Juist. Zeker niet alles van Jiskefet is goed, maar ze hebben zeker briljante dingen gemaakt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:12 schreef IdlersDream het volgende:
Je hebt geen gevoel voor humor sukkel, ga lekker lachen om andre van duin en een klucht van de tros met piet bambergen
Van Duin zit bij Talpaquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:12 schreef IdlersDream het volgende:
Je hebt geen gevoel voor humor sukkel, ga lekker lachen om andre van duin en een klucht van de tros met piet bambergen
da's een generatiekloofquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:13 schreef PsyCha het volgende:
wasda?
Ik kan me in jouw geval best voorstellen dat je het niet te pruimen vind, het is namelijk humorquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
Eindelijk was het afgelopen en zeiden ze niet meer terug te komen. Die paupers van de dode humor.
Gaan ze rustig beginnen met het herhalen van hoogtepunten. Alsof die er zijn ?
Meest overschatte Nederlandse tv-programm ever.
Ik ben standvastig. Ben zelf namelijk erg grappig dus weet wat leuke humor om te lachen isquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:14 schreef tong80 het volgende:
Veel gelijkgestemde meningen hè ? SCH ? Ga je nu niet aan jezelf twijfelen ?
ik zoek een boek voor me vrindin met een open einde !!!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:12 schreef Thirdeye het volgende:
Dus jij verkoopt boeken?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:16 schreef verschoor het volgende:
[..]
ik zoek een boek voor me vrindin met een open einde !!!!![]()
ow wat had ik toen een pijn in m`n buik van het lachen zeg!!
Daarom hebben ze ook een serie gemaakt met demente overbuurvrouwen (de laatste). Voor elk wat wils!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:15 schreef SCH het volgende:
Beetje die domme studenten nadoen, en die reetridders op een boot en met die eikels op kantoor - jezusmina, mijn demente overbuurvrouw is nog grappiger.
Die was briljant.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:16 schreef verschoor het volgende:
[..]
ik zoek een boek voor me vrindin met een open einde !!!!![]()
ow wat had ik toen een pijn in m`n buik van het lachen zeg!!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die was briljant.
Nou kijk, wat ik zoek is een boek over een persoon die op zoek is naar iets. En dan moet halverwege dat verhaal zich splitsen in 2 lagen, dat mogen er ook 3 zijn, dat maakt niet zoveel uit.
En dat boek ga jij voor mij uit die ouwe rotzooi trekken, dat ga je dan voor mij op de toonbank leggen, en dan ga ik wel kijken of ik dat boek wil betalen.
Meneer, uw wisselgeld. "Ja, stop dat maar in die stoffige doos van je!"
klinkt erg leuk, waar kan ik het terug kijkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die was briljant.
Nou kijk, wat ik zoek is een boek over een persoon die op zoek is naar iets. En dan moet halverwege dat verhaal zich splitsen in 2 lagen, dat mogen er ook 3 zijn, dat maakt niet zoveel uit.
En dat boek ga jij voor mij uit die ouwe rotzooi trekken, dat ga je dan voor mij op de toonbank leggen, en dan ga ik wel kijken of ik dat boek wil betalen.
Meneer, uw wisselgeld. "Ja, stop dat maar in die stoffige dood van je!"
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die was briljant.
doosquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die was briljant.
serieus? heb je ook weleens een leuke grap op dit forum gemaakt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben standvastig. Ben zelf namelijk erg grappig dus weet wat leuke humor om te lachen is![]()
Zoals ik al zei: generatiekloofquote:
weer een deuk in je intelligentie (open deuren genoeg)quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef Croupouque het volgende:
Het enige echte leuke wat Jiskefet ooit gemaakt heeft is "Stilstaan bij een standbeeld", verder vind ik het maar een overgewaardeerd programma.
Hei in Frieslandquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:39 schreef Afwazig het volgende:
TS komt uit friesland, en dient derhalve niet serieus genomen te worden en terug te gaan naar zijn hutje op de hei.
Het is een uitdrukking pakequote:
Flean opquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het is een uitdrukking pake.
En nu gauw je terp weer op! Tssssk!
ik wil een boek met een opûh eindûh!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:12 schreef Thirdeye het volgende:
Dus jij verkoopt boeken?
oboema !quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef Croupouque het volgende:
Het enige echte leuke wat Jiskefet ooit gemaakt heeft is "Stilstaan bij een standbeeld", verder vind ik het maar een overgewaardeerd programma.
Zelfs jij moet die scene met de voetbalvader toch mooi vinden?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
Eindelijk was het afgelopen en zeiden ze niet meer terug te komen. Die paupers van de dode humor.
Ik vind alles stomquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Zelfs jij moet die scene met de voetbalvader toch mooi vinden?
hihihihi...hij zei geilquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:32 schreef Fr3negade het volgende:
.....
Wanneerquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
Gaan ze rustig beginnen met het herhalen van hoogtepunten.
fritsie !quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:49 schreef Marruk het volgende:
Heey ben effe je naam kwijt!
Vloeken in de kerk, altijd leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weer een deuk in je intelligentie (open deuren genoeg)
sensationeelquote:
De dierenwinkel was ook niet aan je besteed of achter de wolken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:50 schreef Frollo het volgende:
Ik zal wel elitair overkomen, maar ik ben dus écht zo iemand die alleen de eerste paar seizoenen goed vond (1990-1994 ongeveer).
Het werd al goedkoop toen ze de Debiteuren/Crediteuren-sketch uitbouwden naar een complete serie, en met de Bruyne Ster ben ik afgehaakt. Daarna nooit meer gezien
Met die Oboema, die witte neger? Pure discriminatiequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:05 schreef kamagurka het volgende:
[..]
De dierenwinkel was ook niet aan je besteed of achter de wolken?
Wat vind jij dan grappig knul? Jensen? The Nanny?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
Knul?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wat vind jij dan grappig knul? Jensen? The Nanny?
The Nannyquote:
Oh ja, het is om te snappenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat je niet snapt is niet per definitie slecht beste SCH,![]()
Hahaha tranen met tuiten gelachen...echt waar!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik wil een boek met een opûh eindûh!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik heb ook een hekel aan Jiskekut. Wat een 40-jarige huismannen humor is dat.
SCH kan zich daar mee identificerenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]![]()
![]()
the Nanny is niet voorspelbaar wil je zeggen?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]![]()
![]()
the Nanny is niet voorspelbaar wil je zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |