Juist. Zeker niet alles van Jiskefet is goed, maar ze hebben zeker briljante dingen gemaakt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:12 schreef IdlersDream het volgende:
Je hebt geen gevoel voor humor sukkel, ga lekker lachen om andre van duin en een klucht van de tros met piet bambergen
Van Duin zit bij Talpaquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:12 schreef IdlersDream het volgende:
Je hebt geen gevoel voor humor sukkel, ga lekker lachen om andre van duin en een klucht van de tros met piet bambergen
da's een generatiekloofquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:13 schreef PsyCha het volgende:
wasda?
Ik kan me in jouw geval best voorstellen dat je het niet te pruimen vind, het is namelijk humorquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
Eindelijk was het afgelopen en zeiden ze niet meer terug te komen. Die paupers van de dode humor.
Gaan ze rustig beginnen met het herhalen van hoogtepunten. Alsof die er zijn ?
Meest overschatte Nederlandse tv-programm ever.
Ik ben standvastig. Ben zelf namelijk erg grappig dus weet wat leuke humor om te lachen isquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:14 schreef tong80 het volgende:
Veel gelijkgestemde meningen hè ? SCH ? Ga je nu niet aan jezelf twijfelen ?
ik zoek een boek voor me vrindin met een open einde !!!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:12 schreef Thirdeye het volgende:
Dus jij verkoopt boeken?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:16 schreef verschoor het volgende:
[..]
ik zoek een boek voor me vrindin met een open einde !!!!![]()
ow wat had ik toen een pijn in m`n buik van het lachen zeg!!
Daarom hebben ze ook een serie gemaakt met demente overbuurvrouwen (de laatste). Voor elk wat wils!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:15 schreef SCH het volgende:
Beetje die domme studenten nadoen, en die reetridders op een boot en met die eikels op kantoor - jezusmina, mijn demente overbuurvrouw is nog grappiger.
Die was briljant.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:16 schreef verschoor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die was briljant.
Nou kijk, wat ik zoek is een boek over een persoon die op zoek is naar iets. En dan moet halverwege dat verhaal zich splitsen in 2 lagen, dat mogen er ook 3 zijn, dat maakt niet zoveel uit.
En dat boek ga jij voor mij uit die ouwe rotzooi trekken, dat ga je dan voor mij op de toonbank leggen, en dan ga ik wel kijken of ik dat boek wil betalen.
Meneer, uw wisselgeld. "Ja, stop dat maar in die stoffige doos van je!"
klinkt erg leuk, waar kan ik het terug kijkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die was briljant.
Nou kijk, wat ik zoek is een boek over een persoon die op zoek is naar iets. En dan moet halverwege dat verhaal zich splitsen in 2 lagen, dat mogen er ook 3 zijn, dat maakt niet zoveel uit.
En dat boek ga jij voor mij uit die ouwe rotzooi trekken, dat ga je dan voor mij op de toonbank leggen, en dan ga ik wel kijken of ik dat boek wil betalen.
Meneer, uw wisselgeld. "Ja, stop dat maar in die stoffige dood van je!"
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die was briljant.
doosquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die was briljant.
serieus? heb je ook weleens een leuke grap op dit forum gemaakt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben standvastig. Ben zelf namelijk erg grappig dus weet wat leuke humor om te lachen is![]()
Zoals ik al zei: generatiekloofquote:
weer een deuk in je intelligentie (open deuren genoeg)quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef Croupouque het volgende:
Het enige echte leuke wat Jiskefet ooit gemaakt heeft is "Stilstaan bij een standbeeld", verder vind ik het maar een overgewaardeerd programma.
Hei in Frieslandquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:39 schreef Afwazig het volgende:
TS komt uit friesland, en dient derhalve niet serieus genomen te worden en terug te gaan naar zijn hutje op de hei.
Het is een uitdrukking pakequote:
Flean opquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het is een uitdrukking pake.
En nu gauw je terp weer op! Tssssk!
ik wil een boek met een opûh eindûh!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:12 schreef Thirdeye het volgende:
Dus jij verkoopt boeken?
oboema !quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef Croupouque het volgende:
Het enige echte leuke wat Jiskefet ooit gemaakt heeft is "Stilstaan bij een standbeeld", verder vind ik het maar een overgewaardeerd programma.
Zelfs jij moet die scene met de voetbalvader toch mooi vinden?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
Eindelijk was het afgelopen en zeiden ze niet meer terug te komen. Die paupers van de dode humor.
Ik vind alles stomquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Zelfs jij moet die scene met de voetbalvader toch mooi vinden?
hihihihi...hij zei geilquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:32 schreef Fr3negade het volgende:
.....
Wanneerquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
Gaan ze rustig beginnen met het herhalen van hoogtepunten.
fritsie !quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:49 schreef Marruk het volgende:
Heey ben effe je naam kwijt!
Vloeken in de kerk, altijd leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weer een deuk in je intelligentie (open deuren genoeg)
sensationeelquote:
De dierenwinkel was ook niet aan je besteed of achter de wolken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:50 schreef Frollo het volgende:
Ik zal wel elitair overkomen, maar ik ben dus écht zo iemand die alleen de eerste paar seizoenen goed vond (1990-1994 ongeveer).
Het werd al goedkoop toen ze de Debiteuren/Crediteuren-sketch uitbouwden naar een complete serie, en met de Bruyne Ster ben ik afgehaakt. Daarna nooit meer gezien
Met die Oboema, die witte neger? Pure discriminatiequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:05 schreef kamagurka het volgende:
[..]
De dierenwinkel was ook niet aan je besteed of achter de wolken?
Wat vind jij dan grappig knul? Jensen? The Nanny?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
Knul?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wat vind jij dan grappig knul? Jensen? The Nanny?
The Nannyquote:
Oh ja, het is om te snappenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat je niet snapt is niet per definitie slecht beste SCH,![]()
Hahaha tranen met tuiten gelachen...echt waar!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik wil een boek met een opûh eindûh!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik heb ook een hekel aan Jiskekut. Wat een 40-jarige huismannen humor is dat.
SCH kan zich daar mee identificerenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]![]()
![]()
the Nanny is niet voorspelbaar wil je zeggen?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]![]()
![]()
the Nanny is niet voorspelbaar wil je zeggen?
Nee dan het Kopspijkerscabaret.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
In dat geval hadden ze al lang bij Talpa gezeten.quote:Meest overschatte Nederlandse tv-programm ever.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
Tenminste geen intellectuele pretenties.
intellectuele pretentiesquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
[..]Nanny
Nou geloof ik je niet meer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:23 schreef SCH het volgende:
Ik heb Jiskefet altijd flauw en erg voorspelbaar gevonden, en zo slecht gespeeld. Echte elitaire VPRO-humor.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:01 schreef Capa het volgende:
Jiskefet is geen humor, het is een analyse van humor.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Is dit [centraal] SCH heeft geen gevoel voor humor?
Wat is er overschat aan? Dat jij 't niks vindt, maakt 't niet overschat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
dat heb ik ook gehoord, maar nog niet van andere personen dan jijquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gehoord dat je enorm kunt lachen om SCH![]()
Voor mij welquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat is er overschat aan? Dat jij 't niks vindt, maakt 't niet overschat.
jochie ga lekker heel de avond andre van duin videos bekijken. Jiskefet is te Hoog voor jouquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
[..]Nanny
Teeuwen, ook al zo'n geval, past er prima bijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:27 schreef zoalshetis het volgende:
"tot het randje ed, tot het randje".
ja dat was een leuke gastrol van teeuwen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Teeuwen, ook al zo'n geval, past er prima bij
En dan met diequote:Op woensdag 4 januari 2006 19:16 schreef verschoor het volgende:
[..]
ik vond je grappig.quote:
Familie van mequote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Teeuwen, ook al zo'n geval, past er prima bij
Wees er trots op zou ik zeggen.quote:
Tramhaltequote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
"Goeiesmorges Edgar"
"Goeie morgen deze morgen Jos"
"Stond ik vanochtend bij de bushalte"![]()
Geniale serie!
Wat vind jij grappig dan ? Je hebt niet veel humor merk ik...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:14 schreef SCH het volgende:
Hallo, het is een kutprogramma - geen fantopic van maken hier
Die gozers vinden zichzelf grappig en mannen met een leeg leven haken daarbij aan
Hetzelfde soort publiek als van Hans Teeuwen inderdaad, ook al zo'n platte garnaal zonder tekst
Ach - humor is om te lachen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:17 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat vind jij grappig dan ? Je hebt niet veel humor merk ik...![]()
de honderd meter voor mensen met geen gevoel voor richtingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:33 schreef Frollo het volgende:
Monty Python vind je zeker ook niks aan?
Ach weet je, het is vooral trendy om dat leuk te vinden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Monty Python!?
Bwa! Da's toch geen humor!?
Shakespeare voor koeienquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
de honderd meter voor mensen met geen gevoel voor richting
voetbal met filosofen
Trendy. En dat al zo'n 15 jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:19 schreef SCH het volgende:
Het is volgens mij vooral trendy om dat leuk te vinden
Ja, bij Teeuwen is dat zeker zo. Dat is al heel lang niet leuk meer. Alleen Breierdeck was geniaal en daarna was het op. Geeft niet maar dat geadoreerquote:
Ik ben het nog steeds met je eensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach - humor is om te lachen.
Om Teeuwen en Jiskefet moet ik niet lachen - beetje niveau Hans Liberg
Dan heb je 'm nog nooit de queen in d'r reet zien neuken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:44 schreef SCH het volgende:
Ja, bij Teeuwen is dat zeker zo. Dat is al heel lang niet leuk meer. Alleen Breierdeck was geniaal en daarna was het op. Geeft niet maar dat geadoreer
Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:47 schreef ErikT het volgende:
Over Teeuwen ben ik het met je eens. Hard & Zielig en Met een Breierdeck leuk, daarna niet meer.
Dat was wel het absolute dieptepuntquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:48 schreef Capa het volgende:
[..]
Dan heb je 'm nog nooit de queen in d'r reet zien neuken.
dit ben ik wel een beetje met je eens alleen vind ik de mannen van de radio en hard en zielig ook leukquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, bij Teeuwen is dat zeker zo. Dat is al heel lang niet leuk meer. Alleen Breierdeck was geniaal en daarna was het op. Geeft niet maar dat geadoreer
Nee, dat heb jij gewoon niet goed begrepen. Dat was een ontmaskering van zijn eigen humor én van de mensen die daarom moeten lachen.quote:
En Poelmo. Soms.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dit ben ik wel een beetje met je eens alleen vind ik de mannen van de radio en hard en zielig ook leuk
Zeker blind gestaard op de lullo afleveringen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef EL_REY het volgende:
jiskefet
stelletje kutkakkers met hun niet humor!!!!!
Pauper.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef EL_REY het volgende:
jiskefet
stelletje kutkakkers met hun niet humor!!!!!
Tuurlijk heb ik er kijk op - anders zou ik het toch niet zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:53 schreef Frollo het volgende:
Hey SCH, waarom liet je niet eerder blijken dat je er eigenlijk gewoon wél kijk op hebt?
Ik ken echt een dozijn mensen die bij beide ooit zijn weggelopenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij Teeuwen ben ik ooit eens net niet weggelopen, bij Liberg wel. .
Ik vind juist de absuredere dingen leuk ... neem bijvoorbeeld de man die helemaal orgastisch blij word als er een trein langs rijdt .. en dat heb je pas door aan het einde van het filmpje .. ik lag in een deuk maar dat kan aan mij liggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik er kijk op - anders zou ik het toch niet zeggen.
Bij Teeuwen ben ik ooit eens net niet weggelopen, bij Liberg wel. Beiden vond ik aanvankelijk wel aardig.
Jiskefet heeft op zich wel een aardige vorm van satire gebracht maar is op een gegeven moment toch blijven hangen in het verzinnen van typetjes met one-liners.
Mijn kritiek richt zich meer op de fanschare, die in mijn ogen nogal eens kritiekloos is.
Onderbroekenlol. Door zijn arbeidereske opvoeding zal hij wel naar ab normaal kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:57 schreef Capa het volgende:
Teeuwen is goed.Jiskefet ook.
En SCH is een Fries met bananenschillenhumor.![]()
Die ken ik niet. Maar jij vindt vast Jiskefet heel grappig, is het niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:05 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Onderbroekenlol. Door zijn arbeidereske opvoeding zal hij wel naar ab normaal kijken
Had ik over heen gelezen. Is dat ook humor?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:05 schreef kamagurka het volgende:
Door zijn arbeidereske opvoeding
http://www.jiskefet.vuurwerk.nl/wav/j_keinsinforhumor.wavquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach - humor is om te lachen.
Om Teeuwen en Jiskefet moet ik niet lachen - beetje niveau Hans Liberg
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:20 schreef Frollo het volgende:
Javka en Trifkac's Jiskefet-pagina, een van de allereerste sites die ik ooit bezocht heb
Misschien zelfs nog met Lynx
En dan geluidjes downloaden en in mijn Doom-levels stoppen
Dat je dan in zo'n gangenstelsel rondloopt en al die monsters 'Petor', 'Peetooor' hoort roepen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:20 schreef Frollo het volgende:
Javka en Trifkac's Jiskefet-pagina, een van de allereerste sites die ik ooit bezocht heb
Misschien zelfs nog met Lynx
En dan geluidjes downloaden en in mijn Doom-levels stoppen
Dat je dan in zo'n gangenstelsel rondloopt en al die monsters 'Petor', 'Peetooor' hoort roepen
GENIAALquote:Edgar: Goeie smorgens Jos.
Jos: Goeie morgen deze morgen, Edgar. Hè, hi, hi...
Jos: Ik stond vanmorgen net op de tramhalte.
Edgar: Tjezus, ja. Hi, hi..
Jos: Kom ik een vriend van me tegen.
Edgar: Oh.
Jos: Ja.
Edgar: Ja.
Jos: Die staat op de tramhalte met een pinguin.
Edgar: Een pinguin..
Jos: Ja.
Edgar: Tjezus.
Jos: Zeg ik tegen die vriend van me, die pinguin die moet je mee naar Artis nemen, joh.
Edgar: Ja tuurlijk.
Jos: Zegt ie: daar ben ik al geweest, maar daar vond ie niks an.
Edgar: Hi, hi, hi. Da's natuurlijk niet echt waar. Hi, hi, hi.
Jos: Zo..
Edgar: Eh, wat heb jij d'r op?
Jos: Nou, es even kijken.
Edgar: Hééé. Leverworst.
Jos: God, wat heb ik nóu zeg. Ansjovis.
Edgar: O.
Jos: Inktvis ringetjes.
Edgar: Zo, dat is bizonder.
Jos: Die zijn zeker in de winkel al geringd. Dat ze ze kunnen volgen, weet je wel.
Edgar: Hi, hi, hi... Chocolade pasta.
Jos: Nou nog een beetje....
Edgar: Hagelslag.
Jos: Nou, het is weer niet veel soeps.
Edgar: Ik hou het. Hi, hi..
Jos: Ja?
Edgar: Ja
Jos: Geen uitwisseling? Moet je nou es kijken, Edgar.
Edgar: Zeg, hi, hi, hi..
Jos: Wat ze me nou weer meegegeven heeft.
Edgar: Hi, hi, hi. Druiven, ik zie het.
Jos: Druiven.
Edgar: Ja..
Jos: Nou-uh, voor mij is het zo hè, alleen als er een etiket op staat enne oogst 1986 gebotteld, weet je wel. Dan drink ik hem nog wel op. Ik zeg altijd maar eh, Rio-nee kun je krijgen en Rio-ja heb je.
Toedeledokie!
Edgar: Toedeledokie. Hi, hi, hi...
1996, yep, zoiets. Rond die tijd kregen een paar computers op de universiteit internet. Met zes man met open mond rond een oud Mac-II'tje in de kelder van de UB. Surfen in zwart-wit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:27 schreef Capa het volgende:
[..]Javka en Trifkac!
er gaat bij mij ineens een lichtje branden. Idd!
(1996 ofzo?)
Als je Deb/Cred al geniaal vindt ben ik serieus bang dat je het besterft bij de Dierenwinkel.quote:
Ja? Gaaf!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
Als je Deb/Cred al geniaal vindt ben ik serieus bang dat je het besterft bij de Dierenwinkel.
Zul je geen miskoop aan hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja? Gaaf!
Ik ga de DVD aanschaffen!
Ik vond DebCred geniaal maar de dierenwinkel niet erg geslaagd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
Als je Deb/Cred al geniaal vindt ben ik serieus bang dat je het besterft bij de Dierenwinkel.
Tja.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:42 schreef michiel- het volgende:
[..]
Ik vond DebCred geniaal maar de dierenwinkel niet erg geslaagd.![]()
Wat een onzin SCH. Je hebt dus gewoon weer eens een hekel aan mensen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:59 schreef SCH het volgende:
Mijn kritiek richt zich meer op de fanschare, die in mijn ogen nogal eens kritiekloos is.
Die ene goeie aflevering zat wellicht in het eerste seizoen, zal wel een gedeelte daarvan zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:50 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat een onzin SCH. Je hebt dus gewoon weer eens een hekel aan mensen.
En waarom zouden de fans kritiekloos zijn? Ik vind heel veel van Jiskefet ook slecht, maar dat is toch niet erg? Je moest gewoon altijd kijken, anders miste je die ene goeie aflevering. Dat maakte het wel speciaal.
ja dat soort mensen heb je altijd. bij jiskefet, hans teeuwen, tarantino films enz.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:26 schreef SCH het volgende:
Ik zie mensen altijd hijgend achter dit soort 'humoristen' aanlopen en als je zegt het niet leuk te vinden dan ben je ineens humorloos. Zie dit topic.
Jiskefet is niet alleen maar grappig, het is méér dan dat. Soms heel erg grappig, vaak stemt het ook tot nadenken of is het herkenning.. ala de typetjes van koot en bie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Maar jij vindt vast Jiskefet heel grappig, is het niet?
Die mensen ken ik dus niet. Wel met Hans Teeuwen, niet met Jiskefet (verschil in publiek).quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:26 schreef SCH het volgende:
Ik zie mensen altijd hijgend achter dit soort 'humoristen' aanlopen en als je zegt het niet leuk te vinden dan ben je ineens humorloos. Zie dit topic.
Precies man. Beatles, Johann Sebastian Bach, Picasso. Pff, meelopers. Allemaal hypes. Begrijp écht niet wat daar nu goed aan is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:47 schreef jimjim1983 het volgende:
ja dat soort mensen heb je altijd. bij jiskefet, hans teeuwen, tarantino films enz.
Dat bedoel ik met dat elitaire. Het is volstrekte kul maar oh oh oh we doen lekker intellectueel dus het stemt to nadenkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:09 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jiskefet is niet alleen maar grappig, het is méér dan dat. Soms heel erg grappig, vaak stemt het ook tot nadenken of is het herkenning.. ala de typetjes van koot en bie.
Grappig grachtengordeldiertje ben je tochquote:Maar met jouw anti-vpro houding en alles dat neigt naar nadenken zal je koot en bie ook wel verschrikkelijk vinden
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:50 schreef Capa het volgende:
[..]
Precies man. Beatles, Johann Sebastian Bach, Picasso. Pff, meelopers. Allemaal hypes. Begrijp écht niet wat daar nu goed aan is.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:50 schreef Dirktator het volgende:
Verkapt-ik-ben-geboren-na-1987-en-weet-niet-wat-echte-humor-is-topique.
Dude, dat zijn de latere werkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:50 schreef Dirktator het volgende:
Vooral Lullo's en Debiteuren Crediteuren is briljant! Latere werken vond ik persoonlijk minder.
Dude, daarna hebben ze nog veel shit gespuid.quote:
Toen was ik al afgehaaktquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:54 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Dude, daarna hebben ze nog veel shit gespuid.
Kijk steeds meer mensen zijn het met me eensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:58 schreef SunChaser het volgende:
Lullo's en Crediteuren Debiteuren is geniaal, de rest is idd geen reet aan.
Dierenwinkel was gruwelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:00 schreef Frollo het volgende:
Jullie hebben het allemaal fout!
De Dierenwinkel was geniaal, alsmede het meeste van 1990-1995. En zo is het.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:59 schreef SCH het volgende:
Kijk steeds meer mensen zijn het met me eens![]()
Prachtig hè?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:08 schreef SunChaser het volgende:
Het mooie is dat de heren van Jiskefet zelf kotsen op het succes van Lullo's en Cr/De, ze maken liever dingen die niemand begrijpt. Er zal ook nooit meer iets komen dat iedereen leuk gaat vinden, als het aan hun ligt.
Je vergeet uit-.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gehoord dat je enorm kunt lachen om SCH![]()
Multilul vind ik nog altijd het leukste dat ze gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
Multilul Creative Advertising, Media and Communication Consultant Agency. Was ook lachen.
Hoe heet de Fret?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:00 schreef Frollo het volgende:
De Dierenwinkel was geniaal
Die scènes uit het verzorgingstehuis vond ik trouwens wel weer verschrikkelijk goed; véél beter en evenwichtiger dan het gedwarrel van de paar jaren daarvoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:24 schreef Intxaurraga het volgende:
Tja, jiskefet. Soms was het briljant, soms was het zo absurdistisch dat niemand het meer begreep, soms was het ronduit flauw. Maar aan het einde had ik toch altijd het gevoel een leuk programma te hebben gekeken.
Multilul.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:10 schreef Dirktator het volgende:
Hoe heet die serie van Jiskefet waarin het "hidden sound system" voorkomt? Ik kom er niet op...
Niets aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:24 schreef Intxaurraga het volgende:
Tja, jiskefet. Soms was het briljant, soms was het zo absurdistisch dat niemand het meer begreep, soms was het ronduit flauw. Maar aan het einde had ik toch altijd het gevoel een leuk programma te hebben gekeken.
Die wil ik ook al tijden, maar kon 'm niet vinden. Niet op internet of Kazaa enz. Daarom de DVD maar aangeschaft.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het "rrraarrr"-fragment trouwens toevallig ergens online te vinden?
zoals met die kerel in die ouwe wagen die em dan loopt te trekken met een touw, een fles drank koopt bij het tankstation en de tank dan gaat volpissenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:24 schreef Intxaurraga het volgende:
Op welke DVD staat het?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:37 schreef Revelation het volgende:
[..]
Die wil ik ook al tijden, maar kon 'm niet vinden. Niet op internet of Kazaa enz. Daarom de DVD maar aangeschaft.![]()
Gedraag je daar dan ook ns naar vervelende pisnichtquote:
Is goed gordeldiertje. Leer jij het maar eens verdragen dat jouw mening niet almachtig isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Gedraag je daar dan ook ns naar vervelende pisnicht
Ik loop dat hier ook niet te verkondigen, jij wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Is goed gordeldiertje. Leer jij het maar eens verdragen dat jouw mening niet almachtig is![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:26 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik loop dat hier ook niet te verkondigen, jij wel.![]()
kamagurka is een bilmaatje van me, heeft een lief SCHeel lachje en meestal een warme coltrui aanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:25 schreef amaranta het volgende:
Lief doen kinders
ow dan..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:27 schreef SCH het volgende:
[..]
kamagurka is een bilmaatje van me, heeft een lief SCHeel lachje en meestal een warme coltrui aan![]()
Dit is onze manier van lief doenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
ow dan..
maar dan nog moeten jullie lief doen
Ik verketter je helemaal niet, ik ben het gewoon niet met je eens, paranoia leerstring die je bentquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:26 schreef SCH het volgende:
[..]Mensen die Jiskefet niet leuk vinden, verketter je. Zelf weten hoor
![]()
Na u - na u. Jij begint hoor, met verwijzingen naar mijn afkomst en opvoeding (waarbij je er ook nog eens naast zit trouwens).quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:31 schreef kamagurka het volgende:
En ik zou je kleingruttige afkomst ook buiten beschouwing kunnen laten als jij niet steeds persoonlijk werd tegen mij![]()
Daar heb je wel gelijk in, al is het wat mij betreft vaker flauw dan geslaagd absurdistisch. Maar misschien heb ik net de verkeerde afleveringen gezien. Om nou te zeggen dat het het allerslechtste is op comedy-gebied, zeker niet. Maar ik heb bij Jiskefet in ieder geval altijd een beetje het gevoel dat men het grappig vindt omdát het Jiskefet is. Ik mag ze niet zo, die arrogantie, dat onsympathieke elitaire luchtje dat om die mannen heen hangt...Ik kan het niet beschrijven, het is het gewoon altijd nét niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:24 schreef Intxaurraga het volgende:
Ben jij mijn alter-ego?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:35 schreef Croupouque het volgende:
Maar ik heb bij Jiskefet in ieder geval altijd een beetje het gevoel dat men het grappig vindt omdát het Jiskefet is. Ik mag ze niet zo, die arrogantie, dat onsympathieke elitaire luchtje dat om die mannen heen hangt...Ik kan het niet beschrijven, het is het gewoon altijd nét niet.
Die sinterklaas is Hans Teeuwen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:20 schreef menesis het volgende:
dat met Sinterklaas is ook geweldig
http://video.google.com/videoplay?docid=-401711197707184243&q=jiskefet
nepfanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die sinterklaas is Hans Teeuwen!
Kom ik nu pas achter.
Ik vind ze maar heel soms leuk. En het is er mij echt niet om te doen hh's om te trappen maar mijn ergenis uit te spreken over het feit dat het nu alweer herhaald wordt terwijl we net verblijd waren met het bericht dat ze ermee kapten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:42 schreef kamagurka het volgende:
Ik vind ze gewoon vaak wel leuk, vooral Koch. En als ik ze niet leuk vind is het toch meestal nog goed gespeelt of in ieder geval interessanter dan 99,9% van de rest op televisie.
Maar als het alleen maar te doen is om zgn. heilige huisjes om te trappen. Waarom dan idd niet meteen bij monty python begonnen?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:02 schreef SCH het volgende:
En er zijn echt veel en veel interessantere dingen op de tv dan Jiskefet, dat is nou weer zo'n typische opmerking![]()
Dat is dus juist weer zo'n overgehypt stukje dat juist echt niet zo heel erg leuk was.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:20 schreef menesis het volgende:
dat met Sinterklaas is ook geweldig
http://video.google.com/videoplay?docid=-401711197707184243&q=jiskefet
Multilul!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:37 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb net de dvd van de lullo's gekeken en C/D #2. Zoek CD#1 nog. Zag wel de DVD van Multilul staan maar die is volgens mij geen reet aan.
"Hij doet 't nietquote:
O jawel. Alleen een beetje uitgekauwd door alle aandacht.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef ErikT het volgende:
Dat is dus juist weer zo'n overgehypt stukje dat juist echt niet zo heel erg leuk was.
Ik kan er vaak wel om lachen, maar soms valt het inderdaad ver buiten de domeinen van grappig of geniaal . Dan heb ik echt het gevoel dat ze maar wat doen. Alhoewel, eigenlijk doen ze heel vaak 'maar wat', en dat kan ook soms weer heel amusant zijn. Enfin.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, al is het wat mij betreft vaker flauw dan geslaagd absurdistisch. Maar misschien heb ik net de verkeerde afleveringen gezien. Om nou te zeggen dat het het allerslechtste is op comedy-gebied, zeker niet. Maar ik heb bij Jiskefet in ieder geval altijd een beetje het gevoel dat men het grappig vindt omdát het Jiskefet is. Ik mag ze niet zo, die arrogantie, dat onsympathieke elitaire luchtje dat om die mannen heen hangt...Ik kan het niet beschrijven, het is het gewoon altijd nét niet.
Okee. Dan moest ik die maar eens kopen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:46 schreef Revelation het volgende:
[..]
Jiskefet - drie pak. Is een selectie uit de seizoenen 1995-2003.
Ja er zijn veel leukere stukjes idd. Stiften is een geweldige afleveringquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat is dus juist weer zo'n overgehypt stukje dat juist echt niet zo heel erg leuk was.
journalistiek? geen reclame?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als je plotseling een jong sexy heteroseksueel journalistiek talent bent geworden, wel.
Dat klopt. Mijn echte ik is oud en homo en journalistiek gearriveerd; jij moet mijn alter ego zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als je plotseling een jong sexy heteroseksueel journalistiek talent bent geworden, wel.
dat leek mij ook. fris vs verzuurd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat klopt. Mijn echte ik is oud en homo en journalistiek gearriveerd; jij moet mijn alter ego zijn![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat leek mij ook. fris vs verzuurd.
Gearriveerd... *proest!*quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat klopt. Mijn echte ik is oud en homo en journalistiek gearriveerd; jij moet mijn alter ego zijn![]()
Ja, joling en gordon zeker hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:02 schreef SCH het volgende:
En er zijn echt veel en veel interessantere dingen op de tv dan Jiskefet, dat is nou weer zo'n typische opmerking![]()
Dat is echt barre flauwekul en van dat typische elitaire gelul.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ja, joling en gordon zeker he![]()
![]()
Er is dus heel bedroevend weinig op tv van neerlandse makelij, jiskefet steekt daar met kop en schouders bovenuit..
Ik ben een kruising van Jaap van Meekeren en Jaap Jongbloedquote:Op zondag 8 januari 2006 23:28 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik ken geen bekende journalist die Jaap heet ?, ja ene Jaap van Ede![]()
flaporen een bril en humorloos.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben een kruising van Jaap van Meekeren en Jaap Jongbloed![]()
je hoeft niet te benadrukken waarom ik snapte dat vooral jij dit topic opende.quote:
Ach man, geen hond heeft ooit van je gehoord, schreef je alweer voor de leeuwarder courant ofzo..quote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij weet ook alle ins en outs natuurlijk
![]()
Joling en Gordon is beslist barre flauwekul ja, waarbij mental theo nog van hoog intellectueel jacket is..quote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is echt barre flauwekul en van dat typische elitaire gelul.
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ach man, geen hond heeft ooit van je gehoord, schreef je alweer voor de leeuwarder courant ofzo..
Precies. Grachtengordelhumor.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:32 schreef jimjim1983 het volgende:
ja is goed, snap echt niet wat mensen daar grappig aan vinden.
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:35 schreef jimjim1983 het volgende:
je vindt het stiekem wel grappig dus?
Dat heeft te maken met dit topic.... hoe?quote:
is dit een normale zin ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met dit topic.... hoe?
Is jouw gedrag normaal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |