Nee dan het Kopspijkerscabaret.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
Eindelijk was het afgelopen en zeiden ze niet meer terug te komen. Die paupers van de dode humor.
In dat geval hadden ze al lang bij Talpa gezeten.quote:Meest overschatte Nederlandse tv-programm ever.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
Tenminste geen intellectuele pretenties.
intellectuele pretentiesquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
[..]Nanny
Nou geloof ik je niet meer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:23 schreef SCH het volgende:
Ik heb Jiskefet altijd flauw en erg voorspelbaar gevonden, en zo slecht gespeeld. Echte elitaire VPRO-humor.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:01 schreef Capa het volgende:
Jiskefet is geen humor, het is een analyse van humor.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Is dit [centraal] SCH heeft geen gevoel voor humor?
Wat is er overschat aan? Dat jij 't niks vindt, maakt 't niet overschat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
Meest overschatte Nederlandse tv-programm ever.
dat heb ik ook gehoord, maar nog niet van andere personen dan jijquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gehoord dat je enorm kunt lachen om SCH![]()
Voor mij welquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat is er overschat aan? Dat jij 't niks vindt, maakt 't niet overschat.
jochie ga lekker heel de avond andre van duin videos bekijken. Jiskefet is te Hoog voor jouquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:59 schreef SCH het volgende:
[..]Nanny
Teeuwen, ook al zo'n geval, past er prima bijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:27 schreef zoalshetis het volgende:
"tot het randje ed, tot het randje".
ja dat was een leuke gastrol van teeuwen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Teeuwen, ook al zo'n geval, past er prima bij
En dan met diequote:Op woensdag 4 januari 2006 19:16 schreef verschoor het volgende:
[..]
ik zoek een boek voor me vrindin met een open einde !!!!![]()
ow wat had ik toen een pijn in m`n buik van het lachen zeg!!
ik vond je grappig.quote:
Familie van mequote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Teeuwen, ook al zo'n geval, past er prima bij
Wees er trots op zou ik zeggen.quote:
Tramhaltequote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
"Goeiesmorges Edgar"
"Goeie morgen deze morgen Jos"
"Stond ik vanochtend bij de bushalte"![]()
Geniale serie!
Wat vind jij grappig dan ? Je hebt niet veel humor merk ik...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:14 schreef SCH het volgende:
Hallo, het is een kutprogramma - geen fantopic van maken hier
Die gozers vinden zichzelf grappig en mannen met een leeg leven haken daarbij aan
Hetzelfde soort publiek als van Hans Teeuwen inderdaad, ook al zo'n platte garnaal zonder tekst
Ach - humor is om te lachen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:17 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat vind jij grappig dan ? Je hebt niet veel humor merk ik...![]()
de honderd meter voor mensen met geen gevoel voor richtingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:33 schreef Frollo het volgende:
Monty Python vind je zeker ook niks aan?
Ach weet je, het is vooral trendy om dat leuk te vinden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Monty Python!?
Bwa! Da's toch geen humor!?
Shakespeare voor koeienquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
de honderd meter voor mensen met geen gevoel voor richting
voetbal met filosofen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |