Heb je dat helemaal zelf uitgezocht? Respect voor deze user!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:47 schreef DeStedebouwer het volgende:
Dat "Moeder, ik lust een frikadel" zinnetje van 'm is in ieder geval van Sjef Hoelenpapers. Ook zo'n figuur. http://www.sjefhoelenpapers.com/
Zal het vragen in de bedankmail na z'n fotoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:37 schreef Hugo- het volgende:
Als hij die foto heeft gemaild, kan je hem dan nog terugmailen met de vraag of hij nou dat boek heeft geschreven of niet, ik ben nou toch wel benieuwd wie hij echt is. Echt hulde dat je hem hebt opgespoord lolboy.
Was al bekendquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:47 schreef DeStedebouwer het volgende:
Dat "Moeder, ik lust een frikadel" zinnetje van 'm is in ieder geval van Sjef Hoelenpapers. Ook zo'n figuur. http://www.sjefhoelenpapers.com/
In een mailtje daarna moet je hem toch eens die fotosoeptopics aan hem laten zienquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:39 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Zal het vragen in de bedankmail na z'n foto![]()
Haha, misschien kan je ook iets beter uitleggen waarom er zoveel commotie om die foto is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:39 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Zal het vragen in de bedankmail na z'n foto![]()
en er dan topics over vollullen in een taal die je niet begrijptquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:51 schreef Beach het volgende:
Wat zou jij denken als mensen aan de andere kant van de wereld gestuit zijn op een oude foto van je en opeens een nieuwe willen zien![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tering, vuig persoon dat 'ie is.
en door het licht waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:28 schreef Hugo- het volgende:
[afbeelding]
Als dat hem is lijkt het wel alsof zijn schedel puntiger is geworden vind ik. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat dat zo lijkt omdat hij kaler is geworden.
Hmm ja, inderdaad. Verder is hij daar ook wat bleker, dus zal het wel winter zijn. En hij is ook duidelijk afgevallen. Zijn neus lijkt er wel heel erg op vind ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:31 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
en door het licht waarschijnlijk
Gaaf! Het moet hem dus echt zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:54 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb in photoshop die 2 plaatjes over elkaar heen gezet en de positie van de ogen en mond en lengte van de neus gemarkeerd, en das bijna 100% identiek..:p
Topics gelezen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:00 schreef no1uknow het volgende:
Hoe ben je er nou achter gekomen, lolboy?
In het vorige topic heeft hij gereageerd hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:59 schreef OFfSprngr het volgende:
En BrauN heeft hier zelf niet eens gereageerd, maar wat überbriljant dat jullie 'm gevonden hebben.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:43 schreef imported_sphinx het volgende:
waar hij woont was het toch 6 uur vroeger he?.. als hij dan die foto stuurt als het daar 's avonds is, betekent dat dat je nog heel lang moet wachten![]()
![]()
Wel verdullemequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:43 schreef imported_sphinx het volgende:
waar hij woont was het toch 6 uur vroeger he?.. als hij dan die foto stuurt als het daar 's avonds is, betekent dat dat je nog heel lang moet wachten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |