Zo te zien wel jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef Ambrosius het volgende:
Als ik het goed heb zijn de uitzendtijden iig de eerste week pas vanaf 1.00 op Eurosport.
quote:Raemon Sluiter is in de eerste ronde van de Australian Open gekoppeld aan de Tsjechische tennisser Pavel Snobel. De tegenstander van de Rotterdammer plaatste zich via het kwalificatietoernooi. Snobel staat op de wereldranglijst op de 217e plaats.
Snobel versloeg in het kwalificatietoernooi achtereenvolgens de Duitser Simon Greul, de Italiaan Simone Bolelli en de Italiaan Federico Luzzi. In die drie partijen stond de Tsjech geen set af. Sluiter en Snobel kwamen elkaar op de ATP-toernooien nog niet eerder tegen.
Klinkt als de Davis Cup die we hadden in Bratislava. Geniaal! Al kwam daar 's avonds nog supergaaf stappen bijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:41 schreef BushRanger het volgende:
Voor de echte fans, een aanrader: ga er eens in het echt kijken! Ik was er in 2001 en 2004 en de sfeer is echt super! Ze noemen het de Friendly Open. Een dag ziet er meestal zo uit: beetje tennis kijken in het zonnetje, praatje maken met de mensen om je heen. Biertje halen, wat eten, biertje halen. Tennis kijken, biertje halen etc. Echt super! Ook altijd veel Nederlanders in het oranje, samen met de Zweden de beste aanhang.
Zelf heb ik niet zo veel met Safin, maar je OT-vraag:quote:Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vind het zo jammer van SafinDie kerel is echt een held. Issie fit voor de Davis Cup, of ga ik em mislopen in Amsterdam?
OT: Wordt het nog ergens uitgezonden vannacht
Eurosport is a checkquote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Zelf heb ik niet zo veel met Safin, maar je OT-vraag:, als je tenminste Eurosport van je kabelaar ontvangt.
Tsja, je verwacht eigenlijk ook dat RTL 5 het dan wel oppakt, die doen Wimbledon en de US open ook.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef mitt het volgende:
de NOS zendt dus eigenlijk alleen nog maar Roland Garros uit.
Best wel schandelijk.
Ik denk Davenport.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:23 schreef Jasza het volgende:
Australian Open vanaf 1 uur op Eurosport, weten jullie welke partij ze mee beginne want dat kan ik nergens vinden
http://www.australianopen.com/en_AU/scores/schedule/index.htmlquote:Op maandag 16 januari 2006 00:23 schreef Jasza het volgende:
Australian Open vanaf 1 uur op Eurosport, weten jullie welke partij ze mee beginne want dat kan ik nergens vinden
Maar wel voorspelbaarquote:Op maandag 16 januari 2006 00:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bah daar heb ik nou net geen geld op staanAghja vrouwentennis blijft saai
![]()
Ja maar ik bedoel eurosport zelf, hoeft niet altijd dat ze het centre court pakkenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
http://www.australianopen.com/en_AU/scores/schedule/index.html
Nee klopt. Denk dat ze wel een schema laten zien ofzo. Vaak is het ook wel voorspelbaar.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel eurosport zelf, hoeft niet altijd dat ze het centre court pakken![]()
Hier in ieder geval het complete speelschema voor morgen http://www.australianopen.com/en_AU/scores/schedule/index.html ; Eurosport pakt de volgens hen meest interessante partij van een van 2/3 hoofdbanen en dat zal in dit geval idd wel de opening van Davenport zijn, want wat Ginepri - Melzer nou voor een amusementswaarde heeft als beginpartij in de Vodafone-arena weet ik ook nietquote:Op maandag 16 januari 2006 00:23 schreef Jasza het volgende:
Zolang ik over 20 minuten maar geen Ted v/d Meer hoor, anders haak ik meteen af.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:40 schreef Jasza het volgende:
Dat commentaar bij Eurosport dan, dat is echt een drama vaakmisschien nu niet maargoed..
Daar heb ik gezegd dattie best OK isquote:Op maandag 16 januari 2006 00:48 schreef mitt het volgende:
Evert is geweldig
ik hoop dat hij er ook bij is, zeker bij tiebreaks.
'En dan nu, het beslissend spel.'
en lees voor de lol eens dit topic door, geweldig
Het grote Ted van der Meer .....
Tsja, over een half uurtje zal Lindsay toch wel klaar zijn, kan me niet voorstellen dat ze dan naar een ander court gaan hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 00:56 schreef mitt het volgende:
Ik zat stiekem te hopen op![]()
![]()
David Nalbandian
![]()
![]()
, maar dat zal wel ijdele hoop zijn.
Ik heb gewoon dual channel Eurosport. Als het Nederlandse commentaar bagger is switch ik over naar het Engelse, altijd goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dit is toch Jack van der Voorn? Dat is ook zo'n verschrikkelijk slechte commentator zeg, hou toch opIk vind deze kerel nog erger dan Ted
Oh boy, heeeeeeeeeel snel bij deze gastquote:Op maandag 16 januari 2006 01:15 schreef Zwansen het volgende:
Ik zet het ook ff op. Lekker in bed tennis kijken. Kijken hoe snel ik in slaap val bij dit commentaar...
Zweet loopt over mn voorhoofd, echt, ik vind het nu al spannend.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het al spannend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |