Gefeliciteerd FOK!
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 18:21 schreef Spooty het volgende:
Dit is wel een heel erg mooi getal.......:P:P:PGefeliciteerd FOK!
quote:Waarom nou een newbie?
Op vrijdag 20 september 2002 18:21 schreef miss_bleu het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ja kut. Toch gefeliciteerd [betreffende topicopener].
Op vrijdag 20 september 2002 18:22 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Waarom nou een newbie?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Heee Hee...niet zo minderwaardig...op Grog! was je gezelliger...
Waarom nou een newbie?
ik accepteer de cookies.
quote:Laat die knul toch, heeft waarschijnlijk de hele dag klaargezeten en denkt dat nu zijn moment van glorie is aangebroken
Waarom nou een newbie?
ik accepteer de cookies.
quote:Twee keer.
Op vrijdag 20 september 2002 18:22 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom nou een newbie?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yep, ook cool.
quote:Da's alweer zoooooooooo'n tijd geleden
Op vrijdag 20 september 2002 18:23 schreef Spooty het volgende:[..]
Heee Hee...niet zo minderwaardig...op Grog! was je gezelliger...
ik accepteer de cookies.
nu wel
quote:Hebben we toch iets gemeen dan....
Op vrijdag 20 september 2002 18:24 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Da's alweer zoooooooooo'n tijd geleden
ik accepteer de cookies.
Maar goed, feli, ik had 100.000 alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Jezus..
Op vrijdag 20 september 2002 18:23 schreef Spooty het volgende:[..]
Heee Hee...niet zo minderwaardig...op Grog! was je gezelliger...
ik accepteer de cookies.
quote:direkt ere lid status geven.... !
Waarom nou een newbie?
ik accepteer de cookies.
quote:Je moet toch ergens geil van worden hè?
Op vrijdag 20 september 2002 18:28 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Jezus..
Qyroz..Je bent echt een regelrechte forumslet he..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Whe he
Op vrijdag 20 september 2002 18:29 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Je moet toch ergens geil van worden hè?
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Aansluit
Op vrijdag 20 september 2002 18:28 schreef MacBeth het volgende:
Zo'n mooi getal, zo'n schijt content-loos topic, zondeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grog, da's toch met die geflipte Admin?
quote:
Grog, da's toch met die geflipte Admin?
quote:DAMN!!!!!!!!!!
Op vrijdag 20 september 2002 18:24 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Da's alweer zoooooooooo'n tijd geleden
ik accepteer de cookies.
Maar goed, feli, ik had 100.000 alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Nou kom op dan...
Op vrijdag 20 september 2002 18:48 schreef StefanFM het volgende:
Voorspel hier wie topic#200000 gaat openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop