Via de officiële site is er altijd een scorebord beschikbaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:36 schreef Bjoro het volgende:
is ook weer live via internet te volgen, neem ik aan ??
Als ik me niet vergis hadden ze daar vorig jaar voor het eerst in de geschiedenis de herenfinale in de avond gepland, zodat het in Europa in de ochtend en vroege middag te zien is. Finale eindigde om ogeveer 13.00 uur onze tijd als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:53 schreef Ambrosius het volgende:
Als ik goed reken beginnen ze daar rond middernacht in NL en gaan ze door tot een uur of 10 ?
Dat worden weer wat kortere nachtjes
Een Federer in vorm heeft meestal geen kind aan Roddick en Hewitt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:55 schreef zjroentje het volgende:
Zonder Safin en Nadal zal het echt een spannende aangelegenheid worden bij de mannen ....
Ik vind het zowieso wel de leukste Grand Slam.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:43 schreef Norrage het volgende:
Wordt weer leuk. Vorig jaar was het de beste grand slam ooit(van de laatste 10 jaar tenminste
)
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:29 schreef Norrage het volgende:
Australie is gewoon echt een fantastisch sportland. Ze leven echt voor de sport.
Ik vond Roland Garros vorig jaar ook wel cool hoor. Australian Open viel in een wintersportvakantie waardoor ik het minder goed kon volgen, heb nog wel erg leuke/mooie herinneringen aan Safin - Federer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:29 schreef Norrage het volgende:
Het tennis wat er gespeeld wordt staat me ook gewoon veel meer aan. Het is niet zo snel en saai als grastennis en niet zo sloom en eentonig als gravel...De baansoort zit gewoon net tussen hardcourt/gras en gravel in. Perfect.
En je hebt geen stomme amerikanen als publiek of muziek tijdens de pauzes en die verdomde commercie...Australie is gewoon echt een fantastisch sportland. Ze leven echt voor de sport.
Ik ook. Schitterende partij. Een van de beste van de laatste jarenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:47 schreef XL het volgende:
[..]
heb nog wel erg leuke/mooie herinneringen aan Safin - Federer.
Waarschijnlijk het mooiste tennis dat ik ooit gezien heb. Samen met wat Davis-cup herinneringen, maar dan was het meer om de spanning. Koevermans....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ook. Schitterende partij. Een van de beste van de laatste jaren
Het tennis was er heel erg fijn op Roland Garros maar het was allemaal zo voorspelbaar...en de kraker Federer - Nadal viel ernstig tegen(naar mijn mening tenminste).quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:47 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vond Roland Garros vorig jaar ook wel cool hoor. Australian Open viel in een wintersportvakantie waardoor ik het minder goed kon volgen, heb nog wel erg leuke/mooie herinneringen aan Safin - Federer.
Kan best warm zijn ja... erg warm! Daarom moet je veel bier drinken, zodat je niet uitdroogd ;-) Ook moet je je continu (laten) insmeren, want de zon is daar zoveel scherper dan bij ons, dat is niet normaal meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:34 schreef EdPowers het volgende:
Is het niet gloeiend heet op zo'n tribune?
Ik moet er ook weer inkomen, qua beleving.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:39 schreef mitt het volgende:
Voor mij komt de AO te vroeg, krijg er de afgelopen jaren steeds vaker last van.
Twee toernooitjes bezig, en dan alsof zo'n fantastische Grand Slam.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | 2. Andy Roddick (US) 3. Lleyton Hewitt (Aus) 4. David Nalbandian (Arg) 5. Nikolay Davydenko (Rus) 6. Guillermo Coria (Arg) 7. Ivan Ljubicic (Cro) 8. Gaston Gaudio (Arg) 9. Fernando Gonzalez (Chi) 10. Thomas Johansson (Swe) 11. David Ferrer (Sp) 12. Dominik Hrbaty (Svk) 13. Robby Ginepri (US) 14. Richard Gasquet (Fr) 15. Juan Carlos Ferrero (Sp) 16. Tommy Robredo (Sp) 17. Radek Stepanek (Cze) 18. Mario Ancic (Cro) 19. Tomas Berdych (Cze) 20. James Blake (US) 21. Nicolas Kiefer (Ger) 22. Gael Monfils (Fra) 23. Igor Andreev (Rus) 24. Olivier Rochus (Bel) 25. Sebastien Grosjean (Fra) 26. Jarkko Nieminen (Fin) 27. Taylor Dent (US) 28. Fernando Verdasco (Sp) 29. Filippo Volandri (It) 30. Max Mirnyi (Bls) 31. Feliciano Lopez (Sp) 32. Carlos Moya (Spain). |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | 2. Kim Clijsters (Bel) 3. Amelie Mauresmo (Fra) 4. Maria Sharapova (Rus) 5. Mary Pierce (Fra) 6. Nadia Petrova (Rus) 7. Patty Schnyder (Swi) 8. Justine Henin-Hardenne (Bel) 9. Elena Dementieva (Rus) 10. Venus Williams (US) 11. Nathalie Dechy (Fra) 12. Anastasia Myskina (Fra) 13. Serena Williams (US) 14. Svetlana Kuznetsova (Rus) 15. Francesca Schiavone (It) 16. Nicole Vaidisova (Cze) 17. Daniela Hantuchova (Svk) 18. Elena Likhovtseva (Rus) 19. Dinara Safina (Rus) 20. Flavia Pennetta (It) 21. Ana Ivanovic (SeM) 22. Anna-Lena Groenefeld (Ger) 23. Jelena Jankovic (SeM) 24. Tatiana Golovin (Fra) 25. Maria Kirilenko (Rus) 26. Ai Sugiyama (Jpn) 27. Marion Bartoli (Fra) 28. Anabel Medina Garrigues (Sp) 29. Klara Koukalova (Cze) 30. Vera Zvonareva (Rus) 31. Gisela Dulko (Arg) 32. Sania Mirza (Ind). |
Jaja, ik heb er kijk op.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:22 schreef Butra het volgende:
Moet zeker voor Wessels wel te doen zijn.
ja kom op zegquote:
Net zoals vorig jaar..?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zonde van al die afmeldingen
Ben benieuwd of Federer dit weer makkelijk binnen gaat tikken.
Zo te zien wel jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef Ambrosius het volgende:
Als ik het goed heb zijn de uitzendtijden iig de eerste week pas vanaf 1.00 op Eurosport.
quote:Raemon Sluiter is in de eerste ronde van de Australian Open gekoppeld aan de Tsjechische tennisser Pavel Snobel. De tegenstander van de Rotterdammer plaatste zich via het kwalificatietoernooi. Snobel staat op de wereldranglijst op de 217e plaats.
Snobel versloeg in het kwalificatietoernooi achtereenvolgens de Duitser Simon Greul, de Italiaan Simone Bolelli en de Italiaan Federico Luzzi. In die drie partijen stond de Tsjech geen set af. Sluiter en Snobel kwamen elkaar op de ATP-toernooien nog niet eerder tegen.
Klinkt als de Davis Cup die we hadden in Bratislava. Geniaal! Al kwam daar 's avonds nog supergaaf stappen bijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:41 schreef BushRanger het volgende:
Voor de echte fans, een aanrader: ga er eens in het echt kijken! Ik was er in 2001 en 2004 en de sfeer is echt super! Ze noemen het de Friendly Open. Een dag ziet er meestal zo uit: beetje tennis kijken in het zonnetje, praatje maken met de mensen om je heen. Biertje halen, wat eten, biertje halen. Tennis kijken, biertje halen etc. Echt super! Ook altijd veel Nederlanders in het oranje, samen met de Zweden de beste aanhang.
Zelf heb ik niet zo veel met Safin, maar je OT-vraag:quote:Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vind het zo jammer van SafinDie kerel is echt een held. Issie fit voor de Davis Cup, of ga ik em mislopen in Amsterdam?
OT: Wordt het nog ergens uitgezonden vannacht
Eurosport is a checkquote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Zelf heb ik niet zo veel met Safin, maar je OT-vraag:, als je tenminste Eurosport van je kabelaar ontvangt.
Tsja, je verwacht eigenlijk ook dat RTL 5 het dan wel oppakt, die doen Wimbledon en de US open ook.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef mitt het volgende:
de NOS zendt dus eigenlijk alleen nog maar Roland Garros uit.
Best wel schandelijk.
Ik denk Davenport.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:23 schreef Jasza het volgende:
Australian Open vanaf 1 uur op Eurosport, weten jullie welke partij ze mee beginne want dat kan ik nergens vinden
http://www.australianopen.com/en_AU/scores/schedule/index.htmlquote:Op maandag 16 januari 2006 00:23 schreef Jasza het volgende:
Australian Open vanaf 1 uur op Eurosport, weten jullie welke partij ze mee beginne want dat kan ik nergens vinden
Maar wel voorspelbaarquote:Op maandag 16 januari 2006 00:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bah daar heb ik nou net geen geld op staanAghja vrouwentennis blijft saai
![]()
Ja maar ik bedoel eurosport zelf, hoeft niet altijd dat ze het centre court pakkenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
http://www.australianopen.com/en_AU/scores/schedule/index.html
Nee klopt. Denk dat ze wel een schema laten zien ofzo. Vaak is het ook wel voorspelbaar.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel eurosport zelf, hoeft niet altijd dat ze het centre court pakken![]()
Hier in ieder geval het complete speelschema voor morgen http://www.australianopen.com/en_AU/scores/schedule/index.html ; Eurosport pakt de volgens hen meest interessante partij van een van 2/3 hoofdbanen en dat zal in dit geval idd wel de opening van Davenport zijn, want wat Ginepri - Melzer nou voor een amusementswaarde heeft als beginpartij in de Vodafone-arena weet ik ook nietquote:Op maandag 16 januari 2006 00:23 schreef Jasza het volgende:
Zolang ik over 20 minuten maar geen Ted v/d Meer hoor, anders haak ik meteen af.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:40 schreef Jasza het volgende:
Dat commentaar bij Eurosport dan, dat is echt een drama vaakmisschien nu niet maargoed..
Daar heb ik gezegd dattie best OK isquote:Op maandag 16 januari 2006 00:48 schreef mitt het volgende:
Evert is geweldig
ik hoop dat hij er ook bij is, zeker bij tiebreaks.
'En dan nu, het beslissend spel.'
en lees voor de lol eens dit topic door, geweldig
Het grote Ted van der Meer .....
Tsja, over een half uurtje zal Lindsay toch wel klaar zijn, kan me niet voorstellen dat ze dan naar een ander court gaan hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 00:56 schreef mitt het volgende:
Ik zat stiekem te hopen op![]()
![]()
David Nalbandian
![]()
![]()
, maar dat zal wel ijdele hoop zijn.
Ik heb gewoon dual channel Eurosport. Als het Nederlandse commentaar bagger is switch ik over naar het Engelse, altijd goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dit is toch Jack van der Voorn? Dat is ook zo'n verschrikkelijk slechte commentator zeg, hou toch opIk vind deze kerel nog erger dan Ted
Oh boy, heeeeeeeeeel snel bij deze gastquote:Op maandag 16 januari 2006 01:15 schreef Zwansen het volgende:
Ik zet het ook ff op. Lekker in bed tennis kijken. Kijken hoe snel ik in slaap val bij dit commentaar...
Zweet loopt over mn voorhoofd, echt, ik vind het nu al spannend.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het al spannend?
Vergeet de pasgeboren baby en de ronde cirkel niet, maar goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 02:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is dubbelop he. Net als groen gras, of een zwarte neger, of nat water.
Lekker, dat is inderdaad het enige waar het vrouwentoernooi om draait.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 09:29 schreef XL het volgende:
[..]
Lekker, dat is inderdaad het enige waar het vrouwentoernooi om draait.
Daar denken ze in België anders over. Tweeërlei.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:29 schreef XL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 09:29 schreef XL het volgende:
[..]
Sluiter speelt komende nacht.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:31 schreef ShaoliN het volgende:
Doen Sluitspier en Schalken eigenlijk mee?
Sluiter wel, schalken niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:31 schreef ShaoliN het volgende:
Doen Sluitspier en Schalken eigenlijk mee?
Ze heeft de tweede set verloren in tiebreak. Die Chineze (Li Set Metsj) staat heel aardig te spelen en Serena vooral tegen zich zelf.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:31 schreef TheGeneral het volgende:
Nu hopen dat Serena er ook uitvliegt dan zijn we daar ook vanaf. Is nu bezig op Eurosport.
Dus aan het mannentoernooi hoeven we niet al te hoge verwachtingen te hechten.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Sluiter speelt komende nacht.
Meer niet.
Williams & Williams de eerste ronde eruit, dat zou een mooi begin van dit toernooi zijn zeg.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze heeft de tweede set verloren in tiebreak. Die Chineze (Li Set Metsj) staat heel aardig te spelen en Serena vooral tegen zich zelf.
Sluiter in blakende vorm, en zelfs Pavel Snobel zal zomaar van hem kunnen verliezen.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dus aan het mannentoernooi hoeven we niet al te hoge verwachtingen te hechten.![]()
Zeker Henman rules!quote:Op maandag 16 januari 2006 12:27 schreef mitt het volgende:
Dat hoop jij he.
Wat een onsportieve kloothommel, zeg.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:26 schreef XL het volgende:
Tursunov
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:48 schreef Suijk het volgende:
Nu verprutst hij het nog.
De sukkel.quote:
Je hebt het door.quote:
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:46 schreef SCH het volgende:
[..]Jouw naam wordt tegenwoordig vaak genoemd in combinatie met de mijne, had je maar niet zo raar moeten doen in het Hoed Opeten topic
![]()
Ik ook op een gegeven moment, er was alleen damestennisquote:
Dat compenseert het verlies van Elena en Tatiana een beetjequote:
Het is de verkeerde Williams.quote:
Hup Martinaquote:Rod Laver Arena Start Time 11.00 AM
Men's Singles - 1st Rnd.
Roger Federer (SUI)[1] vs. Denis Istomin (UZB)
Women's Singles - 1st Rnd.
Tiantian Sun (CHN) vs. Amelie Mauresmo (FRA)[3]
Men's Singles - 1st Rnd.
Lleyton Hewitt (AUS)[3] vs. Robin Vik (CZE)
Rod Laver Arena Start Time 7.30 PM
Martina Hingis (SUI) vs. Vera Zvonareva (RUS)[30]
Men's Singles - 1st Rnd.
Sebastien Grosjean (FRA)[25] vs. Mark Philippoussis (AUS)
Vodafone Arena Start Time 11.00 AM
Mary Pierce (FRA)[5] vs. Nicole Pratt (AUS)
Men's Singles - 1st Rnd.
Tommy Haas (GER) vs. Richard Gasquet (FRA)[14]
Men's Singles - 1st Rnd.
Andy Murray (GBR) vs. Juan Ignacio Chela (ARG)
Yoon Jeong Cho (KOR) vs. Kim Clijsters (BEL)[2]
MCA Start Time 11.00 AM
Men's Singles - 1st Rnd.
Victor Hanescu (ROM) vs. Guillermo Coria (ARG)[6]
Samantha Stosur (AUS) vs. Severine Bremond (FRA)
Men's Singles - 1st Rnd.
Fernando Gonzalez (CHI)[9] vs. Alex Bogomolov Jr. (USA)
Not Before 7:30 PM
Men's Singles - 1st Rnd.
Tomas Zib (CZE) vs. Juan Carlos Ferrero (ESP)[15]
Tuurlijk Dokic blijft lekkerquote:Op maandag 16 januari 2006 17:28 schreef Blupp het volgende:
heeft Dokic nog net zoon heerlijk lichaam als 2 jaar geleden?
ach je moet voorzichtig beginnen met je overwinningsreeksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Federer gewoon op 1-1 na twee games
D. Istominquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Federer gewoon op 1-1 na twee games
Zo verpest ie gewoon zijn hele seizoen he.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:23 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Federer zijn tegenstander onderschat, de arrogantie.
Als het meezit .. Sluiter zal nog later zijn. Hrbaty slaat niet echt door .. 4-1 achter. Dus ervan uitgaande dat hij zich herstelt wordt dat nog wel een 4setter oid. Daarna speelt Krajicek.lquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:39 schreef Zwansen het volgende:
3 uur is dat pas ofniet?
en waarschijnlijk nog eentje...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:59 schreef the_disheaver het volgende:
Mooi, F.Luzzi heeft de break terug gepakt. Nog 1 keer breaken, en Krajicek mag
edit: keek bij de verkeerde baan... meneer O.Marach staat met 5-2 achter in 3de set, en 2-0 voor in set. Duurt dus nog wel 1 set.
is het live op tv?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:20 schreef the_disheaver het volgende:
En dan eindelijk matchpoint op court 19
Krajicek mag zo
waarschijnlijk (hopelijk...) op eurosport. Alleen doet mijn kabel opeens eng :Squote:
Ja ik ben eigenlijk aan het leren voor mn tentamenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:33 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
waarschijnlijk (hopelijk...) op eurosport. Alleen doet mijn kabel opeens eng :S
Go Michaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:46 schreef the_disheaver het volgende:
En de eerste break is binnen!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 05:03 schreef superhero87 het volgende:
Weer een break 4-1![]()
Is het al op tv?
Nee. Alleen wat beelden in beelden in Studio sprotquote:Op dinsdag 17 januari 2006 05:04 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zendt Nederland 2 de Australian Open niet?
How you know?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 05:08 schreef the_disheaver het volgende:
naja... Dat eurosport micha niet uitzend, okey.
Maar dan zeggen dat ze met 4-1 voor staat terwijl het al 5-1 staat... pfff
3 aces inmiddels
http://www.australianopen.com/en_AU/ibmrealtime/index.html > Launch the score board > en naar court 19quote:
naja, ze mag opnieuw proberen de set uit te serveren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 05:15 schreef superhero87 het volgende:
Shit 5-4
Als ze haar 1st service maar inslaat. Want die 2nd serv % is echt slecht... -> 25% Winquote:Op dinsdag 17 januari 2006 05:18 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
naja, ze mag opnieuw proberen de set uit te serveren.
Maar de 1st serv is wel redelijk, 75%quote:Op dinsdag 17 januari 2006 05:19 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Als ze haar 1st service maar inslaat. Want die 2nd serv % is echt slecht... -> 25% Win
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 05:25 schreef superhero87 het volgende:
Ok, nu ga ik ff leren![]()
cu other time
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 05:36 schreef the_disheaver het volgende:
3 break points![]()
En de eerste break in set 2! pff: brandi had die game 3 onnodige fouten en een dubbele fout... tjsa, dan is het ook niet moeilijk een break te pakken...
ze komt nog wel terug, let maar es opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 05:57 schreef the_disheaver het volgende:
3-5 met een ace voor Micha
Dat is morgen weer goed te makenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:57 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Wist niet dat jij ook naar tennis keekheb je net minpunten gegeven bij de survival game
![]()
En de tweede verloren, maar staat op het punt de 3e set weer te winenn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:21 schreef TimmyAsd het volgende:
Anyway, Sluiter heeft de eerste set met 6-4 gewonnen![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik hoopte even dat Hewitt gewipt zou worden, ondanks dat m'n zoon dan zou flippen![]()
(vorig jaar gooide hij met z'n bord vol eten toen Safin de finale won)
Leuk dat Martina weer terug is![]()
Net als Krajicekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:38 schreef sr_firewire het volgende:
Eigenlijk best grappig, Hingis ongeplaatstAls ze dit jaar zonder blessures doorkomt staat ze op het einde van het jaar top 15.
Hantuchova is wel knap, maar zo dun en plat, nee doe maar Dokic dan hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:23 schreef XL het volgende:
Hantuchova is nog steeds heel knap natuurlijk, maar vanaf nu ben ik weer voor Hingis.
De rest kan me nog steeds gestolen worden
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb trouwens vannacht, toen ik lag te kijken naar de geweldige backhand van Gasquet, een tennisser bedacht die van Federer kan winnen
De backhand van Gasquet, de forehand van Gonzalez, de service van Roddick, de volleys van een Henman (van een jaar of 3 geleden) en het voetenwerk van Hewitt en die Federer is nergens meer
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon masturberen 's nachts?
Ik zat ook ineen te krimpen vorig jaar toen Hewitt verloor...Safin speelde gewoon zo ongelooflijk goed die laatste sets...Was zo jammer voor Hewitt, hij begon zo lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:30 schreef sr_firewire het volgende:
[..]Hoe oud is je zoon dan ? Hewitt fan ?
Hoe kun je nou fan zijn voor HewittIk heb een hekel aan die kerel met zijn overdreven COME ON.
Nou...heel misschien zou die droomspeler nog een setje kunnen pakken van Federer...Want de intelligentie van Federer op de baan is ongeevenaard. Dus eigenlijk zou je dan nog de intelligentie van Ljubicic moeten toevoegen aan die droomspeler van jou(ik beschouw Ljubicic als een van de slimste spelers)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb trouwens vannacht, toen ik lag te kijken naar de geweldige backhand van Gasquet, een tennisser bedacht die van Federer kan winnen
De backhand van Gasquet, de forehand van Gonzalez, de service van Roddick, de volleys van een Henman (van een jaar of 3 geleden) en het voetenwerk van Hewitt en die Federer is nergens meer
Ok, vechtersbazen hou ik ook van, bij alle sporten, maar niet op de manier zoals Hewitt het doet. Hij probeert zijn tegenstander te imponeren met zijn vuistjes, gebaren en geschreeuw.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zat ook ineen te krimpen vorig jaar toen Hewitt verloor...Safin speelde gewoon zo ongelooflijk goed die laatste sets...Was zo jammer voor Hewitt, hij begon zo lekker
En hoe kan je zo'n fantastische vechtersbaas niet leuk vinden? Ik hou wel van dat vuur op de baan. Dat mist bij een veels te groot aantal spelers tegenwoordig. gelukkig zijn die jonkies er wel goed in
En Hingis wint gemakkelijk, maar Zvonareva speelt ook wel heel erg slecht. Die is echt helemaal heen, die tuimelt de ranglijsten af.
Dat doet ie voor zichzelf, als anderen daar niet tegen kunnen is dat zijn probleem toch niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:05 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ok, vechtersbazen hou ik ook van, bij alle sporten, maar niet op de manier zoals Hewitt het doet. Hij probeert zijn tegenstander te imponeren met zijn vuistjes, gebaren en geschreeuw.
De man die gaten in de baan slaat met zn forehand, wat doet iequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:06 schreef sr_firewire het volgende:
Overigens F. Gonzales eruit !!! verrassing van de dag vind ik.
Ze is mentaal zo slecht he.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zvonareva kan niet tegen haar verlies
Dat vind ik toch altijd zo'n onzin. Kijk,als je het zo interpreteert is het jouw goed recht, maar ik heb echt nog nooit het gevoel gehad dat hij het doet om zijn tegenstander te intimideren...Hij leeft zich gewoon zo in in de wedstrijd, hij wil gewoon altijd het momentum vasthouden dus daarom pompt hij zich ook op onbelangrijkere punten op..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:05 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ok, vechtersbazen hou ik ook van, bij alle sporten, maar niet op de manier zoals Hewitt het doet. Hij probeert zijn tegenstander te imponeren met zijn vuistjes, gebaren en geschreeuw.
Eurosport is het nu afgelopenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:12 schreef Norrage het volgende:
En waar ziet men dat Gonzales verloren heeft? Ik nergens hoor? En die jongen is echt niet een pure gravelspeler, kwartfinale wimbledon vorig jaar? Winnaar Basel(supersnelle baan)?
quote:
Tegen Schalken XDquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:14 schreef RayMania het volgende:
Kwartfinale US Open 2002.
www.livescore.ccquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:12 schreef Norrage het volgende:
En waar ziet men dat Gonzales verloren heeft? Ik nergens hoor? En die jongen is echt niet een pure gravelspeler, kwartfinale wimbledon vorig jaar? Winnaar Basel(supersnelle baan)?
Aah zie ik nu wel. Op zich niet zo'n verrassing hoor..Die Gonzales is zo wisselvallig als de pest
Ik hoop ook een makkelijke voor Grosjeanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:19 schreef sr_firewire het volgende:
Denk toch een makkelijke voor Grosjean.
Wordt een leuke wedstrijd denk ikquote:Hewitt, who will now play Andy Murray's conqueror Juan Ignacio Chela, won 6-4 2-6 5-7 7-6 (7-4) 6-3.
Chela was fined after spitting in Hewitt's direction during their third round match in Melbourne last year.
Het was een fijne rochel, die helaas doel miste.quote:Hewitt, who will now play Andy Murray's conqueror Juan Ignacio Chela, won 6-4 2-6 5-7 7-6 (7-4) 6-3.
Chela was fined after spitting in Hewitt's direction during their third round match in Melbourne last year.
Whehe, laten we hopen op een verhitte vijfsetterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:07 schreef Juan Zueco het volgende:
Het was een fijne rochel, die helaas doel miste.
Chela serveerde in die partij ook (met opzet) recht op Hewitt. Ook deze trof helaas geen doel.
J.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |