Hij is waarschijnlijk jood. Beetje pikant dan wel om je eigen kop over die van Adolf Hitler te zienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:09 schreef Blazkowich het volgende:
Hij moet echt die belachelijke fotosoep plaatjes zien, ben benieuwd wat hij daarvan vindt![]()
ik zei toch dat je lang moest wachtenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:23 schreef Guidoow het volgende:
Is die foto d'r nou nog niet? weekend is al bijna voorbij
of je leest deel 1 even doorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:59 schreef OFfSprngr het volgende:
En BrauN heeft hier zelf niet eens gereageerd, maar wat überbriljant dat jullie 'm gevonden hebben.
Dat is BrauNquote:Op zondag 8 januari 2006 10:39 schreef Intrepidity het volgende:
Die tweede foto lijkt zo sprekend op BrauN!
Geweldig Lolboy![]()
Ja dat snap ik ook nogquote:
kan jij geen andere avatar nemenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:07 schreef SynXteR het volgende:
da BrauN
Is het geen tijd voor een nieuwe paint?
Nee DAT weet ie al allemaalquote:Op zondag 8 januari 2006 11:30 schreef Biogarde het volgende:
Je kan hem toch in het kort uitleggen, hoe dit alles tot stand is gekomen, en dat een user hier z'n kop als icon gebruikte.
Bla bla bla, populair op de site..
En als ie wil weten welke site, geef je gewoon tweakers op![]()
Tja..quote:
En inside fok dingen ook niet.. Joe is immers een kutnewbiequote:Op zondag 8 januari 2006 11:40 schreef Falco het volgende:
In dat tweede Braun-paint-topic heb ik wat goede fotosoeps gepost. Ik zou die van het kruis en die nazi-gerelateerde stuff niet mailen.
Waarom? er zit toch een duidelijk verschil tussen die van BrauN en die van mij?quote:
Ik ookquote:
Ik denk zelfs dat dat al de 3de generatie BrauN isquote:Op zondag 8 januari 2006 12:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Geniaal dit
Op de eerste foto kun je ook zien dat BrauN zich al heeft voortgeplant. Altans zo lijkt het![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |