Trendy. En dat al zo'n 15 jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:19 schreef SCH het volgende:
Het is volgens mij vooral trendy om dat leuk te vinden
Ja, bij Teeuwen is dat zeker zo. Dat is al heel lang niet leuk meer. Alleen Breierdeck was geniaal en daarna was het op. Geeft niet maar dat geadoreerquote:
Ik ben het nog steeds met je eensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach - humor is om te lachen.
Om Teeuwen en Jiskefet moet ik niet lachen - beetje niveau Hans Liberg
Dan heb je 'm nog nooit de queen in d'r reet zien neuken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:44 schreef SCH het volgende:
Ja, bij Teeuwen is dat zeker zo. Dat is al heel lang niet leuk meer. Alleen Breierdeck was geniaal en daarna was het op. Geeft niet maar dat geadoreer
Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:47 schreef ErikT het volgende:
Over Teeuwen ben ik het met je eens. Hard & Zielig en Met een Breierdeck leuk, daarna niet meer.
Dat was wel het absolute dieptepuntquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:48 schreef Capa het volgende:
[..]
Dan heb je 'm nog nooit de queen in d'r reet zien neuken.
dit ben ik wel een beetje met je eens alleen vind ik de mannen van de radio en hard en zielig ook leukquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, bij Teeuwen is dat zeker zo. Dat is al heel lang niet leuk meer. Alleen Breierdeck was geniaal en daarna was het op. Geeft niet maar dat geadoreer
Nee, dat heb jij gewoon niet goed begrepen. Dat was een ontmaskering van zijn eigen humor én van de mensen die daarom moeten lachen.quote:
En Poelmo. Soms.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dit ben ik wel een beetje met je eens alleen vind ik de mannen van de radio en hard en zielig ook leuk
Zeker blind gestaard op de lullo afleveringen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef EL_REY het volgende:
jiskefet
stelletje kutkakkers met hun niet humor!!!!!
Pauper.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef EL_REY het volgende:
jiskefet
stelletje kutkakkers met hun niet humor!!!!!
Tuurlijk heb ik er kijk op - anders zou ik het toch niet zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:53 schreef Frollo het volgende:
Hey SCH, waarom liet je niet eerder blijken dat je er eigenlijk gewoon wél kijk op hebt?
Ik ken echt een dozijn mensen die bij beide ooit zijn weggelopenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij Teeuwen ben ik ooit eens net niet weggelopen, bij Liberg wel. .
Ik vind juist de absuredere dingen leuk ... neem bijvoorbeeld de man die helemaal orgastisch blij word als er een trein langs rijdt .. en dat heb je pas door aan het einde van het filmpje .. ik lag in een deuk maar dat kan aan mij liggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik er kijk op - anders zou ik het toch niet zeggen.
Bij Teeuwen ben ik ooit eens net niet weggelopen, bij Liberg wel. Beiden vond ik aanvankelijk wel aardig.
Jiskefet heeft op zich wel een aardige vorm van satire gebracht maar is op een gegeven moment toch blijven hangen in het verzinnen van typetjes met one-liners.
Mijn kritiek richt zich meer op de fanschare, die in mijn ogen nogal eens kritiekloos is.
Onderbroekenlol. Door zijn arbeidereske opvoeding zal hij wel naar ab normaal kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:57 schreef Capa het volgende:
Teeuwen is goed.Jiskefet ook.
En SCH is een Fries met bananenschillenhumor.![]()
Die ken ik niet. Maar jij vindt vast Jiskefet heel grappig, is het niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:05 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Onderbroekenlol. Door zijn arbeidereske opvoeding zal hij wel naar ab normaal kijken
Had ik over heen gelezen. Is dat ook humor?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:05 schreef kamagurka het volgende:
Door zijn arbeidereske opvoeding
http://www.jiskefet.vuurwerk.nl/wav/j_keinsinforhumor.wavquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach - humor is om te lachen.
Om Teeuwen en Jiskefet moet ik niet lachen - beetje niveau Hans Liberg
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:20 schreef Frollo het volgende:
Javka en Trifkac's Jiskefet-pagina, een van de allereerste sites die ik ooit bezocht heb
Misschien zelfs nog met Lynx
En dan geluidjes downloaden en in mijn Doom-levels stoppen
Dat je dan in zo'n gangenstelsel rondloopt en al die monsters 'Petor', 'Peetooor' hoort roepen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:20 schreef Frollo het volgende:
Javka en Trifkac's Jiskefet-pagina, een van de allereerste sites die ik ooit bezocht heb
Misschien zelfs nog met Lynx
En dan geluidjes downloaden en in mijn Doom-levels stoppen
Dat je dan in zo'n gangenstelsel rondloopt en al die monsters 'Petor', 'Peetooor' hoort roepen
GENIAALquote:Edgar: Goeie smorgens Jos.
Jos: Goeie morgen deze morgen, Edgar. Hè, hi, hi...
Jos: Ik stond vanmorgen net op de tramhalte.
Edgar: Tjezus, ja. Hi, hi..
Jos: Kom ik een vriend van me tegen.
Edgar: Oh.
Jos: Ja.
Edgar: Ja.
Jos: Die staat op de tramhalte met een pinguin.
Edgar: Een pinguin..
Jos: Ja.
Edgar: Tjezus.
Jos: Zeg ik tegen die vriend van me, die pinguin die moet je mee naar Artis nemen, joh.
Edgar: Ja tuurlijk.
Jos: Zegt ie: daar ben ik al geweest, maar daar vond ie niks an.
Edgar: Hi, hi, hi. Da's natuurlijk niet echt waar. Hi, hi, hi.
Jos: Zo..
Edgar: Eh, wat heb jij d'r op?
Jos: Nou, es even kijken.
Edgar: Hééé. Leverworst.
Jos: God, wat heb ik nóu zeg. Ansjovis.
Edgar: O.
Jos: Inktvis ringetjes.
Edgar: Zo, dat is bizonder.
Jos: Die zijn zeker in de winkel al geringd. Dat ze ze kunnen volgen, weet je wel.
Edgar: Hi, hi, hi... Chocolade pasta.
Jos: Nou nog een beetje....
Edgar: Hagelslag.
Jos: Nou, het is weer niet veel soeps.
Edgar: Ik hou het. Hi, hi..
Jos: Ja?
Edgar: Ja
Jos: Geen uitwisseling? Moet je nou es kijken, Edgar.
Edgar: Zeg, hi, hi, hi..
Jos: Wat ze me nou weer meegegeven heeft.
Edgar: Hi, hi, hi. Druiven, ik zie het.
Jos: Druiven.
Edgar: Ja..
Jos: Nou-uh, voor mij is het zo hè, alleen als er een etiket op staat enne oogst 1986 gebotteld, weet je wel. Dan drink ik hem nog wel op. Ik zeg altijd maar eh, Rio-nee kun je krijgen en Rio-ja heb je.
Toedeledokie!
Edgar: Toedeledokie. Hi, hi, hi...
1996, yep, zoiets. Rond die tijd kregen een paar computers op de universiteit internet. Met zes man met open mond rond een oud Mac-II'tje in de kelder van de UB. Surfen in zwart-wit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:27 schreef Capa het volgende:
[..]Javka en Trifkac!
er gaat bij mij ineens een lichtje branden. Idd!
(1996 ofzo?)
Als je Deb/Cred al geniaal vindt ben ik serieus bang dat je het besterft bij de Dierenwinkel.quote:
Ja? Gaaf!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
Als je Deb/Cred al geniaal vindt ben ik serieus bang dat je het besterft bij de Dierenwinkel.
Zul je geen miskoop aan hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja? Gaaf!
Ik ga de DVD aanschaffen!
Ik vond DebCred geniaal maar de dierenwinkel niet erg geslaagd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:34 schreef Frollo het volgende:
[..]
Als je Deb/Cred al geniaal vindt ben ik serieus bang dat je het besterft bij de Dierenwinkel.
Tja.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:42 schreef michiel- het volgende:
[..]
Ik vond DebCred geniaal maar de dierenwinkel niet erg geslaagd.![]()
Wat een onzin SCH. Je hebt dus gewoon weer eens een hekel aan mensen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:59 schreef SCH het volgende:
Mijn kritiek richt zich meer op de fanschare, die in mijn ogen nogal eens kritiekloos is.
Die ene goeie aflevering zat wellicht in het eerste seizoen, zal wel een gedeelte daarvan zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:50 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat een onzin SCH. Je hebt dus gewoon weer eens een hekel aan mensen.
En waarom zouden de fans kritiekloos zijn? Ik vind heel veel van Jiskefet ook slecht, maar dat is toch niet erg? Je moest gewoon altijd kijken, anders miste je die ene goeie aflevering. Dat maakte het wel speciaal.
ja dat soort mensen heb je altijd. bij jiskefet, hans teeuwen, tarantino films enz.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:26 schreef SCH het volgende:
Ik zie mensen altijd hijgend achter dit soort 'humoristen' aanlopen en als je zegt het niet leuk te vinden dan ben je ineens humorloos. Zie dit topic.
Jiskefet is niet alleen maar grappig, het is méér dan dat. Soms heel erg grappig, vaak stemt het ook tot nadenken of is het herkenning.. ala de typetjes van koot en bie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Maar jij vindt vast Jiskefet heel grappig, is het niet?
Die mensen ken ik dus niet. Wel met Hans Teeuwen, niet met Jiskefet (verschil in publiek).quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:26 schreef SCH het volgende:
Ik zie mensen altijd hijgend achter dit soort 'humoristen' aanlopen en als je zegt het niet leuk te vinden dan ben je ineens humorloos. Zie dit topic.
Precies man. Beatles, Johann Sebastian Bach, Picasso. Pff, meelopers. Allemaal hypes. Begrijp écht niet wat daar nu goed aan is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:47 schreef jimjim1983 het volgende:
ja dat soort mensen heb je altijd. bij jiskefet, hans teeuwen, tarantino films enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |