Ik liep even op de zaken vooruit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kap eens met het posten van knullige feitjes die iedereen toch al kent!![]()
ShowChat #234: *; O+ ^O^ Bupatih ^O^ O+ *;.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben melig. Ze gaan vanavond in de kroeg niet blij met me zijn.
Toen kwam ik bijna thuisquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ShowChat #234: *; O+ ^O^ Bupatih ^O^ O+ *;.
Melig zijn in ShowChat.
Damn, wat was ik erg toen.
Jij mocht niet ontbreken in dit topic natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:55 schreef Bruce117 het volgende:
Best wel veel 800.000 topics.
Op naar de 1.000.000
Wat een inconsequentie weer van de Fok!crewquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Eigenlijk wel, hè.
Maar zij is newbie. En blond.
Dus dan mag het (nog).
kdoequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
pff donker blond.. en kdoe 6 vwo dus neej dan mag het niet![]()
Moet ik nu zelfmoordplegen?
of een banaanvragen?
"Binnenpretje".quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ShowChat #234: *; O+ ^O^ Bupatih ^O^ O+ *;.
Melig zijn in ShowChat.
Damn, wat was ik erg toen.
Wat dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik liep even op de zaken vooruit.
Die "SHO" heb ik gemaakt.quote:
Whehehe, je hebt mijn typefout niet eens gezienquote:
Goed zo.. Ik zou een ban voor je willen aanvragen wegens onoverkomelijke spelfouten, maar dan krijg ik zelf een ban...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet met deze tolerantie eens
Wat wil je?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehehe, je hebt mijn typefout niet eens gezien
Zie je het eindelijk onder ogen?!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Damn.. ik moet echt iets aan mijn internettaal gaan doen ja..
want dit is natuurlijk verschrikkelijk..
als het zo gequote wordt
Ik dacht dat jij elke kans met beide handen aangreep om iemand te betrappen op een typefoutquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat wil je?! Ik zit hier met
NJ
en
Yashaaaaa
in ShowChat.
Die vragen dus meer aandacht van me dan zo'n duf foutje dat je zelf al veranderd hebt.
Hoop grote gele kikkers ook.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die "SHO" heb ik gemaakt.!
En de TT is ook best tof, trouwens.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bupatih kan ik geen prive cursus bij je komen volgen
[inkopper]quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij elke kans met beide handen aangreep om iemand te betrappen op een typefout!
Zoek jij dan even een substituut voor de mieren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |