Ik heb gewoon dual channel Eurosport. Als het Nederlandse commentaar bagger is switch ik over naar het Engelse, altijd goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dit is toch Jack van der Voorn? Dat is ook zo'n verschrikkelijk slechte commentator zeg, hou toch opIk vind deze kerel nog erger dan Ted
Oh boy, heeeeeeeeeel snel bij deze gastquote:Op maandag 16 januari 2006 01:15 schreef Zwansen het volgende:
Ik zet het ook ff op. Lekker in bed tennis kijken. Kijken hoe snel ik in slaap val bij dit commentaar...
Zweet loopt over mn voorhoofd, echt, ik vind het nu al spannend.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het al spannend?
Vergeet de pasgeboren baby en de ronde cirkel niet, maar goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 02:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is dubbelop he. Net als groen gras, of een zwarte neger, of nat water.
Lekker, dat is inderdaad het enige waar het vrouwentoernooi om draait.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 09:29 schreef XL het volgende:
[..]
Lekker, dat is inderdaad het enige waar het vrouwentoernooi om draait.
Daar denken ze in België anders over. Tweeërlei.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:29 schreef XL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 09:29 schreef XL het volgende:
[..]
Sluiter speelt komende nacht.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:31 schreef ShaoliN het volgende:
Doen Sluitspier en Schalken eigenlijk mee?
Sluiter wel, schalken niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:31 schreef ShaoliN het volgende:
Doen Sluitspier en Schalken eigenlijk mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |