kap es ff manquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:36 schreef Tobbes het volgende:
Ik stel voor dat als eerbetoon aan deze Joe alle niet-joodvriendelijke soeps worden verwijderd.
Mwah, zijn geloof keurt dat af zegt hij, dus ik snap wel dat hij het iets minder op prijs stelt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:54 schreef Yeahinho het volgende:
Geweldig. Maar dat ie die foto met die dames al niet vindt kunnen, dat vind ik maar overdreven
.
Wat is er slecht aan dan? Dat ie naast 4 vrouwen tegelijk staat?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:57 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Mwah, zijn geloof keurt dat af zegt hij, dus ik snap wel dat hij het iets minder op prijs stelt.
Die vent heeft waarschijnlijk een nette vrouw en misschien wel een paar orthodoxe kleinkids die het vreemd vinden om opa naast een stel half ontkleede tieners te zien staan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan dan? Dat ie naast 4 vrouwen tegelijk staat?Schande inderdaad!
Als ie die vrouwen nou bruut aan het verkrachten was, of ze uberhaupt naakt naast hem stonden.... maar ze zijn netjes gekleed en staan alleen maar te staan.
Ja, ik had precies hetzelfde op een moment. De kans zit er wel in.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:15 schreef Tobbes het volgende:
Bestaat er trouwens nog de mogelijkheid dat LOLBOY ons allemaal verschrikkelijk in de zeik neemt?
dat maakt de hele actie nog vele malen puiker!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:15 schreef Tobbes het volgende:
Bestaat er trouwens nog de mogelijkheid dat LOLBOY ons allemaal verschrikkelijk in de zeik neemt?
Hij staat er wel pimpie naast, het is niet zo dat die vrouwen schaars gekleed zijn idd. Maar die foto beeld wel iets uit.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan dan? Dat ie naast 4 vrouwen tegelijk staat?Schande inderdaad!
Als ie die vrouwen nou bruut aan het verkrachten was, of ze uberhaupt naakt naast hem stonden.... maar ze zijn netjes gekleed en staan alleen maar te staan.
Heeft iedereen denk ik wel aan gedacht, maar die foto's kloppen precies. Hoe kan hij anders aan die foto's komen terwijl andere fokkers dat niet kunnen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:15 schreef Tobbes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |