Vervolgens heeft Lolboy teruggemaild met het verzoek een recentere foto op te sturen naar hem. Onze grote held Joe Berry heeft toegezegd deze te sturen. We moeten nog even wachten erop.quote:In reply to your message of Monday, January 02, 2006:
Suddenly everyone is interested in that picture!! The picture was probably taken 7-9 years ago based on the glasses I was wearing then and the fact that all my hair was not yet grey. I didn't realize I was so popular. Maybe that's why everyone stares at me when I walk down the street [ :-) ].
Enjoy the picture.
Regards,
Joe Berry
--
jberry@topshot.com
Baltimore, MD
USA
de beste op van 2006quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:09 schreef Falco het volgende:
Het vervolg!
die kan niet mooierquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:10 schreef Falco het volgende:
Mag er een modje hier deel 2 bij zetten. Ben ik zomaar vergeten. Dan maak ik nu nog een mooie OP
Ik heb er toch wat beters van gemaaktquote:
quote:
Niet serieus genomenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ga in PUB TT's wijzigen!
Ik word gewoon overruled door Brechtje! [afbeelding]
ik blijf erbij dat Joe Berry uit Baltimore niet in Chicago woontquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:09 schreef Falco het volgende:
Verder zijn er meerdere Joe Berry's in de Verenigde Staten en is het nog niet duidelijk welke dingen wel en niet aan de BrauN-Joe Berry toegeschreven kunnen worden. Maar hoogstwaarschijnlijk woont hij in Baltimore, heeft hij misschien een boek geschreven (Reclaiming the ivory tower), weet ie veel af van computers en doceert aan de universiteit ofzo.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tering, vuig persoon dat 'ie is.
Zekersquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pwnd by a Teenage Dirtbagquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ga in PUB TT's wijzigen!
Helaas, Slimquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:19 schreef SlimShady het volgende:
Is de pic al binnen, LOLBOY?
Wie is Brechtje?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga in PUB TT's wijzigen!
Dat is een Yvonne door erfrechtquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:44 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat is een Yvonne door erfrecht
ja, gelukkig zijn we niet in antwerpen zeg. pff! moet je voorstellen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:55 schreef LOLBOY het volgende:
Of zoals ze in Antwerpen zouden zeggen: "Hoe ies da na toch meugelik ?!"![]()
Als ik die vent was had ik echt zoiets van yeah right, enkeltje prullenbakquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:30 schreef LOLBOY het volgende:
Mail gehad!
Hello,
I have been very busy meanwhile. I hope to send a new picture this weekend!
Regards,
Joe
Nu even naar kapper maar er is dus hoop !
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:30 schreef LOLBOY het volgende:
Mail gehad!
Hello,
Regards,
Joe
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:30 schreef LOLBOY het volgende:
Mail gehad!
Hello,
Regards,
Joe
hoezo datquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:30 schreef mixed-up het volgende:
ik dacht altijd dat braun uit duitsland kwam
dat heb je toch altijd alquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:30 schreef kaspermols282 het volgende:
ik heb ineens zin in weekend :p
das waarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:55 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
[..]
dat heb je toch altijd al![]()
OT: Heel benieuwd naar die foto
Heb je dat helemaal zelf uitgezocht? Respect voor deze user!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:47 schreef DeStedebouwer het volgende:
Dat "Moeder, ik lust een frikadel" zinnetje van 'm is in ieder geval van Sjef Hoelenpapers. Ook zo'n figuur. http://www.sjefhoelenpapers.com/
Zal het vragen in de bedankmail na z'n fotoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:37 schreef Hugo- het volgende:
Als hij die foto heeft gemaild, kan je hem dan nog terugmailen met de vraag of hij nou dat boek heeft geschreven of niet, ik ben nou toch wel benieuwd wie hij echt is. Echt hulde dat je hem hebt opgespoord lolboy.
Was al bekendquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:47 schreef DeStedebouwer het volgende:
Dat "Moeder, ik lust een frikadel" zinnetje van 'm is in ieder geval van Sjef Hoelenpapers. Ook zo'n figuur. http://www.sjefhoelenpapers.com/
In een mailtje daarna moet je hem toch eens die fotosoeptopics aan hem laten zienquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:39 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Zal het vragen in de bedankmail na z'n foto![]()
Haha, misschien kan je ook iets beter uitleggen waarom er zoveel commotie om die foto is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:39 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Zal het vragen in de bedankmail na z'n foto![]()
en er dan topics over vollullen in een taal die je niet begrijptquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:51 schreef Beach het volgende:
Wat zou jij denken als mensen aan de andere kant van de wereld gestuit zijn op een oude foto van je en opeens een nieuwe willen zien![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
en door het licht waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:28 schreef Hugo- het volgende:
[afbeelding]
Als dat hem is lijkt het wel alsof zijn schedel puntiger is geworden vind ik. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat dat zo lijkt omdat hij kaler is geworden.
Hmm ja, inderdaad. Verder is hij daar ook wat bleker, dus zal het wel winter zijn. En hij is ook duidelijk afgevallen. Zijn neus lijkt er wel heel erg op vind ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:31 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
en door het licht waarschijnlijk
Gaaf! Het moet hem dus echt zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:54 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb in photoshop die 2 plaatjes over elkaar heen gezet en de positie van de ogen en mond en lengte van de neus gemarkeerd, en das bijna 100% identiek..:p
Topics gelezen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:00 schreef no1uknow het volgende:
Hoe ben je er nou achter gekomen, lolboy?
In het vorige topic heeft hij gereageerd hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:59 schreef OFfSprngr het volgende:
En BrauN heeft hier zelf niet eens gereageerd, maar wat überbriljant dat jullie 'm gevonden hebben.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:43 schreef imported_sphinx het volgende:
waar hij woont was het toch 6 uur vroeger he?.. als hij dan die foto stuurt als het daar 's avonds is, betekent dat dat je nog heel lang moet wachten![]()
![]()
Wel verdullemequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:43 schreef imported_sphinx het volgende:
waar hij woont was het toch 6 uur vroeger he?.. als hij dan die foto stuurt als het daar 's avonds is, betekent dat dat je nog heel lang moet wachten![]()
![]()
Hij is waarschijnlijk jood. Beetje pikant dan wel om je eigen kop over die van Adolf Hitler te zienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:09 schreef Blazkowich het volgende:
Hij moet echt die belachelijke fotosoep plaatjes zien, ben benieuwd wat hij daarvan vindt![]()
ik zei toch dat je lang moest wachtenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:23 schreef Guidoow het volgende:
Is die foto d'r nou nog niet? weekend is al bijna voorbij
of je leest deel 1 even doorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:59 schreef OFfSprngr het volgende:
En BrauN heeft hier zelf niet eens gereageerd, maar wat überbriljant dat jullie 'm gevonden hebben.
Dat is BrauNquote:Op zondag 8 januari 2006 10:39 schreef Intrepidity het volgende:
Die tweede foto lijkt zo sprekend op BrauN!
Geweldig Lolboy![]()
Ja dat snap ik ook nogquote:
kan jij geen andere avatar nemenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:07 schreef SynXteR het volgende:
da BrauN
Is het geen tijd voor een nieuwe paint?
Nee DAT weet ie al allemaalquote:Op zondag 8 januari 2006 11:30 schreef Biogarde het volgende:
Je kan hem toch in het kort uitleggen, hoe dit alles tot stand is gekomen, en dat een user hier z'n kop als icon gebruikte.
Bla bla bla, populair op de site..
En als ie wil weten welke site, geef je gewoon tweakers op![]()
Tja..quote:
En inside fok dingen ook niet.. Joe is immers een kutnewbiequote:Op zondag 8 januari 2006 11:40 schreef Falco het volgende:
In dat tweede Braun-paint-topic heb ik wat goede fotosoeps gepost. Ik zou die van het kruis en die nazi-gerelateerde stuff niet mailen.
Waarom? er zit toch een duidelijk verschil tussen die van BrauN en die van mij?quote:
Ik ookquote:
Ik denk zelfs dat dat al de 3de generatie BrauN isquote:Op zondag 8 januari 2006 12:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Geniaal dit
Op de eerste foto kun je ook zien dat BrauN zich al heeft voortgeplant. Altans zo lijkt het![]()
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:18 schreef SynXteR het volgende:
[..]
Waarom? er zit toch een duidelijk verschil tussen die van BrauN en die van mij?![]()
My Pleasurequote:Op zondag 8 januari 2006 13:35 schreef BrauN het volgende:
OMG.![]()
![]()
En gewoo nog stééds die olijke glimlach!
LOLLERBOY, je bent m'n held, echt waar.
*Net op Send druktquote:Op zondag 8 januari 2006 13:58 schreef Samsonneke het volgende:
Als niemand het maar in zijn hoofd haalt die Hitler plaatjes naar hem te sturenDat is serieus TE lullig (ja ik meen het
).. Hij is een aardige man lijkt me
Het is Fok!, je weet maar nooitquote:Op zondag 8 januari 2006 13:58 schreef Samsonneke het volgende:
Als niemand het maar in zijn hoofd haalt die Hitler plaatjes naar hem te sturenDat is serieus TE lullig (ja ik meen het
).. Hij is een aardige man lijkt me
Dat niet!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik werd moe van het wachten, ik heb niks tegen dit topic hoor![]()
toch wel jammerquote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef Falco het volgende:
We mogen wel concluderen dat de Joe Berry van het boek "Reclaiming the ivory tower" dus duidelijk niet de Braun-Joe Berry is, alhoewel ze wel heel veel op elkaar lijken. Misschien is het wel zijn achterneef ofzo.
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef Falco het volgende:
We mogen wel concluderen dat de Joe Berry van het boek "Reclaiming the ivory tower" dus duidelijk niet de Braun-Joe Berry is, alhoewel ze wel heel veel op elkaar lijken. Misschien is het wel zijn achterneef ofzo.
Dat hele opspeur-verhaal met links naar die images mail ik 'm door!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:37 schreef timmeeeh het volgende:
[..]misschien moet LOLBOY dat eens gaan uitzoeken [afbeelding]
Nee hij heeft wel een nieuwe hippere bril, maar wel zo'n zonnebrilopzetgevalquote:Op zondag 8 januari 2006 14:55 schreef Repeat het volgende:
hehe volgens mij heeft ie nog steeds dezelfde bril
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef Falco het volgende:
Zeg 'm maar dat ie altijd welkom is voor een bakkie als ie in de buurt van Tilburg is.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:54 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Dat hele opspeur-verhaal met links naar die images mail ik 'm door!
daar neem ik tijd/moeite wel voor want het is echt wel een aardige man lijkt me zo
Braun, wou je nog iets melden aan de beste man?![]()
of een frituurmeetquote:Op zondag 8 januari 2006 15:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeg 'm maar dat ie altijd welkom is voor een bakkie als ie in de buurt van Tilburg is.
Je had gelijk jaquote:
ik ook niet. hij had vast nog andere dingen te doen, vandaar.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
Niet verwacht dat hij echt zou mailen
Eenschquote:Op zondag 8 januari 2006 14:30 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat niet!
Maar je avatar, mên!
Joe Berry is van mij, klaplul.
maar hij heeft wel gemailtquote:Op zondag 8 januari 2006 15:49 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik ook niet. hij had vast nog andere dingen te doen, vandaar.
Maar Joe bestaat wél, blijkens dit topic.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:01 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
maar hij heeft wel gemailt![]()
Hij is net Sinterklaas hij maakt alle kinderen blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is goed, betaal jij de tickets?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:40 schreef Guidoow het volgende:
nu we hem kennen laten we bij hem langs gaan en een biertje komen drinken
Nog serieuze voorstellen?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:12 schreef Herald het volgende:
stuur hem wat BrauNsmilies mee zodat hij ze op zijn IM kan gebruiken
Forum is nederlandstalig, er is geen search (quote:Op zondag 8 januari 2006 18:15 schreef Molluck het volgende:
Hoe groot is de kans dat als hij op dit forum gaat zoeken, hij uitkomt bij die Hitlerfotofucks?
TTTquote:
anxious kan ook zijn "ergens naar uitkijken"... kan dus wel gewoon gebruikt wordenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:08 schreef Falco het volgende:
Huh, anxious is toch angstig???
Verder zit de mail erg goed in elkaar.
Hmm had ik het toch nog goedquote:Op zondag 8 januari 2006 18:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
anxious kan ook zijn "ergens naar uitkijken"... kan dus wel gewoon gebruikt wordenDe mail ziet er in elk geval goed uit.
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:12 schreef Herald het volgende:
stuur hem wat BrauNsmilies mee zodat hij ze op zijn IM kan gebruiken
Sinterklaas dan nietquote:Op zondag 8 januari 2006 17:07 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Maar Joe bestaat wél, blijkens dit topic.
Puike opsporing.
Ben ik ook mee eensquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:36 schreef Tobbes het volgende:
Ik stel voor dat als eerbetoon aan deze Joe alle niet-joodvriendelijke soeps worden verwijderd.
kap es ff manquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:36 schreef Tobbes het volgende:
Ik stel voor dat als eerbetoon aan deze Joe alle niet-joodvriendelijke soeps worden verwijderd.
Mwah, zijn geloof keurt dat af zegt hij, dus ik snap wel dat hij het iets minder op prijs stelt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:54 schreef Yeahinho het volgende:
Geweldig. Maar dat ie die foto met die dames al niet vindt kunnen, dat vind ik maar overdreven
.
Wat is er slecht aan dan? Dat ie naast 4 vrouwen tegelijk staat?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:57 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Mwah, zijn geloof keurt dat af zegt hij, dus ik snap wel dat hij het iets minder op prijs stelt.
Die vent heeft waarschijnlijk een nette vrouw en misschien wel een paar orthodoxe kleinkids die het vreemd vinden om opa naast een stel half ontkleede tieners te zien staan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan dan? Dat ie naast 4 vrouwen tegelijk staat?Schande inderdaad!
Als ie die vrouwen nou bruut aan het verkrachten was, of ze uberhaupt naakt naast hem stonden.... maar ze zijn netjes gekleed en staan alleen maar te staan.
Ja, ik had precies hetzelfde op een moment. De kans zit er wel in.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:15 schreef Tobbes het volgende:
Bestaat er trouwens nog de mogelijkheid dat LOLBOY ons allemaal verschrikkelijk in de zeik neemt?
dat maakt de hele actie nog vele malen puiker!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:15 schreef Tobbes het volgende:
Bestaat er trouwens nog de mogelijkheid dat LOLBOY ons allemaal verschrikkelijk in de zeik neemt?
Hij staat er wel pimpie naast, het is niet zo dat die vrouwen schaars gekleed zijn idd. Maar die foto beeld wel iets uit.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan dan? Dat ie naast 4 vrouwen tegelijk staat?Schande inderdaad!
Als ie die vrouwen nou bruut aan het verkrachten was, of ze uberhaupt naakt naast hem stonden.... maar ze zijn netjes gekleed en staan alleen maar te staan.
Heeft iedereen denk ik wel aan gedacht, maar die foto's kloppen precies. Hoe kan hij anders aan die foto's komen terwijl andere fokkers dat niet kunnen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:15 schreef Tobbes het volgende:
Dát is de vraag.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:18 schreef LOLBOY het volgende:
Allemaal gepwnt
Nee, hoe zou ik dan aan de foto's zijn geraakt?
Anders lees je het topic ff doorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:14 schreef wolfrolf het volgende:
omg
Nog een reply gehad op de photoshop foto's LOLBOY?
Ik wilde heel grappig zijn en nu mijn gironummer hier plaatsen. Maar ik doe het toch niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:17 schreef Individual het volgende:
Fok! is aan een nieuw hoofdstuk begonnen.
Geniaal!![]()
Als we nu een 'fok funt' beginnen om hem naar Nederland te krijgen dan kom ik ook! Wat is het gironummer? Daar wil ik wel aan bijdragen!![]()
Nieuwe actie voor LOLBOY
Ja serieus, niet dat ik het dan alsnog gelaten had om te reagerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |