ik zo achter de laptop; laptoppen, bier drinken & pr0n surfen doe ik namelijk allemaal toch maar niet op het werk. Het spijt me jullie teleur te stellen...
Is een van die chirugen toevallig een pallestijn ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Sharon heeft weer een bloeding gehad, das dan wel afgelopen
He is a goner.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Sharon heeft weer een bloeding gehad, das dan wel afgelopen
Hihi, spionnetjes hebben ze al zatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:32 schreef Drugshond het volgende:
Die kan beter aandelen geraniums gaan kopen, want daar gaat hij de rest van zijn leven (if any) voor zitten.
quote:Deens prinsje krijgt tram cadeau
SYDNEY Het is de droom van elke kleine jongen: je eigen tram besturen. Voor de baby van de Deense kroonprins Frederik en prinses Mary komt die droom uit: de Australische deelstaat Victoria geeft hem een tram cadeau. Prinses Mary komt oorspronkelijk uit Australië.
Het lijkt wel of de Australische staten een wedstrijd doen wie het leukste cadeau geeft. De geboortestaat van Mary, Tasmanië, geeft twee Tasmaanse duivels aan de dierentuin van Kopenhagen. De staat New South Wales volstond met het sturen van de hartelijke felicitaties.
Het Deense prinsje werd geboren op 15 oktober, maar zijn naam is nog onbekend.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:43 schreef RichardQuest het volgende:
't Heeft me een FP-ban opgeleverd.
Nou weet ik niet wat je bedoelt met de vrouwelijke variant, maar laten we elkaar niet misverstaan: mannen zijn goed voor vanalles en nog wat, maar niet om erotisch op een foto gezet te worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We kunnen wel pr0n plaatjes posten als het echt moetVrees wel dat het alleen de vrouwelijke variant wordt.
Ik heb een levendige fantasie, dus ik ben blijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou weet ik niet wat je bedoelt met de vrouwelijke variant, maar laten we elkaar niet misverstaan: mannen zijn goed voor vanalles en nog wat, maar niet om erotisch op een foto gezet te worden.
Ik ben thuis inmiddels; ik heb natuurlijk geen foto van mijn kledij van de dag, voldoet dit?
[afbeelding]
Denk de panty er zelf maar bij.
Feli, je bent nu een echte man.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:43 schreef RichardQuest het volgende:
't Heeft me een FP-ban opgeleverd.
Ja, die tekst is volledig overbodigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Die bagger in de OP mag ook eigenlijk wel weg.
Ja hoor... perfect. (Zwart op de dag dat Sharon komt te overlijden)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:53 schreef sigme het volgende:
Nou weet ik niet wat je bedoelt met de vrouwelijke variant, maar laten we elkaar niet misverstaan: mannen zijn goed voor vanalles en nog wat, maar niet om erotisch op een foto gezet te worden.
Ik ben thuis inmiddels; ik heb natuurlijk geen foto van mijn kledij van de dag, voldoet dit?
[afbeelding]
Denk de panty er zelf maar bij.
OMFG, maak me gekquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja hoor... perfect. (Zwart op de dag dat Sharon komt te overlijden)
Waarom geen schots (rood) rokje en witte panties , en wat vlechtjes in je haar.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ja, die tekst is volledig overbodig![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, die tekst is volledig overbodig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |