Dat zou het allemaal een stuk ophelderen, alvast bedankt!
tja 2 tegen 1 is ook niet eerlijk natuurlijk...
[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 09-04-2003 14:23]
quote:Waarom doet de VS eigenlijk mee?
Op woensdag 9 april 2003 14:15 schreef Zuip het volgende:
Kan iemand mij in een beetje normaal Nederlands uitleggen WAAROM Engeland eigenlijk meedoet met deze oorlog? Ok, ze zijn bondgenoot van de VS, maar dat bedoel ik niet. Waarom zijn ze dan bondgenoot?Dat zou het allemaal een stuk ophelderen, alvast bedankt!
Als je deze vraag hebt beantwoord, dan weet je het.
Daarnaast heeft het ook te maken met de geschiedenis van Irak, misschien maar daar weet ik te weinig van af.
quote:En een verwijzing naar topic 282437 om het daar verder te vragen, mocht het daar nog niet voor zijn gekomen:
Op woensdag 9 april 2003 14:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gefeliciteerd. Dankzij Nederland heb je topic nummer 300000.
quote:
Op woensdag 9 april 2003 14:25 schreef tiez het volgende:
is hetzelfde als in afganistan de taliban ging daar ook niet weg zonder geweld en niemand heeft daar over gezeurt daar zijn geen miljoenen demonstranten tegen geweest dus waarom nu wel!!
geweldig argument
Hoe verzin je het.
voor de duidelijkheid
quote:Bedankt, zal het eens proberen!
Op woensdag 9 april 2003 14:22 schreef wjschreuder het volgende:
Begin nou eens met je eerste journaal te kijken en de krant smorgens te lezen, ik adviseer voor een beginner de telegraaf kwa moeilijkheidsgraad
quote:owhja! Het jeugdjournaal is rond 7 uur geloof ik, misschien handige tip ?
Bedankt, zal het eens proberen!
BWAHAHAHAHAHAHAHAHA
2) Engeland is de grondlegger van het verdrag waarin alle (getekende) landen het gebruik van chemische wapens afkeuren en ook zeggen dat ze die niet zullen gebruiken.
er zijn vast nog veel meer (dan wel niet economische redenen) maar die ken ik niet
quote:Waarom is Nederland bondgenoot? Waarom steunen 46 landen wel de oorlog?
Waarom zijn ze dan bondgenoot?Dat zou het allemaal een stuk ophelderen, alvast bedankt!
Komt dit topic niet een beetje laat? beetje teveel op onzin gepost?
Shell is dan ook reeds genoemd als contracteur voor de exploitatie
quote:Ze deden ook al mee aan desert storm, vrienden steunen elkaar gewoon.
Kan iemand mij in een beetje normaal Nederlands uitleggen WAAROM Engeland eigenlijk meedoet met deze oorlog? Ok, ze zijn bondgenoot van de VS, maar dat bedoel ik niet. Waarom zijn ze dan bondgenoot?Dat zou het allemaal een stuk ophelderen, alvast bedankt!
Of je nou voor of tegen de oorlog bent, het lijkt me dat een oorlog mét de Britten wenselijker is dan ééntje waarin de Amerikanen het alleen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |