Via de officiële site is er altijd een scorebord beschikbaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:36 schreef Bjoro het volgende:
is ook weer live via internet te volgen, neem ik aan ??
Als ik me niet vergis hadden ze daar vorig jaar voor het eerst in de geschiedenis de herenfinale in de avond gepland, zodat het in Europa in de ochtend en vroege middag te zien is. Finale eindigde om ogeveer 13.00 uur onze tijd als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:53 schreef Ambrosius het volgende:
Als ik goed reken beginnen ze daar rond middernacht in NL en gaan ze door tot een uur of 10 ?
Dat worden weer wat kortere nachtjes
Een Federer in vorm heeft meestal geen kind aan Roddick en Hewitt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:55 schreef zjroentje het volgende:
Zonder Safin en Nadal zal het echt een spannende aangelegenheid worden bij de mannen ....
Ik vind het zowieso wel de leukste Grand Slam.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:43 schreef Norrage het volgende:
Wordt weer leuk. Vorig jaar was het de beste grand slam ooit(van de laatste 10 jaar tenminste
)
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:29 schreef Norrage het volgende:
Australie is gewoon echt een fantastisch sportland. Ze leven echt voor de sport.
Ik vond Roland Garros vorig jaar ook wel cool hoor. Australian Open viel in een wintersportvakantie waardoor ik het minder goed kon volgen, heb nog wel erg leuke/mooie herinneringen aan Safin - Federer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:29 schreef Norrage het volgende:
Het tennis wat er gespeeld wordt staat me ook gewoon veel meer aan. Het is niet zo snel en saai als grastennis en niet zo sloom en eentonig als gravel...De baansoort zit gewoon net tussen hardcourt/gras en gravel in. Perfect.
En je hebt geen stomme amerikanen als publiek of muziek tijdens de pauzes en die verdomde commercie...Australie is gewoon echt een fantastisch sportland. Ze leven echt voor de sport.
Ik ook. Schitterende partij. Een van de beste van de laatste jarenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:47 schreef XL het volgende:
[..]
heb nog wel erg leuke/mooie herinneringen aan Safin - Federer.
Waarschijnlijk het mooiste tennis dat ik ooit gezien heb. Samen met wat Davis-cup herinneringen, maar dan was het meer om de spanning. Koevermans....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ook. Schitterende partij. Een van de beste van de laatste jaren
Het tennis was er heel erg fijn op Roland Garros maar het was allemaal zo voorspelbaar...en de kraker Federer - Nadal viel ernstig tegen(naar mijn mening tenminste).quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:47 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vond Roland Garros vorig jaar ook wel cool hoor. Australian Open viel in een wintersportvakantie waardoor ik het minder goed kon volgen, heb nog wel erg leuke/mooie herinneringen aan Safin - Federer.
Kan best warm zijn ja... erg warm! Daarom moet je veel bier drinken, zodat je niet uitdroogd ;-) Ook moet je je continu (laten) insmeren, want de zon is daar zoveel scherper dan bij ons, dat is niet normaal meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:34 schreef EdPowers het volgende:
Is het niet gloeiend heet op zo'n tribune?
Ik moet er ook weer inkomen, qua beleving.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:39 schreef mitt het volgende:
Voor mij komt de AO te vroeg, krijg er de afgelopen jaren steeds vaker last van.
Twee toernooitjes bezig, en dan alsof zo'n fantastische Grand Slam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |